Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

ο ετσι οπως τα λες. θησαυρος. 

το πλοιο ηταν το οικονομικο μεσο για διακοπες, ειτε για την μεσοαστικη οικογενεια που ερχοταν με το ΙΧ της, ειτε για τους camperαδες, ειτε για τη νεολαια που γυρναγε την ευρωπη με πλοιο και τραινο και τη γνωστη συνδυαστικη καρτα interail.

το φαιδρα στην πενα, οπως ολα τα πλοια των μινωικων αλλωστε (και οχι μονο αυτων).

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Η μια και μοναδική φορά που ταξίδεψα σε καμπίνα κάτω από το γκαράζ ήταν με το Φαίδρα, από Κέρκυρα για Πάτρα!

Άνετη, τετράκλινη καμπίνα, στην οποία ήμουν μόνο εγώ και η μέλλουσα γυναίκα μου, οπότε η άνεση ήταν ακόμα μεγαλύτερη.

Η αλήθεια είναι ότι δεν αισθανθήκαμε κάποια ανασφάλεια, αλλά, όσο να είναι, μέχρι να συνηθίσεις ότι ήσουν κάτω από το γκαράζ ήθελε λίγο χρόνο.

Κατά τα λοιπά, ήταν ένα ακόμα ποιοτικό ταξίδι στα γνωστά πρότυπα των Μινωικών Γραμμών.

  • 1 year later...
Posted
3 hours ago, Ferry Himuka said:

Σύμφωνα με 2 φωτογραφίες του Νίκου Μάτα [...]

 

Screenshot_2023-05-02-12-36-25-005_com.google.android.youtube.jpeg

 

3 hours ago, SuperRunner said:

...Στη δεύτερη διακρίνεται το Φαίδρα ή το Θεόφιλος.

Φαίδρα επί Ηellas Ferries. O TEO είχε μουστάκια

  • 4 months later...
Posted
On 4/24/2021 at 2:13 PM, mpolo said:

Ενα βιντεο που πετυχα στο YouTube με ενα νοσταλγικο ταξιδι απο Ανκονα για Ηγουμενίτσα με το πλοιο πισω στο μακρινο 1992.

 

Just ran across this video that was taken on July 11th 1992 and the situation in Ancona looked quite familliar to me. So I took a look at my files and found out that I was in Ancona on exact that certain date. Here is a photo of the situation taken from the dome up on the hills that could also be seen in the video. That was - by the way - the very first arrival of EL. VENIZELOS in Ancona when she was on her way from Trieste to Patras.

Port of Ancona, 11.07.1992, Ancona 01, © Frank Heine.jpg

Posted
1 hour ago, FHFerry said:

Port of Ancona, 11.07.1992, Ancona 01, © Frank Heine.jpg

Υπέροχη φωτογραφία. Έξι "ελληνικά" πλοία στην Ανκόνα (αν εξαιρέσουμε τις σημαίες των Countess m και European Star). 

  • 1 year later...
Posted

Πανεμορφο το πλοιο με τα πρωτα χρωματα του στη χωρα μας το 1987. Ισως ο καλυτερος χρωματισμος που ειχε στην καριερα του

Απο πρυμα μπορουμε να δουμε και τους καταπελτες που στην αρχικη τους μορφη ηταν ιδιοι με του ΘΕΟΦΙΛΟΥ με σπαστα νυχια ,τα οποια τα κατεβαζαν οι ναυτες.Στην πορεια αυτοι αλλαξαν σε σπαστους

Οι φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

 

Posted

Τι καραβάρα ήταν αυτή... Η Φαίδρα ήταν πανέμορφη!!!Χωρίς υπερκατασκευές και κουτιά. Φαντάζομαι θα είχε και καλή ταχύτητα 19+.

Σκεφτείτε μέσα στο Πειραιά την εποχή εκείνη το 1987 τι βαπόρια είχε δίπλα του και πόσο ανώτερο και μεγάλο ήταν αυτό. 

Στα τελευταία του ήταν Hellas Ferries θα μπορούσε να ταξιδεύει μερικά χρόνια ακόμα και σαν HSW.

Posted

Έκανε Πειραιά Χίο Μυτιλήνη μαζί με το αδελαφκι του το Θεόφιλος το 2001 νομίζω!! Η κυρία πιο κούκλα όχι σαν το δικό μας που είχε και αυτό το μπαούλο στη πρύμνη. Νομίζω ότι είχε και πιο μεγάλη ταχύτητα. Μακάρι να έμενε παραπάνω κι αυτό.

