Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Εγώ πάλι φίλε μου , έχω διαφορετική γνώμη όχι μόνο για τις κινήσεις στρτιγικής που έχει κάνει ο Κος Βεντούρης και το επιτελείο του, (και μιλάω για το οικονομικό επιτελείο που έχει), αλλά και για τους ανθρώπους που έχει επιλέξει σε θέσεις κλειδιά , πράγμα που αποδικνύει ότι δεν τον ενδιαφέρει και τόσο η εκμετάλευση της εταιρείας σαν ναυτιλιακή εταιρεία παρά μόνο οι ελιγμοί που μπορεί να κάνει σαν Διευθύνον σύμβουλος σε μία εταιρεία που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο.

Παρ΄όλα αυτά η ΝΕΛ ξαναπήρε τη διαχείρηση του Παναγία Πάρου που δραστηροποιήται στην Ερυθρά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναλυτικά, τα αντληθέντα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν ως εξής:

-Eξόφληση δανείου τραπέζης ποσού 1.100.000,00 ευρώ πλέον τόκων 354.450 ευρώ που αφορά το πλοίο Αίολος Κεντέρης Ι.

-Εξόφληση δανείου Τραπέζης ποσού ευρώ 1.108.300 ($1.750.000) πλέον τόκων ευρώ 14.675 ($ 23.171) που αφορά το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.

-Εξόφληση κοινοπρακτικού δανείου τραπεζών που δεν αφορά σε κάποιο υπάρχον πλοίο ποσού 1.125.000,00 ευρώ πλέον τόκων 7.700,00 ευρώ.

-Ποσό 2,2 εκατ. ευρώ για κεφαλαιουχική ενίσχυση της θυγατρικής Ναυτικής Εταιρείας κατά 100% ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου. Τα κεφάλαια της αύξησης θα χρησιμοποιηθούν για κεφάλαιο κίνησης. Το υπόλοιπο ποσό να χρησιμοποιηθεί ως κεφάλαιο κίνησης για την εξόφληση υφιστάμενων υποχρεώσεων κατά την ημερομηνία ολοκλήρωσης της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου ή υποχρεώσεων που δημιουργήθηκαν μετά από αυτή. Ως τέτοιες υποχρεώσεις νοούνται και οι τόκοι δανείων τραπεζών.

Από το Capital.gr

Ιδέα μου είναι ή η ΝΕΛ κλείνει ταμείο σιγά - σιγά;

Link to comment
Share on other sites

...ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ....

Τώρα για να ακριβολογήσουμε, ένα από τα ισχυρότερα και μακροβιότερα (σχεδόν 35ετές) μονοπώλια ήταν αυτό της ΝΕΛ σε Χίο-Μυτιλήνη. Η πεποίθηση του ακλόνητου (και ασφαλώς όχι μόνο :D), οδήγησε στις τραγικές αποφάσεις για αγορά/ναυπήγηση των Αιόλων. Οι ενστάσεις και αιτιάσεις για την είσοδο της HSW & της ΑΝΕΚ, μάλλον θυμίζουν τον μύθο του Αισώπου με τον βοσκό και τον λύκο ;)...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα για να ακριβολογήσουμε, ένα από τα ισχυρότερα και μακροβιότερα (σχεδόν 35ετές) μονοπώλια ήταν αυτό της ΝΕΛ σε Χίο-Μυτιλήνη

Σ'αυτό δεν έχεις και άδικο...πονταραν στο μονοπώλιο τόσα χρόνια, αυτό τους έσωνε πάντα, αλλά οι απανωτές βλακείες πληρώνονται...:mad:πάντως είμαι περίεργος για τη συνέχεια...μπορεί να μην είμαι από τους φαννατικούς οπαδούς της ΝΕΛ (ίσα ίσα θα έλεγα,αχαρακτήριστος όποιος βάζει τα χέρια του και βγάζει τα ματάκια του βλ. ΝΕΛ...)αλλά θα στεναχωρηθώ αν πλεον δεν δω να περνάει ΝΕΛΟΒΑΠΟΡΟ από τη Σκάλα Σκαμιάς...:(

