Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στα συστήματα κρατήσεων πάντως, το σημερινό βραδινό δρομολόγιο από Πειραιά για Ηράκλειο, δείχνει ότι θα εκτελεστεί αύριο Μεγάλο Σάββατο, στις 10.00 το πρωί.....ακόμα μία ταλαιπωρία για όσους αναχωρούσαν σήμερα το βράδυ και θα έφταναν Ηράκλειο ξημερώματα Μεγάλου Σαββάτου, αφού τώρα θα φτάσουν αργά το απόγευμα στον προορισμό τους.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 874
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουν και το Χίος απόψε, δεν ξέρω βέβαια τι πληρότητα έχει. Σίγουρα τη μεγαλύτερη ταλαιπωρία θα είχαν οι χθεσινοβραδυνοι επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, HS_4 said:

Ετσι κ αλλιως οι περισσοτεροι πάνε με την Μινοαν. 
 

Οι περισσότεροι πάνε με τη Minoan, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που πάνε με την Attica. Γύρω στο 1/3 της κίνησης σε επιβάτες ΙΧ και λίγο κάτω από το 1/2 σε φορτηγά

12 hours ago, olympia palace said:

Και επειδή δεν έχουν άλλο πλοίο θα πρέπει όπως πολύ σωστά ο φίλος mvin να ταλαιπωρούν συνεχώς τον κόσμο με το συγκεκριμένο πλοίο?Εαν θέλουν εκεί στην Attica μπορούν να βρουν λύση...Τα υπόλοιπα κατά την γνώμη μου είναι δικαιολογίες..

 

11 hours ago, olympic champion anek said:

Να μπει το Αστεριων μόνιμα. Και για τα Δωδεκάνησα ας κάνουν αλχημείες με το Πρέβελης όπως είπε και ο HS_4, στο οποίο μάλιστα έχουν ρίξει χρήμα απ ό, τι έχει γραφτεί. 

Λύσεις πάντα υπάρχουν. Αν το είχες αποφασίσει έγκαιρα, ακόμη και να ναυλώσεις κάποιο για τους 2 καλοκαιρινούς μήνες θα μπορούσες, αν αφήνεις να σε σύρουν τα γεγονότα, τότε καταφεύγεις σε μπαλώματα και χαλάς τη μία γραμμή, για να φτιάξεις μία άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρέπει να χωθεί η seajets στη γραμμή. Να βαλει ένα ταχύπλοο που να παίρνει και πολλά αυτοκίνητα και μεγάλης χωρητικότητας ( όπως το eurochampion jet) να πηγαίνει κάτω σε 4&30 ώρες, να δείτε μετά πως θα βάλουν και οι άλλες εταιρείες καλύτερα βαπόρια! Να θυμίζω τι είχε γίνει με την ελεύση του superfast xii που απο εκει που έκανε πόσες ώρες το δρομολόγιο με τις Μινωϊκές, αναγκάστηκαν να το κατεβάσουν στον 6 ωρο

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, HS_4 said:

Ρεαλιστικά τώρα η Άττικα άλλο πλοιο δεν εχει

Μπα..?.. Κι εμείς που νομίζαμε πως της περισσεύουν και πλοία και ναυλώνει την Αριάδνη στην αραπιά...

Αν και το μάρμαρο προβλέπεται να το πληρώνει η Χίος/Μυτιλήνη με το κατέβασμα ενός Ιάπωνα στο Ηράκλειο και την αντικατάστασή του από το Πρέβελης με συνδιασμό με το Carrier. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
19 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Μάλλον πρέπει να χωθεί η seajets στη γραμμή.

Δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο αυτό για πολλούς λόγους. 

17 minutes ago, Strofalos said:

Μπα..?.. Κι εμείς που νομίζαμε πως της περισσεύουν και πλοία και ναυλώνει την Αριάδνη στην αραπιά...

Αν και το μάρμαρο προβλέπεται να το πληρώνει η Χίος/Μυτιλήνη με το κατέβασμα ενός Ιάπωνα στο Ηράκλειο και την αντικατάστασή του από το Πρέβελης με συνδιασμό με το Carrier. 

Αν κάνει σωστά τις τραμπες πιστεύω βγαίνει χωρίς να επιβαρύνει την Χίο Μυτιλήνη ιδιαίτερα, αλλά Ηράκλειο πρέπει να δόσει μια μόνιμη λύση. 

