Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως τα ονόματα των εσωτερικών χώρων του Νήσος Ρόδος εκτός το νησί της Ρόδου, άνετα μπορεί να έμοιαζαν με ονόματα πλοίων που έχουν δουλέψει (της ΔΑΝΕ) ή θα δουλέψουν στη γραμμή της Δωδεκανήσου.

Έχουμε και λέμε το Ρόδος της ΔΑΝΕ, το Κάμειρος της ΔΑΝΕ, το Ιαλυσός της ΔΑΝΕ, το Λίνδος της ΔΑΝΕ και το Κολοσσός της ΝΕΛ:D!!

Μόνο το Πάτμος, το Λέρος και το Διαγόρας της ΔΑΝΕ εμειναν απεξω:D:D.

Για τα δυο πρώτα μάλλον δεν τα έβγαλαν αφού δε θα προσεγγίζει εκεί το πλοίο και για το τελευταίο λόγω ότι ανήκει σε αντίπαλη εταιρεία:P!!

Link to comment
Share on other sites

Επισκεφτηκα κι εγώ το πλοίο ντυμένος πλανόδιος αγγελιοφορος τσίρκου:D Το βαποράκι όντως θα κάψει καρδιές.Εσωτερικά ειναι πανέμορφο τα υλικά που εχούν μπει μοιάζουν με του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κι ετσι μοιάζουν πολύ. Εχει πλωράκλα, πολλούς εξωτερικούς κι εσωτερικούς χώρους και γενικότερα σε προδιαθέτει απίστευτα να το ταξιδέψεις.

Έναρξη δρομολογίων μάλλον την επόμενη Παρασκευή όπως και τα εγκαίνια.

Link to comment
Share on other sites

Αφού έβαλα τη φόρμα του επιθεωρητή των Shipfriends:cool: και κατάφερα να εισέλθω στο πλοίο μετά από ρεσάλτο από τη πρύμη του Ελυρος;):D, για να κάνω μια αναγνωριστική επιθεώρηση στο πλοίο!!! Δεν άντεχα να περιμένω άλλο μέχρι να ξεκινήσει το πλοίο τα εμπορικά ταξίδια του στα Δωδεκάνησα

Ας σας κάνω μια ξενάγηση στο Νήσος Ρόδος μιας και πλησιάζει η ημέρα που το πλοίο θα ξεκινήσει εμπορικά δρομολόγια. Θα ξεκινήσω από τα έγκατα του πλοίου βλέποντας μια εκ των δυο κυριών μηχανών (MAN MITSUBISHI 8L 58/64), τις ηλεκτρομηχανές (Daihatsu 6 DL 32) και τη control room του μηχανοστασίου.

Στο ίδιο επίπεδο με το μηχανοστάσιο είναι τα δυο υπόγεια γκαράζ του πλοίου. Στο Νο: 1 Deck είναι το υπόγειο γκαράζ που απευθύνεται μόνο για ΙΧ και στο Νο: 2 Deck είναι το δεύτερο υπόγειο γκαράζ, που έχει την άνεση στο ύψος να πάρει ακόμα και φορτηγά!! Στο Deck No 3 είναι το κυρίως γκαράζ και στο Deck No: 5 είναι το πάνω γκαράζ, που μπορούμε να ανεβούμε από τη πρυμνιά ράμπα (αριστερά) ή από τη πλωρια ράμπα (δεξιά).

To be continued only on www.shipfriends.gr

Link to comment
Share on other sites

Ας συνεχίσουμε τη ξενάγηση μας στο Νήσος Ρόδος.

Αφού παρκάρετε το όχημα σας σε κάποιο από τα γκαραζ του πλοίου, μπορείτε να ανεβείτε στο πλοίο από το ασανσέρ που υπάρχει στο casing στη μέση περίπου του γκαραζ, αλλιώς από τις σταθερές σκάλες ή τις κυλιόμενες στην αριστερή πλευρά πλοίου. Μόλις ανεβείτε από τις σκάλες θα φτάσετε στο κατάστρωμα Νο: 6 που το πρώτο σαλόνι που έχει το όνομα ΙΑΛΥΣΣΟΣ (σχετικό σχέδιο). Εδώ θα συναρτήσετε το Embarkation Desk (που θα λειτουργεί μόνο κατά την επιβίβαση για να προμηθευτείτε το κλειδί της καμπίνας σας). Μπροστά από το Embarkation Desk θα υπάρχει ένα μικρό καθιστικό με καναπέδες και πολυθρόνες. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα που ανάμεσα τους υπάρχουν τραπεζάκια αλλά και τις τηλεοράσεις LCD που κρέμονται από την οροφή του καταστρώματος (24 αεροπορικά και έξι τραπεζάκια σε κάθε πλευρά). Μετά από το casing της τσιμινιέρας υπάρχει ένα ακόμα καθιστικό με καναπέδες και πολυθρόνες. Ενώ δεξιά και αριστερά υπάρχουν πάλι αεροπορικά συγκεντρωμένα (48 αεροπορικά σε κάθε πλευρά). Οπότε σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν στο σύνολο 144 αεροπορικά καθίσματα, 18 καθίσματα και 22 πολυθρόνες. Ενώ στην είσοδο υπάρχει μια πόρτα που σε οδηγεί στο ρεμετζο αλλά και στα εξωτερικά πρυμνια καταστρώματα.

