Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Το liamone εδώ και καιρό ταξιδέυει στην Γαλλική πολυνησία με το όνομα king tamatoa... οπότε δύσκολο για να το έχει η SNCM. Και για την ιστορία οταν βούλιαξε ο Ποσειδώνας στην Πάρο το Corse μαζί με το Napoleon είχαν επιθεωρηθει για αντικαταστάτες του..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εμεις πουλαμε τα καμαρια μας στα ξενα και κυριως σε αυτους δωσαμε την Πασιφαη για να τους ξελαφρωσουμε απο τα 80's. Οσο για την αισθητικη και των δυο, no comments.

Link to comment
Share on other sites

Σταχυολογώ από το άρθρο του ΕΜΠΡΟΣ: ""γίνεται προσπάθεια...σενάριο...σκέψεις...προσπαθεί...εξετάζει...ενδιαφέρεται...αναζητείται...εξετάζεται η δυνατότητα...Πιθανότατα...διακαής πόθος..." Οποτε μάλλον μιλάμε για φήμες ή για ευχολόγια. Και υπάρχει και προηγούμενο παρόμοιων φημών.;)

Link to comment
Share on other sites

οπότε δύσκολο για να το έχει η SNCM

Όμως υπάρχουν ακόμη επιβατες που προτιμούν το ταχυπλοο για να παν Κορσική...........

Οποτε μάλλον μιλάμε για φήμες ή για ευχολόγια

Όμως αυτές οι φήμες έχουν γίνει πολύ έντονες τον τελευταίο καιρό (Θεσσαλονίκη, κλπ) οπότε πιστεύω πως αυτή τη φορά κάτι θα γίνει.........:rolleyes:

Ως προς την αισθητική, συμφωνώ, ειδικά στο πρώτο οι σπόνσορες είναι τρισάθλιοι........:(

Link to comment
Share on other sites

Πάντα θα υπάρχουν επιβάτες που θα θέλουν ταχύπλοο.. αλλά το liamone δεν θα το έχουν... Η sncm δεν ξέρω τι σχέδια τι έχει για ταχύπλοο αλλα για να τα έσπρωξε και τα 3... φαίνεται πως και ο επιβάτης να θέλει ταχύπλοο, η εταιρεία αποφασίζει....

Link to comment
Share on other sites

αλλά το liamone δεν θα το έχουν

Είναι σίγουρο 100% ότι πουλήθηκε:confused:, γιατί παραμένει στο site της εταιρίας , και δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή στο πλοίο.......

Υ.Γ. Λέτε να πρόκειται για το ILE DE BEAUTE ,τώρα που το σκέφτομαι έχει όνομα νησιού και οι προδιαγραφές του πλησιάζουν τον ΤΕΟ:rolleyes:.......Πάντως το προτιμώ από τα άλλα δύο(CORSE,MEDITERRANEE)

Link to comment
Share on other sites

Το mediterranee το βρίσκω δύσκολο να έρθει εδώ.. το ile de beaute πιο εφικτό... άλλωστε δεν νομίζω να τους συμφέρει να δώσουν το mediterranee όσο έχουν ακόμα τα άλλα.... ουσιαστικά το med.... είναι μια εξέλιξη των άλλων...

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο 100% ότι πουλήθηκε:confused:, γιατί παραμένει στο site της εταιρίας , και δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή στο πλοίο.......
Όπως είπε και ο Ermenegildo, το Liamone σενιαρίστηκε και θα πάει στην Πολυνησία για λογαριασμό της Veolia που ανέλαβε κάποια γραμμή εκεί...λεπτομέρειες εδώ.
Link to comment
Share on other sites

Αντί να κοιτάξουν στην ΝΕΛ να πάρουν κανένα πλοίο που θα τους εξασφαλίσει την επιβίωση για τα επόμενα 30 χρόνια κοιτάνε να πάρουν ότι θα αποσυρθεί από τις άλλες εταιρίες...

Κατά τη γνώμη μου ένα πλοίο που το προσφέρει αυτό είναι το Côte D'Albatre και το Seven Sisters αδερφά πλοία της Transmanche Ferries.

Τα πλοία βολεδέρνουν από γραμμή σε γραμμή στο κανάλι της Μάγχης, ανήκουν σε δήμο της περιοχής της Γαλλίας που τα παρήγγειλε από τα ναυπηγεία Barreras για την τουριστική του ανάπτηξη και τώρα σε συνεργασία με την LD lines (κοινοπραξία) δεν έχουν ουσιαστικά γραμμή και πλάνο...Δεν είναι σε brokers βέβαια αλλά όλα πωλούνται αν βρεθεί η κατάλληλη τιμή...