Είμαι περίεργος οι μεταφορικές στο Ηράκλειο που είναι το μόνο κομμάτι στο οποίο υπερέχει των μινωικών, δεν έχουν κάνει θέμα;;;

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση αυτή ήταν από το Ηράκλειο για Πειραιά που λογικό είναι να μην έχει κίνηση σε αντίθεση με το σκέλος Πειραιά Ηράκλειο, που ο κόσμος έφευγε για τις Πασχαλινές διακοπές του.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, olympic champion anek said:

Η Άττικα έβαλε ημερήσιο και το Μ. Σάββατο. 

Θα ανακουφιστούν φαντάζομαι όσοι ήταν να  ταξιδέψουν Μεγάλη Πέμπτη και Μεγάλη Παρασκευή και θα φάνε μισή μέρα καθυστέρηση

Link to comment
Share on other sites

Στις 7/5 ειναι περασμένο στο σύστημα στις 9.00 το πρωί και το κρητη 2 και ο αστεριωνας μαλιστα και τα δυο σχεδον γεμάτα φαίνονται. Εχει γινει καποιο λάθος ή όντως έχει τόσο κόσμο;

Link to comment
Share on other sites

To πιθανότερο είναι να βγάζουν το Αστεριων στη γραμμή και να δένει λίγες μέρες νωρίτερα το Κρήτη. Το θέμα είναι αν αναγκαστικά προσπαθήσουν να βγάλουν καλοκαίρι με το Κρήτη πραγμα που σημαίνει ρίσκο με τα συνεχή ημερήσια του πρωτου μισου του Αυγούστου να τους εκθέσει όπως γράφει παραπανω και ο proud. Και να ταλαιπωρήσει και χιλιάδες κόσμο ανατρέποντας σχέδια, κρατήσεις κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

με τις Μινωϊκές, αναγκάστηκαν να το κατεβάσουν στον 6 ωρο

Τώρα δεν έχουμε 6ωρο ούτε στα πολυδιαφημιζόμενα ημερήσια δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
8 hours ago, gpap2006 said:

To πιθανότερο είναι να βγάζουν το Αστεριων στη γραμμή και να δένει λίγες μέρες νωρίτερα το Κρήτη. 

Μήπως στο τέλος δούμε τον Αστεριωνα όλο το καλοκαίρι στο Ηράκλειο (ή έστω στο μισό 🙂). Και στα Δωδεκάνησα ως τρίτο πλοίο κανένα Πρεβελης 

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Στην τούρλα του Σαββάτου;

On 5/3/2024 at 10:49 AM, proud_ionian said:

Λύσεις πάντα υπάρχουν. Αν το είχες αποφασίσει έγκαιρα, ακόμη και να ναυλώσεις κάποιο για τους 2 καλοκαιρινούς μήνες θα μπορούσες, αν αφήνεις να σε σύρουν τα γεγονότα, τότε καταφεύγεις σε μπαλώματα και χαλάς τη μία γραμμή, για να φτιάξεις μία άλλη.

 

Link to comment
Share on other sites

Σε 2-2,5 χρονια απο τωρα η Αττικα δεν θα εχει κανενα λογο υπαρξης στη γραμμη γιατι ουτε μπορει να ανταγωνιστει αυτο που ερχεται ουτε θα υπαρχει και αναγκη για 2ο πλοιο με τις χωρητικοτητες που θα παιζουν.Ισως αυτη η απαξιωση να μην ειναι θεμα τυχης.

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2023 at 7:39 AM, proud_ionian said:

Που να δεις όταν γίνει ο ΒΟΑΚ, που και τα Χανιά θα γίνουν εποχική γραμμή 

 

On 4/30/2024 at 11:25 PM, proud_ionian said:

Στην Κρήτη θα συνεχίσει να πηγαίνει και στα δύο λιμάνια; Πώς θα αντιμετωπίσει τον Grimaldi που το πολύ σε μια τριετία θα έχει φέρει νεότευκτα στο Ηράκλειο;

Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

Το ένα είναι αν η Attica θα μείνει και στα δύο λιμάνια της Κρήτης που εξυπηρετεί σήμερα. Η λογική λέει όχι, για τρεις λόγους: ΒΟΑΚ, Grimaldi - νεότευκτα και ιδιοκτησία ΟΛΗ, περιορισμένη ρευστότητα που δεν επιτρέπει αντικατάσταση όλου του στόλου.

