Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 596
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στο επόμενο ΣΑΣ μοναδικό θέμα είναι η αξιολόγηση της μοναδικής προσφοράς, εξυπηρέτηση Κυθήρων και Αντικυθήρων ως 09/3.

Μιλά για σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς να αναφέρει το λιμάνι αφετηρίας, αλλά φαντάζομαι δεν θα αναφέρονται στη γραμμή της Νεάπολης.

Posted

Είναι και οι δύο γραμμές στην προκήρυξη του διαγωνισμού, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποια γραμμή είναι η προσφορά. 

Πολύ πιθανό βέβαια να αφορά τη Νεάπολη. 

Posted
1 hour ago, express skiathos said:

Και εδώ η γνωμοδότηση.

Καλή η τζάμπα Νεάπολη, αλλά ακόμη καλύτερο το Γύθειο με επιδότηση μέχρι Κίσσαμο

  • 2 weeks later...
Posted

Δεν κατάλαβα, η σύμβαση λέει για παραδοσιακό δρομολόγιο μέχρι Κίσσαμο αλλά αν το Κεφαλονιά αγνοήσει αυτό το σκέλος απλά χάνει μέρος του μισθώματος άλλα όχι τη γραμμή;

Posted

Να ρωτήσω κάτι ; Δηλαδή οι μεταφορικές εταιρίες που συναλλάσσονται με καταστήματα των Αθηνών θα πρέπει μέχρι νεωτερας να μετακινούνται μέσω Νεαπολης ;;

  • 2 months later...
Posted (edited)

Τα φετινά δρομολόγια του Aqua Jewel στη γραμμή για το διάστημα 07/07/25 έως 07/09/25 έχουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτά που είχαμε συνηθίσει να κάνει. Προστίθεται τρίτο δρομολόγιο από τον Πειραιά οπότε οι ημέρες από Πειραιά θα είναι Δευτέρα, Πέμπτη και Σάββατο αντί για Τρίτη και Παρασκευή. Οι δύο αναχωρήσεις είναι πολύ πρωί στις 6:35 ενώ οι αφίξεις στον Πειραιά είναι στις 1:15, όταν έχει την πολύ πρωινή αναχώρηση και την Τετάρτη έχει διανυκτέρευση στον Πειραιά.

aqua-jewel-schedules-4.png

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Πάντως αυτό το 06.35 από Πειραιά είναι λίγο αγριευτικό.  Εάν συνυπολογίσει κάποιος ότι πρέπει να είναι στο βαπόρι κανένα 45λεπτο νωρίτερα, ίσα που προλαβαίνει κάποιος το πρώτο μετρό που ξεκινάει στις 05.00 για να φτάσει στο λιμάνι (εκτός κι αν κάποιος μένει Πειραιά και πέριξ).  Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τις αφίξεις στις 01.15.  Νομίζω για κάποιον που δεν μένει πέριξ Πειραιά αλλά και για τους  εκτός Αθηνών που θέλουν να επισκεφθούν τα Κύθηρα και έχουν αυτοκίνητο, η Νεάπολη και το "Πορφυρούσα" φαντάζουν σαφέστερα πιο δελεαστικές

Posted

Άλλη μια χρονιά επίσης χωρίς την Καλαμάτα 😑

Αυτό ήταν ωραίο δρομολόγιο και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο, κάθε χρόνο πηγαινοερχόταν γεμάτο. 

Posted

Κορνάρε λείπεις!!!

Κάποτε έπιανε και Μονεμβασια!!!

Ο προορισμός αυτός στο δρομολόγιο των Κυθήρων πιστεύω έχει προοπτική και θα δούλευε πάρα πολύ καλά!!!

Posted
1 hour ago, pilot said:

Πάντως αυτό το 06.35 από Πειραιά είναι λίγο αγριευτικό.  Εάν συνυπολογίσει κάποιος ότι πρέπει να είναι στο βαπόρι κανένα 45λεπτο νωρίτερα, ίσα που προλαβαίνει κάποιος το πρώτο μετρό που ξεκινάει στις 05.00 για να φτάσει στο λιμάνι (εκτός κι αν κάποιος μένει Πειραιά και πέριξ).  Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τις αφίξεις στις 01.15.  Νομίζω για κάποιον που δεν μένει πέριξ Πειραιά αλλά και για τους  εκτός Αθηνών που θέλουν να επισκεφθούν τα Κύθηρα και έχουν αυτοκίνητο, η Νεάπολη και το "Πορφυρούσα" φαντάζουν σαφέστερα πιο δελεαστικές

Για την ακρίβεια μόνο στον ΗΣΑΠ ξεκινάει 5:00,στην γραμμή 2 και 3 στις 5:30 το πρωί, οπότε όποιος θέλει να πάει στον Πειραιά στις 6:35 που φεύγει πρέπει να πάρει ταξί εκτός και αν έχει αμάξι αλλά θα πρέπει να το αφήσει κάπου στον Πειραιά.Όσο για αυτό με το Πορφυρούσα θα πρέπει τουλάχιστον να οδηγήσει κάποιος 4 ώρες ώστε να πάει να το πάρει.

