Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εννοεί σαν επιλογή απο πλευράς της εταιρείας του για το καλοκαίρι στα Χανιά δεδομένων των αναγκών.

Ναι, σε σύγκριση με το γκαλαξυ ειναι προτιμότερο αλλά τα ημερήσια επι Έλυρος ήταν 7μιση ώρες και τώρα 8μιση (9 βασει προγραμματος). 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι δεδομένο οτι η άφιξη του Μύκονος Παλας μόνο θετική είναι και είναι κρίμα που υπάρχουν τόσα πικρόχολα σχόλια. Το οτι όμως είναι νεότερο σε ηλικία απο τον ανταγωνισμό και πολύ πιο γρήγορο δεν το κάνει αυτόματα και το καλύτερο. Εγω για παράδειγμα δίνω μεγάλη έμφαση στο εσωτερικό και όταν το είχα ταξιδέψει, το 2011 αν δεν κάνω λάθος, είχα σοκαριστεί απο το πόσο κιτς είναι. Σύμφωνα με τις φωτογραφίες που έχω δει σε αυτό το φόρουμ, ο βενιζέλος είναι με διαφορά το καλύτερο βαπόρι εσωτερικά στη γραμμή πλέον, αλλά όπως έχουμε ξαναπεί πάσχει μηχανικά.

Link to comment
Share on other sites

On 7/16/2018 at 8:47 PM, gtogias said:

@MILTIADIS  Διαβάζοντας τα φυλλάδια της εποχής, από το αρχείο του φίλου Μάνου, βλέπω ότι τελευταία χρονιά που πήγαιναν Χανιά πρέπει να ήταν το 1992 με το Κνωσός. Δεν έχω δει φυλλάδιο με το Φαιστός στα Χανιά.

Νομίζω πως έχεις απόλυτο δίκιο, Κνωσός γύρω στο 1992 με αναχωρήσεις 1945 από Πειραιά. Θυμάμαι πως είχε τόση λίγη κίνηση που συνήθως τα ΙΧ και ελάχιστα φορτηγά ντανιάζονταν στη μέση του πλοίου αριστερά και δεξιά από το μπουλμέ, δε φόρτωναν πλώρα και πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι φανερό ότι η ΑΝΕΚ επένδυσε στο Ελ.Βενιζέλος γιατί είχε στο μυαλό της κερδοφόρες ναυλώσεις του 'Ελυρου ,άρα και την μονιμοποίηση του Big Ben στα Χανιά. Η αλήθεια είναι ότι η δρομολόγηση του Μύκονος ήρθε απρόοπτα και δεν της ήρθαν τα πράγματα όπως τα περίμενε. Κιτς Ξεκίτς το παλάτι,όπως και να το κάνουμε,υπερτερεί σε ηλικία ,λάμψη και ταχύτητα από τον Big Ben,στα μάτια του απλού επιβάτη,όσο όμορφο και αν έχει γίνει το εσωτερικό του,για το οποίο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί δεν το έχω δει. Ο μόνος κερδισμένος από αυτή την υπόθεση είναι ο επιβάτης,γιατί οι τιμές έχουν πέσει με τον ανταγωνισμό και καλό είναι να το καταλάβουν εκείνοι που κάνουν πικρόχολα σχόλια για το Μύκονος. Η κατάληξη βέβαια άγνωστη και ενδιαφέρουσα.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, giorgos1094 said:

Ενώ το πολυτελές Μύκονος νομίζω έρχεται τρίτο και καταϊδρωμένο σε προτεραιότητα,ακόμα πίσω και από το Γκάλαξι,σωστός.

Η απάντηση μου αναφερόταν στο σχόλιο του στρατού σχετικά με το ελυρος και τις ναυλώσεις του...

 

προφανως και το Μύκονος ειναι ένα πλοίο πολυ καλύτερο όλων.

Link to comment
Share on other sites

Αποψε φορτωσε 20 φορτηγα απο Σουδα σε σχεση με τα..3 που ειχε παρει την Κυριακη 😛 αριθμος αισιοδοξος για το οριο βιωσιμοτητας που για τη συγκεκριμενη γραμμη ειναι τα 30.Αν σκεφτει κανεις οτι ειναι 4ο δρομολογιο κ με ελαχιστα συμβολαια μεταφορικων να εχουν ληξει μεχρι στιγμης πιστευω οτι σε κανα μηνα θ αρχισει να ξεκαθαριζει το πραγμα.

