sotiris Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 φιλε νισσοσ χιοσ πρωτον αν ειχε καποια αλλη εταιρια τα μπιπ θα εβαζε αυτη πλοια στισ αγονεσ τισ νελ το οτι υπαρχουν πλοια και δρομολογουνται εκει βοηθαει τουσ κατοικουσ των νησσιων ..δευτερον οι τιμεσ τησ νελ ειναι χαμηλοτερεσ αποτου νισσοσ χιοσ..τριτον αν ειχε την δυνατοτητα να ναυλωσει νεα πλοια δεν θα τα ναυλωνε αλλα θα τα αγοραζε τεταρτον στο σιγρι τον χειμονα δεν περπαταει ουτε γατα..αρα ποιοσ ο σκοποσ ενωσ πλοιου?το κωσταντινοσ ειναι λιγοσ καιροσ που πηγε απο την μυτιληνη ατον πειραια αλλα καταλαβα πωσ εσυ θεσ να ειναι ετοιμο..αυτα δεν γινονται τοσο ευκολα.και το οτι θελει η εταιρια να χαραξει νεα γραμμη αυτη με την τουρκια ειναι επιλογη τησ και το αν θα δουλεψει η οχι δεν το ξερεισ..το να παει ενα απο τα κεντερησ στην τουρκια ειναι ηλιθιοτητα και τιποτε αλλο..θελει πιο μικρα πλοια..και για το γιατι θελει η νελ να χτυπησει το χιοσ παρα πολυ καλα θα κανει γιατι οπωσ αυτη ετσι κι εγω σαν κατοικοσ μυτιληνησ θελω μια νελ δυνατη και ανταγονιστικη...κι αν βαλει καλυτερο απο το νισσοσ χιοσ η κατι ιδιο θα πρει να φυγει και καλα θα κανει Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Και μετά θα ανέβουν οι τιμές στα ύψη και μετά θα λέτε που είναι η hellenic.Και παραδείγματα γι αυτό που λέω έχω και μάλιστα πολλή πρόσφατο καθώς μόλις έφυγε το ΛΙΣΣΟΣ αμέσως οι τιμές αυξήθηκαν από την πλευρά της NEL.Οσο για τα πλοια που εχει στις αγονες του βορειου Αιγαιου και τα οποια εξυπηρετουν κυριως τον Αγ.Ευστρατιο την Λημνο και τα Ψαρα τι να τα κανω οταν δεν μου προσφερουν ουτε τα βασικα.Το μονο που κρατιεται καλα ειναι ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.Τον ΘΕΟΦΙΛΟ τον αφησανε στην μοιρα του,το καλοκαιρι ουτε κλιματισμο δεν ειχε και απο ταχυτητα αστα να πανε.Το Πηνελοπη μια απο τα ιδια και χειροτερα καταχειμωνο δεν ειχε θερμανση και σε δρομολογιο που διαρκει κοντα στις 20 ωρες δεν λειτουργουσε ουτε το εστιατοριο. Edited February 2, 2011 by mpolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Φίλε μου καλέ είναι τόσο μπλεγμένη η σκέψη σου κι έχεις πάρει τόσο μεγάλη φόρα να πεις αυτά που θες που είναι τόσο ασύντακτα και δεν βγαίνει κανένα νόημα. Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι είσαι από την Μυτιλήνη και θες μια ΝΕΛ δυνατή κι ανταγωνιστική. Σαν δηλώσεις του Μαρινάκη μου ακούγονται για τις λοιπές ομάδες που απέχουν 20+ βαθμούς από τον ολυμπιακό Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) καταρχην το πηνελοπη εχει θερμανση εχει εστιατοριο κ.τ.λ το ξερω γιατι ταξιδεψα πριν 20 μερεσ..γιατι μια εταιρια να μην θελει να ανταγωνιστει ?δεν καταλαβα..τι πρεπει να κανει δηλαδη?να μην εχει σχεδια εξελιξησ ?η ανεκ με το λισσοσ αν εβλεπε σοβαρα την γραμμη δεν θα αποχορουσε επιδη η νελ εβαλε ενα πλοιο γρηγοροτερο απο το λισοσ .ασ εβαζε ενα γρηγοροτερο πλοιο κι αυτη.γιατι δεν το κανε?η ταχυτητα του πηνελοπη ειναι χαμηλη..οπωσ και του ταξιαρχησ οπωσ και του θεοφιλοσ. Edited February 2, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Αρχικα το πηνελοπη οταν δρομολογηθηκε δεν διεθετε κανενα απο αυτα που ανεφερα ουτε θερμανση ουτε εστιατοριο.Δευτερον το να υπαρχει ανταγωνισμος ειναι πολυ καλο εγω αυτο αναφερω αλλα εσυ λες πως αμα η ΝΕL βαλει ενα πλοιο ιδιο η καλυτερο του νησσος χιος πρεπει να αποχωρησει οριστικα η hellenic.