Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

 

Πιστεύω πως αν υπήρχαν 1 δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος-Εύδηλος-Φούρνοι-Καρλόβασι και άλλα 2 Πειραιάς-Εύδηλος-Καρλόβασι τότε σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερα και πιο γρήγορα πλοία...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν νομίζω, θα έκανε μεν το πλοίο μια ώρα λιγότερο αλλά αυτό δεν θα έκανε μεγάλη διαφορά με βάση τα κριτήρια των εταιριών,τόση ώστε να αλλάξουν την στρατηγική τους για την γραμμή. Τον ίδιο αριθμό επιβατών θα εξυπηρετούσε και πάλι. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το "καλύτερα και γρηγορότερα πλοία",αλλά είναι και η συχνότητα, καθώς τα 3 δρομολόγια/εβδομάδα είναι λίγα. Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4 ώστε να μην υπάρχει ολόκληρο διήμερο χωρίς καράβι. Επίσης ίσως είναι λίγο πιο σύντομο σε δρομολόγιο μέσω Φούρνων να γίνεται προσέγγιση στον Άγιο Κύρηκο στην Ικαρία αντί Ευδήλου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν και όλα παίζουν το ρόλο τους στο να "σχεδιαστεί" ένα δρομολόγιο (χρόνος + κόστος) το πιο σημαντικό βεβαίως είναι το μεταφορικό έργο. Τα δύο επιπλέον λιμάνια παίζουν βέβαια τον ρόλο τους. Μακάρι να μπεί ένα καλό πλοίο. Όσο για το "γρήγορο" κατα τα φαινόμενα πλοία τύπου "Νήσος" (με κανονική ταχύτητα) δεν δείχνει να τα αντέχει η γραμμή.

- Τα παραπάνω βασίζονται σε απλή εντύπωση μου και όχι γνώση. Συνεπώς προκαταβολικά συγνώμη αν η εντύπωση μου είναι λανθασμένη.

Link to comment
Share on other sites

" Ας υποθέσουμε ότι αύριο το πρωί συμφωνούσε όλος ο νομός Σάμου για δρομολόγια που να προσεγγίζουν μόνο Εύδηλο-Καρλόβασι, θα έβαζαν ξαφνικά οι εταιρίες Νήσσος ή Blue Star στη γραμμή;;;

 

   Μπορεί όχι, αλλά τουλάχιστον δεν θα είχαν δικαιολογία. 

 

  Επίσης αν δεν κάνω λάθος ετοιμάζεται ο δρόμος Αγ Κήρυκος-Εύδηλος (από τις Ράχες, έστω και στα χαρτιά - μελέτες χρηματοδοτήσεις κλπ κλπ), ο δρόμος πάλι Καρλόβασι-Βαθύ ούτε καν το συζητάνε. Οι εξελίξεις έρχονται και κάποιοι μένουν "πίσω" για χάρη μικροτοπικιστικών λόγων. Πως να το κάνουμε είναι σημαντικό φαίνεται για κάποιους να βλέπουν το καράβι αραγμένο στο Βαθύ (η αλήθεια είναι ότι βγαίνουν ωραίες φωτογραφίες) αλλά να κατεβαίνουν στο Καρλόβασι γιατί δεν αντέχουν την μία ώρα ταξίδι Καρλόβασι-Βαθύ (το καράβι, ακόμα και το Ν Μύκονος άδειο έκανε το σκέλος - μόνο κάνα φορτηγό αν ξεμείνει).

   Επιβατηγό λιμάνι το Καρλόβασι, μαρίνα και τουριστικό το Βαθύ. Τόσο δύσκολο είναι πια????