To be continued

Link to comment
Share on other sites

Ομολογω πως εντυπωσιαστηκα με αυτα που ειδα στις φωτο,δεν περιμενα οτι θα γινονταν τοσο καλη δουλεια:) Ωραια χρωματα και υλικα που 'χτυπανε' πολυ καλα στο ματι,κατι σε Ν.ΧΙΟΣ δηλαδη,οπως ειπε και ο Earl.Οι χωροι φαινονται αρκετα μεγαλοι ενω μ αρεσει και η ιδεα με τα αντικριστα αεροπορικα καθισματα.Δεν ξερω αν μπορουμε να κανουμε συγκρισεις ακομα με τα Blue Star,παντως με αυτη την μικρη γευση,μπορω να πω οτι το ΡΟΔΟΣ ειναι τουλαχιστον εφαμιλλο τους.Αυτα ειναι κυριοι,ετσι πρεπει να ταξιδευουμε την σημερον ημερα;)

ΥΓ1.Δικαια πλεον φερει το ονομα ΝΗΣΟΣ:D

ΥΓ2.Α ρε ΝΗΡΕΑ,σε βλεπω απο τωρα να παλευεις στα γκαραζ του ΡΟΔΟΣ,να αφησεις το αμαξι πρωτος,για να περιεργαστεις ολο το πλοιο:D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τά καταστρώματα πάνω από το ρεμέτζο πάντως,σάν εξώστες θεάτρου είναι,θά απολαμβάνουν θέαμα οι επιβάτες στίς αφίξεις.

Αλλά καί τό ίδιο το ρεμέτζο είναι πελώριο,σέ σύγκριση μέ τά άλλα που έχω δεί,οι ναύτες θα κάνουν την δουλειά τους ανετώτατα,αλλά το καλοκαίρι μόνο,γιατί τον χειμώνα θα τρώνε όλο τό κρύο και τή βροχή,έτσι ξέσκεπο που είναι.

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι όντως πολύ καλό! Ανυπομονώ να ξεκινήσει! Μύκονος δεν είναι βέβαια αλλά μια παρηγοριά θα είναι σίγουρα!:D

Μια και αναφέρθηκε όμως και αυτό... Έχω την εντύπωση πως μέσα στο χειμώνα κάποια "Αριάδνη" (λέω εγώ τώρα) θα το σκατζάρει για λίγο ώστε να πάψει να είναι "από μέσα κούκλα και απ'έξω..." (που πιστεύω πως έγινε χάρην της βιασύνης...Ελπίζω δηλαδή!)

Link to comment
Share on other sites

ΑΡΙΑΔΝΗ πάντως δεν είναι..

Ειδικά εξωτερικά που ήταν σχεδόν έτοιμη εκ κατασκευής (και με την εντυπωσιακότερη πλώρη) αλλά και σε ταχύτητα.

Αυτό έχει ακόμα πολύ δουλεία εξωτερικά (παραμένει..KISO) που προφανώς δεν πρόλαβε να γίνει.

Εκτός του καταπέλτη επιβατών, θα μπορούσε πρύμα να γίνει όπως περίπου το ΕΛΥΡΟΣ ή έστω ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ.

Υ.Γ.1 Επιμένω για την ρήγα που χαρακτηρίζει τα πλοια της HSW..

