Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τωρα με την εισοδο του αρκουμανη θα υπαρξει ανταγωνισμος στον Μπριντεζι αλλα το Μπριτζ περνει δρομολογια Αγουδημου αρα προσ αγουδημο παει η συνεργασια .... γιατι καθυστερει το σκαι??????

ξερει κανενας????

μάλλον ο Αρκουμάνης πράλαβε τον Αγούδημο με τα τόσα προβλήματα και ατυχίες που έχει και ανακοίνωσε το δικό του πλοίο στο πρωινό δρομολόγιο που είχε το Σκαι, ένα δρομολόγιο που είχε αποκτήσει την δική του κίνηση αλλά ο Αγούδημος τα τελευταία χρόνια το είχε σχεδόν παρατήσει γιατί ειχε ρίξει μεγαλύτερο βάρος στην γραμμή του Μπάρι, στην ουσία προσπάθησε να κρατήσει και τα 2 λιμάνια του νότου με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να καταστραφεί.

Πάντως δεν βλέπω "συνεργασία" Αγούδημου-Αρκουμάνη αφού υπάρχει η κοινοπραξία Βεντούρη-Αγούδημου με 4 πλοία από όσο γνωρίζω (KING-SKAI-POLARIS-SEATRADE)

O ανταγωνισμός σίγουρα θα υπάρξει αλλά πλέον έχουν περάσει οι παλιές εποχές για πλοία που έκαναν 2-3 μήνες δρομολόγια και έβγαζαν κάποιο κέρδος,χρειάζεται καλή οργάνωση για να μπορέσει να σταθεί κάποιος με την σημερινή κατάσταση της αγοράς, παράδειγμα το Σιρέν που δρομολογήθηκε στο Μπρίντιζι.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αφου τα δρομολόγια του Μπρίντεζι είναι χαλαρά και δεν υπάρχουν καθυστερήσεις, για ποιο λόγο η εταιρεία έχει αλλάξει την ώρα αναχώρησης απο την πάτρα απο 17:30 σε 16:30; για να κάθονται περισσότερη ώρα στο μπρίντεζι;

Link to comment
Share on other sites

Υποψιάζομαι για να δωθεί περισσότερος χρόνος για φόρτωση στην Ηγουμενίτσα, υπολόγισε οτι το Ελλη Τ παίρνει ανάμεσα σε 30 με 40 νταλίκες εκεί. Και το Έλλη Τ και ο Ερωτόκριτος Τ στο Μπρίντιζι φτάνουν περασμένες 9 με 10 το πρωί όσες φορές τα είδα φέτος το καλοκαίρι. Οπότε έτσι έχει περισσότερη ώρα στην Ηγουμενίτσα το πλοίο και προλαβαίνει και την άφιξη στο Μπρίντιζι στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του Shipfriends!

Συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε, είναι πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μπορεί να βρει ένας καινούριος στο χώρο μέσω της δουλειά σας.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν θα φέρει καινούριο καράβι η Endeavor lines.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στη παρέα μας BAR. Η Endeavor Lines έχει αγοράσει ένα καινούργιο πλοίο (Princess T) όπου είναι στο Πέραμα. Το πλοίο πρέπει να υποστεί κάποια μετασκευή έτσι ώστε να ξεκινήσει κάποια στιγμή ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

To ''ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ Τ'' (ΚΡΙΤΟΣ) δέν είναι τής Endeavor Lines ? Γιατί σύμφωνα με τα post που αφορούν το πλοίο (shipfriends)αναφέρονται ότι το πλοίο εδώ και περίπου 10-15 ημέρες, πήγε την κουαζιέρα χωρίς επιστροφή για τήν ινδία.

Η εταιρεία πάντως στην ιστοσελίδα της το παρουσιάζει ακόμη και σήμερα στο στόλο της, και μάλιστα με όμορφες φωτό απο το εσωτερικό του πλοίου !!

Link to comment
Share on other sites

Έριξα μια ματιά στη νέα μπροσούρα για το 2011. Αναφέρονται μόνο η Βασίλισσα και η ΈΛλη, δρομολόγια για Σάμη από Ιούλιο μέχρι Σεπτέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σήμερα άκουσα πως εκτός από το Ιonian Sky κοίταξαν και το Εlli Τ.

δε νομιζω οτι η endeavor θα ηθελε να αυτοκτονησει. ειναι σχεδον μονοπωλιο στο brindisi και δε ν εχει λογο να μεινει μονο με ενα βαπορι.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ισως όμως μπορεί να θέλει ρευστο για να ολοκληρώσει το Princess. Επίσης τα πράγματα στην αδριατική παν από το κακό στο χειρότερο, και γι αυτό μάλλον ίσως θέλει να απαλλαγεί από το Εlli Τ

Link to comment
Share on other sites

Oύτε ρευστό χρειάζεται ούτε τίποτα. Η εταιρεία του καπτα Βαγγέλη έχει βρει κατά κάποιο τρόπο να στέκεται στις δύσκολες στιγμές που περνάμε με την κρίση κι έχει τα χρήματα αν αύριο θελήσει να ολοκληρώσει το PRINCESS T.