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και να μην υπήρχε κάποιο "καλό" πλοίο το διάστημα Οκτώβριο-Μάρτιο που δεν υπάρχει πολύ κίνηση ας υπήρχε ΜΟΝΟ τότε ένα καράβι 25ετίας που να κάνει ακόμη και 3 δρομολόγια πιάνοντας μόνο ένα λιμάνι σε κάθε νησί και θα έκανε γύρω στις 11 ώρες για Σάμο και το υπόλοιπο διάστημα ας έμπαινε το Μύκονος με τα 8ωρα του

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν, το Ιεράπετρα έπιανε όλα τα λιμάνια και κατά δεύτερον είπα ένα καράβι 25ετίας και όχι 35ετίας που είχε βγάλει 2 βλάβες στα 2 δοκιμαστικά του. Μέχρι και η εταιρεία του το 'χει ξεγράψει αυτό το καράβι...

Link to comment
Share on other sites

Και καλά έκανε η τοπική κοινωνία και το κυνήγησε. Τί εννοείς "ο κόσμος γνωρίζει και κρίνει";  Υπάρχει περίπτωση ένας απλός επιβάτης να κρίνει ότι είναι ευχαριστημενος με το Ιεράπετρα; Φυσικά και δικαιολογείται το μένος με ένα καράβι που έχει πατήσει τα 40, βγάζει βλάβες και πάει με ταχύτητα σχεδόν ποδηλάτου. Μη λέμε ότι μας κατέβει λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

To Νήσος Μύκονος έχει προσθέσει στα καλοκαιρινά του δρομολόγια και μια προσέγγιση σε Αγ.Κύρηκο κάθε Τρίτη που δε θα πιάνει σε Εύδηλο και Καρλόβασι. 

Link to comment
Share on other sites

Και καλά έκανε η τοπική κοινωνία και το κυνήγησε. Τί εννοείς "ο κόσμος γνωρίζει και κρίνει";  Υπάρχει περίπτωση ένας απλός επιβάτης να κρίνει ότι είναι ευχαριστημενος με το Ιεράπετρα; Φυσικά και δικαιολογείται το μένος με ένα καράβι που έχει πατήσει τα 40, βγάζει βλάβες και πάει με ταχύτητα σχεδόν ποδηλάτου. Μη λέμε ότι μας κατέβει λοιπόν.

Μακάρι να σταθεροποιηθεί στη γραμμή ένα από τα σύγχρονα και νεότευκτα πλοία που υπάρχουν, πρώτος εγώ θα χαρώ. Αναφέρθηκα απλά στο φόβο μήπως μείνει η γραμμή χωρίς πλοίο λόγω της οικονομικής δυσπραγίας, και μόνο σε αυτό. Παλαιότερα έβριζαν οι Ρεθεμνιώτες το ΑΠΤΕΡΑ (που αντικατέστησε το ΑΡΚΑΔΙ), φώναζαν για το ΚΑΝΤΙΑ που δεν τους άρεσε, δεν ήθελαν ούτε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ, ακόμα και το ΔΙΑΓΟΡΑΣ οριακά έδειχναν να το ανέχονται, και κοιτάξτε τι γίνεται σήμερα που δεν υπάρχει καθόλου πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μείνει η γραμμή χωρίς πλοίο

 