Υ.Γ.2 Ελπίζω του χρόνου να ολοκληρωθεί, για να είναι συνολικά καλό και όμορφο καράβι.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται για την καλύτερη διακόσμηση σε ελληνικό ferry ever...
Όντως δείχνει αρκετά προσεγμένο εσωτερικά. Αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί:rolleyes:.(τι να πει και ο Έλυρος...) Έγω πάντως σε πρώτη φάση θα ήθελα να δώ ρεμέτζο στην Πάρο.
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα ξεκινήσει τελικά αυτή τη Παρασκευή (11/06/10) το απόγευμα

Ειχα πει ότι ο καταπελτης των επιβατων θα τοποετηθει του χρονου.

Αυτό προβλέπω να το κάνουν του χρόνου το χειμώνα κατά την ακινησία του, οπως καποιες αλλες βελτιωσεις;)

Οι βελτιώσεις μάλλον αφορούν τις καμπίνες και ίσως την επέκταση του καταστρώματος πρυμα

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται για την καλύτερη διακόσμηση σε ελληνικό ferry ever...
Όντως δείχνει αρκετά προσεγμένο εσωτερικά. Αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί:rolleyes:.

Σύμφωνοι, απλά εννοώ την "καλύτερη" όσον αφορά την αισθητική που αντιπροσωπεύει, δηλαδή το σχόλιο έγινε με βάση την αισθητική των εσωτερικών χώρων κι όχι με βάση τον όγκο και το μέγεθος της μετασκευής και διακόσμησης. Και πάντα κρίνοντας από 3-4 φώτος που είδαμε.

Ακριβες επιλογές, πολλά "φρου-φρου κι αρώματα" και ψευτο-χλίδα δεν καθιστούν και τη διακόσμηση καλαίσθητη απαραίτητα. Πολλά ferries είναι "υπερβολικά" μέσα κι όσον αφορά τη διακόσμησή τους και κρίνονται κιτς :D

Less is more...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το καραβάκι μετακόμισε στο Dock 3. Κρίμα και είχα αρχίσει να το συνηθίζω απέναντι απο τον Άι Διονύση:D

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε δει το χώρο του μηχανοστασίου αλλά και τα γκαράζ σε αυτό το μήνυμα

Αφού παρκάρετε το όχημα σας σε κάποιο από τα γκαραζ του πλοίου, μπορείτε να ανεβείτε στο πλοίο από το ασανσέρ που υπάρχει στο casing στη μέση περίπου του γκαραζ, αλλιώς από τις σταθερές σκάλες ή τις κυλιόμενες στην αριστερή πλευρά πλοίου. Πρώτα από όλα ας δούμε μια γενική διάταξη των εσωτερικών χωρών με τις ονομασίες των σαλονιών αλλά και τι θα βρείτε σε κάθε κατάστρωμα του πλοίου.

Μόλις ανεβείτε από τις σκάλες θα φτάσετε στο κατάστρωμα Νο: 7 που το πρώτο σαλόνι που έχει το όνομα ΙΑΛΥΣΣΟΣ (σχετικό σχέδιο). Εδώ θα συναρτήσετε το Embarkation Desk (που θα λειτουργεί μόνο κατά την επιβίβαση για να προμηθευτείτε το κλειδί της καμπίνας σας). Μπροστά από το Embarkation Desk υπάρχει ένα μικρό καθιστικό με καναπέδες και πολυθρόνες. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα που ανάμεσα τους υπάρχουν τραπεζάκια αλλά και τις τηλεοράσεις LCD που κρέμονται από την οροφή του καταστρώματος (24 αεροπορικά και έξι τραπεζάκια σε κάθε πλευρά). Μετά από το casing της τσιμινιέρας υπάρχει ένα ακόμα καθιστικό με καναπέδες και πολυθρόνες. Ενώ δεξιά και αριστερά υπάρχουν πάλι αεροπορικά συγκεντρωμένα (48 αεροπορικά σε κάθε πλευρά). Οπότε σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν στο σύνολο 144 αεροπορικά καθίσματα, 18 καθίσματα και 22 πολυθρόνες. Στην είσοδο υπάρχει μια πόρτα που σε οδηγεί στο ρεμετζο αλλά και στα εξωτερικά πρυμνια καταστρώματα. Επίσης και στις δυο πλευρές του πλοίου υπάρχουν πόρτες που σε οδηγούν στα πλαϊνα ανοικτά καταστρώματα που είναι οι βάρκες του πλοίου. Εδώ υπάρχει εξωτερική σκάλα που σε οδηγεί στα δυο παραπάνω καταστρώματα δηλαδή στο Νο: 8 & στο Νο: 9.

