proud_ionian Posted February 25 Posted February 25 Στο επόμενο ΣΑΣ μοναδικό θέμα είναι η αξιολόγηση της μοναδικής προσφοράς, εξυπηρέτηση Κυθήρων και Αντικυθήρων ως 09/3. Μιλά για σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς να αναφέρει το λιμάνι αφετηρίας, αλλά φαντάζομαι δεν θα αναφέρονται στη γραμμή της Νεάπολης.
Nikos_Chania Posted February 25 Posted February 25 Είναι και οι δύο γραμμές στην προκήρυξη του διαγωνισμού, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποια γραμμή είναι η προσφορά. Πολύ πιθανό βέβαια να αφορά τη Νεάπολη.
proud_ionian Posted February 27 Posted February 27 1 hour ago, express skiathos said: Και εδώ η γνωμοδότηση. Καλή η τζάμπα Νεάπολη, αλλά ακόμη καλύτερο το Γύθειο με επιδότηση μέχρι Κίσσαμο
observer Posted March 8 Posted March 8 Δεν κατάλαβα, η σύμβαση λέει για παραδοσιακό δρομολόγιο μέχρι Κίσσαμο αλλά αν το Κεφαλονιά αγνοήσει αυτό το σκέλος απλά χάνει μέρος του μισθώματος άλλα όχι τη γραμμή;
fourtounakis Posted March 10 Posted March 10 Να ρωτήσω κάτι ; Δηλαδή οι μεταφορικές εταιρίες που συναλλάσσονται με καταστήματα των Αθηνών θα πρέπει μέχρι νεωτερας να μετακινούνται μέσω Νεαπολης ;;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10 Posted March 10 Ναι. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 14 Posted March 14 (edited) Kαταστήματα είναι το λιγότερο,οι προμηθευτές/φορτωτές μπορεί να είναι κατασκευαστές ή αποθήκες Edited March 14 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21 Posted May 21 (edited) Τα φετινά δρομολόγια του Aqua Jewel στη γραμμή για το διάστημα 07/07/25 έως 07/09/25 έχουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτά που είχαμε συνηθίσει να κάνει. Προστίθεται τρίτο δρομολόγιο από τον Πειραιά οπότε οι ημέρες από Πειραιά θα είναι Δευτέρα, Πέμπτη και Σάββατο αντί για Τρίτη και Παρασκευή. Οι δύο αναχωρήσεις είναι πολύ πρωί στις 6:35 ενώ οι αφίξεις στον Πειραιά είναι στις 1:15, όταν έχει την πολύ πρωινή αναχώρηση και την Τετάρτη έχει διανυκτέρευση στον Πειραιά. Edited May 21 by Panagia Ekatontapiliani
pilot Posted May 21 Posted May 21 Πάντως αυτό το 06.35 από Πειραιά είναι λίγο αγριευτικό. Εάν συνυπολογίσει κάποιος ότι πρέπει να είναι στο βαπόρι κανένα 45λεπτο νωρίτερα, ίσα που προλαβαίνει κάποιος το πρώτο μετρό που ξεκινάει στις 05.00 για να φτάσει στο λιμάνι (εκτός κι αν κάποιος μένει Πειραιά και πέριξ). Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τις αφίξεις στις 01.15. Νομίζω για κάποιον που δεν μένει πέριξ Πειραιά αλλά και για τους εκτός Αθηνών που θέλουν να επισκεφθούν τα Κύθηρα και έχουν αυτοκίνητο, η Νεάπολη και το "Πορφυρούσα" φαντάζουν σαφέστερα πιο δελεαστικές
giorgos_249 Posted May 21 Posted May 21 Άλλη μια χρονιά επίσης χωρίς την Καλαμάτα 😑 Αυτό ήταν ωραίο δρομολόγιο και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο, κάθε χρόνο πηγαινοερχόταν γεμάτο.
nomikos Posted May 21 Posted May 21 Κορνάρε λείπεις!!! Κάποτε έπιανε και Μονεμβασια!!! Ο προορισμός αυτός στο δρομολόγιο των Κυθήρων πιστεύω έχει προοπτική και θα δούλευε πάρα πολύ καλά!!!