Αυτο το "μην μιλάτε για το Ιεράπτερα για να μην μείνει η γραμμή χωρίς πλοίο" είναι μάλλον ένας ψεύτικος εκβιασμός που κυκλοφορεί κατά καιρούς, ώστε να κάνει τους κατοίκους των νησιών να δεχτούν το κάθε Ιεράπετρα και Θεόφιλος. Η περίπτωση του Ρεθύμνου έχει την διαφορά ότι υπάρχουν εναλλακτικές από Ηράκλειο ή Χανιά. Κατά βάθος ίσως και οι ίδιοι οι κάτοικοι του Ρεθύμνου πλέον να προτιμούν 1 ώρα ταξιδι για Ηράκλειο και 6-8 ώρες Palace παρά 15 ώρες ΑΠΤΕΡΑ. Στη Σάμο όμως άλλη εναλλακτική δεν υπάρχει. Είναι όμως ένα μεγάλο νησί 50000+ κατοίκων με πολύ στρατό και Πανεπιστήμιο, έχει πάντα ανάγκες για ακτοπλοϊκή σύνδεση και η κάθε κυβέρνηση έχει την υποχρέωση με κάποιον τρόπο να την παρέχει γιατί αλλιώς θα έρθει αντιμέτωπη με το πολιτικό κόστος και όχι μόνο. Έτσι λοιπόν είναι δεδομένο ότι στην χειρότερη περίπτωση πάντα θα υπάρχει κάποιο Ιεράπετρα ή Θεόφιλος, επομένως δεν έχουν να χάσουν τίποτα οι κάτοικοι,και καλά κάνουν, άμα προσπαθούν για κάτι καλύτερο.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε, απλά μην λέτε πράγματα που δεν είναι αλήθεια. Το ΑΠΤΕΡΑ έκανε 8.5 - 9 ώρες, όχι 15 ώρες . Δεν επανέρχομαι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ζητώ συγνώμη εάν είναι έτσι και παίρνω πίσω το σχόλιο για το Άπτερα. Δεν έγραψα επίτηδες ψέμματα αλλά μίλησα υποθετικά αφού ήμουν σχετικά μικρης ηλικίας τότε και δεν μπορώ να θυμάμαι τα δρομολόγιά του και πόσες ώρες έκανε. Και πάλι όμως υπάρχει διαφορά στην περίπτωση της Σάμου με αυτή του Ρεθύμνου, αφού τα Ιεράπετρα και Θεόφιλος που "κυνηγάνε" οι κάτοικοι δεν κάνουν 8.5-9 ώρες αλλά 15-16.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

@mary07 Κανείς εδώ δεν νομίζω ότι είναι υπέρ του "μη διεκδικείτε". Πάντα πρέπει να διεκδικούμε (αλλά να διεκδικούμε σωστά). Τα "συλλαλητήρια" και οι κραυγές τύπου "βυθίσατε το ....Θεόφιλος" και αν ακόμη έχουν αποτελέσματα, αυτά θα είναι βραχυπρόθεσμα και κυρίως ΑΔΙΚΑ (δεν γίνεται ο συνταξιούχος με την κουτσουρεμένη σύνταξη να πληρώνει για ....ταξιδια άλλων 1st class). Συνασθενείς, επιτρέψατε μου να μακρηγορήσω λίγο (με ανέχεστε ούτως ή άλλως εσχάτως) για να εκθέσω μερικές σκέψεις ελπίζοντας ότι θα συμμεριστείτε μέρος αυτών (πάσα κριτική δεκτή).

Κατ΄αρχήν είναι προφανές ότι στο φόρουμ συμμετέχουν άνθρωποι οι οποίοι χαίρονται και καμαρώνουν τα καλά πλοία και θα τους προσέφερε ικανοποίηση κάθε προορισμός να είχε το "Superfast" του (γραψε BS,Nησος, O.C, Palace ή ότι προτιμάει καθένας).

 

Κάθε γραμμή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και εκείνο που πρέπει να διεκδικεί είναι την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με βάση τα χαρακτηριστικά αυτά. Ας μην ξεχνάμε ότι

α) οι εταιρείες δουλεύουν για το κέρδος

β) όλες οι τοπικές κοινωνίες θέλουν άριστη εξυπηρέτηση με χαμηλό κόστος

γ) οι τοπικές κοινωνίες αποτελούν μέρος του πελατολογίου της γραμμής άρα οι εταιρείες θέλουν να έχουν τους πελάτες τους ικανοποιημένους ("αρπακτών" εξαιρουμένων).

Εδώ λοιπόν μπαίνει το θέμα της "χρυσής τομής" που πρέπει να βρεθεί. Και μπορεί να βρεθεί μόνο με συνεργασία των εταιρειών (αλλά και των ενδεχόμενων "εν δυνάμει" επενδυτών) και των τοπικών κοινωνιών.