Το άλλο είναι η εξυπηρέτηση της γραμμής με προβληματικά πλοία, που την κρεμάνε συνεχώς. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, να υποτιμάς και να απαξιώνεις τους πελάτες σου

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους!

Νομίζω όμως ξεχνάτε και τον παράγοντα ότι η Αττικα έχει καλές συμφωνίες με πολλές μεταφορικές και έχει μεγάλο μερίδιο της πίτας στο Φ/Γ.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Δεν το ξεχνάμε.

Οι συμφωνίες δεν ισχύουν για πάντα. Επανεξετάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Όταν θα έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη γραμμή, θα ληφθούν και αυτά υπ' όψιν.

Μιλώντας για δεδομένα, έχω στο μυαλό μου και την τιμολογιακή πολιτική που θα μπορεί να ασκήσει η κάθε εταιρία,.με βάση τα πλοία που θα διαθέτει) χωρητικότητες, καταναλώσεις, περιβαλλοντικό τέλος).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η Attica μετά την αποσύρση από την γραμμή των εξαιρετικών SUPERFAST XII/BLUE STAR 1(στις ακινησίες τότε) και OLYMPIC CHAMPION έχει υποβαθμίσει κατακόρυφα την παρουσία της στην γραμμή με τα πάρα πολύ κατώτερα KRITI II/BLUE HORIZON/NISSOS RODOS(στις ακινησίες) τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν ή να ανταγωνιστούν τα Παλάτια των Μινωϊκών.Και το ΚΙΣΣΑΜΟΣ και το ASTERION II να φέρει είναι βέβαια καλύτερα από τα προαναφερόμενα αλλά μέχρι εκεί αλλά και πάλι ούτε αυτά μπορούν να ανταγωνιστούν τα Παλάτια.Το θέμα είναι τι θα πράξει όταν οι Μινωικές φέρουν τα νεότευκτα πλοία.Προσωπική εκτίμηση είναι(και με αυτά που είπαν παραπάνω οι φίλοι)ότι δεν έχει και πολύ μέλλον στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Στην συγκεκριμένη γραμμή, από επιβάτες, παίρνουν οτι περισσεύει από τον Ιταλό. Το ψωμί για την ΑΤΤΙΚΑ το έχουν τα φορτηγά. Και εκει υπερτερεί και θα εξακολουθήσει να έχει το μεγαλύτερο μέρος της πίτας, αν δεν αλλάξει κάτι στην τιμολογιακή πολιτική του ενός ή και των δυο ανταγωνιστών. Είτε με το ταλαιπωρημένο ΚΡΗΤΗ 2, είτε με τον Αστέρη, είτε σε βάθος χρόνου με RO/RO. Εκεί βλέπω να καταλήγει το BLUE CARRIER 2, αλλά και μια ενδεχόμενη νέα αγορά πλοίου παρομοίου τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Αν ήμουν Άττικα θα κατέβαζα τα Superfast του Bari στο Ηράκλειο για να τελειώνουμε.

Ταιριάζουν απόλυτα στη γραμμή!!Ούτως ή άλλως η Άττικα δεν έχει πολλούς επιβάτες και με μια τέτοια κίνηση δε θα μπει στα νερά του G ώστε ο τελευταίος να θέλει να αντιδράσει φέρνοντας νωρίτερα μεγαλύτερα πλοία.

Και θα ναυπηγουσα αν μπορούσα άλλα δύο ίδια για το Bari.Η εξέλιξη αυτών.

Ολόκληρη Άττικα με τόσες γραμμές και ένα τέτοιο τεράστιο στόλο και σε αριθμό και σε χωρητικότητα,το ότι δεν έχει πλοία να βάλει στο Ηράκλειο,με ξεπερνάει!!!

Έχει άπειρες επιλογές,αρκεί να σοβαρευτουν να βγάλουν ένα πλάνο και να κάνουν ένα στρατηγικό προγραμματισμό για το άμεσο μέλλον.

Η όλη προχειρότητα φαίνεται από την άσκοπη αλλαγή χρωματισμών,από τη μη επισκευή του πολυεργαλειου Πήγασος(που θα εκλεινε τρυπες παντου,απο Κυκλαδες μεχρι Σποραδες και κα τις κραταγε),από τον πολύ αργό ρυθμό επισκευής και συντήρησης στο Πρεβελης και στο Αστεριών 2.Και πολλά ακόμα λάθη των τελευταίων ετών που είναι πολλά και γνωστά!!!

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...