To ELLI T πέρυσι το εναρμόνισε πλήρως με eurosolas κι από όσο γνωρίζω δεν πωλείται για την ώρα.Τώρα βέβαια αν έρθει μια πολύ συμφέρουσα πρόταση για την πώληση του βαποριού εννοείται ότι όλα τα βαπόρια του κόσμου είναι διαθέσιμα.Αποδείχτηκε αυτό πρόσφατα και με το ΦΑΙΔΡΑ του Λεφάκη όπου η πώλησή του έκλεισε στο μπαμ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μάλλον δεν καίγονται ιδιαίτερα να ανανεώσουν το site τους ;)

Το site της Endeavor Lines έχει ελαφρώς ανανεωθεί. Πλέον εμφανίζει μόνο τα δυο πλοία της που ταξιδεύουν και όχι το Ερωτοκριτος Τ, που έχει πάει για καρφίτσες.

Τέλος έχει κάποιες αναφορές εντυπώσεων από επιβάτες της.

Μια πρόταση για βελτίωση του site τους ίσως είναι η προσθήκη κάποιων στοιχείων για την ιστορία της εταιρείας. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Μπορει να ξερουν οτι ο κος Τζανετατος εχει αρκετα μεγαλο ποσοστο στο Ιονιαν Κινγκ και να θελουν να λενε τα πραγματα με το ονομα τους biggrin.gifwink.gif

Ποσοστό είχε ο Τζανετάτος στο Ionian King (49%), όπως είχε ο Αγουδημος στο Ionian Queen (49%) όσο είχαν την συνεργασία. Μετά που τα τσούγκρισαν τα πλοία ανήκουν 100% σε κάθε πλοιοκτήτη του

Link to comment
Share on other sites

Κανεις μεγαλο λαθος. Το ποσοστο του Τζανετατου στο Κινγκ που εχει μεχρι και σημερα ηταν και ενας απο τους σοβαροτερους λογους που δεν μπορουσε να προχωρησει η κοινοπραξια με το Βεντουρη για αρκετο καιρο απο τοτε που πρωτοανακοινωθηκε. Μετα βεβαια επεσαν και στην επιτροπη ανταγωνισμου αλλα αυτο ειναι εκτος κουβεντας τωρα.

Επισης στο Queen ποτε δεν ειχε ο κυρ Μιμης ποσοστο. Τα ποσοστα στα οποια αναφερεσαι δεν εχουν να κανουν με την ιδιοκτησια του καθε πλοιου αλλα το πως τα δουλευανε οταν ηταν μαζι στο Μπαρι wink.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

mia anakoinwsi tis endeavor lines pou epese sta xeria mou meta ton salo pou prokli8ike apo

tin polisi tou ionian king pou mexri na epibebaiw8ei apo tin agoudimos lines ,

anaferotan os polisi tou ionian queen..

Edited by koumparos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να και η σχετική ανακοίνωση της Endeavor Lines, με τη διάψευση των φημών περί αποχωρήσεως της εταιρείας από το τομέα της ακτοπλοΐας!!

Endeavor Group, Management Update

It has come to our attention that there have been persistent rumours in the market over the last few weeks, mainly spread by our competitors, as well as listings of our ships in a number of “Ships for Sale” sites & circulars, that the Group’s ropaxes, managed by Endeavor Lines, are for sale and that we are planning to withdraw completely from this sector.

We would like to assure you that not only are these rumours completely unfounded but, on the contrary, our group is working towards strengthening our presence on the Brindisi to Greece route, by preparing “Princess T” to join the other two ships within 2011.

Furthermore, despite the general economic situation, the results of our ropax operation in 2010 have shown a small increase compared to the previous year. This tendency has been maintained in the first quarter of 2011 compared to the same period of 2010.

We realize that our collaborators and clients need to be kept advised of the group’s progress by us, especially during this period of economic gloom and uncertainty, instead of being informed through baseless and malicious rumours.

You have our assurance that we are here to stay and that we will always endeavor to provide you with the reliable and high standard services you have become accustomed to, even though we may not be, nor wish to become, one of the biggest players on the Italy – Greece market.

Yours sincerely,

Capt. George-Evangelos Tzanetatos Dimitrios Maximilianos Tzanetatos

President Managing Director

Endeavor Group Endeavor Lines Maritime Co.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

μεταφερω με καθε επιφυλαξη κατι που ακουσα στα docklands του πατραϊκου: η εταιρεια "σπρωχνει" προς τα πισω καποιες υποχρεωσεις της προς τα πληρωματα. δεν ξερω αν αφορα ολους ή μεμονωμενες περιπτωσεις.

ακουγονται φημες και για το μελλον της στη γραμμη, αλλα για την ωρα μενουμε στην παραπανω ανακοινωση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Aνεξάρτητα από την ανακοίνωση είναι κοινό μυστικό ότι και τα 3 πλοία της διατείθενται προς πώληση. Δεν ξέρω αν θέλει ή αν δεν θέλει να αποχωρήσει από την γραμμή πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να μειώσει τον στόλο της.

Link to comment
Share on other sites

Η Endeavor Lines πέρυσι πούλησε τον Ερωτόκριτος Τ για scrap, καθώς και ένα φορτηγό της, ενώ τα αλλά τρια επιβατηγά της πλοία διατίθενται προς πώληση, για μένα σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλες δανειακές υποχρεώσεις προς τις τράπεζες (προφανώς από την αγορά και την μετασκευή του Princess T, που δεν έχει τελειώσει ακόμα), όποτε την πιέζουν να εξοφληθούν!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
το ionian queen σε τριημερη ξεκουραση στο 11
Proud, για το Queen T. (ε, το Ionian Queen ήθελα να πω!), ακούγεται ότι είναι δεμένο λόγω μη εκπλήρωσης υποχρεώσεών του που αφορού σε πληρωμές πετρελαίου και πληρώματος. Γνωρίζει κανείς παραπάνω; Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...