Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Όταν με το καλό ετοιμαστεί και έρθει το Princess T, θέλω να δω εάν θα αφήσει και τα 4 πλοία στο Μπρίντιζι, ή θα προσπαθήσει να δρομολογήσει κάποιο πλοίο σε άλλη γραμμή (πχ Ελλη Τ) ή να πουλήσει κανένα (πχ το Ionian Queen, γιατί κάποιος θέλει να διορθώσει το λάθος που έκανε πριν 4 χρόνια)??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αλλάζει σινιάλα η εταιρεία; :confused:Ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ έχει αρχίσει και βάφεται με κάτι μπλε και πορτοκαλί γραμμές στην πάντα ενώ έχει αλλάξει και η γραμματοσειρά. Το endeavor είναι βαμένο με μπλε χρώμα και το lines με πορτοκαλί. Δεν είναι και ότι πιο καλαίσθητο έχω δει αλλά ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ πλέον τα τελευταία χρόνια διεκδικεί το βραβείο συχνότητας αλλαγής σινιάλων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μπορει καποιος να με βοηθησει να μπω στο πετσι της εταιριας?

Εχουμε και λεμε. 3 βαπορια μεχρι στιγμης με προοπτικη συντομα να γινουν 4 αν και βλεπω μεγαλη καθυστερηση στο project της Κινας.

Οταν λοιπον με το καλο γινουν 4 τα βαπορια τι θα γινει? 2 απο Πατρα και 2 απο Ηγουμενιτσα? Πολλα μου ακουγονται για το Πριντεζι.

Και δε συμφερει νομιζω. Ανοιγμα σε αλλη γραμμη? (Μπαρι?) Επισης νομιζω κορεσμενη γραμμη. Για παραπανω ειναι αργα τα βαπορια. Αρα τι μενει? Αιγαιο? η μηπως πωλησεις. Δυσκολος γριφος ε?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΜΠΑ ΦΙΛΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΡΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ PRINCESS KAI ME TO QUEEN..ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ 1999 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΝΟΡΒΗΓΙΑ..

Link to comment
Share on other sites

Η ταχυτητα υπαρχει. Το μεταφορικο εργο δεν υπαρχει.;)

Ειδαμε και τον Αγουδημο που προτιμησε να αφησει το Μπαρι αρχικα με ενα βαπορι και στη συνεχεια να μην αντικαταστησει το Κινγκ ;)

Τωρα οι ολες κινησεις εχω την αισθηση οτι ειναι λιγο απρογραμματιστες καθως εχω ακουσει οτι πανε λιγο πισω την αφιξη του Πρινσες Τ λογω μειωμενης κινησης. Δουλευουν πολυυυυυ αργα οι κορεατες B)

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφόρησαν τα καλοκαιρινά δρομολόγια της εταιρείας όπου αναφέρουν και τα τέσσερα (!!!) πλοία στο Μπρίντιζι. Καθημερινά από Πάτρα για Σάμη Μπρίντιζι και καθημερινά δύο αναχωρήσεις από Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα Μπρίντιζι. Τα ονόματα των πλοίων δεν αναφέρονται ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες λένε για IONIAN QUEEN και PRINCESS T (που είναι το πλοίο οεο;) στην Πάτρα και από Ηγουμενίτσα τα ΕΛΛΗ Τ και ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ Τ. Κάποια στιγμή λογικά θα βγουν και τα φυλλάδια. Να δούμε κατά πόσο θα πέσουμε μέσα γιατί σαν υπερβολικό μου φαίνεται το τονάζ για μία εταιρεία στη συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

4 πλοια στο brindisi ειναι παρα πολλα, εκτος και αν ταξιδευουν μονο 2 μηνες και τα 4 και δενουν απο 5 μηνες το καθενα. στο brindisi η εταιρεια εχει καλο ονομα (ειναι πλεον μονη της στην πατρα και κυριαρχη στην ηγουμενιτσα εχοντας "κληρονομισει" και τα πελατολογια της ΕΛΜΕΣ και της MyWay). στο bari υπαρχει συνωστισμος και δεν εχει ελπιδες να παιξει μπαλα εκει.

ισως θα επρεπε να σκεφτει την πωληση τουλαχιστον ενος ή τη δραστηριοποιηση εκτος αδριατικης. (καποτε υπηρχαν βλεψεις για αγονες, που μαλλον εγκαταληφθηκαν).