Εγω δεν ειπα πουθενα να παραμεινει η NEL στασιμη. Edited February 2, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Να απαντησω στα ερωτηματα σου sotiris 1.Για τις τιμες που λες:ξαναριξε μια ματια και συγκρινε τι πλοιο ειναι το Ν.ΧΙΟΣ σε σχεση μετα ΜΥΤΙΛΗΝΗ/EUROPEAN και σε ποσες ωρες κανει το ταξιδι σε αναλογια με της ΝΕΛ.Ναι η ΝΕΛ ειναι πιο φτηνη 5-6 ευρω σε ολες τις κατηγοριες,αν με τα παραπανω δεδομενα(ποιοτητα πλοιου/ωρες ταξιδιου)εσενα σε ικανοποιει οτι πληρωνεις 5 η 10 ευρω φτηνοτερα,παω πασο. 2.Για τις αγονες και τα πλοια της ΝΕΛ:στις προσφατες δηλωσεις των υπευθυνων τις εταιριας δεν εγινε κανενα σχολιο ουτε για τις καθυστερησεις αλλα κ ουτε για την ποιοτητα των πλοιων που χρησιμοποιει.Αυτο καυτηριασα σε παραπανω μηνυμα μου και φυσικα εχω επισημανει αρκετες φορες στο forum για την εκμεταλευση που γνωριζει το επιβατικο κοινο απο την συγκεκριμενη εταιρια υπο την ανοχη του Υπουργειου.Ολοι εμεις πληρωνουμε τις επιδοτησεις στις αγονες,ειναι τοσο δυσκολο να μας παρεχονται οι στοιχειωδης υπηρεσιες? 3.Στο κλιμα της ελευθερης αγορας που υπαρχει,η ΝΕΛ κ η καθε ΝΕΛ μπορει να ναυλωνει,να αγοραζει η να πουλαει πλοια.Επισης αναλογα με την στρατηγικη που εχουν επειλεξει,μπορουν να βαλουν τον ΚΕΝΤΕΡΗ,το ΣΑΠΦΩ η το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ στην γραμμη.Κανεις δεν ειπε οτι η ΝΕΛ πρεπει να κλεισει η να φυγει απο την γραμμη.Να συνεχισει ο ανταγωνισμος οσο παει,οι επιβατες βγαινουν κερδισμενοι. Τελοσπαντων,τα περισσοτερα σχολια που εχω κανει σε αυτο το θεμα εχουν σχεση με τα οικονομικα της εταιριας,τις κινησεις της στο χρηματιστηριο και το πεπλο μυστηριου που τις καλυπτει,τα τελευταια χρονια.Με ενδιαφερει πολυ περισσοτερο απ ολα να βλεπουμε πισω απο τις γραμμες των ανακοινωσεων η τα παραμυθακια που ακουμε κατα καιρους.Ειναι μια φουσκα που θα σκασει αυτη η ΝΕΛ η οχι? Πως γινεται μια εταιρια με τεραστιες ζημιες να ναυλωνει το ενα πλοιο μετα το αλλο?Πως γινεται να μετασκευαζει στο τελευταιο εξαμηνο 2 πλοια οταν στα τελευταια οικονομικα αποτελεσματα τα ταμεια ειναι στο κοκκινο? Εμενα ολα αυτα με προβληματιζουν,εσενα να υποθεσω οχι.Τελος θα ηθελα να σχολιασω οτι αυτη η ΝΕΛ εχει σχεση με την Μυτιληνη οσο εχω εγω με την Ιθακη,δηλαδη ΚΑΜΙΑ.Τα σινιαλα υπαρχουν μονο και καποιοι Μυτιληνιοι που εχουν ελαχιστες μετοχες. Για να κλεισω,δεν ειμαι φαν καμιας εταιριας,μου αρεσουν απλα τα πλοια.Οτι βλεπω η οτι δεν μου αρεσει το γραφω.Δεν με ενδιαφερει αν θα επιβιωσει η Χ ,Ψ εταιρια ουτε θα χασω τον υπνο μου αν ακουσω μια μερα την ταδε εταιρια να βαραει κανονι.Σαν επιβατης,θελω να ταξιδευω με αξιοπρεπεια και να μην με εκμεταλλευονται. Edited February 2, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Δεν είμαι ειδικός ή ειδήμων στα του Βορειοανατολικού Αιγαίου μα μερικές φορές απορώ... Διερωτώμαι, εφόσον η ΝΕΛ δεν είναι πια και ουσιαστικά εταιρεία της Λέσβου αλλά ιδιωτική, γιατί τη θέλουν οι ντόπιοι "δυνατή και ανταγωνιστική", αφού τα λεφτά στην τσέπη τους δεν πάνε κι ούτε έχουν εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα και η HSW δεν το έκανε στο βαθμό που θα μποροούσε και θα όφειλε αν ήθελε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του ντόπιου κοινού (ρόλο στο οποίο διαδραμάτισαν και οι αλλαγές στο τιμόνι της), αλλά δεν παύει να "παίζει" με νεότευκτο και γρήγορο.