Έστω και αν στο Ελλαδιστάν το έχουμε ξεχάσει δουλειά των τοπικών αρχόντων και της τοπικής διοίκησης είναι να αναζητεί λύσεις για την εύρυθμη λειτουργία και πρόοδο του τόπου (και όχι να εξασφαλίζει την καρέκλα της και την μάσα της - και προς Θεού για να μην παρεξηγηθώ η αναφορά αυτή δεν σχετίζεται με τους συγκεκριμένους τόπους για τους οποίους δεν μπορώ να έχω άποψη).

Θα ήθελα να ρωτήσω έχει ποτέ ασχοληθεί κανένας με το να καταγράψει τις ανάγκες του τόπου του? Λεπτομερή στατιστικά στοιχεία υπάρχουν? (το statistics.gr που ούτως η άλλως δεν εξειδικεύει όσο θα έπρεπε έχει μείνει ...μόνο 5 χρόνια πίσω). Υπάρχει κάποια πρόβλεψη για την ανάπτυξη βασικών οικονομικών μεγεθών πουθενα?

Εν κατακλείδι (άποψή μου) για να μην κουράζω άλλο με την φλυαρία μου.

Η γραμμή χρειάζεται ένα αξιόπλοο, αξιόπιστο, περιποιημένο πλοίο (ασχέτως ηλικίας), ανάλογο του μεταφορικού έργου, έστω με την (διεθνώς) αξιοπρεπέστατη ...ταχύτητα ποδηλάτου (btw 17-18 μιλια ειναι περιπου ταχ. ποδηλάτου) και αν η τοπική κοινωνία θεωρεί ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω ας το θέσει στους ενδιαφερόμενους (εταιρείες) και κυρίως ας το υποστηρίξει.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της τοπικής τηλεόρασης της Σάμου, η ΝΕΛ ζητά δρομολόγιση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ μέχρι 13/2 μιας και δεν θα είναι έτοιμο το European όπως αρχικά έλεγαν...Θα ξαναδούμε άραγε το ΙΘΑΚΗ και μετα το ερχόμενο Σ/Κ που έτσι κι αλλιώς θα κάνει δρομολόγιο στην ταλαιπωρημένη γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Αν η πηγή τους είναι τα θέματα του ΣΑΣ, κάνουν λάθος, γιατί στο ίδιο αίτημα (θέμα 29), η ΝΕΛ ζητά την τροποποίηση των δρομολογίων του european από 03/02 έως 13/03, και την έκτακτη προσέγγιση του Τεό στα λιμάνια της γραμμής το ίδιο διάστημα. Έχουμε δε διαβάσει ότι από 03/02 η εταιρεία ζητά συνδυαστικά δρομολόγια για τα δυο βαπόρια.

Το αν θα είναι έτοιμο το european στις 03/02 θα το δούμε.

Link to comment
Share on other sites

@mary07 Κανείς εδώ δεν νομίζω ότι είναι υπέρ του "μη διεκδικείτε". Πάντα πρέπει να διεκδικούμε (αλλά να διεκδικούμε σωστά). Τα "συλλαλητήρια" και οι κραυγές τύπου "βυθίσατε το ....Θεόφιλος" και αν ακόμη έχουν αποτελέσματα, αυτά θα είναι βραχυπρόθεσμα

 

Υπήρξαν και εδώ κάποιες φωνές παλιότερα, αλλά πάλι καλά που ήταν λίγοι, που μας έλεγαν "καλά να πάθετε να μείνετε χωρίς πλοίο επειδή διαμαρτύρεστε" ή "μην γκρινιάζετε, δεχτείτε το Ιεράπετρα για να μην μείνετε χωρίς πλοίο". Και προς θεού μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ τον Molmed. Καλώς κακώς ο αποτελεσματικότερος τρόπος διαμαρτυρίας του κόσμου είναι το συλλαλητήριο. Το να σταλεί απλώς μια επιστολή διαμαρτυρίας από την τοπική διοίκηση στο υπουργείο ή την εταιρία δεν λέει τίποτα(γίνεται φυσικά και αυτό), συνήθως το χαρτί μένει πεταμένο και ξεχασμένο σε κανένα συρτάρι χωρίς να του δίνει κανείς σημασία. Επομένως μετά η μόνη λύση είναι τα συλλαλητήρια και οι φωνές. Είναι επόμενο ότι σε ένα μαζικό συλλαλητήριο πάνω στην ένταση και όχι μόνο, μπορεί να γίνει και κάποια λάθος κίνηση ή να ακουστούνε και διάφορες υπερβολές ή ανακρίβιες αλλά δε μπορεί ολόκληρη η εκδήλωση διαμαρτυρίας να στιγματιστεί από αυτό.