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις το μονοπώλια σε μία γραμμή ή μια αγορά εν γένη, κάνεις ό,τι είναι δυνατόν ώστε να το προφυλάξεις και να βάλεις εμπόδια στην είσοδο ανταγωνιστών στην συγκεκριμένη αγορά (γραμμή στην προκειμένη περίπτωση). Η ΝΕΛ εκείνη την εποχή δεν έπρεπε να κάνει πειραματισμούς με τα Monohull αν και τότε τα Ε/Γ-Ο/Γ HSC "ήταν της μόδας". Όταν έχεις το πλεονέκτημα όπως είχε η ΝΕΛ γνωρίζεις ότι με το πρώτο σημάδι αδυναμίας θα βρεθεί κάποιος που θα το εκμεταλλευτεί και προσφέροντας κάτι καλύτερο από εσένα -είτε ποιότητα, είτε ταχύτητα, είτε service- και θα αποσπάσει, όπως και έγινε, ένα μεγάλο μέρος από τους πελάτες σου. Η δουλειά σου είναι όσο μπορείς να μην παρουσιάσεις αδυναμίες αλλά και να είσαι έτοιμος να αντιμετώπισης τους ανταγωνιστές εάν θέλεις να διατηρήσεις το μονοπώλιο με κάτι αντίστοιχα καλό με αυτούς τρέποντας τους σε φυγή (βλέπε ΑΝΕΚ με Olympic Champion και HSW με Αριάδνη στα Χανιά πέρυσι).

Τώρα θα είναι όντως κρίμα εάν η τριήρης εξαφανιστεί από τις Ελληνικές θάλασσες και για τους shipfriends και για τον επιβάτη γιατί σίγουρα όσες περισσότερες εταιρείες κινούνται σε μία γραμμή τόσο καλύτερα για αυτόν. Σίγουρα μας περιμένει ένας έντονος Χειμώνας όπως και πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτό δεν έχεις και άδικο...πονταραν στο μονοπώλιο τόσα χρόνια, αυτό τους έσωνε πάντα, αλλά οι απανωτές βλακείες πληρώνονται...:mad:πάντως είμαι περίεργος για τη συνέχεια...μπορεί να μην είμαι από τους φαννατικούς οπαδούς της ΝΕΛ (ίσα ίσα θα έλεγα,αχαρακτήριστος όποιος βάζει τα χέρια του και βγάζει τα ματάκια του βλ. ΝΕΛ...)αλλά θα στεναχωρηθώ αν πλεον δεν δω να περνάει ΝΕΛΟΒΑΠΟΡΟ από τη Σκάλα Σκαμιάς...:(

Και μία τελευταία σημερινή και επίσημη ενημέρωση μέσα από τη ΝΕΛ και μάλιστα από σημαντικό στέλεχος της εταιρείας είναι ότι μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου θα έχουν φύγει για Αίγυπτο Αιόλος Κεντέρης Ι, Παναγία Θαλασσινή, Θεόφιλος και Ταξιάρχης. Το μόνο πυ θα παραμείνει είναι το Μυτιλήνη έτσι για να μας θυμίζει ότι κάποτε υπήρχε κάποια εταιρεία με το όνομα ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ μας τώρα, και πόσο νομίζεις ότι θα αντέξει μόνο του το Μυτιλήνη στη γραμμή;

Μεταξυ μας δεν προκειται να μεινει με τα ιδια σινιαλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Μου μυριζει διπλωμα με Πρεβελης και αποχωρηση απο τη Μυτιληνη του Νησος Χιος που εχουμε πει και αλλου. Σωστα μυριστηκα; Οσο για τα σινιαλα τα ευκολως εννοουμενα.. Τουλαχιστον θα ξαναγινει ασπρο. :)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα λογικό μου ακούγεται. Το ενδεχόμενο να φορέσει το Πρέβελης την τριήρη δεν... ε; Κρίμα πάντως να φύγει το Χίος από Μυτιλήνη γιατί το πλοίο αυτό κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες τις γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Γιατί όμως ρε παιδιά τέτοια μανία με την Συροτηνομυκονιά, τόσο ψωμί έχει ακόμα και τον Χειμώνα συγκριτικά με τη Χίο - Μυτιλήνη που συμφέρει αυτή η αλλαγή;

