Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Η ΝΕΛ δεν θα έμπαινε κάνωντας 6 δρομολόγια, χωρίς να εχει παρουσία όλο το χρόνο! Εκτός από Ικαρία Σάμο, θα πάνε Σύρο Μύκονο μιας και φέτος θα εχει 3 λιγότερα δρομολόγια προς αυτά τα νησιά σε σχέση με πέρυσι! Όπως βλέπεις ουσιαστικά είναι 3 έξτρα δρομολόγια τις ημέρες που φεύγει όλος ο κόσμος και θέλει να επιστρέψει για τις Πασχαλινες διακοπές του! Το καλοκαίρι είχε 6 δρομολόγια για 3 μήνες, ενώ τώρα θα κάνουν 6 για μια εβδομάδα!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τις ταχύτητες που ξέραμε. Το Σύρος Πειραιάς θα το κάνει και 3:15 στο δρομολόγιο της Δευτέρας!!!

Και ξημερώματα Μ. Παρασκευής θα το κάνει σε 3.10, θα πετάει κυριολεκτικά το πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

Τα έκτακτα δρομολόγια μπαίνουν για να βοηθήσουν τις συγκεκριμένες ημέρες (που έχουν μόνο προς τη μια κατεύθυνση κίνηση) και προκειμένου να καλύψουν και το κενό του Highspeed προς Σύρο & Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Newsit

Όσον αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα εκτελέσει μόνο τρία δρομολόγια την Μ. Πέμπτη, τη Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα, ενώ σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες θα επαναδρομολογηθεί στα τέλη Ιουνίου, στους δύο μήνες της αυξημένης επιβατικής κίνησης.

Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή δεν ικανοποιεί τους κατοίκους και τους φορείς του νησιού που ζητούν ένα σύγχρονο πλοίο το οποίο θα συνδέει καθημερινά τη Σάμο με τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Εγκρίθηκαν σήμερα στη Νάξο,όλες οι αιτήσεις έκτακτης δρομολόγησης της ΝΕΛ LINES.

1)AEOLOS EXPRESS απο 28/06/-02/09

2)ΤΕΟ & ΜΥΤΙΛΗΝΗ 2 ελεύθερα δρομολόγια απο Πειραιά μέσω Πάρου-Νάξου-Ικαρίας Σάμου.

Τώρα πώς θα βγούν και τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια και η Χίος-Μυτιλήνη πραγματικά δεν καταλαβαίνω

Τουλάχιστον να σπάσει το μονοπώλιο και το χειμώνα βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

σαν πολλα ακουγονται...και μια παροιμια λεει "οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι".....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

2)ΤΕΟ & ΜΥΤΙΛΗΝΗ 2 ελεύθερα δρομολόγια απο Πειραιά μέσω Πάρου-Νάξου-Ικαρίας Σάμου.Τώρα πώς θα βγούν και τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια και η Χίος-Μυτιλήνη πραγματικά δεν καταλαβαίνω

Υπολογιζοντας προχειρα με βαση τις ταχυτητες των πλοιων και τα νησια που εχουν να πιανουν,δεν νομιζω να κανει κανενα απο τα δυο πλοια την γραμμη Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη.20ωρες απο Καβαλα μεχρι Σαμο και αλλες τοσες μεχρι Πειραια(μεσω Παροναξιας) εχω την εντυπωση οτι σημαινει ΤΕΟ&ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα ειναι σε μονιμη βαση σε αυτες τις γραμμες για να βγαινουν τα 3 επιδοτουμενα κ τα 2 ελευθερα μεσα σε μια βδομαδα.

Πιο αναλυτικα απο το http://www.samostimes.gr

Πριν λίγη ώρα συνεδρίασε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στην Νάξο και ενέκρινε τα εξής δρομολόγια:

1. ΠΛΟΙΟ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι (από 29/6/2012 έως 2/9/2012)

Πειραιάς – Μύκονος – Εύδηλος – Βαθύ (με επιστροφή)

2. ΠΛΟΙΟ ΘΕΟΦΙΛΟΣ (από 29/6/2012 έως 9/9/2012)

Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ (με επιστροφή)

Πειραιάς – Εύδηλος – Καρλόβασι (με επιστροφή)

3. ΠΛΟΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ (με επιστροφή)

Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι – Αγ. Κήρυκος (με επιστροφή)

Πειραιάς – Εύδηλος – Καρλόβασι (με επιστροφή)

Πειραιάς – Βαθύ (με επιστροφή)

Link to comment
Share on other sites

Οπως είναι στημένα τα δρομολόγια δεν βγάζεις άκρη.Η μόνη λογική εξήγηση για το διάστημα 29/06-09/09 είναι στο δρομολόγιο του ΤΕΟ απο Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο Θεσσαλονίκη κάθε Παρασκευή να γίνεται Πειραιάς- Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος- Θεσσαλονίκη και επιστροφή και συνεχίζει με 2 δρομολόγια για Χίο-Μυτιλήνη.Αρα ο Χαλκιώτης κερδίζει την επιδότηση που είχε η Σάμος μέ το Διαγόρας και τα νησιά χάνουν για πάντα τα Δωδεκάνησα.

