Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

καλα μονο η σχεση ανεκ hsw σε μαρανε; εχουμε ενα βαπορι που βγηκε σε δρομολογια τελη ιουνιου, εδεσε τρεις εβδομαδες προσφατα λογω του γνωστου ατυχηματος και δεξαμενιστηκε κανονικοτατα και τωρα δενει για... ετησια. θα μπορουσε να.. ναυλωσει η HSW το αριαδνη απο την ΑΝΕΚB).

νομιζω οτι η ακινησια εχει να κανει μονο με την τεραστια εμπορικη επιτυχια του πλοιου και με τπτ αλλο. αφου δεν καναμε σεφτε τις γιορτες, αποκλειεται να κανουμε τους νεκρους μηνες γεναρη και φλεβαρη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα:

1) Δεν είναι κάτι σίγουρο, εγώ έκανα κάποια σκέψη για το Πρεβελης, έτσι ώστε να υπάρχει παρουσία πλοίου του ομίλου στη γραμμή.

2) Η HSW δεν έχει άλλο διαθέσιμο πλοίο!! Και πέρυσι το Εξπρές Σαντορίνη δεν είχε αντικαταστήσει το Πρεβελης και το Ιεράπετρα Λ??

3) Μπορεί να γίνει μια τυπική ναύλωση του Πρεβελης και καλύπτονται όλοι!!!

4) Όταν το πλοίο είχε καταθέσει δρομολόγια έχει προκαθορίσει το χρόνο της ετήσιας ακινησίας του και στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν για τον Ιανουάριο.

5) Η ετήσια ακινησία δε συμπεριλαμβάνει μόνο δεξαμενισμό που στη συγκεκριμένη περίπτωση πραγματοποιήθηκε κατά την επισκευή της ζημιάς.

6) Εγώ πιστεύω ότι τώρα που θα λείψει ένα από τα μεγάλα Blue Star από τα Δωδεκάνησα, το Νήσος Ρόδος θα ήταν καλύτερα να παρέμενε γιατί σίγουρα θα αποκτούσε κάποιο καλύτερο μερίδιο από τη πίττα της γραμμής.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως η HSW έχει καταλάβει πως το βαπόρι δεν θα μακροημερεύσει στη γραμμή και προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο μέχρι να ξεκαθαρίσουν τί ακριβώς θα γίνει και πότε θα την κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

4) Όταν το πλοίο είχε καταθέσει δρομολόγια έχει προκαθορίσει το χρόνο της ετήσιας ακινησίας του και στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν για τον Ιανουάριο.

5) Η ετήσια ακινησία δε συμπεριλαμβάνει μόνο δεξαμενισμό που στη συγκεκριμένη περίπτωση πραγματοποιήθηκε κατά την επισκευή της ζημιάς.

καλα δεν ειναι ευγγελιο το ποτε κατεθεσε χρονο ετησιας. τοσες φορες εχουμε δει να αλλαζουν αυτα. ασφαλως και η ετησια δεν ειναι μονο ο δεξαμενισμος, αλλα ενα πλοιο που "βγηκε" τον ιουνιο, μετα απο πολυμηνη μετασκευη και που εδεσε αλλες 3 εβδομαδες το νοεμβριο, δε νομιζω να εχει τοοοσες πολλες εκκρεμμοτητες για τη νεα σαιζον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακριβως οπως και το ΛΙΣΣΟΣ δηλαδη,διμηνη απουσια και βλεπουμε...Αλλη μια επιτυχια της διοικησης ΑΝΕΚ-HSW.Βεβαια οτι το πλοιο δεν θα επιανε στην γραμμη,το εχουμε γραψει απο την πρωτη μερα δρομολογησης του ;)

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ στο Πέραμα δίπλα στο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, σε χθεσινή φωτό.

gallery_2102_200_104110.jpg

Ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί σχεδιάστηκε έτσι η γάστρα αυτού του πλοίου, ή τουλάχιστον γιατί δεν κάνουν κάτι (χρωματικά) για να μην δείχνει έτσι άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ΣΕΙΡΙΕ οπως θα εχεις παρατηρησει σε ολα τα πλοια το βαψιμο του κυτος ξεχωριζει απο την ισαλο γραμμη!απλα στο ροδος ειναι ψηλα η ισαλογραμμη κ φαινεται ασχημα κ προσθεσε οτι το πλοιο ειναι κ ξεσαβουρωτο!κ στο λατω κ στο αριανδη το ιδιο συμβαινει ;)

Link to comment
Share on other sites

η ισαλος γραμμη δεν ειναι ουτε ψηλα ουτε χαμηλα. ειναι ισα με τη θαλασσα, γι'αυτο και λεγεται ισαλος.

