Jump to content
Shipfriends

brindisi

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. ετοιμάζεται μεθόρμιση από Σαλαμίνα για Πέραμα για το Vastervik, αυτό σημαίνει αποπεράτωση εργασιών και πιθανή δρομολόγηση στην Αδριατική όπως κυκλοφορεί στο Bari ...
  2. Ξαφνικά απέσυραν το RUZGAR απο/προς Ηγουμενίτσα ??? γνωρίζει κάποιος περισσότερα .
  3. μόνο το Princess κάνει για την γραμμή αυτή??
  4. συμφωνώ και εγώ, (όντως η όξυνση του ανταγωνισμού η μείωση φορτηγών οχημάτων )αλλά και η μείωση των ναύλων στα φορτηγά πλοία της εταιρείας που τόσο καιρό "επιδοτούσαν" τις γραμμές του νότου έφεραν σε πολύ δύσκολη θέση την εταιρεία του Αγούδημου. Βέβαια δεν μπορείς να έχεις 2 λιμάνια στο νότο με ένα καλό πλοίο το King και τα αλλά πλοία της εταιρείας που δεν μπορούσαν να δρομολογηθούν διπλα του,δεν μπορείς να έχεις 2 λιμάνια στο νότο και να θεωρείς ότι θα βγάλεις τους ανταγωνιστές απο το παιγνίδι. Μάλλον υποτίμησαν τις άλλες εταιρείες στον νότο.Από την άλλη οι Κόκκινοι με 2 πλοία με 145 νταλίκες καποια στιγμή θα έκαναν σκληρό ανταγωνισμό και μάλλον βρήκαν την κατάλληλη στιγμή να το έκαναν φέτος που εχει μειωθεί η κίνηση, αλλωστε ποιος ξεκινήσε τον σκληρό ανταγωνισμό το 2006,δικαιολογίες στην ναυτιλία δεν υπάρχουν.
  5. μάλλον ο Αρκουμάνης πράλαβε τον Αγούδημο με τα τόσα προβλήματα και ατυχίες που έχει και ανακοίνωσε το δικό του πλοίο στο πρωινό δρομολόγιο που είχε το Σκαι, ένα δρομολόγιο που είχε αποκτήσει την δική του κίνηση αλλά ο Αγούδημος τα τελευταία χρόνια το είχε σχεδόν παρατήσει γιατί ειχε ρίξει μεγαλύτερο βάρος στην γραμμή του Μπάρι, στην ουσία προσπάθησε να κρατήσει και τα 2 λιμάνια του νότου με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να καταστραφεί.Πάντως δεν βλέπω "συνεργασία" Αγούδημου-Αρκουμάνη αφού υπάρχει η κοινοπραξία Βεντούρη-Αγούδημου με 4 πλοία από όσο γνωρίζω (KING-SKAI-POLARIS-SEATRADE) O ανταγωνισμός σίγουρα θα υπάρξει αλλά πλέον έχουν περάσει οι παλιές εποχές για πλοία που έκαναν 2-3 μήνες δρομολόγια και έβγαζαν κάποιο κέρδος,χρειάζεται καλή οργάνωση για να μπορέσει να σταθεί κάποιος με την σημερινή κατάσταση της αγοράς, παράδειγμα το Σιρέν που δρομολογήθηκε στο Μπρίντιζι.
  6. οι δυο εταιρείες μετά από πολλές συνομιλίες και χωρίς να βρεθεί κοινό σημείο για συνεργασία ή κοινοπραξία αποφάσισαν την ανταλλαγή των μετοχών και έτσι το Ionian Queen είναι στην Endeavor (100%) και το Ionian King στην Agoudimos Lines (100%). Όι υπογραφές έπεσαν αρχές 2010. Δεν νομίζω ότι η Endeavor ενδιαφέρεται για κοινοπραξία στο Μπρίντιζι και δεν έχει λόγο να το κάνει, γιατί και οργάνωση έχει καλλίτερη από τους ανταγωνιστές και αξιόλογα πλοία αλλά και αυτήν την εποχή έχει καλές πληρότητες σε φορτηγά οχήματα.
  7. τα είδα και εγώ τα χρώματα που ξεβάθουν και δεν μπορεί με τα πρώτα μποφόρ να φεύγουν.Ισως να έχουν πρόβλημα τα νέα χρώματα που έβαψαν,γιατί σήμερα στην Πάτρα ήταν υπάλληλοι της εταιρείας με τα χρώματα και έπερναν δείγματα-φωτογραφίες και γινόταν ψιλοπανικός......
  8. από οτι γνωρίζω υπήρχε όρος κατα την πώληση του από την ΜΥ WAY να μην κρατήσει το ιδιο όνομα ο νέος πλοιοκτήτης και έτσι πιστεύω μπήκε το "Τ".
  9. Η Λειτανία γίνετε καθε χρόνο για τον Αγιο Θεώδορο που είναι ο προστάτης του Brindisi, πιο παλιά μαζευόνταν σχεδόν ολα τα σκαφη του λιμανιού και αλλα πολλά από κοντινα λιμάνια και γινότανε πολυ μεγάλη γιορτή. Τα τελευταία χρόνια οπως και στην Ελλάδα σιγα-σιγα τα εθιμα δυστυχώς αρχίζουν να σβήνουν. Οτι θέλετε να μαθαίνετε για το Brindisi, ειμαι Μπριντεζίνος και μπορείτε να ρωτάτε. Ευχαριστώ Brindisi
×
×
  • Create New...