Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τραγική η κατάσταση του πλοίου. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο @Annivas Είναι λες και βλέπεις κάνα βίντεο με καράβι από το Μπαγκλαντές. Μόνο το ραντάρ του που δεν έχει τρεξίματα..! Εγώ στο βίντεο βλέπω ότι προαναφέρθηκαν παραπάνω για το πλοίο συν στην προβλήτα του Καναδά, πίσω από τους προσκρουτήρες, σπασμένα μπετά και μπετόβεργες να χάσκουν. Δε ξέρω κατά πόσο είναι εικόνα λιμανιού δυτικής χώρας αλλά εμένα μου θυμίζει Τούρλο. Και για κλείσιμο, το καραβάκι μας λείπει από το Αιγαίο!!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εδώ αφήνω ένα λινκ για ένα αφιέρωμα που έφτιαξα για το πλοίο, που περιέχει την ιστορία του! Ελπίζω να σας αρέσει!!

 

Edited by Power_Jet
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο βίντεο πράγματι με ωραίες φωτο και παρουσίαση.

Να ρωτήσω για την αρχή του βίντεο: τέτοιες μπροσούρες επι Στρίντζη και γενικά διαφημιστικό υλικό από την ανακοίνωση αυτού του όλου ναυπηγικού προγράμματος ξέρει κάποιος που θα μπορούσα να βρω?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ' όλα σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! @bluestar2000, εγώ και τα τρία που έβαλα στην αρχή του βίντεο τα βρήκα με μια απλή αναζήτηση στο google. Επίσης, υπάρχουν διάφορα διαφημηστικά και στη gallery του shipfriends! Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια άλλη πηγή που να κρατάει αρχείο από τέτοια φυλλάδια και διαφημηστικά, αν κάποιος βρει κάτι ας μας ενημερώσει!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτά στην gallery τα έχω δει και γω. Απλά με αφορμή και το βίντεο έλεγα μήπως υπήρχαν πουθενά σε φυσική μορφή ή μαζεμένα από κάποιον συλλέκτη σε κανα αρχείο του (που όλως τυχαίως να ήθελε να τα ξεφορτωθεί😅)

Link to comment
Share on other sites

Υπέροχο αφιέρωμα. Θα μπορούσες όμως να κάνεις και μια αναφορά στην μίνι-μετασκευη που υπέστη πριν έρθουν τα πάρος/νάξος (κλείσιμο των παραθύρων του γκαράζ, επέκταση του κομοδεσίου μέχρι το ρεμέντζο της πρύμνης και υπερίψωση των εξαγωγών της τσιμινιέρας). Κατά τα άλλα είναι πολύ ωραίο. Μπράβο κιόλας που τεκμηρίωσες τις πηγές των φωτογραφιών και των βίντεο (δυστυχώς λίγοι το κάνουν) και θα σου πρότεινα να κάνεις το ίδιο και στις πληροφορίες. 😉

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Στην μετασκευή δεν αναφέρθηκα, διότι 1. δεν ήξερα ποτέ ακριβώς είχε γίνει, οπότε δεν ήθελα να δώσω λανθασμένες πληροφορίες και 2. δεν βρήκα αρκετές φωτογραφίες έτσι ώστε να μπορώ να δείχνω τη διαφορά περιγράφοντάς το. Όσο για τις πηγές, είναι αυτές που αναφέρω και στη περιγραφή, γιατί περιέχουν και τις φωτογραφίες αλλά και την ιστορία του πλοίου! Βέβαια, θα μπορούσα να διευκρινίσω καλύτερα το ότι εκεί βρίσκονται και οι πληροφορίες!

Link to comment
Share on other sites

Σιγά το βαπόρι.Μόνο ταχύτητα είχε και ήταν μαιτζέβελο.Από χώροι έπασχε ένα ντεκ το οποίο το 1/3 ήταν διακεκριμένη για να κονομάνε και μετά στριμωξίδι και έχει ο θεός.

Είχα κάνει πολλά ταξίδια μαζί του σε συνθήκες πρωτοκόλλου και γινόταν ο κακός χαμός. Εύχομαι να μη ξαναταξιδέψω έτσι.Καλύτερα ήταν οι 11 ώρες του Σαντορίνη και του Απόλλωνα,παρά οι 8 αυτουνού.

Ας κάτσει εκεί που είναι και να μη ξανάρθει.Δεν είναι τυχαίο που το πουλήσανε.. 

Το βιντεακι τέλειο!!! ξύπνησε μνήμες..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που νομίζω επιλέχτηκε αυτό αντί για τα αδελφια του ήταν η έλλειψη του σε καμπίνες. Τα Πάρος Νάξος είναι λίγο ευέλικτα λόγω αυτού όσο αναφορά τη δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ότι έχει πλωριό καταπέλτη (και όλα τα παρελκόμενα), τον οποίο εκεί που πήγε τον δουλεύει κανονικά.

Έχουμε αναφέρει και παλιότερα, ότι το Ιθάκη είχε σχεδιαστεί και παραγγελθεί από τη Strintzis Lines για τη γραμμή Κυλλήνη Πόρος. Οι Κυκλάδες προέκυψαν όταν το πλοίο ήταν στα τελειώματα και αφού προηγήθηκε η εξαγορά της εταιρίας από την (νυν) Attica.

Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2005 at 4:55 PM, proud_ionian said:

υπενθυμιζω οτι το blue star ithaki ειχε παραγγελθει απο την τοτε strintzis lines για τι γραμμη κυλληνη πορος. για αυτο δεν εχει κρεββατια

σκοπος ηταν να κανει 4 δρομολογια τη μερα. Θα εδενε με την πρυμη κυλληνη και με την πλωρη στον πορο. Γι'αυτο και ειναι το μονο της σειρας με πλωριο καταπελτη.

 

On 5/12/2010 at 1:28 AM, proud_ionian said:

οπως εχω πει και στην αρχη του thread, το βαπορι χτιστηκε για να κανει κυλληνη πορο 4 φορες τη μερα. θα εκανε 55 λεπτα απο ντοκο σε ντοκο και θα εδενε στον πορο με την πλωρη και στην κυλληνη με την πρυμη

 

On 8/17/2014 at 10:36 PM, proud_ionian said:

μετα προεκυψε η εξαγορα της strintzis απο την attica και εγιναν καποιες αλλαγες για να ταιριαζει το πλοιο στο concept της attica.

@Ferry Himuka Καμία αναβάθμιση. Θα έδενε στο παλιό λιμάνι του Πόροθ όπως αυτό ήταν. Η πλώρη στη ράμπα κα η πρύμη θα έδινε κάβους στο μπαστόυνι και στην τσαμαδούρα που υπήρχε

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα λείπει καθώς λόγω μεγέθους, ταχύτητας και αξιοπιστίας ήταν πραγματικό πασπαρτού. Επίσης ήταν ένα πλοίο που μπορούσε να σταθεί με επιτυχία παντού χωρίς να φοβαται το οποιοδήποτε σταθεί απέναντι του.

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2023 at 4:19 PM, nomikos said:

Είχα κάνει πολλά ταξίδια μαζί του σε συνθήκες πρωτοκόλλου και γινόταν ο κακός χαμός.

Επίσης το πάνω ντεκ πρύμα με τους ανεμοθώρακες,το καλοκαίρι ήταν σκέτο θερμοκήπιο,

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...