στο ροδος και σε αρκετα γιαπωνεζικα, η γαστρα αρχιζει να στενευει αρκετα πανω απο την ισαλο (αυτο εχει να κανει και με τα λιμανια τους και τους ντοκους τους εκει στην ανατολη) και γι'αυτο εχουμε αυτες τις ακαλαισθησιες. ακαλαισθησιες που θα φαινονταν λιγοτερο αν ηταν το χρωμα τραβηγμενο κανα ποδι πιο κατω.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ΣΕΙΡΙΕ οπως θα εχεις παρατηρησει σε ολα τα πλοια το βαψιμο του κυτος ξεχωριζει απο την ισαλο γραμμη!απλα στο ροδος ειναι ψηλα η ισαλογραμμη κ φαινεται ασχημα κ προσθεσε οτι το πλοιο ειναι κ ξεσαβουρωτο!κ στο λατω κ στο αριανδη το ιδιο συμβαινει ;)

Φίλε μου margaritis24 όντως το έχω παρατηρήσει :rolleyes: . Όπως και γνωρίζω για τις ιδιαιτερότητες στον σχεδιασμό των Ιαπωνικών πλοίων, τις ιδιαιτερότητες των λιμανιών της Ιαπωνίας βάσει των οποίων κατασκευάζονται, κλπ. κλπ. κλπ.

Τώρα για το αν συμβαίνει το ίδιο στο ΛΑΤΩ, στο ΑΡΙΑΔΝΗ, ή στο ΕΛΥΡΟΣ, δεν με ενοχλεί καθόλου στην γενική τους εικόνα, ενώ στο ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ -πως να το κάνουμε τώρα ???- με ενοχλεί και από όσο γνωρίζω και πολλούς άλλους.

Και βέβαια, συντάσσομαι απόλυτα με την άποψη του proud_ionian, και είμαι βέβαιος και πολλών άλλων.

....ακαλαισθησιες που θα φαινονταν λιγοτερο αν ηταν το χρωμα τραβηγμενο κανα ποδι πιο κατω.
Link to comment
Share on other sites

Λαθος κανεις...

Ο όρος ίσαλος ή ίσαλος γραμμή ή γραμμή ισάλου (water line), είναι ναυπηγικός και τεχνικός όρος που λαμβάνεται σοβαρά υπ΄ όψη στη φόρτωση πλοίου. Αν και λέγεται γραμμή, στην πραγματικότητα ορίζεται ως επίπεδο από την οριζόντια τομή της επιφάνειας της θάλασσας με το πλοίο στο σημείο που αυτό ισορροπεί και επιπλέει. Καθιερώθηκε να λέγεται έτσι επειδή περιμετρικά του σκάφους φαίνεται ως γραμμή.

Επισης... ίσαλος < ίσος + ἅλς (θαλασσα) με απλα λογια ισος με τη θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Ρόδος και τα δελφίνια του λιμανιού της Ρόδου κοιτάνε τα δελφίνια της HSW!!! B)B)

Το Νήσος Ρόδος έχει πλαγιοδετήσει με τη δεξιά πλευρά στη Ακρομολιο του λιμανιού της Ρόδου, όπως και τα Χριστούγεννα. Αλλά αυτή τη φορά εάν αληθεύουν οι φήμες από την «Τσαμπικια» οτι έκανε δεξιά στροφή, για να δέσει εκεί.

Για να δούμε ακριβώς την ίδια μανούβρα για την ίδια θέση από το Νήσος Ρόδος μετά από μια εβδομάδα. Συνολικός χρόνος μανούβρας από την είσοδο στο λιμάνι γύρω στα 10 λεπτά.

Nissos Rodos Manouvring in Rodos 08-01-11.rar

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Το βαπόρι περνάει κάποιες επιθεωρήσεις ώστε όλα του τα χαρτια να είναι εν ισχύ και το πλοίο να είναι έτοιμο αν τυχόν χρειαστεί κάπου.

Με άλλα λόγια θα συνεχίσει να είναι δεμένο στο Πέραμα κι ουσιαστικά θα είναι αμοιβό

Link to comment
Share on other sites

Όπως μας ενημέρωσε ο Earl Granville το πλοίο θα ετοιμάσει τα χαρτιά για να είναι σε ισχύ, για εάν χρειαστεί πουθενά το καλοκαίρι!!! Όποτε το πλοίο θα ξανά επιστρέψει στη ζώνη μέχρι νεωτέρας εντολές από την εταιρεία του!!

Και πριν ρωτήσουν κάποιοι γιατί τότε το πλοίο να πάρει πετρέλαια?? Νομίζω ότι είναι πολύ απλό να το καταλάβει κάνεις :rolleyes:;) Το πλοίο τις ημέρες άναβε για να γίνονται οι εργασίες, όποτε κάποια στιγμή θα τελείωναν τα πετρέλαια του!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλολογικη συζητηση: το Ν.ΡΟΔΟΣ μπορει να πιασει Αγιο Κηρυκο και Βαθυ απο πλευρας βυθισματων?

Άγιο Κήρυκο ούτε σηζήτηση , κι από πλευράς βυθισμάτων κι από πλευράς μήκους.Βαθύ ύπο αίρεση και μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες στην εξωτερική πλευρά του λιμενοβραχίονα θα μπορούσε να δουλέψει αλλά με το πρώτο δυνατό μελτέμι θα τα βρει μπαστούνια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...