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Αν βέβαια ισχύσουν όλα αυτά και η τριήρης "χαθεί" αύτανδρη(κρίμα πραγματικά αλλά όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια:mad:) και δεν έχουμε καμιά θεαματική αλλαγή επί τα βελτίω, ελπίζω να έρθει στη γραμμή και κανένα παπόρο κάτω των 30 ετών εε???καλά δεν θα μείνει και με 2 βαπόρια η γραμμή πιστεύω!άσχετο βέβαια αλλά λέμε τώρα...:)

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, η θερινή ραστώνη είναι ζήτημα χρόνου να τελειώσει, από κει και έπειτα, μήπως και εμείς ξέρουμε κάτι το σίγουρο; φήμες που ακούγονται από δω και από κει,μόνο όταν ακουστεί κάτι σίγουρο από την ίδια την εταιρεία θα υπάρξει (αν υπάρξει, αν χρειάζεται να υπάρξει) κάποια αντίδραση...εφόσον απ'οσο βλέπω η εταιρεία τηρεί σιγην ιχθύος για τα τεκταινομενα, θα πρέπει να αρκεστούμε σ'αυτό και η συνέχεια θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007 (άρθρα 3 & 21) σε συνδυασμό με το Άρθρο 11 της Απόφασης 1/434/03.07.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι τα κάτωθι υπόχρεα πρόσωπα (με βάση το Άρθρο 13 του Ν. 3340/2005) προέβησαν στις παρακάτω συναλλαγές :

1. Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. (Μη εκτελεστικό μέλος), κος Καββαδίας Σωκράτης ενημερώθηκε στις 22/08/2008 για την πώληση 1.167.000 κοινών ονομαστικών μετοχών ,συνολικής αξίας Ευρώ 571.830,00 μέσω επενδυτικού λογαριασμού.

2. Η κα. Άννα Μπουτσουρίδου, πρόσωπο που έχει στενό δεσμό με πρόσωπο που ασκεί διευθυντικά καθήκοντα, σύζυγος Απόστολου Βεντούρη, ενημερώθηκε στις 22/08/2008 για την πώληση 1.167.000 κοινών ονομαστικών μετοχών ,συνολικής αξίας Ευρώ 571.830,00 μέσω επενδυτικού λογαριασμού.

www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Εν όψει των ανωτέρω, η NEL LINES έχει ξεκινήσει βήματα για την δημιουργία θυγατρικής εταιρείας με έδρα στο Κάϊρο. Η νέα εταιρεία θα έχει την επωνυμία NEL Lines Egypt και ως σκοπό την διαχείριση πλοίων και θα αναλάβει, πέρα από την διαχείριση του Red Sea I (πρώην ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ), την διαχείριση των πλοίων ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ τα οποία θα δραστηριοποιηθούν σε δρομολογιακές γραμμές στην Ερυθρά Θάλασσα συνδέοντας την Αίγυπτο με την Σαουδική Αραβία με εκτιμώμενο χρόνο έναρξης δρομολογίων το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου.
Απ' ό,τι μπορώ να διακρίνω μέσα από την θολούρα του Σουέζ:rolleyes: ... το Red Sea 1 και ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ (Alioskenteris:D) πράγματι άρχισαν δρομολόγια γύρω στις 10 Αυγούστου από Safaga για Dhiba και Yanbu αντιστοίχως.
Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της εταιρείας για το “ναυάγιο” της πώλησης του Αίολος Κεντέρης τον περασμένο μήνα, ανέφερε:

Σε συνεργασία με εξειδικευμένους νομικούς τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, η εταιρεία, εξετάζει και άλλες πιθανές λύσεις οι οποίες περιλαμβάνουν την κατάσχεση του πλοίου ή / και την απόκτηση από την NEL Lines πλήρους ελέγχου της πλοιοκτήτριας εταιρείας και κατ’ επέκταση του πλοίου.