Το πλοιο παντως εχει προτιμηθει απο συσσωμους τους μεταφορεις του Ρεθυμνου.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, lostromos said:

Κυριακή 22/7/2018

Mykonos Palace - 285 επιβάτες, 38 Ι.Χ., 116 φορτηγά, 6 μηχανάκια

El. Venizelos - 1061 επιβάτες, 216 Ι.Χ., 79 φορτηγά, 14 μηχανάκια

 

9 hours ago, MILTIADIS said:

Ημουν στο λιμανι χθες και σιγουρα δεν πηρε τοσα. :) Περι τα 30κατι κ επειδη συνηθως παιρνει πανω απο 100 ιχ γι αυτο στο ανεφερα οτι ισως εχει γινει καποιο λαθος.

 

Εμενα και το πανω απο 100 ΙΧ με 285 επιβατες μου φαινεται περιεργο το νουμερο.Δεν ξερω τα δεδομενα της γραμμης αλλα μου φαινεται δυσκολο οσοι ταξιδευουν να ειναι με αυτοκινητο.Συνηθως σε ολες τις γραμμες η αναλογια ειναι χοντρικα 4 επιβατες για 1 ΙΧ.

Φαινεται αλλωστε αυτο και απο την κινηση του ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

 

9 hours ago, Nikos_Chania said:

 αλλά το πλοίο έχει πιάσει το όριο βιωσιμότητας στα φορτηγά, και είδα και μερικά ονόματα που μάλλον ήρθαν με....μεταγραφή από την κοινοπραξία :)  

Να ρωτησω αν ξερει καποιος ποιος ειναι ο στοχος των Μινωικων σε κινηση για το ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ;

Η κινηση του για την πρωτη εβδομαδα μου φαινεται οκ αλλα μου φαινεται δυσκολο με 40 φορτηγα να εχει πιασει το οριο βιωσιμοτητας ενα τοσο κοστοβορο βαπορι(θα τα ειχε ουτως ή αλλος οποιος και να εμπαινε μιας και η Κρητη εχει τεραστια κινηση) και απο την αλλη σε καθαρα νουμερα η κινηση του σε σχεση με το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ειναι η μερα με τη νυχτα.Πιθανον βεβαια αυτο να αλλαξει με τον καιρο ,οσο το βαπορι μενει στη γραμμη ,αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι ο στοχος της εταιριας του ειναι αυτη η κινηση που ναι μεν για πρωτη εβδομαδα ειναι οκ οπως ειπα αλλα γενικοτερα δεν την λες και κατι ιδιαιτερο

Επισης θα ειχε ενδιαφερον να μαθαιναμε ενα μεσο ορο της κινησης ολες τις μερες ή τελος παντων μια καθημερινη ,μιας και Παρασκευη απο Πειραια και επιστροφη Κυριακη απο Χανια η κινηση θα ειναι μεγαλυτερη ετσι κι αλλιως τετοια εποχη

Θερμη παρακληση και θα ηθελα να γινει σεβαστο απο ολους στις απαντησεις και στις διαφωνιες να μην ξαναρχισουμε ειρωνιες κλπ.

Θεωρω οτι τοσο χρονια εδω μεσα, παρα τις διαφωνιες μας μπορουμε να συζητησουμε χωρις εμπρηστικα ποστ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σεβαστές οι απορίες σου. 

Για αρχή να θυμίσουμε οτι το ΙΧ στις Μινωικές κοστίζει 40ευρώ και συνεπώς είναι πιο πιθανό να τραβάει περισσότερο κόσμο με ΙΧ.

Η κίνηση την πρώτη εβδομάδα τις καθημερινές κινούνταν με μέσο όρο τους 300 επιβάτες και γύρω στα 60 ΙΧ.

Το ΠΣΚ η κίνηση ήταν στα 700 άτομα με 120 ΙΧ εκτος του Σαββάτου που ήταν λίγο πιο κάτω.

