Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετα λύπης μου διαπίστωσα σήμερα κάτι απαράδεκτο βλέποντας τα δρομολόγια των ημερών. Αναχωρεί σήμερα το πρωί(22/6) το Ν.Χίος, στο οποίο φυσικά είναι γεμάτο και για Σύρο,Μύκονο που έχουν και άλλα 15 καράβια την ημέρα, και το επόμενο δρομολόγιο για Σάμο προς μεγάλη μου έκπληξη είναι μετά από 4 ημέρες, την Τετάρτη 22/6!!! Δηλαδή μέσα στο καλοκαίρι,τέλη Ιουνίου 3 ημέρες χωρίς καράβι και όσοι Σαμιώτες φύγανε για τριήμερο του Αγίου πνεύματος δεν μπορούν επιστρέψουν στο νησί τους!!!  Για ποιό λόγο τη Δευτέρα δεν αναχωρεί το Ν.Χίος για Σάμο ενώ κανονικά Δευτέρες αναχωρεί; Τόσο πολύ πια θα ενοχλούσε τη ΝΕΛ η επιστροφή του από Σάμο για μια μέρα; Θα έπεφτε έξω η ΝΕΛ για μια φορά που θα έπεφτε το Ν.Χίος κοντα στο Μυτιλήνη; ΝΤΡΟΠΗ και στις δυο εταιρίες και ειδικά στη ΝΕΛ που ΚΑΙ κορόιδεψε τους Σαμιώτες με τον Κεντέρη, που ΚΑΙ τσεπώνει και τις επιδοτήσεις ΚΑΙ τα λεφτά από τα εισιτήρια για Μύκονο όμως θέλει που την πρόσθεσε με το έτσι θέλω στο δρομολόγιο ΚΑΙ δεν θέλει και ανταγωνισμό από τα Νήσος. Δηλαδή και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Κατά τα άλλα κάποιοι "έξυπνοι" Βαθιώτες της προσέφεραν και έγγραφη στήριξη. . .

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Εχτές Σάββατο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έκανε 18 ώρες μέχρι το Βαθύ. Σε όλο σχεδόν το ταξίδι πήγαινε με 16,5. Έχει πια σπάσει το ρεκόρ του ΜΙΛΕΝΑ και του ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Μου αρέσει που ο εμπορικός σύλλογος του Βαθιού μας προτρέπει να υποστηρίξουμε την ΝΕΛ στη γραμμή :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από το πλήρωμα, πληροφορήθηκα ότι το Νήσος Χίος θα συνεχίσει και τον χειμώνα. Εσείς γνωρίζετε κάτι? Και πότε θα ξέρουμε σίγουρα?

Edited by Perpin
Link to comment
Share on other sites

μακαρι να εχουμε νησος μυκονος ή πρεβελης τον χειμωνα

Πάντως το καλύτερο γι' αυτή την γραμμή είναι ένα. Να γίνεται το εξής δρομολόγιο. Πειραιάς-Σύρος-Εύδηλος-Καρλόβασι. Καλύτερα να μεταφέρονται όλοι οι επιβάτες με τα Κτελ στα λιμάνια τους. Δεν είναι δυνατόν τώρα να υπάρχουν δύο λιμάνια σε μια στάλα νησιά. Και όσον αφορά τους Φούρνους ας μπει ένα (καλύτερο) τοπικό που να πηγαίνει επιβάτες και εμπορεύματα από το Καρλόβασι στους Φούρνους. Και ας υπάρχει ένα κάργκο στην τελική που να μεταφέρει αυτοκίνητα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αφού τα νησιά Ικαρία και Σάμος καρπώνονται πλέον τα ωφέλη του ανταγωνισμού, από 14/06-01/09 δεν ισχύει η ανώτατη τιμολόγηση κομίστρου επιβατών και οχημάτων που επιβάλλει το Υπουργείο. Αυτό άραγε ισχύει και για το Μυτιλήνη, που εκτελεί δημόσια υπηρεσία, ή μόνο για τα Νήσος; 

Link to comment
Share on other sites

με τετράωρη καθυστέρηση η αναχώρηση του μυτιληνη αύριο. Ξέρουμε το λόγο; 

 

με την προσθήκη της Μυκόνου, ο τελικός χρόνος για Βαθύ βάσει προγράμματος είναι 16 ώρες (από 15ω,10λ). κρουαζιέρα. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό το Νήσος Χίος. Πολύ άνετο ταξίδι μαζί του. Μακάρι να μπει είτε αυτό είτε το Μύκονος και μέσα στον χειμώνα

Link to comment
Share on other sites

Ποιος φωστηρας δρομολογησε SKY κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ καθε Πεμπτη απογευμα (αυτη τη στιγμη) να ξεκινανε σχεδον ταυτοχρονα απο Βαθυ για Καρλοβασι Αγ.κυρηκο?Και ειναι αναγκη το SKY να προσεγγιζει κ Καρλοβασι (που ετσι κι αλλιως με δυσκολια θα δενει λογω στενοτητας)?