Το να βάλει η ΝΕΛ καλύτερο του Χίος είναι όνειρο θερινής νυκτός, μιας και έχουμε δει με ποιο "χρέπι" θέλει να αντικαταστήσει το "Μυτιλήνη". Μακάρι να διαψευσθώ, πραγματικά.Όσο όμως υπάρχει το "Νησος Χίος" στη γραμμή είναι απορίας άξιο γιατί εμμένει το ντόπιο επιβατικό κοινό να "στηρίζει" τις χαμηλότερο ποιοτικά όταν υπάρχει το "κλάσης ανώτερο" -πέραν των λόγων που έχουν να κάνουν με τις ώρες απόπλου. Γιατί δε σκέφτονται έτσι: Σαν επιβατης,θελω να ταξιδευω με αξιοπρεπεια και να μην με εκμεταλλευονται. Λόγω τιμών (που είναι και ανάλογες του προϊόντος που σου προσφέρεται σε σχέση με αυτό της ΝΕΛ) ή αδικαιολόγητου τοπικισμού; Όυτε στα Χανιά αυτό το πράγμα. Edited February 2, 2011 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsenso Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Γιατί ταξίδι 10 ωρών σε καρέκλα δεν γίνεται. Ενώ 12 σε κρεββάτι ευχαρίστως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Η αλήθεια είναι ότι αν αύριο το πρωί πάω να κλείσω εισιτήριο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν θα βρω κρεβάτι ενώ με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα με περιμένει η καμπίνα με την πόρτα ανοιχτή. Αυτή η καραμέλα με την καρέκλα και τα κρεβάτια δυστυχώς δεν πιάνει παρα μόνο στα καφενεία.Τι να βρεις στο ένα και στο άλλο να μην βρεις είναι σπάνια περίπτωση η οποία συμβαίνει μονάχα το καλοκαίρι και τις ημέρες της μεγάλης αιχμής. Κατά δεύτερον πως ένα βαπόρι με 26 μίλια κάνει 10 ώρες και το άλλο με 7 μίλια λιγότερο την ώρα κάνει μονάχα 2 ώρες παραπάνω με τις ίδιες ακριβώς προσεγγίσεις και σε μια απόσταση πολλών μιλίων. Εκτός κι αν το δεύτερο έχει πάρει ένα μαχαίρι και κόβει δρόμο... Συμφωνώ με τον NHSOS XIOS ότι η σημερινή Νel έχει τόση σχέση με την Μυτιλήνη όση έχω κι εγώ με τα νησιά Σάντουιτς. Βεβαίως ουδείς παρακαλά να κλείσει η Νελ τουναντίον μάλιστα από την στιγμή που απασχολεί έργασιακά ένα μεγάλο αριθμό Ελλήνων ναυτικών εύχονται τα καλύτερα για το μέλλον. Απλα εδώ εκφράζουμε κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς πάνω στο φαινόμενο Νελ η οποία πέρυσι τέτοιο καιρό είχε 8 βαπόρια εκ των οποίων τα 5 δεμένα και τώρα έχει 23 και μέχρι το Πάσχα θα έχει υπό την διαχείρισή της 26-27 όταν μάλιστα οι εποχές είναι οικονομικά προβληματικές Τώρα voyager γιατί εμμένει το ντόπιο επιβατικό κοινό πειστική απάντηση δεν πρόκειται να λάβεις. Θα ακούσεις ότι είσαι υποχρεωμένος να υποστείς με το ΧΙΟΣ την τιμωρία της καρέκλας σώνει και καλά λες και δεν έχει καμπίνες ενώ στο άλλο σε περιμένει καμπίνα με σάουνα και 2 οδηγούς φορτηγών + 1 φαντάρο παρέα να σου απαγγέλουν νανουρίσματα την νύχτα, θα ακούσεις ότι στο μεν έχει σάντουιτς Στεργίου ενώ στο άλλο έχει καλύτερα κι επιπλέον είναι φουρνιστά με πεπερόνι, θα ακούσεις ότι ο ταξιτζής προτιμά να πάει αεροδρομιο την ώρα που έρχεται το ΧΙΟΣ και να απευθυνθεί σε μια αγορά 50 επιβατών παρά σε μια 300 τουλάχιστον, θα ακούσεις ότι το ένα φτάνει στις 10 την μαύρη νύχτα ενώ το άλλο στις 6 το πρωί που είναι καταμεσήμερο, θα ακούσεις... έχεις να ακούσεις πολλές τέτοιου είδους "πειστικές" απαντήσεις. Θα βάλεις και στις τσέπες. Edited February 2, 2011 by Earl Granville Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Μα και τα 2 δρομολόγια το Aqua Jewel τα κάνει...