 

 

 κυρίως ΑΔΙΚΑ (δεν γίνεται ο συνταξιούχος με την κουτσουρεμένη σύνταξη να πληρώνει για ....ταξιδια άλλων 1st class).

- Τί ακριβώς εννοείς με αυτό pathfinder;

 

 

το θέμα της "χρυσής τομής" που πρέπει να βρεθεί. Και μπορεί να βρεθεί μόνο με συνεργασία των εταιρειών (αλλά και των ενδεχόμενων "εν δυνάμει" επενδυτών) και των τοπικών κοινωνιών.

Έστω και αν στο Ελλαδιστάν το έχουμε ξεχάσει δουλειά των τοπικών αρχόντων και της τοπικής διοίκησης είναι να αναζητεί λύσεις για την εύρυθμη λειτουργία και πρόοδο του τόπου (και όχι να εξασφαλίζει την καρέκλα της και την μάσα της - και προς Θεού για να μην παρεξηγηθώ η αναφορά αυτή δεν σχετίζεται με τους συγκεκριμένους τόπους για τους οποίους δεν μπορώ να έχω άποψη).

Θα ήθελα να ρωτήσω έχει ποτέ ασχοληθεί κανένας με το να καταγράψει τις ανάγκες του τόπου του? Λεπτομερή στατιστικά στοιχεία υπάρχουν? (το statistics.gr που ούτως η άλλως δεν εξειδικεύει όσο θα έπρεπε έχει μείνει ...μόνο 5 χρόνια πίσω). Υπάρχει κάποια πρόβλεψη για την ανάπτυξη βασικών οικονομικών μεγεθών πουθενα?

 

Σίγουρα θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή. Από τη μια μεριά είναι οι εταιρίες που έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι και δεν δέχονται υποχωρήσεις. Από την άλλη οι τοπικοί άρχοντες που δεν κάνουν τίποτα για να αναβαθμίσουν τις τοπικές συγκοινωνίες και να λύσουν το θέμα των 5 λιμανιών ώστε να διευκολύνουν την εξεύρεση λύσης. Οι ανάγκες της Σάμου είναι λίγο πολύ γνωστές, δεν είναι η καταγραφή των αναγκών το πρόβλημα. Η Σάμος είναι νησί 50000 κατοίκων με πολύ στρατό και πανεπιστήμιο και έχει ανάγκη δρομολογίων σχεδόν κάθε μέρα. Δεν είναι Χίος ή Ρόδος αλλά δεν είναι όμως και Αγιος Ευστράτιος ή Φούρνοι, νησιά με τα οποία έχει πλέον εξισωθεί. Ανέκαθεν μέχρι τον Οκτώβριο του 2010 υπήρχαν 5-6 δρομολόγια την εβδομάδα μέσα στον χειμώνα αφού κάθε μέρα υπάρχει ανάγκη μετακίνησης εκατοντάδων επιβατών. Η ίδια ανάγκη υπάρχει και τώρα. Ο λόγος που λιγόστεψαν τα δρομολόγια από τότε δεν είναι η μείωση του επιβατικού κοινού(αν έχει γίνει λίγο και αυτό οφείλεται στην υποβάθμιση της συγκοινωνίας) αλλά το κόστος του δρομολογίου που αυξήθηκε λόγω κρίσης. Όμως οι ανάγκες παραμένουν οι ίδιες και ο κόσμος θα πρέπει κάπως να εξυπηρετείται. . .