Posted
3 hours ago, giorgos_249 said:

Άλλη μια χρονιά επίσης χωρίς την Καλαμάτα 😑

Η προσέγγιση στην Καλαμάτα ήταν επιδοτούμενη, ενώ τώρα δεν είναι οπότε δεν θα πάει κάποιος να δοκιμάσει την Καλαμάτα.

  • 3 weeks later...
Posted

Γύθειο – Κύθηρα: Ο Μάριος Ηλιόπουλος «τσιμπάει» το φιλέτο της συγκοινωνίας

Quote

 

Μπορεί στο ποδόσφαιρο να μην «έκανε ταμείο» φέτος, αλλά στη θάλασσα φαίνεται ότι ξέρει να τσιμπάει γραμμές με πολλά υποσχόμενα κέρδη. Ο λόγος για τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΑΕΚ και πλοιοκτήτη του μεγαλύτερου στόλου ταχυπλόων στον κόσμο, Μάριο Ηλιόπουλο. Με το καλημέρα στη νέα περίοδο των άγονων γραμμών η εταιρεία του χτυπάει όλες τις γραμμές μεταξύ Πειραιά, Κυθήρων, Κρήτης και Πελοππονήσου. Αποτέλεσμα; Γίνεται πρωταγωνίστρια στις συγκοινωνίες των Κυθήρων, ενώ «ανεβαίνει πίστα» και στην περιφερειακή σύνδεση Πελοποννήσου – Κρήτης. Αποτέλεσμα; Όσοι υποστηρίζουν όλα τα χρόνια, ότι το Γύθειο είναι η καλύτερη επιλογή για τα Κύθηρα, …«έχουν βγει στην πλατεία της OPAP Arena και πανηγυρίζουν με καπνογόνα!» Ας δούμε όμως τι σημαίνει το φετινό καλοκαίρι αλλά και το μέλλον (όπως μαθαίνουμε) για τις 3 φορές από Πειραιά, 5 φορές από Γύθειο, 4 φορές Κρήτη σύνδεση με τα Κύθηρα. Πάμε λοιπόν στο φιλέτο.

Το φιλέτο

Η ακτοπλοϊκή γραμμή Γυθείο – Κύθηρα, για χρόνια περιορισμένη σε ένα ή δύο δρομολόγια την εβδομάδα, εξελίσσεται πλέον σε ένα στρατηγικό σημείο μετακίνησης για τους επισκέπτες των Κυθήρων. Η Seajets μοιάζει να το έχει αντιληφθεί έγκαιρα και φέτος «παίζει μπάλα» σοβαρά, εισάγοντας πέντε δρομολόγια την εβδομάδα που εξυπηρετούν το νησί από τη Λακωνία.

Επίσης, σε σχέση με το κόστος μετακίνησης για τον επιβάτη, η ακτοπλοϊκή σύνδεση Γυθείου – Κυθήρων με το πλοίο Aqua Jewel της Seajets αναδεικνύεται ως η πλέον συμφέρουσα επιλογή για τους ταξιδιώτες το καλοκαίρι του 2025. Με πέντε δρομολόγια την εβδομάδα, τις πιο φθηνές τιμές και την σύντομη διάρκεια ταξιδιού, προσφέρει μια λύση που φαίνεται θα επιλέξει πολύς κόσμος αυτό το καλοκαίρι. 

Πλεονεκτήματα της γραμμής Γύθειο – Κύθηρα

Οικονομικά εισιτήρια: Η τιμή για έναν ενήλικα επιβάτη ξεκινά από €9, καθιστώντας τη διαδρομή προσιτή για όλους.

Συχνότητα δρομολογίων: Με πέντε δρομολόγια την εβδομάδα, οι ταξιδιώτες έχουν ευελιξία στον προγραμματισμό του ταξιδιού τους.

Σύντομη διάρκεια ταξιδιού: Η διαδρομή διαρκεί περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά, προσφέροντας μια γρήγορη και άνετη μετάβαση στο νησί.

Ευκολία πρόσβασης: Το Γύθειο είναι εύκολα προσβάσιμο από διάφορες περιοχές της Πελοποννήσου αλλά και από τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους, καθιστώντας το ιδανικό σημείο αναχώρησης για τους ταξιδιώτες.

Η αντίφαση με τον Πειραιά

Την ίδια στιγμή, η αναχώρηση από Πειραιά στις 06:35 το πρωί, τρεις φορές την εβδομάδα, δείχνει ότι η εταιρεία δεν φαίνεται να επενδύει σοβαρά στη σύνδεση αυτή για τον μέσο επιβάτη. Αντίθετα, μοιάζει να την αντιμετωπίζει περισσότερο ως «διέλευση» προς Αντικύθηρα και Κίσσαμο. Ο τουρίστας ή κάτοικος που θέλει να ταξιδέψει στα Κύθηρα από την πρωτεύουσα πρέπει ή να διανυκτερεύσει στο λιμάνι ή να ξυπνήσει στις 4:00 τα ξημερώματα – μια κατάσταση που ούτε τουριστικά λειτουργεί, ούτε λογικά. Άρα Γύθειο – Πειραιάς σημειώσατε Άσσος. 