Με το συγκεκριμένο πλοίο ξεκίνησε η Ελλενικ τη παρουσία της στις γραμμές μας πριν τη μεγάλη είσοδο με τη Μυκονάρα!!!!

Posted
10 hours ago, nomikos said:

Τι καραβάρα ήταν αυτή... Η Φαίδρα ήταν πανέμορφη!!!Χωρίς υπερκατασκευές και κουτιά. Φαντάζομαι θα είχε και καλή ταχύτητα 19+.

Σκεφτείτε μέσα στο Πειραιά την εποχή εκείνη το 1987 τι βαπόρια είχε δίπλα του και πόσο ανώτερο και μεγάλο ήταν αυτό. 

Στα τελευταία του ήταν Hellas Ferries θα μπορούσε να ταξιδεύει μερικά χρόνια ακόμα και σαν HSW.

Είχε την ατυχία το βαπόρι να φύγει νωρίς Πουλήθηκε στους Αραπάδες κ να πάει γιά σκραπ πιό νωρίς από τον ΤΕΟ Ο περιστερώνας στο αδελφό μπήκε στην Αυστραλία γιά καμπίνες πληρώματος Στην Ελλάδα νομίζω έγιναν επιβατών
Προσωπικά όταν το είδα,είπα μέσα μου  να ένα βαπόρι σαν τα ευρωπαϊκά που βλέπουμε στα περιοδικά (δεν είχαμε διαδικτυο τότε).

Posted

Κρίμα που έφυγε νωρίς αυτό το ομορφο βαπόρι..Είναι βέβαιο ότι ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το αδελφό ΘΕΟΦΙΛΟΣ,αλλά δυστυχώς ατυχησε.

Posted

Οι Μινωικές ήθελαν πάση θυσία να το ξεφορτωθούν και με το που άρχισε τις ναυλώσεις, αλλαγή σημαίας σε Αγ  Βικεντίου φάνηκαν οι διαθέσεις της ελεγχόμενης τότε ελλένικ από τις μινωικές, μέχρι που έφυγε εντελώς από την Ελλάδα.

Posted

Έκανε ένα πέρασμα και από τη γραμμή Κρήτης-Θεσσαλονίκης.

Posted
8 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Οι Μινωικές ήθελαν πάση θυσία να το ξεφορτωθούν και με το που άρχισε τις ναυλώσεις, αλλαγή σημαίας σε Αγ  Βικεντίου φάνηκαν οι διαθέσεις της ελεγχόμενης τότε ελλένικ από τις μινωικές, μέχρι που έφυγε εντελώς από την Ελλάδα.

Ίσως  λόγω της ηλικίας αφού τότε είχαν αρχίσει να παίρνουν τα νεότευκτα

Posted

Επίσης το πλοίο έκανε το 2004 δρομολόγια απο Κόρινθο για Βενετία γιατί διάβασα τώρα στο γνωστό Σουηδό για το πλοίο και έλεγε αυτο

2004 01. Insatt för Hellas Ferries mellan Corinth - Porto Marghera (Venedig).

Γνωρίζει κάποιος κάτι;

Posted

Και φανταστείτε ότι κάποια στιγμή σαν PETER PAN το είχε κοιτάξει η ΑΝΕΚ . Δέν προχώρησε όμως γιατί υπήρχε η ιδέα να κατασκευαστεί αντίστοιχο πλοίο στο Σκαραμαγκα και εκεί δεν τα βρήκαν στο χρόνο περάτωσης . Ετσι μετά κοίταξαν προς Ιαπωνία μεριά ξανά .

Posted
6 hours ago, pkos said:

Επίσης το πλοίο έκανε το 2004 δρομολόγια απο Κόρινθο για Βενετία γιατί διάβασα τώρα στο γνωστό Σουηδό για το πλοίο και έλεγε αυτο

2004 01. Insatt för Hellas Ferries mellan Corinth - Porto Marghera (Venedig).

Γνωρίζει κάποιος κάτι;

Δίκιο έχει ο Σουηδός, με σημαία Αγίου Βικεντίου στα τελευταία του στην Ελλάδα μάλλον σαν RoRo? . Με αυτήν ακριβώς  την μορφή συγκεκριμένα 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...