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε λιγο τη πραγματικοτητα.Οπως ειναι σημερα η κινηση της γραμμης δε μπορει να εξυπηρετειται απο νεοτευκτο πλοιο τυπου Νησος Μυκονος.Αναφερθηκε ανωτερω πως ενα πλοιο τυπου Διαγορας ειναι ιδανικο για τη γραμμη κατι που με βρισκει συμφωνο.Ομως απο τη στιγμη που δεν υπαρχει τετοιο αλλο πλοιο στην Ελλαδα τοτε θεωρω ιδανικο για τη γραμμη και υπο τις παρουσες συνθηκες το Ιεραπετρα.Γιατι πλεον το διλλημα δεν ειναι νεοτευκτο η παλιατζουρα 40αετιας.Οσο και αν δε το καταλαβαινουν πλεον μερικοι στην ακτοπλοια του 14 το διλλημα ειναι πλοιο η καικι!Και οι νησιωτες πλεον θελουν συνδεδη αξιοπρεπης οχι νεοτευκτα 30 μιλιων και πολυτελειες.Θελουμε βαπορια ας ειναι και 35αετιας.Νεοτερα δεν υπαρχουν δυστηχως νεοτευκτα δε βγαινουν οποτε αυτα που ταξιδευουν και θα ταξιδευουν ειναι οι λεγομενπι σκυλοπνιχτες 40 ετων που ομως περννε επιθεωρησεις και συντηρουνται επαρκως.Και κατι ακομα.Καποιοι συγκρινουν Θεοφιλο με Ιεραπετρα.Μια συγκριση που θεωρω πως ειναι απολυτως ατυχης.Το Θεοφιλος ειναι ενα ασυντηρητο γενικα βαπορι πουωπαρουσιαζει συνεχης βλαβες και ταξιδευει χρονια τωρα με προβληματα.Το Ιεραπετρα ειναι ενα βαπορι που τελικα υμνουσαν οι Ικαροσαμιωτες και το εχασαν.Ποτε το Ιεραπετρα δεν εχασε λιμανι στη συγκεκριμενη γραμμη ποτε δε παρουσιασε προβληματα και σπανιως καθυστερουσε.Τα 2 βαπορια πολυ απλα δε συγκρινονται.Καποιοι ας ονειρευονται μονιμα στη γραμμη καποιο μπλου η Νησος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Και οι νησιωτες πλεον θελουν συνδεδη αξιοπρεπης

        Σύνδεση αξιοπρεπής είναι τα 3 μόλις δρομολόγια την εβδομάδα με Ιεράπετρα ή Θεόφιλος που κάνουν 16 ώρες;;;Μην λέμε ότι θέλουμε και μην πάμε να κάνουμε το μαύρο άσπρο. Στη συνείδηση του απλού επιβάτη είτε το Ιεράπετρα είτε το Θεόφιλος είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα: 40χρονα πλοία χιλιομπαλωμένα με ταχύτητα ποδηλάτου που πρέπει να περάσει κανείς 15-16 βασανιστικές ώρες μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, όποτε βέβαια θυμηθούν να έχουν δρομολόγια. Πάντα υπήρχαν τέτοια πλοία που εξυπηρετούσαν τη γραμμή, βλέπε Μιλένα/Νταλιάνα του Αγούδημου πριν από 10 χρόνια, όμως τότε ήταν και αυτά 10 χρόνια νεότερα, ήταν περισσότερο ως συμπληρωματικά αφού υπήρχε και ένα Ολυμπία/Πήγασος που τώρα δεν υπάρχει άλλο καράβι, και σε πολλές περιπτώσεις η τιμή του εισιτηρίου σε αυτά περιοριζόταν μόλις σε μονοψήφια νούμερα.