 

Μαλλον με ξεγελασε το openseas..To sky δεν προσεγγισε Καρλοβασι και συνεχιζει για Αγ.Κυρηκο..Παλι καλα

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Θα παραλάβει το Μυτιλήνη τους επιβάτες προς Ικαρία. To Sky έφυγε κατευθείαν για Αγ. Κήρυκο και με την ευκαιρία καλύψει την καθυστέρηση που έχει μαζέψει.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος φωστηρας δρομολογησε SKY κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ καθε Πεμπτη απογευμα (αυτη τη στιγμη) να ξεκινανε σχεδον ταυτοχρονα απο Βαθυ για Καρλοβασι Αγ.κυρηκο?Και ειναι αναγκη το SKY να προσεγγιζει κ Καρλοβασι (που ετσι κι αλλιως με δυσκολια θα δενει λογω στενοτητας)?

 

Μαλλον με ξεγελασε το openseas..To sky δεν προσεγγισε Καρλοβασι και συνεχιζει για Αγ.Κυρηκο..Παλι καλα

 

gpap2006 μάλλον δεν είσαι ενημερωμένος για το πώς ήταν διαμορφωμένα τα δρομολόγια τα τελευταία τουλάχιστον 3 χρόνια. Η Πέμπτη συνήθως ήταν η ημέρα της σύνδεσης της βόρειας Ελλάδας με τον Άγιο Κύρηκο και το Καρλόβασι. Συνήθως ήταν προγραμματισμένη η άφιξη από Καβάλα στο Καρλόβασι νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης, απευθείας από τη Χίο. Στη συνέχεια συνέχιζε για Άγιο Κύρηκο και επέστρεφε στο Καρλόβασι απ' όπου και αναχωρούσε για Καβάλα γύρω στις 8 το βράδυ. Έτσι δεν υπήρχε κίνδυνος να συμπέσει στη Σάμο με καράβι που αναχωρούσε πιο νωρίς το απόγευμα για Πειραιά. Αυτό που άλλαξε και δημιουργήθηκε το πρόβλημα είναι η προσθήκη από το πουθενά του Βαθέως στο δρομολόγιο(Το οποίο συνδέεται με βόρεια Ελλάδα και τις Τρίτες-Κυριακές). Έτσι λοιπόν το Βαθύ είναι που δεν ήταν ανάγκη να προσεγγίζεται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και όχι το Καρλόβασι.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Η προσθήκη του Βαθέος στα δρομολόγια του sky μάλλον έγινε με δεδομένο ότι στο Καρλόβασι υπήρχε περίπτωση να μην μπαίνει το βαπόρι, και με το προηγούμενο του european που δεν έπιασε και έφερε τον κόσμο στη Χίο. Έτσι και η επιδότηση δεν χάνεται ολόκληρη (ίσως και καθόλου επειδή είναι λιμάνι ίδιου νησιού), και τα ωράρια διατηρούνται. Γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει η ενημέρωση στον κόσμο πριν ταξιδέψει, ότι όσοι πάνε για Καρλόβασι υπάρχει πιθανότητα να κάνουν κρουαζιέρα μέχρι την Ικαρία και πίσω μέχρι το Βαθύ, για να αποβιβαστούν. Αν όμως κρίνει η εταιρεία ότι το βαπόρι της δεν μπαίνει καθόλου στο Καρλόβασι, καλό θα είναι να κόβουν μόνο για Βαθύ, για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος. 

 

55 άτομα έμειναν αμανάτι στο Καρλσι και άλλοι 13 κέρδισαν 3ήμερο στη Χίο για να μην πάει το βασιλοβάπορο των 21 κόμβων που σέρνετε με 16 μέχρι το Βαθύ.