Κόστησαν 41 εκ περίπου έκαστο και με μια τιμή πιο κάτω (κρίση έχουμε) μπορούν με ελάχιστες μετατροπές να γίνουν τύπου Ν. Μύκονος (ο Σουηδός έχει μερικές λεπτομέρειες και για το εσωτερικό τους).Το σημαντικότερο δεν καίνε, δεν χαλάνε, νέα είναι,καλή ταχύτητα έχουν,κρεββάτια έχουν αλλά μπορούν να μπουν και παραπάνω...Ιδανικά για Χιο-Μυτιλήνη.

Άλλο πλοίο που θα μπορούσε να γίνει ιδανικό για την γραμμή Λήμνου είναι το Barfleur της Brittany Ferries.Κάτω από 20 ετών, σχετικά αργό όμως, με μεγάλη χωρητικότητα σε γκαράζ και το κυριότερο ''άνεργο'' μετά την αγορά του Superfast V και διαθέσιμο για αγορά...

Από την άλλη μπορούν να παραγγείλουν ένα σαν αυτό του avatar μου... Το Smyril της Strandfaraskip Landsins.Το πλοίο είναι cost effective, κάνει δρομολόγια σε τρομερές συνθήκες (Βόρειος Ατλαντικός) με πολύ μεγάλη επιτυχία, σχετικά καλή ταχύτητα καλό πρωτόκολλο και ιδανικό για πολλές γραμμές επιδοτούμενες ή μη (το είχε πει παλιότερα και άλλο μέλος αν θυμάμαι καλά).Τους είχε κοστίσει 28 εκ στερλίνες με υπερβάσεις κόστους και παράδοση αρκετά αργότερα από το συμφωνημένο...

Πώληση ΟΛΩΝ των Κεντέρηδων-Παναγίων (βοήθειά μας) και αγορά αποδοτικών πλοίων και στα ενδονυκλαδικά...

Μετοχοποίηση δανεισμού,αύξηση κεφαλαίου και μπορεί να σωθεί η Ιστορική ΝΕΛ μας...

Link to comment
Share on other sites

Πώληση ΟΛΩΝ των Κεντέρηδων-Παναγίων (βοήθειά μας) και αγορά αποδοτικών πλοίων και στα ενδονυκλαδικά...

Aπό τα ενδοκυκλαδικά δεν συμφέρει την εταιρία να αποσύρει τα ταχύπλοα, γιατί έχουν παραπάνω επιδότηση από τα συμβατικά, τα λειτουργικά τους έξοδα είναι ανάλογα ενός συμβατικού (δουλεύουν με 2 μόνο μηχανές), κόβει εισητήριο ταχυπλόου και η σύμβαση με το κράτος προβλέπει 12ετή εξυπηρέτηση από ταχύπλοα, που θα φέρει αρκετά λεφτα στην εταιρία όλα αυτά τα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

...η σύμβαση με το κράτος προβλέπει 12ετή εξυπηρέτηση από ταχύπλοα, που θα φέρει αρκετά λεφτα στην εταιρία όλα αυτά τα χρόνια.

Επειδή ζοριζόμαστε όλοι απ΄ότι γνωρίζετε, την ΝΕΛ εντάξει την συμφέρει. Εκείνο το "Κράτος" (δηλαδή την τσέπη όσων εξ ημών έχουμε βάλει το -βαθύ-"Κράτος" συνεταίρο), το συμφέρει;

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο το "Κράτος" (δηλαδή την τσέπη όσων εξ ημών έχουμε βάλει το -βαθύ-"Κράτος" συνεταίρο), το συμφέρει;

Aπό πλευράς "ταχυπλόου" με τίποτα..........:D

Link to comment
Share on other sites

Aπό τα ενδοκυκλαδικά δεν συμφέρει την εταιρία να αποσύρει τα ταχύπλοα, γιατί έχουν παραπάνω επιδότηση από τα συμβατικά, τα λειτουργικά τους έξοδα είναι ανάλογα ενός συμβατικού (δουλεύουν με 2 μόνο μηχανές), κόβει εισητήριο ταχυπλόου και η σύμβαση με το κράτος προβλέπει 12ετή εξυπηρέτηση από ταχύπλοα, που θα φέρει αρκετά λεφτα στην εταιρία όλα αυτά τα χρόνια.

