Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εμένα μου φαίνεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας κάτι τέτοιο δηλαδή να ναυλώσει η αττικά τέτοια εποχή λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η σεζόν το συγκεκριμένο πλοίο που σίγουρα θα χρειαστεί τουλάχιστον μήνα επισκευή κλπ 

αραγε ύπαρχουν όντως συζητήσεις η είναι ράδιο αρβύλα το θέμα ; 🤔🤔

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι έδιναν οι Καναδοί. Οι Καναδοί είχαν μακροχρόνια ναύλωση και είχαν ρίξει και λεφτά στην αρχή.

Έκανα μια συντηρητική εικασία, για το τι θα πλήρωνε η Attica αν έβγαινε να το ναυλώσει στην καρδιά της σαιζόν, έχοντας ξεμείνει από πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω όμως ότι χωραει και στα πλάνα της Tallink πλέον. Αν δεν ναυλωθεί πιο πιθανό το κοβω να ακολουθήσει τα αδερφα του στην Stena. Μακάρι να το ξαναδούμε στα κόκκινα στην Αδριατικη. Γενικά ακούγεται ένας ευσεβής πόθος οι επιστροφή μερικών βαπορων του Περικλή, είτε τα της Αυστραλίας είτε τα Φινλανδικά. 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Superfast IX (IMO 9211509)
2 hours ago, proud_ionian said:

Και κανένα 15ρι τη μέρα ναύλο 

 

1 hour ago, nomikos said:

Τόσο έδιναν οι Καναδοί όλα αυτά τα χρόνια;

 

1 hour ago, proud_ionian said:

Δεν ξέρω τι έδιναν οι Καναδοί.

@nomikos Έκατσα και έψαξα όλες τις ανακοινώσεις της Tallink, για την αρχική ναύλωση και τις ανανεώσεις. Πουθενά δεν γίνεται αναφορά στο ποσό του ημερήσιου ναύλου και ως ένα βαθμό είναι λογικό.

Πήρα ως βάση το ποσό που ανακοινώθηκε πρόσφατα για το Spirit of Britain και έκανα μία μπακαλίστικη αναγωγή, λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι το fast είναι παλιότερο και μικρότερο.

Πιο κάτω δεν έχει, πιο πάνω μπορεί ;)

Να πούμε ότι το πλοίο έμεινε στη Marine Atlantic 15μισι χρόνια, από τις 14.11.2008 ως τις 14.05.2024

Link to comment
Share on other sites

On 12/17/2008 at 7:13 AM, aiolosii said:

Διακρινεται μετασκευη στην πρυμη, ενας μεγαλος καταπελτης αντι για 2 μεγαλους επισης και ενα ραμπακι στο Νο 5 γκαραζ,;)

 

On 12/17/2008 at 12:16 PM, Earl Granville said:

Στο εσωτερικό πάντως από όσα είδα στο βιντεάκι δεν πρέπει να έχει αλλαχτεί τίποτα;)

 

On 12/17/2008 at 2:19 PM, NHSOS XIOS said:

Μα ειλικρινα βλεποντας το βιντεο απο το εσωτερικο του εμεινα με ανοιχτο το στομα:eek: Μου αφησε την εντυπωση πως ειναι πιο πολυτελες και απο κοκκινα της Αδριατικης αλλα πιθανον ειναι στο ιδιο επιπεδο.

Τα παραπάνω, plus πιο ισχυρά bow thrusters 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, margaritis24 said:

Καιει παραπανω γιατι ειναι ice class

Το "παραπάνω" μπορεί να είναι μέτρο σύγκρισης μόνο για πανομοιότυπο με χαμηλότερο Lightship. Ετσι κι αλλιώς ταξίδι υπολογίζεις, αφού δεν ξέρεις προκαταβολικά φορτίο (βάρος). Φυσικά μπορεί -αν υπάρχει διαθέσιμο- να βρεθεί και άλλο πλοίο (οχι SF) με κατάλληλα χαρακτηριστικά για τις ανάγκες της γραμμής που να είναι πιό οικονομικό.