Προχωρώντας προς τα πλωρα βρίσκουμε το σαλόνι ΚΑΣΤΕΛΟ (σχετικό σχέδιο). Μόλις περάσουμε τις πόρτες που χωρίζουν το σαλόνι Ιαλυσός με το σαλόνι Καστέλο θα συναντήσουμε στη μέση το Castelo Bar (που είναι το μοναδικό Bar σε αυτό το κατάστρωμα). Δεξιά και αριστερά υπάρχουν καθιστικά με καναπέδες και πολυθρόνες. Μπροστά από το bar είναι το casing που είναι το ασανσέρ του πλοίου αλλά και μια σκάλα που σε βγάζει στα γκαραζ του πλοίου. Πιο μπροστά είναι συγκεντρωμένα δεξιά και αριστερά και στη μέση υπάρχει ένας διάδρομος που σε οδηγεί στο ΑΙΘΡΙΟ ΚΟΛΟΣΣΟΣ, οπού υπάρχουν αεροπορικά συγκεντρωμένα (103 αεροπορικά σε κάθε πλευρά). Οπότε σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν στο σύνολο 206 αεροπορικά καθίσματα, 68 καθίσματα και 36 πολυθρόνες.

Εξωτερικά του των αεροπορικών στο σαλόνι ΚΑΣΤΕΛΟ υπάρχον έξι καμπίνες σε κάθε πλευρά του πλοίου (Νούμερα καμπινών από 7029 έως 7040). Σε κάθε πλευρά υπάρχει μια καμπίνα για τα ΑΜΕΑ, δυο δίκλινες και τρεις τετράκλινες καμπίνες (36 κρεβάτια στο σύνολο).

Πιο πλωρα βρίσκουμε το ΑΙΘΡΙΟ ΚΟΛΟΣΣΟΣ (σχετικό σχέδιο). Εδώ εκτός από το εντυπωσιακό κλιμακοστάσιο, υπάρχουν καναπέδες και πολυθρόνες περιφερειακά στις τέσσερις γωνιές του χώρου. Οπότε σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν στο σύνολο 30 καθίσματα και 28 πολυθρόνες.

Προχωρώντας πλωρα από το αίθριο φτάνουμε στο διάδρομο που μας οδηγεί στις καμπίνες των επιβατών στο κατάστρωμα Νο: 7 με την ονομασία «Πανοραμικές Καμπίνες» (σχετικό σχέδιο). Σε κάθε πλευρά έχει 9 τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες σε κάθε πλευρά του πλοίου, 8 δίκλινες εξωτερικές καμπίνες στο καθρέπτη και δυο δίκλινες στις γωνιές του καθρέπτη (σύνολο 92 κρεβάτια). Στη μέση υπάρχει ένα διάδρομος που μας οδηγεί στα Dormitories, στο σύνολο υπάρχουν 142 κρεβάτια (δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιούνται).

Ανεβαίνουμε ένα κατάστρωμα και πάμε να ξεναγηθούμε στο κατάστρωμα Νο: 8.

Ξεκινώντας από πρυμα συναντάμε το ημικυκλικό ανοικτό κατάστρωμα. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του συναντάμε πρώτο το ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΜΕΙΡΟΣ (σχετικό σχέδιο), οπού πραγματικά δικαιολογεί το τίτλο του!!! Σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν καναπέδες και πολυθρόνες σε κυκλική διαρρύθμιση στο κέντρο αλλά και ακτινικά. Εδώ υπάρχει η εντυπωσιακή σκηνή με το πιάνο. Ενώ εντύπωση προκαλεί το ύψος του σαλονιού στη μέση που φτάνει στο από πάνω κατάστρωμα δηλαδή το Νο: 9!!! Στο σαλόνι αυτό υπάρχουν στο σύνολο 93 καθίσματα και 29 πολυθρόνες.

Προχωρώντας πιο μπροστά εκατέρωθεν του casing της τσιμινιέρας υπάρχουν τραπεζάκια και καθίσματα. Στη δεξιά πλευρά υπάρχουν τέσσερα τραπεζάκια με τέσσερα καθίσματα το καθένα. Ενώ από την αριστερή πλευρά υπάρχουν τέσσερα τραπεζάκια με έξι καθίσματα το καθένα. Στο χώρο αυτό υπάρχουν στο σύνολο 40 καθίσματα.