Το οτι είναι η νύχτα με την μέρα με τον Βενιζέλο οι αριθμοί, να πούμε οτι οι κρατήσεις έχουν γίνει εδω και καιρό. Τα πλανα των Μινωικών άνοιξαν αρχές Ιουλίου. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν περιμενα κατι παραπανω για αρχη ετσι κι αλλιως

Για εμενα το στοιχημα ειναι τι θα κανει γενικοτερα απο κινηση μετα το καλοκαιρι.Αν απο Σεπτεμβρη συνεχιστει η ιδια αναλογια σε κινηση δεν ξερω κατα ποσο θα αξιζει τον κοπο να μεινει στη γραμμη για να περνει 150 επιβατες.Ετσι κι αλλιως το χειμωνα η ΑΝΕΚ μονη της και επερνε 700-800 επιβατες με το ζορι

Εμενα μου εκανε εντυπωση κυριως αυτο που ειπες οτι με αυτη την κινηση το βαπορι ειναι βιωσιμο.Μου φαινεται πολυ μικρος ο αριθμος για τετοιο πλοιο

Επιπλεον θεωρω αυτονοητο οτι το πλοιο θα αντικατασταθει την περιοδο της ακινησιας του 

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένης της πρόσφατης τελευταίας ακινησίας, η επόμενη θα αργήσει οπότε δεν μας απασχολεί ακόμα αυτό. 

Σαφώς και τώρα η εικόνα θα είναι καλή λογω θέρους. Τον χειμώνα μένει να δουμε ποσο καλά θα καταμεριστει η πίτα..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, polmyt said:

Εμενα μου εκανε εντυπωση κυριως αυτο που ειπες οτι με αυτη την κινηση το βαπορι ειναι βιωσιμο.

Eδω δεν θα πρεπει να παραβλεπουμε οτι πλεον οι Μινωικες ειναι ελευθερες δανειακων υποχρεωσεων,υποθηκων κλπ πραγμα που σημαινει οτι οταν ολα τα λεφτα που βγαζεις απο τις γραμμες σου μενουν στο ταμειο σου εχεις περισσοτερα περιθωρια κινησεων κ καλυψης της οποιας χασουρας ποσο δε μαλλον οταν εχεις απο πισω ενα ομιλο με ετησιο τζιρο 3 δις δολλαριων.

Εγω αυτο που θα ηθελα να αναφερω ειναι οτι βασει των αριθμων προκυπτει οτι η κινηση συνολικα της γραμμης των Χανιων αυτη τη στιγμη ειναι στα επιπεδα του Ηρακλειου γεγονος που διαψευδει οσους ελεγαν οτι δεν υπηρχαν συγκοινωνιακες αναγκες κ οτι μας καλυπτε το μονοπωλιο.Και που να μπει κ ο Αυγουστος..

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Απ οσο εμαθα σημερα στο χειμερινο προγραμμα της Minoan για τα Χανια που θα ισχυσει απ το φθινοπωρο θα τροποποιηθουν οι ωρες αφιξοαναχωρησεων κατα 30 λεπτα νωριτερα(15:30-22:00,23:30-06:00).

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω οτι θα βολεψει ιδιαιτερα αυτη η αλλαγη και μιλαω κυριως για την αναχωρηση απο Πειραια.

Η αναχωρηση στις 16.00 ειναι ετσι κι αλλιως λιγο αβολη αλλα καποιος μπορει να το προλαβει ακομα και αν δουλευει το πρωι ,φυσικα με λιγη καλη θεληση απο την εργασια του.Με αναχωρηση στις 15.30 αυτο γινεται ακομα πιο δυσκολο.

Ενα συν του δρομολογιου για μενα ειναι οτι μπορει καποιος να παει Χανια ακομα και για ΣΚ αφου μπορει το ιδιο βραδυ να ειναι στην Κρητη.Αυτο ομως χανεται με την αναχωρηση νωριτερα και ειλικρινα δεν βρισκω το λογο για αυτη την αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Για τη χειμερινη περιοδο μιλαμε που τοτε το κοινο της γραμμης ειναι αλλο.