Φίλε COYOTE η ΝΕΛ κέρδισε τον διαγωνισμό της 11-3-09 με τα Αίολος Κεντέρης 1 και 2, όχι σαν ταχύπλοα αλλά σαν

ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 2:

Πλοία ηλικίας από έξι (06) έως και δώδεκα (12) ετών (τα οποία έχουν καθελκυστεί μετάξύ 01/01/1997 και 31/12/2003), που έχουν ταχύτητα σύμφωνα με την παράγραφο 5.θ τουλάχιστον 22 κόμβους καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο παράρτημα V της παρούσας κατά γραμμή σου το μεταφέρω κατευθείαν από το διαγωνισμό, και τα χαρακτηριστικά τους θα έπρεπε να είναι

Α. Ένα (1) Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟ

Β. Το πλοίο να έχει κατ΄ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά

(α) Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 200 (χειμώνα)- 350 (θέρος)

(β) Επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 400 τετρ.μέτρα εκ των οποίων 200 τετραγ. μέτρα για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων

(γ) Ολικό μήκος 75 μ. που επίσης σου το μεταφέρω αυτούσιο,

άρα πήρε το διαγωνισμό σαν κανονικά ε/γ-ο/γ και όχι σαν ταχύπλοο,δεν έχουν παραπάνω επιδότηση αλλά αυτή που προβλέπεται για πλοίο της κατηγορίας και ηλικίας αυτών.

Για τα λειτουργικά τους έξοδα συμφωνώ μαζί σου για το ότι λειτουργούν τις δύο μηχανές μόνο, αλλά 2x8.000kw=16.000 kw που είναι αρκετά παραπάνω σε πετρέλαια από πχ το Άρτεμις της HSW που έχει 2x2.800kw=5.600kw (από το fakta τα στοιχεία), χώρια και τα διαφορετικού είδος πετρέλαια που καίνε τα ταχύπλοα που είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά...

Το κόβει εισητήριο ταχύπλοου που λες είναι παράνομο γιατί δεν πάει με ταχύτητες ταχύπλοου (πάνω από 30 μίλια) αλλά συμβατικού και αργού μάλιστα, ούτε καν της σύμβασης για τα 22 μίλια...

Για την σύμβαση που λες στο τέλος σου είπα τι είναι υπογεγραμμένο με το υπουργείο και αφού δεν υπάρχει διαφορά επιδότησης για ταχύπλοο, μπορεί κάλιστα να τα αλλάξει με άλλα συμβατικά πιο οικονομικά.Πχ το ΒΟDO http://www.faktaomfartyg.se/tamarii_moorea_VII-H_1998.htm της χρεωκοπημένης Hurtigruten που πουλάει ότι μπορεί να γλιτώσει...

Για να μην πω το Αρτεμις της HSW που είναι εδώ, με μια ανταλλαγή ταχύπλοου + μετρητά που τα έχει τόσο ανάγκη (το ταχύπλοο θα το δουλέψει άρισταB) η Hellenic)...Μυαλό θέλει και σωστές κινήσεις για να σωθεί η εταιρία...

Link to comment
Share on other sites

Με την παρουσα οικονομικη κατασταση της ΝΕΛ δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα δυνατοτητας αγορας πλοιων. Που θα βρουν τα λεφτα, ποια τραπεζα θα δανισει την εταιρεια?

Η μιλενιουμ? Μην τρελαθουμε ρε παιδια.

Νομιζω οτι στην παρουσα φαση δυστυχως είναι αδυνατη η ανανεωση του στολου της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχουν παραπάνω επιδότηση αλλά αυτή που προβλέπεται για πλοίο της κατηγορίας και ηλικίας αυτών.

Παραπάνω επιδότηση πάντως από τις Παναγίες έχουν .Όσον αφορά τις τιμές των εισιτηρίων, υπήρξαν παράπονα επιβατών στο περιοδικό εφοπλιστής για τις τιμές επειδή ήταν ακριβές σε σχέση με την ταχύτητα των πλοίων, Αίολων και Παναγίας.

ποια τραπεζα θα δανισει την εταιρεια?

Η μιλενιουμ? Μην τρελαθουμε ρε παιδια.