Να διορθώσω leightweightship για να μην σας μπερδέψω.

lightweightship. (που θα πάει, θα πετύχω να το γράψω σωστά)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο φαίνεται να είναι εφάμιλλο του ΧΙ σε ποιότητα και πολύ πιο Superfast από το Τσάμπιον. Το σαλόνι του δείχνει Παναγόπουλος, οι καμπίνες του δείχνουν Παναγόπουλος, όλα του δείχνουν Παναγόπουλος. Πολύ καλύτερη επιλογή για την Ανκόνα από κάτι άλλα που ακούγονται. Το μόνο μείον, η κατανάλωση, που καθώς το γκαράζ του ειναι σαν του ΧΙ, θα αναγκάσει την Άττικα ειναι να αυξήσει τις τιμές, είτε να έχει χασούρα λόγω κατανάλωσης καυσίμου. Αλλά στην τελική, δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να μείνει χωρίς πλοίο ή να έχει ένα "ιδιότροπο πλοίο"..? 

Link to comment
Share on other sites

Αυτη 4αδα πλοιων της ΗDW ηταν τα καλυτερα κοκκινα κ ανωτερα απο ΧΙ ΧΙI!τωρα σε τι κατασταση ειναι μετα απο 20 χρονια ειναι αλλο..

Παντως μεσα ηταν κ σε φινιρισμα κ σε υλικα ανωτερα

Μηχανολογικα ειχαν ιδια μηχανοστασια κ μηχανες  κ εξαρτηματα κ χωρους μεχρι το G5

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μας έρθει. Επειδή πλάνα ναυπήγησης τέτοιων πλοίων δεν υπάρχουν στο αμεσο μέλλον, και επειδή τα χαρακτηριστικά του πλοιου από τότε ήταν πολύ μπροστα και είναι ακόμη μέχρι σήμερα, μόνο αναβάθμιση θα μπορούσε να θεωρηθεί. Ποσό μαλλον όταν το πλοίο πέρα από εξωτερικά και εσωτερικά φωνάζει Αττικα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω πως μόνοι μας έχουμε αναπτύξει συζητήση για το συγκεκριμένο πλοίο..  δεν νομίζω πως υπάρχει κάποια πιθανότητα να το δούμε στα νερά μας 

Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2024 at 12:03 PM, Samianshiplover said:

Από όσο φαίνεται έχει αλλάξει και στο Ais το όνομα δηλ Superfast IX αλλά με Εσθονιακη σημαία 

Αν είχε αλλάξει, τότε άλλαξε ξανά πάντως σε Atlantic Vision 

Link to comment
Share on other sites

On 5/16/2024 at 6:30 PM, George said:

Δεν φαίνεται στο ais αλλά σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο πήρε και πάλι το παλιό του όνομα SUPERFAST IX.

To πλοίο άλλαξε όνομα λίγο μετά την άφιξή του στο Tallin και την παράδοσή του από τους ναυλωτές στους πλοιοκτήτες, άσχετα με το τι λέει η κάθε εφαρμογή παρακολούθησης δεδομένων AIS.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Samianshiplover said:

Πάντως αυτή την στιγμή φαίνεται σαν Superfast IX

Screenshot_20240519_191446_MarineTraffic.jpg

Παραδόξως εξακολουθεί κ μου το δείχνει Atlantic Vision…710558B1-F7F0-4CFD-A0B2-DB9839C48426.thumb.jpeg.0f41fe959d21546328b78eb58e893c06.jpeg

37 minutes ago, proud_ionian said:

To πλοίο άλλαξε όνομα λίγο μετά την άφιξή του στο Tallin και την παράδοσή του από τους ναυλωτές στους πλοιοκτήτες, άσχετα με το τι λέει η κάθε εφαρμογή παρακολούθησης δεδομένων AIS.

Συμφωνούμε μεν αλλά… δεν υποτίθεται ότι αυτή η εφαρμογή παίρνει τα δεδομένα από το πλοίο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...