Και τι εννοω:Δεν ειναι στην πλειοψηφια τους Αθηναιοι που πανε Κρητη για ξεσκασουν αλλα Κρητικοι που πανε για καμια δουλεια στην Αθηνα,φοιτητες,μεταφορεις κλπ.

Ειναι τα κλασσικα δρομολογια του bs2.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα κι ετσι δεν βλεπω το λογο για την αλλαγη της ωρας.

Θεωρω οτι δεν κερδιζει κατι με αυτη την αλλαγη ενω αντιθετα θα μπορουσε να δημιουργησει μια εξτρα πελατεια, αυτη των επισκεπτων του ΣΚ ,που αυτη τη στιγμη τους χανει.Δεν λεω οτι ξαφνικα θα γεμισει το πλοιο αλλα και 50-100 επιβατες να παρει επιπλεον, κερδος θα ειναι 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτές οι ώρες ( 15:30 ή 16:00 ) βολεύουν όλο το χρόνο. Συμπληρώνοντας αυτά που είπατε παραπάνω θέλω να προσθέσω ότι άνθρωποι ιδίως από περιοχές όπως Μακεδονία ,Θεσσαλία, Ήπειρο τους βολεύει περισσότερο το ωράριο ( αυτά τα λέω γιατί λόγω και της δουλειάς που κάνω μπορώ και συνομιλώ καθημερινά με πολλούς ανθρώπους ιδίως τώρα το καλοκαίρι που όλοι ψάχνονται για διακοπές). Γιατί για εμάς σε αυτές τις περιοχές τα ημερήσια της ΑΝΕΚ (10:00) δεν βόλευουν καθόλου. Και πιστεύω πως το ωράριο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά.

 

Link to comment
Share on other sites

Εεεε αν κάνεις time challenge με στόχο να είσαι στον καταπέλτη 15.50 ή να μπεις τελευταίος και να κόψεις εισιτήριο μέσα για να προλάβεις αυτό δεν είναι πρόβλημα της εταιρείας αφού η προυπόθεση είναι να είσαι μια ώρα πριν τον απόπλου. Μισή ώρα διαφορά δεν έβλαψε κανέναν και τον χειμώνα οι καιρικές συνθήκες είναι πιο δύσκολες αργά το βράδυ ειδικά για πεζούς επιβάτες + οι συγκοινωνίες μπαίνουν σε χειμερινά ωράρια. Στην θέση της εταιρείας θα ήθελα να διασφαλίσω ότι θα υπάρχει ας πούμε τελευταίο λεωφορείο απο την πόλη των Χανίων περίπου στις 22.30 ώστε να μεταβεί κάποιος στην Σούδα εγκαίρως

Link to comment
Share on other sites

Επι της ουσιας μην ξεχναμε οτι και η κοινοπραξία το χειμώνα εχει αφιξη στις 6 στον Πειραιά, το όποιο ειναι σημαντικό σημείο στην απόφαση των Μινωικων ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σταθω οτι το πλοιο θα φτανει 10ωρα στη κρητη κ ο επιβατης δεν θα περιμενει μεχρι της 11 να επιβιβαστει αλλα 10.20 θα ειναι μεσα κ ειδικα χειμωνα με το κρυο!

Link to comment
Share on other sites

On 7/18/2018 at 11:54 PM, MILTIADIS said:

Αποψε φορτωσε 20 φορτηγα απο Σουδα σε σχεση με τα..3 που ειχε παρει την Κυριακη 😛 αριθμος αισιοδοξος για το οριο βιωσιμοτητας που για τη συγκεκριμενη γραμμη ειναι τα 30.Αν σκεφτει κανεις οτι ειναι 4ο δρομολογιο κ με ελαχιστα συμβολαια μεταφορικων να εχουν ληξει μεχρι στιγμης πιστευω οτι σε κανα μηνα θ αρχισει να ξεκαθαριζει το πραγμα.

Το πλοιο παντως εχει προτιμηθει απο συσσωμους τους μεταφορεις του Ρεθυμνου.

Οι μεταφορείς του Ρεθύμνου είναι μεταφορείς που κατέβαιναν με τις μινωικές για Ηράκλειο και τώρα πάνε με μινωικές για Χανια?

ή είναι μεταφορείς που κατέβαιναν Χανια με την ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...