Από την στιγμή που η τράπεζα είναι μέτοχος της εταιρίας δεν πιστεύω να μην τη βοηθήσει:confused:

Μετά, η γνώμη μου είναι πως η αλλαγή "αφεντικού" έγινε για την έγκριση κάποιου δανείου.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

οι τιμές στα εισιτήρια των Αίολος είχαν αυξηθεί μόνο κατα την θερινή περίοδο χωρίς φυσικά να αυξήσουν ταχύτητα, απο τον Οκτώβριο έχουν επιστρέψει σε τιμές συμβατικού

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

αυτο που πρεπει να κανει η ΝΕΛ γρηγορα ειναι να φερει τουλαχιστον 1 βαπορι για να το βαλει στη γραμμη της να ξαναπαρει τα μεριδια της αγορας...με ολα αυτα που εχουν γινει τα τελευταια 2χρονια κ τους μυθους που εχουν καταριπτει πιστευω πως θελει ενα καραβι περιπου στα 170 μετρα με μεγαλο γκαραζ κ καμια 600κρεβατια κ 22μιλακια δρομο...τους αιολους να τους αφησει στην αγονη κ να βαλει τα 2 ΠΑΝΑΓΙΑ στις δ.κυκλαδες τωρα που φευγουν τα XAI ΣΠΙΝΤ...Κ να ναυλωσει τον ΚΕΝΤΕΡΗ στο εξωτερικο η να τον βαλει στην σαμο μεσω παροναξιας που δεν εχει κ πλοια!!!ΙΔΕΕΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΜΠΑΣ Κ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ:D

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειδικα για τον Κεντερη ουρες θα κανουν. Μη σου πω οι αγοραστες-ναυλωτες θα παιζουν και μπουνιες μεταξυ τους ποιος θα το πρωτοπαρει. Αν υπηρχε τετοιο θυμα νομιζεις θα το σκεφτοταν και πολυ στη ΝΕΛ ;)

Link to comment
Share on other sites

Από φαντασία σκίζουμε όλοι μας..........Πάντως η εταιρία θάλει οπωσδήποτε ένα πλοίο για να το βάλει στη θέση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, το οποίο θα εξυπηρετεί τη γραμμή παράλληλα με το ΛΙΣΣΟΣ. Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ μπορεί να σωθεί, με την προϋπόθεση να γίνει και σωστή διαχείρηση. Πάντως το πιθανότερο σενάριο που έχω ακούσει, και πιο πρόσφατο, αναφέρει πως το πλοίο μπορεί να ναυλωθεί στην SNCM, το έγραψε και η εφημερίδα. Πάντως η ιδέα σου margaritis24 δεν είναι καθόλου άσχημη........;)

Link to comment
Share on other sites

Λέτε να πρόκειται για το ILE DE BEAUTE ,τώρα που το σκέφτομαι έχει όνομα νησιού και οι προδιαγραφές του πλησιάζουν τον ΤΕΟ:rolleyes:.......Πάντως το προτιμώ από τα άλλα δύο(CORSE,MEDITERRANEE)

Πρόκειται κατα πάσα πιθανότητα για το CORSE της SNCM, καθώς δικές μου πληροφορίες από πρόσωπο της εταιρίας αναφέρουν πως εκπρόσωποι της ΝΕΛ θα επιθεωρήσουν στη Γαλλία πλοίο κατασκευής του 80, με όνομα νησιού και 4 pielstic. Το μόνο πλοίο που κατέληξα είναι αυτό.

Αυτα που μας ειχε πει ο φιλος coyote παραπανω αρχιζουν να περνανε απο τη φημη στη πραγματικοπητα καθως οι πληροφοριες λενε οτι η ΝΕΛ ειναι αναμεσα στα δυο παραπανω πλοια και μαλλον ενα απο τα δυο θα αποκτηθει.Προσωπικα προτιμω το CORSE απο ολες τις αποψεις.Και καραβολατρικα ειναι σαφως ομορφοτερο απο το ILE DE BEAUTE με φοβερες μπαλκοναρες στη πλωρη αλλα και νεοτερο ηλικιακα

Βεβαια με τη ΝΕΛ ας κραταμε μικρο καλαθι γιατι ειναι και δυσκολες οι εποχες

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας τις ηλικιες των πλοιων,αναρωτιεμαι:η ΝΕΛ δεν ψαχνει ενα πλοιο ως 15ετων ωστε να αντικαταστησει τον ΤΕΟ στην αγονη?Για ποιο λογο χρειαζεται ενα πλοιο 21χρονων(το πιο νεαρο απο τα 3),θα το βαλει μηπως Χιο-Μυτιληνη και στην αγονη ποιο?Εγω παντως ακομα διατηρω τις αμφιβολιες μου για το αν η εταιρια εχει την οικονομικη δυνατοτητα για αγορα και περα απο αυτο,κοιταζοντας τις παραπανω επιλογες πλοιων,βλεπω να υπαρχει μεγαλη διαθεση απο την νεα διοικηση για επενδυση στο μελλον...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...