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο στόλος της δεν προσφέρεται για είσοδο στο Αιγαίο.Ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ μόνο Κρήτη και Ρόδο μπορεί να πάει αλλά που να χωρέσει ανάμεσα στα θηρία, τα ίδια και το IONIAN QUEEN.

To ELLI T έχει το μέγεθος για να διεκδικούσε κάποιες άγονες, έχει μια πολύ καλή ταχύτητα των 19 μιλίων,το έχει πολύ προσεγμένο η εταιρία του αλλά δυστυχώς είναι μονοτίμονο,τουμπαριστό χωρίς φρένα στον άξονα που η ταχύτητα του πρέπει να πέσει στα 5 μίλια για να σταματήσει ο άξονας να γυρίζει με την ρήμη του βαποριού οπότε η μανούβρα του σε δύσκολα λιμάνια του Αιγαίου θα αποτελούσε μεγάλο γρίφο για δυνατούς λύτες.

Οπότε δύσκολα για το Αιγαίο τα πράγματα.

Το καλύτερο θα ήταν , όταν έρθει το PRINCESS T να κοίταζαν να πουλήσουν κανένα όπως είπε ο proud γιατί 4 στο Μπρίντιζι είναι υπερβολικά πολλά βαπόρια και το να κοιτάξει άλλες γραμμές της Αδριατικής είναι επίσης εξαιρετικά δύσκολο λόγω ανταγωνισμού.

Επίσης η προσθήκη ενός τεταρτου πλοίου για να βοηθήσει στο να κάθονται τα πλοία της εταιρίας από 4 μηνες έκαστο είναι επίσης ασυμφορο.

Κι αν διάλεγα ένα πλοίο προς πώληση από τα ήδη υπάρχοντα θα διάλεγα το IONIAN QUEEN.Μπορεί να αποτελεί την ναυαρχίδα της εταιρίας, μπορεί να την ανεβάζει επίπεδο, μπορεί να είναι πραγματικά ένα πολυ καλό βαπόρι αλλά είναι λίγο too much για το Μπρίντιζι από άποψη μεγέθους και κόστος χρήσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κυκλοφόρησαν τα καλοκαιρινά δρομολόγια της εταιρείας όπου αναφέρουν και τα τέσσερα (!!!) πλοία στο Μπρίντιζι.

Άρχισαν οι περικοπές! Το PRINCESS T προς το παρόν έφυγε από το πλάνα. Κι έτσι ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ και QUEEN στην Πάτρα με το ΕΛΛΗ στην Ηγουμενίτσα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν θα το δούμε στα νερά μας?

Τα 4 πλοία στο Μπρίντιζι ήταν υπερβολή βέβαια, τό έχουμε ξαναπεί. Υπάρχουν και άλλες γραμμές στην Αδριατική, λίγο πιο βόρεια...

Link to comment
Share on other sites

giorgoz, αν εννοείς το Μπάρι είναι κομματάκι δύσκολο αφού και εκεί υπάρχουν ήδη τρεις εταιρίες οπου η καθεμία κρατάει το δικό της κομμάτι επι της κίνησης. Όσο για πιο βόρεια λιμάνια.........δεν το συζητάμε καν!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοταρία έχει διοργανώσει η εταιρεία για τα φορτηγά με έπαθλο έναν ολοκαίνουριο τρακτορα.

Κάθε οδηγός με το εισιτήριο παραλαμβάνει κι ένα κουπόνι το οποίο συμπληρώνει και το ρίχνει σε μια κάλπη που βρίσκεται στα βαπόρια της εταιρείας.

Η κλήρωση θα γίνει τον Ιούνιο όταν η εταιρεία θα έχει συμπληρώσει 4 χρόνια παρουσίας.

Ο τράκτορας έχει ήδη αγοραστεί και βρίσκεται με τις ζελατίνες του σταθμευμένος στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και φέρει το λογότυπο της εταιρείας.;)

Αν και δαπανηρή εντούτοις είναι μία πολύ έξυπνη κίνηση από μέρους της εταιρείας ώστε να ανεβάσει κι άλλο το προφίλ της στην αγορά των φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανανεώθηκε το site της Endeavor Lines, αλλά έχει αρκετές ατέλειες. Όπως ότι το Ionian Queen και το Έλλη Τ είναι ακόμα με τα παλιά χρώματα, αλλά και στη κεντρική σελίδα έχει όλα τα πλοία της μαζί με τα παλιά χρώματα τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Στην Endeavor Lines πλεον εμπορικος διευθυντης ο Πετρος Βασιλοπουλος.. Καλοριζικος να ειναι.

