Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Χωρίς σινιάλα με το μπλε που γύρισε από Καναδά. Πάει για laid up μέχρι νεοτέρας στο Tallinn.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η Tallink δεν έχει η ίδια κάποια γραμμή που να του ταιριάζει σε επίπεδο χαρακτηριστικών. Το ότι δεν βρέθηκε άλλος μουστερής, δύο τινά μπορεί να σημαίνει. Είτε το ότι η Tallink ζητάει πολλά, είτε το ότι οι πιθανοί αγοραστές/ναυλωτές βρίσκουν το πλοίο πολύ ρυπογόνο, με τον αντίστοιχο αντίκτυπο που έχει στο τι θα χρειαστεί να πληρώσουν σε περιβαλλοντικό φόρο. 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι φτάσαμε στο σημείο τα χελιδόνια του Περικλή να τα τρώνε οι ντάνες, ειναι από τα άγραφα... 

Αν και για Μανωλιό το κόβω και αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος, προφανώς και δεν είναι του πεταματού το πλοίο. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως εμείς σκεφτόμαστε συναισθηματικά γιατί πρόκειται για ένα πρώην Superfast, γιατί είναι όμορφο, γιατί είναι γρήγορο. Κι αναρωτιόμαστε γιατί δεν σπεύδουν οι ενδιαφερόμενοι ή γιατί δεν κάνει κίνηση η Attica. Όμως για να καταλάβουμε ποιά είναι η πραγματική του αξία, πρέπει να βάζουμε τους εαυτούς μας και στην θέση των πιθανών ενδιαφερομένων. Και αν μπορώ να πω μια γενικότητα για τη ναυτιλία αυτήν τη στιγμή, και ειδικά για πλοία που είναι υπό το καθεστώς EU ETS και Fuel EU Maritime, είναι πως το πρώτο πράγμα που κοιτούν οι εταιρείες σε όλους τους τομείς πλοίων, είναι οι καταναλώσεις και οι συνεπακόλουθες -βαρέως φορολογούμενες πια- εκπομπές ρύπων. Τα 27 μίλια ταχύτητα δε σημαίνουν πια πως φτάνεις νωρίτερα κατά 2 ώρες, σημαίνουν πως πληρώνεις ένα πολύ μεγάλο ποσό σε ετήσια βάση παραπάνω σε φόρο. Που καταβροχθίζει το περιθώριο κέρδους σου.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Πολύ σωστά, και νομίζω η άνοδος των Ιαπώνων στην Αδριατική (Αριάδνη/ οραιζον) δείνει αυτή την λογική. Βέβαια για να είμαι ηλικρινης θεωρώ ότι το πλοίο είναι ότι πρέπει καλοκαιρινή ναύλωση στην γραμμή Σάμος Κως Ρόδος, μιας και ούτε ETS έχει ούτε θα κάψει πολύ με τους 21-22 κόμβους που απαιτεί (δεν ξέρω αν έχει και σκραμπερς). Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη γιατί ούτε σε τι κατάσταση είναι το πλοίο ξέρω ούτε πόσο το κοστολογεί η ταλινκ ούτε αν η αττικά θα χρειαστεί τελικά πλοίο. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Για ναύλωση θα μπορούσε να το πάρει η Attica Group, έτσι ώστε να καλύψει κενά που έχει 

Ωραία πες μας που και πότε,γιατι εγω για πλάκα το έλεγα 😛 

Link to comment
Share on other sites

Δεν κανει για Αιγαιο με 680 ατομα πρωτοκολλο!δεν ειχαν σαλονια αυτα μονο κρεββατια!εκτος αν παει Ιταλια κ ερθει αλλο απο δω

Link to comment
Share on other sites

Τα 4 αδελφά θα ήταν άλλα πλοία αν το ντεκ 7 που είναι όλοι οι κοινόχρηστοι εκτεινόταν έως πρύμα.Θα μπορούσε με κάποια μετασκευή να γίνει αυτό.

Από την άλλη θα μου πεις αυτό ακριβώς που αναφέρω έγινε στα XI και XII.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, iord said:

 (δεν ξέρω αν έχει και σκραμπερς). 

Όχι, δεν έχει φορέσει πλυντηρίδες το συγκεκριμένο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν φαίνεται στο ais αλλά σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο πήρε και πάλι το παλιό του όνομα SUPERFAST IX.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, nomikos said:

Σημαίνει κάτι που πήρε το παλιό του όνομα;

Σημαινει οτι πηρε το ονομα που ειχε επι Tallink πριν ναυλωθει τωρα που γυρισε στην πλοιοκτητρια του.

6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γίνονται αλλαγές στα πλάνα από ότι φαίνεται. Πιθανόν να δούμε το Αριάδνη στο Αιγαίο και το Superfast IX στην Αδριατική!!

Πιο πιθανο να δεις το Κρητη 1 στην Αδριατικη🤪Γιατι το συγκεκριμενο μαλλον θα μπει στη γραμμη Paldiski-Kapellskär απ οσα γραφουν σε ξενα φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...