 

 

 

Βέβαια η εταιρεία θα έχει υπογράψει εκείνη την υπεύθυνη δήλωση που λέει ότι το πλοίο της είναι κατάλληλο για τα λιμάνια που έχει σύμβαση να εξυπηρετήσει, συνεπώς όσο δεν πιάνει το πλοίο στο Καρλόβασι -Αγ. Κήρυκο το μπαλάκι θα πέφτει σ'αυτήν και σε δεύτερη φάση στον πλοίαρχο που θα ακούει τα εξ'αμάξης από τους επιβάτες (βέβαια αν κρίνει ότι δεν πρέπει να μπει, καλά κάνει και δεν μπαίνει.- ). 
Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για το λιμανι που με το ζορι εμπαινε ο Πηγασος (125 μηκος, 5 βυθισμα) μετρα και συζηταμε για το Ιονιαν Σκαι (165 μηκος, 6++ βυθισμα, μπαταριστες μηχανες χωρις φρενα που για να μηδενισει ο αξονας ωστε να κανεις αναποδα πρεπει να εχει πεσει η ταχυτητα κατω απο 6 κομβους..)

Link to comment
Share on other sites


Δηλάδή όσο ήταν το Νήσος Χίος πήγαινε καλά η εταιρεία στη γραμμή και με το Νήσος Μύκονος έπεσε ή άδειο πηγαινοερχόταν και το Χίος?

 

το Χίος (από προσωπική πείρα) πήγαινε περίφημα. Στο Καρλόβασι έκανε 20 λεπτά για να κατέβει ο κόσμος και άλλα 10 λεπτά για ν' ανέβει. Πάντα το μισό καράβι γέμιζε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η HSW ανέρτησε δρομολόγια και για το πρώτο 15ήμερο του Σεπτεμβρίου. Κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή μέχρι και το Καρλόβασι, και το Σάββατο μέχρι το Βαθύ που θα έχει διανυκτέρευση και επιστροφή Κυριακή στις 12:00. Αν θέλανε να συνεχίσει πάντως θα είχαν βγάλει και παραπάνω δρομολόγια..μακάρι να μείνει έστω και με μειωμένη ταχύτητα. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

 

Θεωρώ πως είναι αδύνατο να εκτελεί δρομολόγια το χειμώνα το Νήσος Μύκονος όσο στη γραμμή βρίσκεται η ΝΕΛ, με οικονομικό πλοίο, που επιδοτείται και παράλληλα δεν πληρώνει κανέναν (λόγω της προστασίας που σκανδαλωδώς προσφέρεται μέχρι να τελεσιδικήσει η προσφυγή της).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η ΝΕΛ ζήτησε ελεύθερη δρομολόγηση  στη γραμμή, ή καποιος έμπλεξε τις πληροφορίες του;

 

 

Σημειώνεται ότι, πρόσφατα, η ΝEL υπέβαλε αίτημα που έγινε δεκτό από το υπουργείο Ναυτιλίας για ελεύθερη δρομολόγηση χωρίς επιδότηση στη γραμμή Πειραιάς- Σύρο- Αγ.Κήρυκο- Φούρνοι- Καρλόβασι- Βαθύ. Η συγκεκριμένη γραμμή επιδοτείτο κάθε χρόνο από το υπουργείο με περίπου 13.500 ευρώ το δρομολόγιο. Η εταιρεία πραγματοποιούσε περίπου 156 δρομολόγια το χρόνο, με αποτέλεσμα το υπουργείο τώρα να εξοικονομεί περίπου 2.106.000 εκατ. ευρώ από μία και μόνο γραμμή

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός παίρνει πίσω την κατακύρωση της γραμμής στη Σι Λινκ, μάλλον έπειτα από αποφάσεις του ελεγκτικού συνεδρίου.

 

 

 

...
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 
1.Ανακαλούμε την υπό στοιχείο (8) απόφαση της παρούσας, που αφορά στην κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού της υπό στοιχείο (2) προκήρυξης για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ - ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΒΑΘΥ» και επιστροφή, κατ΄ εφαρμογή αφ΄ ενός της υπό στοιχείο (9) πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου, αφ΄ ετέρου της υπό στοιχείο (10) αποφάσεως του Τμήματος VΙ, του Ελεγκτικού Συνεδρίου και σε συμμόρφωση προς αυτές. 

 

 

 

Άρα το παραπάνω post για ελεύθερη δρομολόγηση έχει καποια βάση, ώστε να μην μπορεί ο υπουργός να συνάψει σύμβαση με άλλη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...