Link to comment
Share on other sites

Υπήρξαν και εδώ κάποιες φωνές παλιότερα, αλλά πάλι καλά που ήταν λίγοι, που μας έλεγαν "καλά να πάθετε να μείνετε χωρίς πλοίο επειδή διαμαρτύρεστε" ή "μην γκρινιάζετε, δεχτείτε το Ιεράπετρα για να μην μείνετε χωρίς πλοίο". Και προς θεού μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ τον Molmed. Καλώς κακώς ο αποτελεσματικότερος τρόπος διαμαρτυρίας του κόσμου είναι το συλλαλητήριο. Το να σταλεί απλώς μια επιστολή διαμαρτυρίας από την τοπική διοίκηση στο υπουργείο ή την εταιρία δεν λέει τίποτα(γίνεται φυσικά και αυτό), συνήθως το χαρτί μένει πεταμένο και ξεχασμένο σε κανένα συρτάρι χωρίς να του δίνει κανείς σημασία. Επομένως μετά η μόνη λύση είναι τα συλλαλητήρια και οι φωνές. Είναι επόμενο ότι σε ένα μαζικό συλλαλητήριο πάνω στην ένταση και όχι μόνο, μπορεί να γίνει και κάποια λάθος κίνηση ή να ακουστούνε και διάφορες υπερβολές ή ανακρίβιες αλλά δε μπορεί ολόκληρη η εκδήλωση διαμαρτυρίας να στιγματιστεί από αυτό.

 

 

Ευχαριστώ για το γεγονός ότι κατανοήσατε αυτό που έλεγα. Κι εγώ μαζί σας είμαι. Και δεν με νοιάζει κανένα ΑΠΤΕΡΑ ούτε το αν κάνατε κάποιο λάθος στους χρόνους ταξιδιού προς Ρέθυμνο, δεν είναι αυτό το ουσιώδες.  Εδώ βλέπετε πως πάνε να "κόψουν" σταδιακά το Σαββατιάτικο δροολόγιο προς Χανιά, σκεφθείτε το λίγο, θα διστάσουν για Ικαρια-Σάμο να κανουν τα χείριστα?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τί συμβαίνει στη συνείδηση του κόσμου, δεν έκανα δημοσκόπηση αλλά η ηλικία δεν είναι το παν για ένα βαπόρι. Κλασικό παράδειγμα το superferry II που σαρανταρίζει αλλά παραμένει πολύ αξιόλογο βαπόρι. Από τα night ferries το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αν συντηρηθεί σωστά μπορεί να κρατήσει αξιοπρεπέστατα τη γραμμή Ικαροσαμίας για τους 9 μη καλοκαιρινούς μήνες του έτους. Δυστυχώς δεν βλέπω ιδιαίτερη πρεμούρα της NEL να το φέρει άμεσα πίσω στη γραμμή του..

Link to comment
Share on other sites

Με απλά λόγια ο κόσμος θέλει ενα αξιοπρεπές βαπόρι σταθερό στις ώρες του με μια ταχύτητα έστω 18-19 μίλια, και όχι οτι εχει απομένει απο την παλιά ακτοπλοΐα.Δεν ζητάει ούτε 24-25 μίλια και βαπόρια 5ετιας, αλλά κάτι στην μέση και όχι 40ετιας και 14-15 μίλια.Η αλήθεια ειναι οτι εχουν δίκιο,ειναι πολυ παρεξηγημένη η γραμμή αυτη.Αλλο να υπαρχει για συμπλήρωμα και σαν δεύτερη επιλογή ενα παλιό πλοιο(δεν σημαινει βέβαια οτι ενα παλιό πλοίο δεν ειναι αξιόπλοο οπως νομίζουν μερικοί) και αλλο να ειναι το μοναδικό της γραμμής.Δεν νομίζω πχ η Χίος άμα ειχε το Μυτιλήνη μόνο να της άρεσε, η τα δωδεκανησσα μόνο το Θεόφιλος.Στην τελική ας ακούσει κάποιος και τον κόσμο και οπως επιδοτούνται άλλες γραμμές ας επιδοτησουν και την συγκεκριμένη γραμμή για να πανε καλυτερα βαπόρια και το χειμώνα,ετσι και αλλιώς αργά η γρήγορα αυτο θα αναγκαστούν να κάνουν.