Επίσης το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με αυτή την ταχύτητα που έχει ίσως στα χαρτιά να προλαβαίνει να κάνει και τα 2 επιδοτούμενα + την προσθήκη ανάμεσα στα 2. Το Βαθύ-Καρλόβασι-Εύδηλος-Πειραιάς-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ και μετά η επιστροφή για Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα.Αυτά τα Βαθύ-Πειραιάς-Βαθύ και επιστροφή και Πειραιάς-Εύδηλος-Καρλόβασι και επιστροφή όπως τα κατέθεσαν δεν γίνονται ούτε με τον Κεντέρη.Τώρα για το μέσω Πάρου-Νάξου που μου είπαν αποδείχθηκαν... ευσεβείς πόθοι των επαγγελματιών της Νάξου στην παρουσίαση της ημερίδας για την ακτοπλοία στο www.naxosnews.gr που όμως έχουν απόλυτα δίκιο και για την Τουρκία αλλά και μεταξύ μας.Θυμούνται οι άνθρωποι τις χρυσές εποχές του cpt.Μάκη.

Link to comment
Share on other sites

...Τουλάχιστον να σπάσει το μονοπώλιο και το χειμώνα βλέπουμε...

Δεν βλέπουμε τον χειμώνα, από τώρα είναι σαν να βλέπω Μητροπολίτες, Νομάρχες, Δημάρχους και λοιπές αυτοδιοικητικές δυνάμεις να εξαπολύουν αναθέματα και κατάρες κατά της HSW που τους αφήνει μόνους κι΄ έρημους στο καταχείμωνο με 10 φορτηγά και 120 επιβάτες ανά δρομολόγιο. Ο ανταγωνιστής της HSW έχει πάντα δίκιο :lol:.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μ. Πεμπτη θα γινει τραμπα με το Ιεραπετρα και θα παει το Πρεβελης Ικαρια-Σαμο λογω μεγαλυτερης χωρητικοτητας.

Το ίδιο και αύριο 4/5 αφού το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ είναι ήδη γεμάτο με ψηφοφόρους.

Εννοείται ότι δεν θα αλλάξουν οι ώρες αξιξοαναχώρησης απο Πειραιά-Σάμο 18.00Παρασκευή και Σάμο Κυριακή.

Τυχεροί ...όσοι θα ταξιδέψουν μαζί του.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάται μήπως κανένας πλοία από άλλες γραμμές που είχανε κάνει έκτακτα δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή για προηγούμενες εκλογές ;

χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος, πιθανόν το πάρος της ΕΑ ;

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα δεν κάνει έκτακτο, απλά το αντικαθιστά, κοσμοσυρροή λοιπόν στην Ικαροσαμία το ΠΣΚ, είδατε τι κάνουν οι μονοεδρικές??? :P

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Την έκτακτη δρομολόγηση του ΠΑΡΟΣ που αναφέρει ο rantanplan νομίζω τη θυμάμαι και εγώ αμυδρά. Πρέπει να ήταν στις εκλογές του Απριλίου του 1990 (ή ίσως Νοέμβριος του 89). Τότε βέβαια δεν ψήφιζα καθότι ανήλικος, ψήφιζε όμως ο πατέρας μου στη Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά και ελπίζουν να πάρει δρομολόγια στις 8 από Ραφήνα για Μύκονο, όταν έγινε σφαγή για το Αικατερίνη και το πέταξαν το έρμο στις 8.45? Άμα φεύγει στις 8 το Μύκονος για Σύρο-Μύκονο και στις 8.15 το Ιθάκη για ΑΤΜ τότε καλύτερα να τα δέσουν τα υπόλοιπα πρωινά. Και βεβαίως ζημιωμενο θα είναι και το Ιθάκη και το Νάξος από Πειραιά...οπότε δεν το βλέπω και πολύ πιθανό το 8. Σε αντίθετη περίπτωση, ό,τι κι αν πουν οι υπόλοιποι δίκαιο θα έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη απ οτι φαινεται το τελευταιο διημερο υπαρχει καταιγισμος πληροφοριων :P θα βαλω κι εγω ενα αποσπασμα απο αρθρο με αλλες info :D