Δεδομένου ότι η εύλογη αξία του πλοίου (67,5 εκ. €) υπερβαίνει κατά πολύ την απαίτηση της NEL Lines (25 εκ. €) η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι αρνητικές επιπτώσεις της υπερημερίας των αγοραστών θα εκμηδενιστούν.

Εντελώς διαφορετική άποψη σχετικά με το εάν επαρκούν οι εγγυήσεις που υπάρχουν για το οφειλόμενο ποσό, εκφράζουν οι ορκωτοί ελεγκτές, στα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν σήμερα (σελ. 14-15).

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς τα λένε κάπως διαφορετικά τα πράγματα (δείγμα της αξιοπιστίας τους άλλωστε).

Τώρα αναφέρουν οτι και οι μετοχές της εταιρείας που είχε αναλάβει το Π Πάρου είναι και αυτές στη διάθεση της ΝΕΛ

Στην ουσία μένει να δούμε πόσες ήταν οι υποχρεώσεις της εταιρείας που αγόρασε το Κεντέρης προς τις τράπεζες (κι απορώ γιατί δεν αναφέρουν το ποσό ώστε να γνωρίζουν οι μέτοχοι)

Link to comment
Share on other sites

Ο Όμιλος ίδρυσε στις 04/08/2008 θυγατρική εταιρεία με την επωνυμία “NEL

EGYPT S.A.E.” με έδρα το Κάιρο. Το ποσοστό συμμετοχής του Ομίλου στη

νέα εταιρεία ανέρχεται σε 34%.

ΠΗΓΗ: Οικονομική Κατάσταση Ά Εξαμήνου 2008 NEL Lines (σελ. 10)

Από αυτό το απόσπασμα φαίνεται πως η ΝΕΛ μετέχει στο 34% της NEL EGYPT S.A.E., όπου κατά πως φαίνεται θα καταλήξει ολόκληρος ο στόλος της ΝΕΛ :(, το υπόλοιπο 66% ποιος να το έχει, οεο;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η εταιρεία είναι απλώς διαχειρήστρια και δεν έχει στην κατοχή κάποιο πλοίο.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων

Κάτι ας πούμε σαν τη Β΄Διαχειριστική πέρσυ που διαχειριζόταν μόνο τα πλοία της ΝΕΛ και μέχρι εκεί. Το θέμα όμως είναι φέτος τί γίνεται γιατί κανείς δεν ξέρει ποιός είναι το αφεντικό και ποιός ο διαχειριστής στην Αίγυπτο.

Link to comment
Share on other sites

Διαχειριστής παραμένει η ΝΕΛ ΕGYPT, στην οποία μετέχει με 34% η ΝΕΛ. Αυτα είναι γνωστά. Βέβαια σαν εισηγμένη θα έπρεπε να είναι γνωστό και ποιοι είναι οι υπόλοιποι...

Γενικός κανόνας είναι όπου υπάρχει σκοτάδι να το φοβάσαι... βλέπε πχ ΣΑΟΣ και εδώ και αρκετό καιρό ΝΕΛ

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς διαφορετική άποψη σχετικά με το εάν επαρκούν οι εγγυήσεις που υπάρχουν για το οφειλόμενο ποσό, εκφράζουν οι ορκωτοί ελεγκτές, στα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν σήμερα (σελ. 14-15).

Το σχόλιο αυτό (των ορκωτών λογιστών, όχι το δικό μου :D) δεν πέρασε απαρατήρητο από την επιτροπή κεφαλαιαγοράς και έτσι η μετοχή της ΝΕΛ από σήμερα βρίσκεται εκτός διαπραγμάτευσης.

Μετά από απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναστέλλεται προσωρινά, από σήμερα 1η Σεπτεμβρίου 2008, η διαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρίας "ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.", δεδομένου ότι ο τύπος έκθεσης επισκόπησης της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης της περιόδου 01-01/30-06-08 από το νόμιμο ελεγκτή είναι με άρνηση γνώμης.

www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...