Πιο μπροστά θα συναρτήσουμε το εστιατόριο-self service ΛΙΝΔΟΣ (σχετικό σχέδιο), για να δοκιμάσουμε τα εδέσματα που θα παρασκευάζουν στη κουζίνα οι μάγειρες του πλοίου. Η προθήκη του self service μου φαίνεται μικρή σε σχέση με το μέγεθος του self service. Ειδικά η HSW δεν μας είχε συνηθίσει σε μεγάλους χώρους των self service της σε αλλα πλοια της (πχ Νήσος Μύκονος, Νήσος Χίος & Αριαδνη). Φαίνεται ότι με την αλλαγή της διοίκησης είπαν να μοιάσουν σε αυτό το τομές με την ΑΝΕΚ. Το self service έχει χωρητικότητα 214 ατόμων. Δίπλα από τη κουζίνα υπάρχει ο χώρος που θα τρωει το κατώτερο πλήρωμα του πλοίου.

Στο ίδιο υψος με το self service στην αριστερή πλευρά υπάρχει ένας χώρος με την ονομασία ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΘΕΑ, που ουσιαστικά είναι ένα σαλόνι με αεροπορικά καθίσματα που ανάμεσα τους υπάρχουν τραπεζάκια. (52 αεροπορικά και 13 τραπεζάκια).

Πιο μπροστά θα συναρτήσουμε το MANDRAKI FOYER (σχετικό σχέδιο), οπού θα συναντήσουμε στη μέση το Mandraki Foyer Bar (που είναι το μοναδικό Bar σε αυτό το κατάστρωμα). Σε αυτό χώρο υπάρχουν καναπέδες διάσπαρτοι σε όλοι την επιφάνεια του. Σε αυτό το σαλόνι υπάρχουν στο σύνολο 120 καθίσματα. Εδώ υπάρχει η δεύτερη ρεσεψιόν που θα λειτουργεί καθολη τη διάρκεια του ταξιδιού, για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να χρειαστείτε στη διάρκεια του ταξιδιού σας με το πλοίο και ακριβώς δίπλα είναι το κατάστημα με είδη δώρων. Πίσω από τη ρεσεψιόν είναι το και το λογιστήριο του πλοίου. Τέλος εδώ υπάρχει το κλιμακοστάσιο που σε οδηγεί στο ΑΙΘΡΙΟ ΚΟΛΟΣΣΟΣ

Προχωρώντας πλωρα από το MANDRAKI FOYER φτάνουμε στους διάδρομους που μας οδηγούν στις καμπίνες των επιβατών στο κατάστρωμα Νο: 8 με την ονομασία «Προνομιακές Καμπίνες» (σχετικό σχέδιο). Σε κάθε πλευρά έχει 9 δίκλινες εξωτερικές καμπίνες σε κάθε πλευρά του πλοίου, 2 δίκλινες εξωτερικές καμπίνες στο καθρέπτη και 2 δίκλινες στις γωνιές του καθρέπτη (σύνολο 44 κρεβάτια). Στη μέση υπάρχει ένα διάδρομος που μας οδηγεί στην αίθουσα ΡΟΔΟΣ (σχετικό σχέδιο) που είναι μόνο αεροπορικά καθίσματα (178 αεροπορικά καθίσματα).

Ανεβαίνουμε ένα κατάστρωμα και πάμε να ξεναγηθούμε στο κατάστρωμα Νο: 9.

Ξεκινώντας από πρυμα συναντάμε το ημικυκλικό ανοικτό κατάστρωμα με τις κουβερτωμενες κουπαστές, που θα ζήλευε και το Κεφαλονια:D!!! Πιο μπροστά θα συναντησουμε το σκεπαστό κατάστρωμα με την ονομασία ΡΟΔΙΝΙ, οπού εδώ υπάρχει ένα μπαρ (που είναι το μοναδικό Bar σε αυτό το κατάστρωμα). Δεξιά και αριστερά υπάρχουν οι διάδρομοι του ανοικτού καταστρώματος (εδώ είναι τα MES και τα βαρελάκια του πλοίου), που σε οδηγούν στο μπαλκονάκι κάτω από τη γέφυρα. Οπού από εκεί έχεις τη δυνατότητα να θαυμάσεις τη πλώρη του πλοίου! Ενδιάμεσα σε αυτό το κατάστρωμα είναι οι καμπίνες του πληρώματος, η τραπεζαρία των αξιωματικών του πλοίου και ένα σαλονάκι στο καθρέπτη του πλοίου με θεά τη πλώρη (σχετικό σχέδιο)!!

Ανεβαίνουμε ένα κατάστρωμα και πάμε να ξεναγηθούμε στο κατάστρωμα Νο: 10.