Γύθειο, το νέο «γήπεδο» της SEAJET και του Ηλιόπουλου

Η γραμμή Γύθειο – Κύθηρα δείχνει να μετατρέπεται στο νέο πεδίο εμπορικής κυριαρχίας της Seajets, με τον Μάριο Ηλιόπουλο, πλοιοκτήτη της εταιρείας, να εφαρμόζει μια επιθετική στρατηγική διείσδυσης και ελέγχου των τοπικών γραμμών. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Seajets μπαίνει δυναμικά σε γραμμές που παραδοσιακά εξυπηρετούνταν από μικρότερους, τοπικούς ή σταθερούς «παίκτες». Όμως η φετινή τακτική στα Κύθηρα είναι αποκαλυπτική.

Πρόβλεψη κερδοφορίας: Γύθειο – Κύθηρα – Κρήτη, μια χρυσή αλυσίδα στη ρότα του Aqua Jewel

Η SeaJets φαίνεται πως σχεδίασε πολύ επιθετικά τη φετινή ανάπτυξη του δρομολογίου Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος, δημιουργώντας μια εξαιρετικά κερδοφόρα θαλάσσια αρτηρία που εξυπηρετεί τρία νησιά και δύο ηπειρωτικά άκρα της Ελλάδας, με κοινό τουριστικό ενδιαφέρον.

Με βάση τα σημερινά δεδομένα:

Η συχνότητα των 4 δρομολογίων την εβδομάδα προς Κρήτη μέσω Κυθήρων δίνει δυνατότητα συνεχούς ροής επιβατών και οχημάτων, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής (Ιούλιος–Αύγουστος).

Τα εισιτήρια είναι οικονομικά για επιβάτες, αλλά η εταιρεία αναπληρώνει έσοδα με τις μεταφορές οχημάτων και φορτηγών (τα οποία πληρώνουν πολλαπλάσια). Και μην ξεχνάμε ότι όλες οι γραμμές είναι επιδοτούμενες από το Υπουργείο Ναυτιλίας με πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Το τουριστικό ενδιαφέρον για Κύθηρα και Αντικύθηρα τροφοδοτεί συνεχώς την ενδιάμεση πληρότητα του πλοίου.

Τα οφέλη για το Γύθειο

Η μετατροπή του Γυθείου σε βασικό λιμάνι αναχώρησης για τα Κύθηρα και την Κρήτη δεν ωφελεί μόνο τη Seajets, αλλά φέρνει σημαντικά έσοδα και νέα δυναμική στην τοπική οικονομία της πόλης. Με 5 δρομολόγια την εβδομάδα, εκατοντάδες επιβάτες περνούν από το Γύθειο καθημερινά – πολλοί από αυτούς διανυκτερεύουν, γευματίζουν ή κάνουν αγορές πριν την επιβίβαση. Τα ξενοδοχεία, τα καταστήματα, οι ταβέρνες και τα πρακτορεία εισιτηρίων καταγράφουν ήδη αυξημένη κίνηση τα τελευταία 3 χρόνια με τα δύο δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ οι κάτοικοι βλέπουν τον τουρισμό να ζωντανεύει και εκτός παραλίας. Επιπλέον, το Γύθειο αποκτά αναβαθμισμένο προφίλ ως κόμβος μετακίνησης προς νησιά υψηλού ενδιαφέροντος, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την προβολή του και να οδηγήσει σε νέες επενδύσεις υποδομής. Αν ο Πειραιάς μοιάζει μακρινός και απρόσιτος, το Γύθειο γίνεται το νέο «νησιωτικό μπαλκόνι» της Πελοποννήσου.

Ο κ. Ηλιόπουλος παίζει το παιχνίδι του και –από επιχειρηματική σκοπιά– το παίζει σωστά. Όμως η πολιτεία και οι τοπικοί θεσμοί έχουν χρέος να διασφαλίζουν την ισορροπία: να μην καταλήξουν τα νησιά μας «αποικίες μονοπωλίων», ούτε οι συγκοινωνίες τους πεδία αθέμιτου ανταγωνισμού.

 

 

Posted

Ναι χτυπάει τις άγονες γραμμές και μετά τις παρατάει όποτε γουστάρει αφήνωντας τα νησιά ξεκρέμαστα χωρίς πλοίο και τρέχουν άλλες εταιρείες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.Άπειρα τα παραδείγματα.Και φυσικά μετά ξαναμπαίνει όταν είναι παχιές οι μύγες.

Posted (edited)

Το ότι αφήνει τα νησιά ξεκρεμαστα, ναι. Αλλά δεν φεύγει οπότε γουστάρει, φεύγει όταν τελειώνει η σύμβαση του υπουργείου. Ο κύριος υπεύθυνος για το μπαχαλο αυτό τα τελευταία χρόνια είναι άλλος.

Edited by polmyt
quote
Posted

Σωστά, αν και πάλι το κράτος δεν έχει μεριμνήσει να τον αναγκάσει να βάλει αντικαταστάτη, παρόλο που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ητνα το μόνο εύκολο.  

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...