Καλορίζικος! Σημαντκή εξέλιξη για την εταιρία καθώς πρόκειται για κάποιον που ξέρει καλά την Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

οι γλαροι της πατρας και οι αχινοι του ιονιου λενε οτι ο κουμπαρος και πρωην συνεταιρος, διεκδικει δικαστικα το 20-40% του... ionian queen

Και δεν είναι άλλος από το Μιμη Αγουδημο. Έχω γράψει παλιότερα το Ionian Queen και το Ionian King είχαν αγοραστεί από τους δυο πρωην συναιτερους κατά το ημισυ έκαστος. Οπότε τώρα έχουν ξεκινήσει το διαχωρισμό των περιουσιακών στοιχειών τούς

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προχθές άκουσα φευγαλέα ότι η εταιρία θα κάνει κάποιου είδους συνεργασία με την European Seaways τόσο στη γραμμή του Μπρίντιζι όσο και στην Αλβανία. Μάλιστα ειπώθηκε ότι στα σχέδια είναι η δρομολογόγηση του ΕΛΛΗ Τ στην Αλβανία. Επειδή σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ελέγξω την εγκυρότητα της πηγής που τα είπε αυτά, μήπως έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό ή είναι απλά λόγια των γλάρων και των μπιντών;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
οι γλαροι της πατρας και οι αχινοι του ιονιου λενε οτι ο κουμπαρος και πρωην συνεταιρος, διεκδικει δικαστικα το 20-40% του... ionian queen

οι δυο εταιρείες μετά από πολλές συνομιλίες και χωρίς να βρεθεί κοινό σημείο για συνεργασία ή κοινοπραξία αποφάσισαν την ανταλλαγή των μετοχών και έτσι το Ionian Queen είναι στην Endeavor

(100%) και το Ionian King στην Agoudimos Lines (100%). Όι υπογραφές έπεσαν αρχές 2010.

Προχθές άκουσα φευγαλέα ότι η εταιρία θα κάνει κάποιου είδους συνεργασία με την European Seaways τόσο στη γραμμή του Μπρίντιζι όσο και στην Αλβανία. Μάλιστα ειπώθηκε ότι στα σχέδια είναι η δρομολογόγηση του ΕΛΛΗ Τ στην Αλβανία. Επειδή σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ελέγξω την εγκυρότητα της πηγής που τα είπε αυτά, μήπως έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό ή είναι απλά λόγια των γλάρων και των μπιντών;

Δεν νομίζω ότι η Endeavor ενδιαφέρεται για κοινοπραξία στο Μπρίντιζι και δεν έχει λόγο να το κάνει, γιατί και οργάνωση έχει καλλίτερη από τους ανταγωνιστές και αξιόλογα πλοία αλλά και αυτήν την εποχή έχει καλές πληρότητες σε φορτηγά οχήματα.

Edited by proud_ionian
2 σε1
Link to comment
Share on other sites

τωρα με την εισοδο του αρκουμανη θα υπαρξει ανταγωνισμος στον Μπριντεζι αλλα το Μπριτζ περνει δρομολογια Αγουδημου αρα προσ αγουδημο παει η συνεργασια .... γιατι καθυστερει το σκαι??????

ξερει κανενας????

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Προχθές άκουσα φευγαλέα ότι η εταιρία θα κάνει κάποιου είδους συνεργασία με την European Seaways τόσο στη γραμμή του Μπρίντιζι όσο και στην Αλβανία. Μάλιστα ειπώθηκε ότι στα σχέδια είναι η δρομολογόγηση του ΕΛΛΗ Τ στην Αλβανία.

Δεδομένων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο εσωτερικό του πλοίου για τη «συμμόρφωσή» του και του πόσο πιο κούκλα θα βγει, μου φαίνεται λίγο δύσκολο να πάει στην Αλβανία. Υποθέτω απλά. Βγαίνει τέλη Ιουνίου, παρεμπιπτόντως.

Link to comment
Share on other sites

Να ξανατονίσω ότι αυτό απλά το άκουσα τυχαία από άτομο που ούτε καν γνωρίζω. Οπότε η πιθανότητα να αποτελούν "έπεα πτερόεντα" είναι μεγάλη. Κι εμένα μου φαίνεται λίγο κουλό αλλά στις εποχές που ζούμε δεν είναι να υπάρχουν και 15 βαπόρια στο Μπριντιζι. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...