Σε αυτό το κατάστρωμα έχουμε την εντυπωσιακή τσιμινιέρα του πλοίου (εμένα μου θυμίζει λίγο τσιμινιέρα πλοίων της Cunard:p). Μπροστά από τη τσιμινιέρα είναι ο χώρος του ελικοδρομίου και ένας μικρός χώρος με καμπίνες πληρώματος (σχετικό σχέδιο), στο σύνολο είναι 4 μονόκλινες και 7 δίκλινες καμπίνες. Τέλος έχουμε τη γέφυρα του πλοίου, οπού εκτός από τη κεντρική κονσόλα με τα χειριστήρια και τη τιμονιέρα ενω υπάρχουν χειριστήρια και στις βαρδιολες.

Τέλος βλέποντας το καθρέπτη του πλοίου μόνο εντυπωσιασμένος μπορείς να μείνεις!!

Το πρωτόκολλο των επιβατών του Νήσος Ρόδος αναμένεται να είναι 1514 άτομα και το πλήρωμα του 81 άτομα στο ξεκίνημα του. Ας του ευχηθούμε καλό ξεκίνημα και καλά ταξίδια να έχει με τη καινούργια ιδιότητα του

Υ.Γ1: Ελπίζω να μην σας κούρασα με τη περιγραφή του πλοίου.

Υ.Γ2: Κάποια τα εγώ ξαναγράψει αλλά έκρινα ότι καλό θα ήταν να μαζευτεί σε ένα μήνυμα όλη η παρουσίαση του πλοίου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου φίλε Π100! Ανυπομονώ να το ταξιδέψω!

Από εκεί και πέρα..Το μεγαλύτερο πλοίο που έπιασε ποτέ στην Πάρο (σε τακτικό δρομολόγιοτουλάχιστον και όχι κρουαζιέρα) έφτασε στην Πάρο στις 22.50 όπου μετά από δέκα λεπτά :eek: μανούβρας (λογικό ωστόσο λόγω μεγέθους και πρώτης φοράς) κατάφερε να δέσει.

Από κίνηση δεν είχε και πολλά πράγματα αν και ήταν μεγαλύτερη από αυτή που (τουλάχιστον εγώ) περίμενα να έχει. Έβγαλε 5-6 φορτηγά και άλλα τόσα ΙΧ και καμιά 40αριά (χοντρικά και με το μάτι) επιβάτες.

Από εντυπώσεις τώρα...

Ανάμικτες για εκείνους που το είδαν από το λιμάνι απλώς. Κάποιοι το είδαν τεράστιο, κάποιοι άλλοι το είπαν "άσχημο" αλλά εντυπωσιακό ενώ το καλύτερο ήταν αυτό που είπε ένας ταξιτζής. Ότι του θυμίζει "Αγουδημόπλοιο":D

Εκείνοι πάλι που κατέβηκαν από το πλοίο είχαν μείνει εντυπωσιασμένοι από το μέγεθος και την πολυτέλεια του (πράγμα αναμενόμενο αν δούμε τις φωτό) με χαρακτηριστικές φράσεις όπως: "Είχε τον ατελείωτο", " Νόμιζα πως ήμουνα στο Χίλτον" και κορυφαία όλων η ατάκα μιας γιαγιάς που της θύμισε "υπερωκιάνιο"...

Εκείνο μόνο που θέλω να τσεκάρω και ας βοηθήσει κάποιος συνάδελφος εκ Πειραιώς, είναι το αν όντως έφυγε 18.35 όπως είπε κάποιος και όχι 18.00 γιατί στην περίπτωση που το ρολόι του επιβάτη ήταν σωστό και όχι χαλασμένο, μιλάμε για 4 ώρες και 15 λεπτά το Πειραιά Πάρο:eek:

Αυτά λοιπόν τα πρώτα από εμένα. Καλοτάξιδο να είναι και καλορίζικο στα νέα του καθήκοντα και, όπως μου βγήκε και αυθόρμητα την ώρα που έμπαινε στο λιμάνι...Καλώς μας ήρθε ο "Γίγαντας"! :)

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε τίποτα απο κίνηση στο πρώτο του δρομολόγιο? Απο ταχύτητα πάντως, το παρακολουθώ στο ais και είναι σταθερά στους 21.5 κόμβους. Μου κάνει εντύπωση πάντως που έχουνε βάλει και την Πάρο στο δρομολόγιο. Τι σχέση έχει με τα Δωδεκάνησα:confused: Βρε μανία που έχει η Hellenic με τις Κυκλάδες....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...