εντάξει εσύ...μπερδεύτηκες!!! η ΝΕΛ δεν ξέρει τα δρομολόγια των πλοίων της??? Μάλλον όχι. Από εμάς τα μαθαίνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 (edited) Έχει συζητηθεί επανειλημμένα το θέμα J Η συνήθεια των ντόπιων το να εμπιστεύονται το καράβι που ξέρουν δεν αλλάζει εύκολα. Το είχε καταφέρει μια περίοδο το Ν. Χίος αυτό αλλά οι γνωστές αλλαγές δρομολόγιων κατέστρεψαν τα πάντα. Ακόμα και όταν ήρθε το European πολλοί πήγαιναν με Λισσός γιατί δεν το ήξεραν το άλλο.. Δυστυχώς σύγκριση τιμών σπάνια κάνει ο κόσμος γιατί απλά το Ν. Χίος είναι πιο ακριβό. Που δεν ισχύει και τόσο πλέον. Edited February 3, 2011 by polman Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 (edited) Επειδή μας είναι δύσκολο να συμφωνήσουμε ακόμα και σε κάτι απλό, όπως είναι τα ωράρια των πλοίων , και εμένα δεν μου αρέσουν οι τυρόπιτες, ας παραμείνουμε στο ερώτημα ποιο πλοίο θα είναι ο αντικαταστάτης του ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Edited February 4, 2011 by proud_ionian link Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Αφού η ΝΕΛ καίγεται τόσο πολύ να αντικαταστήσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ (δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια βιασύνη αλλά τέλοσπαντων) γιατί δεν τη βάζει στη θέση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ και να αφήσει τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ στο Λαύριο? Να γλιτώσει και ο κοσμάκης του Βορείου Αιγαίου από ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ(αν και εφόσων..). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 δεν ειναι τοπικισμοσ να θελει κανεισ το καλυτερο για Την πολη του..ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η ΕΝΑ ΙΣΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΤΕ ... ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΝΕΛ ΑΝΤΙ ΤΟ ΧΙΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΙΟΥ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΣ ΒΗΜΑ ΤΗΝ ΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ...ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΤΟ ΧΙΟΣ ΚΑΝΕΙ 10 ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 12 ..ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΓΕ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΡΑΙΑ..ΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ 15 ΩΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙΡΟ ΑΣΧΗΜΟ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Βρε sotiris σου εχουμε απαντησει 3 φορες στις τοποθετησεις σου κι εσυ συνεχιζεις το ιδιο τροπαριο με την ΝΕΛ.Ενταξει το καταλαβαμε,θελεις ΝΕΛ και τιποτα αλλο,γουστο σου.Τι αλλο να συζητησουμε πια Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟ..ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ..ΕΣΥ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ..ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΝΟΥΜΕ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 (edited) Σημερινο δελτιο τυπου της ΝΕΛ για την συσταση κοινοπραξιας με την Τουρκικη Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi A.S 9/2/2011Ανακοίνωση 09.02.2011 Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι, συνέστησε, σε σύμπραξη με την Τουρκική Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi A.S., την κοινοπραξία επενδύσεων (joint investment consortium) IDO MARMARA EGE. Σκοπός της συνεργασίας είναι η από κοινού συμμετοχή στον διαγωνισμό που προκήρυξε ο Μητροπολιτικός Δήμος Κωνσταντινουπόλεως στις 7 Ιανουαρίου 2011 και αφορά στην ιδιωτικοποίηση του 100% των μετοχών της εταιρίας IDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S. Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. (εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών με το σύμβολο NEL) και η τουρκική Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi A.S (εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης με το σύμβολο RHEAG), κατέληξαν σε αποκλειστική συμφωνία για τις από κοινού ενέργειες που απαιτούνται για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της IDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S. Οι δύο εταιρίες ένωσαν τις δυνάμεις τους στην Κοινοπραξία IDO MARMARA EGE και βρίσκονται σε διαρκείς συζητήσεις με δυνητικούς οικονομικούς επενδυτές. Η Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi A.S κατέχει το 99% της εταιρίας RML Logistics and Maritime, η οποία δημιουργήθηκε για να προσφέρει διοικητικές υπηρεσίες (logistics) καθώς και υπηρεσίες στις διεθνής θαλάσσιες μεταφορές. Η IDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S. , δραστηριοποιείται στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών και οχημάτων εξυπηρετώντας την Κωνσταντινούπολη και άλλες παράλιες πόλεις στην Θάλασσα του Μαρμαρά. Για οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρξει στα ανωτέρω η ΝΕΛ θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό με νεώτερη ανακοίνωση Edited February 9, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Επειδή δεν είναι απολύτως σαφές, η ΝΕΛ τί ακριβώς θα προσφέρει στην κοινοπραξία, κεφάλαια ή τεχνογνωσία διαχείρισης? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 (edited) Στο σημερινο δημοσιευμα του ΕΜΠΡΟΣ,εγω καταλαβαινω οτι η ΝΕΛ θα προσφερει μεν κεφαλαια(αγορα της τουρκικης εταιριας)αλλα και την 'εμπειρια' της για τις μεταφορες απο την Τουρκια προς Ελλαδα και Ιταλια. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, που επιβεβαίωσε μιλώντας στο «Ε» ο γενικός εντεταλμένος της Εταιρείας, Ιωάννης Αβραντίνης, υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον για την αγορά τού 100% τής υπό ιδιωτικοποίηση μεγάλης ακτοπλοϊκής ναυτιλιακής εταιρείας İDO. Στόχος, η δημιουργία ενός σημαντικού δικτύου θαλάσσιων μεταφορών επιβατών και εμπορευμάτων, από την Κωνσταντινούπολη και τα ανεπτυγμένα παράλια της Μικρασίας, στη δυτική Ελλάδα και στη συνέχεια την Ιταλία. Edited February 10, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 εγω καταλαβαινω οτι η ΝΕΛ θα προσφερει μεν κεφαλαια(αγορα της τουρκικης εταιριας)αλλα και την 'εμπειρια' της για τις μεταφορες απο την Τουρκια προς Ελλαδα και Ιταλια. Για να ξέρουμε τι λέμε , ας δούμε πρώτα τι ακριβώς πωλείται και με ποιό τρόπο. Μιλάμε για 10 ταχύπλοα ferries, για 25 ταχύπλοα επιβατηγά και 17 παντόφλες...