polmyt Posted November 17, 2023 Share Posted November 17, 2023 (edited) Τα εχουμε συζητησει αρκετες φορες.Δεν θα αλλαζε κατι.Την ΝΕΛ την εφαγε το ξερο της το κεφαλι τοτε με τους ΑΙΟΛΟΥΣ.Μια χαρα ηταν ακομα και με το ΘΕΟΦΙΛΟ και με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τοτε,αντι για το οποιοδηποτε ΡΟΔΑΝΘΗ. Ανανεωση επρεπε να κανει σταδιακα και να παει σε πιο συγχρονα συμβατικα.Δεν πηγε ,εκανε τις λαθος επιλογες με τα ταχυπλοα ,μπηκε και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ,το οποιο ειχε εξαρχης το κοινο του και ολα πηραν το δρομο τους Και δεν ειναι μονο η ταχυτητα.Εχουν αλλαξει και οι απαιτησεις της γραμμης συνολικα.Πλεον δεν φτανουν τα τεραστια ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ, που εχουν και παραπανω δρομο, για το καλοκαιρι,οχι να ηταν ακομα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Edited November 17, 2023 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 17, 2023 Share Posted November 17, 2023 (edited) Τη ΝΕΛ τη φαγανε οι επιτηδειοι και οι μακρυχερηδες οπως και πολλες αλλες εταιρειες. Edited November 17, 2023 by proud_ionian κορεκτίλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted November 17, 2023 Share Posted November 17, 2023 (edited) Οι επιτηδειοι και οι μακρυχερηδες την οδήγησαν στην παραγγελία των Αιολων και της μετέπειτα παρακμής της. Και στο τέλος ένα European Express δεν φέρνει την άνοιξη… Αν είχε ναυπηγήσει 1 συμβατικό στο στυλ του Χίος θα ήταν πραγματικά αλλιώς τα πράγματα, γιατί στην παρακμή της, της γύρισαν την πλάτη ακόμη και οι ντόπιοι. Δεν θα είχε αφήσει τόσο περιθώριο ανάπτυξης στην Hellenic και μετέπειτα στην Blue Star. Edited November 17, 2023 by proud_ionian κορεκτίλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now