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τί συμβαίνει στη συνείδηση του κόσμου, δεν έκανα δημοσκόπηση αλλά η ηλικία δεν είναι το παν για ένα βαπόρι.

 

Δεν είναι η ηλικία από μόνη της το πρόβλημα (βέβαια μέχρι ενός σημείου καθώς και το σίδερο έχει κάποιο όριο ζωής) αλλά η ηλικία σε συνδυασμό με το ιστορικό και την ταχύτητα ενός καραβιού. Για παράδειγμα σε 30 χρόνια που τα Νησσος θα είναι 40 χρονών σίγουρα θα έχουν περισσότερο μέλλον από τα σημερινά 40χρονα. Όλοι ξέρουνε το κακό ιστορικό των Θεόφιλος και Ιεράπετρα, δυο πλοία που τους έχουν γίνει μεγάλες παρεμβάσεις με μετασκευές(και στα 2 κατα την μετατροπή τους έχει χτιστεί σχεδόν πολυκατοικία επάνω τους), έχουν υποστεί μεγάλες φθορές και βγάζουν βλάβες ενώ η ταχύτητά τους δεν ξεπερνά τους 17 κόμβους. Ενδεικτικά αναφέρω το μπάλωμα στο Θεόφιλος μετά την σωτηρία του στο παρά πέντε πριν βυθιστεί στις Οινούσσες και τις ουκ ολίγες βλάβες που βγάζει κατά καιρούς, ή το επίσης μπάλωμα του Ιεράπετρα μετά την άσχημη προσάραξή του στη Ρόδο.

 

Κλασικό παράδειγμα το superferry II που σαρανταρίζει αλλά παραμένει πολύ αξιόλογο βαπόρι.

 

Η διαφορά των Ιεράπετρα/Θεόφιλος με το Superferry ΙΙ είναι ότι το τελευταίο είναι πολύ πιο καλά διατηρημένο, δεν έχει υποστεί ούτε μεγάλες μετατροπές ούτε μεγάλες ζημιές, η ταχύτητά του αγγίζει τους 20 κόμβους(αν δεν κάνω λάθος) και όχι 16 και το κυριότερο, είναι ημερόπλοιο σε κοντινότερη διαδρομή κατά την οποία ο επιβάτης περνάει το πολύ μέχρι 5 ώρες μέσα σε αυτό και όχι 15.

 

Όπως λέει και ο Lord, δεν θεωρώ ότι όλα τα παλιά πλοία δεν είναι αξιόπλοα, όμως δεν νομίζω σε γραμμή Χίου,Μυτιλήνης ή Δωδεκανήσσου να ανεχόντουσαν πλέον να ήταν τα βασικά. Έστω και έτσι όμως, θα μπορούσε και με τα Μυτιλήνη/European να ήταν καλύτερα τα πράγματα εάν προστιθόταν ένα ακόμα δρομολόγιο και αυξανόντουσαν από 3 σε 4, έτσι ώστε και να μην υπήρχε διήμερο κενό χωρίς πλοίο, αλλά και θα έδινε δυνατότητα για προσεγγίσεις εκ περιτροπής στα λιμάνια της Ικαρίας(2+2). Θα είχαμε ας πούμε 2 δρομολόγια για Σύρο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ(10 περίπου ώρες) και άλλα 2 για Άγιο Κύρηκο-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ(περίπου 12 ώρες) αντί για τα τρία σημερινά 16ωρα δρομολόγια-σιδηρόδρομο.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Δε συγκρινεται mary η κατασταση του Ιεραπετρα με το Θεοφιλος και το γνωριζω πολυ καλα.Αυτο αποδειχτηκε στη γραμμη που συζηταμε.Απροβληματιστα και με συνεπεια με το Ιεραπετρα μπαχαλο σημερα.Αυτη ειναι η πραγματικοτητα κυριοι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...