aggelos_lask Posted May 21 Posted May 21 1 hour ago, pilot said: Πάντως αυτό το 06.35 από Πειραιά είναι λίγο αγριευτικό. Εάν συνυπολογίσει κάποιος ότι πρέπει να είναι στο βαπόρι κανένα 45λεπτο νωρίτερα, ίσα που προλαβαίνει κάποιος το πρώτο μετρό που ξεκινάει στις 05.00 για να φτάσει στο λιμάνι (εκτός κι αν κάποιος μένει Πειραιά και πέριξ). Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τις αφίξεις στις 01.15. Νομίζω για κάποιον που δεν μένει πέριξ Πειραιά αλλά και για τους εκτός Αθηνών που θέλουν να επισκεφθούν τα Κύθηρα και έχουν αυτοκίνητο, η Νεάπολη και το "Πορφυρούσα" φαντάζουν σαφέστερα πιο δελεαστικές Για την ακρίβεια μόνο στον ΗΣΑΠ ξεκινάει 5:00,στην γραμμή 2 και 3 στις 5:30 το πρωί, οπότε όποιος θέλει να πάει στον Πειραιά στις 6:35 που φεύγει πρέπει να πάρει ταξί εκτός και αν έχει αμάξι αλλά θα πρέπει να το αφήσει κάπου στον Πειραιά.Όσο για αυτό με το Πορφυρούσα θα πρέπει τουλάχιστον να οδηγήσει κάποιος 4 ώρες ώστε να πάει να το πάρει.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21 Posted May 21 3 hours ago, giorgos_249 said: Άλλη μια χρονιά επίσης χωρίς την Καλαμάτα 😑 Η προσέγγιση στην Καλαμάτα ήταν επιδοτούμενη, ενώ τώρα δεν είναι οπότε δεν θα πάει κάποιος να δοκιμάσει την Καλαμάτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted Tuesday at 10:54 AM Posted Tuesday at 10:54 AM Γύθειο – Κύθηρα: Ο Μάριος Ηλιόπουλος «τσιμπάει» το φιλέτο της συγκοινωνίας Quote Μπορεί στο ποδόσφαιρο να μην «έκανε ταμείο» φέτος, αλλά στη θάλασσα φαίνεται ότι ξέρει να τσιμπάει γραμμές με πολλά υποσχόμενα κέρδη. Ο λόγος για τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΑΕΚ και πλοιοκτήτη του μεγαλύτερου στόλου ταχυπλόων στον κόσμο, Μάριο Ηλιόπουλο. Με το καλημέρα στη νέα περίοδο των άγονων γραμμών η εταιρεία του χτυπάει όλες τις γραμμές μεταξύ Πειραιά, Κυθήρων, Κρήτης και Πελοππονήσου. Αποτέλεσμα; Γίνεται πρωταγωνίστρια στις συγκοινωνίες των Κυθήρων, ενώ «ανεβαίνει πίστα» και στην περιφερειακή σύνδεση Πελοποννήσου – Κρήτης. Αποτέλεσμα; Όσοι υποστηρίζουν όλα τα χρόνια, ότι το Γύθειο είναι η καλύτερη επιλογή για τα Κύθηρα, …«έχουν βγει στην πλατεία της OPAP Arena και πανηγυρίζουν με καπνογόνα!» Ας δούμε όμως τι σημαίνει το φετινό καλοκαίρι αλλά και το μέλλον (όπως μαθαίνουμε) για τις 3 φορές από Πειραιά, 5 φορές από Γύθειο, 4 φορές Κρήτη σύνδεση με τα Κύθηρα. Πάμε λοιπόν στο φιλέτο. Το φιλέτο Η ακτοπλοϊκή γραμμή Γυθείο – Κύθηρα, για χρόνια περιορισμένη σε ένα ή δύο δρομολόγια την εβδομάδα, εξελίσσεται πλέον σε ένα στρατηγικό σημείο μετακίνησης για τους επισκέπτες των Κυθήρων. Η Seajets μοιάζει να το έχει αντιληφθεί έγκαιρα και φέτος «παίζει μπάλα» σοβαρά, εισάγοντας πέντε δρομολόγια την εβδομάδα που εξυπηρετούν το νησί από τη Λακωνία. Επίσης, σε