και για 50 εκ επιβάτες ετησίως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 φιλτατε ΝΗΡΕΥ, δεν ξερω τι πωλειται και τι οχι, αλλα αυτο το project (κοινοπραξια με τη Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi) ειναι ενας πολυ καλος κραχτης, αν η ΝΕΛ ξανακανει ΑΜΚ. ειδικα αν απευθυνθει στους κατοικους της Λεσβου (οπως ειπαν προσφατα) θα ειναι οτι πρεπει. "βαλτε λεφτα παιδια να παρουμε την πολη" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 Απ' ό,τι διαβάζω, φέτος η SNCM δεν θα έχει ταχύπλοο και άρα ψάχνουμε ρόλο και για τον Κεντέρη Ι. ΥΓ Επίσης, πουλάνε και το αριστούργημα της ναυπηγικής σχεδίασης, το Ναπολέοντα Βοναπάρτη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 (edited) Για την ΙDO μάλλον θα γίνει μάχη. Ενδιαφέρεται λέει και η STENA,η UN roro, η ulusoy, η FIBA, η TAV... Εδώ η μετάφραση στο περίπου. Edited February 11, 2011 by enas chiotis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Στο μικροσκόπιο «δάνειο» της ΝΕΛ σε θυγατρική της Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας είναι σύμφωνα με πληροφορίες μια υπόθεση που έφερε στο φως έλεγχος του ΣΔΟΕ και αφορά σε ένα «λογιστικό στοιχείο» που εντοπίστηκε στα βιβλία. Πρόκειται για ένα έγγραφο όπου φέρεται η θυγατρική εταιρεία «Αρίσβη» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου να επιστρέφει στη ΝΕΛ δάνειο ύψους 650.000 ευρώ περίπου, το οποίο εμφανίζεται να είχε πάρει. Από τον ίδιο έλεγχο, όμως, προκύπτει ότι η θυγατρική τής ΝΕΛ δεν είχε το ταμειακό αντίκρισμα για να επιστρέψει αυτό το ποσό.Το έγγραφο που έφερε στο φως η έρευνα του ΣΔΟΕ έχει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, υπογραφή 31/12/2005 και ήδη η υπόθεση αυτή, μαζί με όλα τα στοιχεία, έχει σταλεί στην Εισαγγελία Αθηνών. Συγκεκριμένα, την υπόθεση έχει αναλάβει ο εισαγγελέας Δημήτρης Προκοπίου, ο οποίος μάλιστα κατάγεται από τη Μυτιλήνη και εμφανίζεται σύμφωνα με νομικούς κύκλους να ρίχνει άπλετο φως στο όλο θέμα. Ήδη έχει διατάξει προανάκριση και έχουν σταλεί κλήσεις στα στελέχη της τότε διοίκησης της ΝΕΛ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες. Κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η «ζημιά» που διαπιστώθηκε ότι υπέστη η εταιρεία από αυτή την υπόθεση, ξεπερνά τα επτά εκατομμύρια ευρώ! Οι ποινικές ευθύνες, όμως, που ενδεχομένως να προκύψουν από την προανάκριση θα αφορούν μόνο το ποσό των 650.000 ευρώ περίπου. Κάποια παλιά στελέχη τής ΝΕΛ, πάντως, σχολιάζοντας το θέμα στο «Ε» θεωρούν ότι η υπόθεση αυτή είναι μια «παρωνυχίδα» μπροστά σε όσα κατά καιρούς έχουν συζητηθεί για χειρισμούς από παλιές διοικήσεις της Εταιρείας. Πως και δεν το είχε πάρει χαμπάρι τόσο καιρό η εταιρεία Κέρβερος?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Εγώ ας πούμε προτιμώ να το στείλουμε στον αγύριστο, να ανανεωθεί και λιγάκι ο στόλος, να ανέβει και ο μέσος όρος, και να μην φορτώνει και την εταιρεία του κάθε λίγο και λιγάκι με στροφάλους και λεφτά... Πως ανανεώνεται φίλε μου ο στόλος από την στιγμή που θέλουν να ξεφορτωθούν ένα παλιό πλοίο(θεόφιλος )και αναπαλεώνουν την ΝεροΜαρία που είναι ίδιας ηληκίας??Με ένα βήμα μπροστά και 2 βήματα πίσω???Αυτό δηλ έχει καινούργιες μηχανές και δεν θα ΄βγάζει βλάβες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now