Πέμπτη, 10 Μάιος 2012 11:45 http://www.newsbeast.gr/

Και ενώ τα πράγματα με τα κρουαζιερόπλοια φαίνεται να πηγαίνουν καλά, οι πληροφορίες από την Hellenic Seaways κάνουν λόγο για παραμονή του πλοίου «Ιεράπετρα» καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού ενώ τελικά το «Νήσος Μύκονος» δε θα δρομολογηθεί ξανά.Οι Σαμιώτες περιμένουν τώρα την δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης» προκειμένου να μπορέσουν να διεκδικήσουν κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού.

Την Πεμπτη αλλοι μαθαινουν οτι το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν θα δρομολογηθει και την Παρασκευη εχουμε φρεσκα νεα για δρομολογηση απο Ραφηνα :rolleyes: Σημερα ποιες ειναι οι νεοτερες πληροφοριες? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μα φυσικά ότι η Ολυμπιακή έχει βάλει "κάποιες" μέρες και 3ο δρομολόγιο για Σάμο :unsure: . Απ'ότι φαίνεται το topic θα γνωρίσει δόξες όσο πλησιάζει ο Ιούνιος :D

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω ποια δρομολόγια έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στις γραμμές Ραφήνα - Κυκλάδες, θα έλεγα ότι, αν πράγματι λειτουργήσει το δρομολόγιο που φημολογείται, θα ήταν προτιμότερο το Ν. Μύκονος να διανυκτερεύει στο Καρλόβασι και να φτάνει και να αναχωρεί μεσημέρι - νωρίς το απόγευμα από Ραφήνα. Έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα στη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των επιβατών στο λεκανοπέδιο (υπενθυμίζω ότι το τελευταίο πορτοκαλί λεωφορείο φεύγει από τη Ραφήνα στις 22.30 ή ίσως 22.40 το καλοκαίρι). Ακόμη θα αποφευχθεί η συμφόρηση στο μικρό λιμάνι της Ραφήνας το πρωί στις 8.

Link to comment
Share on other sites

Με βαση αυτα που ακουγονται τις τελευταιες μερες για το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,και ολο το internet εχει γεμισει με το ιδιο αρθρο που στηριζεται σε πληροφοριες και αναπαραγεται απο το ενα site στο αλλο,πραγματικα αναρωτιεμαι τι αλλαξε η θα αλλαξει στην γραμμη και ξαφνικα χρειαζεται 2ο πλοιο και μαλιστα απο Ραφηνα :eek:

Θυμαστε πολυ καλα τα τελευταια καλοκαιρια που η HSW(ΑΝΕΚ)ακομα και την περιοδο του Αυγουστου δεν εβαζε εστω καποιο roro για την αυξημενη κινηση στις επιστροφες του καλοκαιριου και το ΝΗΣΟΣ καταφερνε να τα βγαλει περα χωρις ιδιαιτερα προβληματα(υπηρχαν καποια παραπονα γιατι ηθελαν να φυγουν ολοι πχ 28/8 κ δεν εβρισκαν εισητηριο,πραγμα που συμβαινει σε ολες τις γραμμες εκεινη την περιοδο).

Λιγο πριν τα Χριστουγεννα,το ΝΗΣΟΣ αποσυρθηκε γιατι συμφωνα με τον μεγαλομετοχο της HSW,ηθελε 50000ευρω σε πετρελαια και ηταν ασυμφορο για την εταιρια να το εχει στην γραμμη - στην θεση του,οπως ειναι γνωστο,ηρθε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Τι νοημα θα εχει λοιπον μια τετοια δρομολογηση

Α.Απο ενα λιμανι που οι μεταφορικες δεν θα πηγαινουν τα φορτηγα τους και οι επιβατες ειναι αμφιβολο αν θα βολευονται.

Β.Στο πιο δυσκολο καλοκαιρι απο πλευρας τουρισμου και οικονομιας με την κινηση να ειναι σε ελευθερη πτωση σε ολες τις γραμμες.

Γ.Οταν Συρος και Μυκονος εξυπηρετουνται σχεδον απο 10πλοια καθημερινα.

Δ.Οταν το υπουργειο εχει εγκρινει 3πλοια της ΝΕΛ για την γραμμη.

Τελικα συμφωνα με την Σαμιακη επιβεβαιωθηκε απο την ιδια την εταιρια το δρομολογιο 8 το πρωι Ραφηνα-Συρος-Μυκονος-Ικαρια-Σαμος :wacko:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...