σχέση με το κόστος μετακίνησης για τον επιβάτη, η ακτοπλοϊκή σύνδεση Γυθείου – Κυθήρων με το πλοίο Aqua Jewel της Seajets αναδεικνύεται ως η πλέον συμφέρουσα επιλογή για τους ταξιδιώτες το καλοκαίρι του 2025. Με πέντε δρομολόγια την εβδομάδα, τις πιο φθηνές τιμές και την σύντομη διάρκεια ταξιδιού, προσφέρει μια λύση που φαίνεται θα επιλέξει πολύς κόσμος αυτό το καλοκαίρι. Πλεονεκτήματα της γραμμής Γύθειο – Κύθηρα Οικονομικά εισιτήρια: Η τιμή για έναν ενήλικα επιβάτη ξεκινά από €9, καθιστώντας τη διαδρομή προσιτή για όλους. Συχνότητα δρομολογίων: Με πέντε δρομολόγια την εβδομάδα, οι ταξιδιώτες έχουν ευελιξία στον προγραμματισμό του ταξιδιού τους. Σύντομη διάρκεια ταξιδιού: Η διαδρομή διαρκεί περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά, προσφέροντας μια γρήγορη και άνετη μετάβαση στο νησί. Ευκολία πρόσβασης: Το Γύθειο είναι εύκολα προσβάσιμο από διάφορες περιοχές της Πελοποννήσου αλλά και από τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους, καθιστώντας το ιδανικό σημείο αναχώρησης για τους ταξιδιώτες. Η αντίφαση με τον Πειραιά Την ίδια στιγμή, η αναχώρηση από Πειραιά στις 06:35 το πρωί, τρεις φορές την εβδομάδα, δείχνει ότι η εταιρεία δεν φαίνεται να επενδύει σοβαρά στη σύνδεση αυτή για τον μέσο επιβάτη. Αντίθετα, μοιάζει να την αντιμετωπίζει περισσότερο ως «διέλευση» προς Αντικύθηρα και Κίσσαμο. Ο τουρίστας ή κάτοικος που θέλει να ταξιδέψει στα Κύθηρα από την πρωτεύουσα πρέπει ή να διανυκτερεύσει στο λιμάνι ή να ξυπνήσει στις 4:00 τα ξημερώματα – μια κατάσταση που ούτε τουριστικά λειτουργεί, ούτε λογικά. Άρα Γύθειο – Πειραιάς σημειώσατε Άσσος. Γύθειο, το νέο «γήπεδο» της SEAJET και του Ηλιόπουλου Η γραμμή Γύθειο – Κύθηρα δείχνει να μετατρέπεται στο νέο πεδίο εμπορικής κυριαρχίας της Seajets, με τον Μάριο Ηλιόπουλο, πλοιοκτήτη της εταιρείας, να εφαρμόζει μια επιθετική στρατηγική διείσδυσης και ελέγχου των τοπικών γραμμών. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Seajets μπαίνει δυναμικά σε γραμμές που παραδοσιακά εξυπηρετούνταν από μικρότερους, τοπικούς ή σταθερούς «παίκτες». Όμως η φετινή τακτική στα Κύθηρα είναι αποκαλυπτική. Πρόβλεψη κερδοφορίας: Γύθειο – Κύθηρα – Κρήτη, μια χρυσή αλυσίδα στη ρότα του Aqua Jewel Η SeaJets φαίνεται πως σχεδίασε πολύ επιθετικά τη φετινή ανάπτυξη του δρομολογίου Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος, δημιουργώντας μια εξαιρετικά κερδοφόρα θαλάσσια αρτηρία που εξυπηρετεί τρία νησιά και δύο ηπειρωτικά άκρα της Ελλάδας, με κοινό τουριστικό ενδιαφέρον. Με βάση τα σημερινά δεδομένα: Η συχνότητα των 4 δρομολογίων την εβδομάδα προς Κρήτη μέσω Κυθήρων δίνει δυνατότητα συνεχούς ροής επιβατών και οχημάτων, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής (Ιούλιος–Αύγουστος). Τα εισιτήρια είναι οικονομικά για επιβάτες, αλλά η εταιρεία αναπληρώνει έσοδα με τις μεταφορές οχημάτων και φορτηγών (τα οποία πληρώνουν πολλαπλάσια). Και μην ξεχνάμε ότι όλες οι γραμμές είναι επιδοτούμενες από το Υπουργείο Ναυτιλίας με πολλά εκατομμύρια ευρώ. Το τουριστικό ενδιαφέρον για Κύθηρα και Αντικύθηρα τροφοδοτεί συνεχώς την ενδιάμεση πληρότητα του πλοίου. Τα οφέλη για το Γύθειο Η μετατροπή του Γυθείου σε βασικό λιμάνι αναχώρησης για τα Κύθηρα και την Κρήτη δεν ωφελεί μόνο τη Seajets, αλλά φέρνει σημαντικά έσοδα και νέα δυναμική στην τοπική οικονομία της πόλης. Με 5 δρομολόγια την εβδομάδα, εκατοντάδες επιβάτες περνούν από το Γύθειο καθημερινά – πολλοί από αυτούς διανυκτερεύουν, γευματίζουν ή κάνουν αγορές πριν την επιβίβαση. Τα ξενοδοχεία, τα καταστήματα, οι ταβέρνες και τα πρακτορεία εισιτηρίων καταγράφουν ήδη αυξημένη κίνηση τα τελευταία 3 χρόνια με τα δύο δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ οι κάτοικοι βλέπουν τον τουρισμό να ζωντανεύει και εκτός παραλίας. Επιπλέον, το Γύθειο αποκτά αναβαθμισμένο προφίλ ως κόμβος μετακίνησης προς νησιά υψηλού ενδιαφέροντος, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την προβολή του και να οδηγήσει σε νέες επενδύσεις υποδομής. Αν ο Πειραιάς μοιάζει μακρινός και απρόσιτος, το Γύθειο γίνεται το νέο «νησιωτικό μπαλκόνι» της Πελοποννήσου. Ο κ. Ηλιόπουλος παίζει το παιχνίδι του και –από επιχειρηματική σκοπιά– το παίζει σωστά. Όμως η πολιτεία και οι τοπικοί θεσμοί έχουν χρέος να διασφαλίζουν την ισορροπία: να μην καταλήξουν τα νησιά μας «αποικίες μονοπωλίων», ούτε οι συγκοινωνίες τους πεδία αθέμιτου ανταγωνισμού.
olympia palace Posted Wednesday at 09:04 PM Posted Wednesday at 09:04 PM Ναι χτυπάει τις άγονες γραμμές και μετά τις παρατάει όποτε γουστάρει αφήνωντας τα νησιά ξεκρέμαστα χωρίς πλοίο και τρέχουν άλλες εταιρείες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.Άπειρα τα παραδείγματα.Και φυσικά μετά ξαναμπαίνει όταν είναι παχιές οι μύγες.
iord Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago (edited) Το ότι αφήνει τα νησιά ξεκρεμαστα, ναι. Αλλά δεν φεύγει οπότε γουστάρει, φεύγει όταν τελειώνει η σύμβαση του υπουργείου. Ο κύριος υπεύθυνος για το μπαχαλο αυτό τα τελευταία χρόνια είναι άλλος. Edited 17 hours ago by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Μόνο που στη συγκεκριμένη γραμμή δεν έφυγε απλώς έκανε την ετήσια ακινησία του το πλοίο για 1,5 μήνα.
iord Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Σωστά, αν και πάλι το κράτος δεν έχει μεριμνήσει να τον αναγκάσει να βάλει αντικαταστάτη, παρόλο που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ητνα το μόνο εύκολο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now