Jump to content
Shipfriends

Η Ναύλωση/Πώληση/Ακινησία (?) των ταχυπλόων της ΝΕΛ στην Ερυθρά


Recommended Posts

Καθως κοιταγα το site του Σουηδου επεσα πανω σε αυτη την φωτο.

Επειδη συμφωνα με τον Σουηδο η φωτο ειναι πριν δυο βδομαδες βλεπουμε οτι το πλοιο τουλαχιστον δουλευει.Αναρωτιεμαι αν αρχισε τα δρομμολογια ή αν απλως ετυχε την ωρα της φωτο να κανει καμια μεθορμιση.

Link to comment
Share on other sites

μηπως πωλουνται;

στο Ferries Of Southern Europe ισχυριζονται οτι το νεο ταχυπλοο της NESMA

New Speed Boat Will Join The Fleet:

Dated October 2006

A new speed boat will join the fleet at December 1 2006 and will work between Dhiba and Safaga.

ειναι το παναγια παρου

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των παραπάνω, να πούμε ότι η NESMA είναι Σαουδαραβική εταιρεία συμμετοχών (φτώχεια και δυστυχία!) με έδρα την (φτωχομάνα) Τζέντα. Η παραπάνω είδηση για την Παναγία Πάρου αναφέρεται στην εταιρεία (του ομίλου NESMA) Namma Shipping Lines, η οποία απέκτησε πρόσφατα και το MAHABBAH (ex-Superferry) και η οποία έχει και άλλα 2 καράβια, όπως έχει αναφέρει και ο proud ionian, προ ημερών.

Συνεπώς, θεωρώ απολύτως λογικό να πρόκειται για το Παναγία Πάρου (εξάλλου γι΄αυτή την γραμμή την προόριζε ο αρχικός ναυλωτής ) και αυτό ίσως και να εξηγεί την παραμονή που πλοίου στην Αίγυπτο, παρόλο που απ’ ό,τι ειπώθηκε παραπάνω ο αρχικός ναυλωτής δεν ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του. Επίσης, δεν αποκλείω να έχουμε και συνέχεια (σύμφωνα με όσα φημολογούναι στο φόρουμ) με την Θαλασσινή ή με τον Κεντέρη. Λεφτά και πετρέλαια έχουν…σε μεγάλη αφθονία!

Τέλος, και σε σχέση με την παραπάνω φωτό που αναφέρει ο polmyt, θα ήθελα να πω ότι ακόμα και τώρα δεν φαίνεται πουθενά ότι το πλοίο άρχισε δρομολόγια στη Safaga. Συνεπώς, ή πρόκειται για κάποια μεθόρμιση (όπως λέει και ο polmyt) ή για κάποιο ανεπίσημο ταξίδι δοκιμαστικό/επίδειξη στους πιθανούς αγοραστές…ίσως και για καμιά εκπαιδευτική βόλτα του νέου πληρώματος…γιατί εκεί κάτω δεν τα κατέχουν καλά αυτά τα πλοία….εάν κρίνω από όλον τον στόλο των συμβατικών της Ερυθράς.

Κοντός ψαλμός αλληλούια, λοιπόν, και η 1η Δεκεμβρίου είναι κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Ανησυχώ ιδιαίτερα γιατί ενώ φαίνεται πως δύο πλοία (ηλικίας μόλις 5 και 10 ετών) οδεύουν προς πώληση στην αλλοδαπή, δεν έχω δει ακόμα:

1. Καμία μελαγχολία / τάση αυτοκτονίας από τα μέλη του forum.

2. Καμία αγανάκτηση για τους "καιροσκόπους" πλοιοκτήτες.

3. Καμία ανησυχία για το μέλλον των κατοίκων των νησιών και του τουρισμού των Κυκλάδων.

4. Καμία πρόταση προς την εταιρία για το πώς και που θα έπρεπε να δρομολογήσει τα πλοία της για να είναι κερδοφόρα…

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν έχεις δει μελαγχολίες/ τάση αυτοκτονίας, γιατί δεν έχουν «αγαπηθεί» αυτά τα πλοία προφανώς από τα υπόλοιπα μέλη του forum;) !!

Προσωπικά εμένα εάν μου έλεγε ότι αύριο θα πουλιόντουσαν όλα τα ταχύπλοα (Highspeed, Flying Cat, Αίολος, Παναγιες & Speedrunner), εμένα θα με έβλεπες μέσα στη τρελή χαρά:o

2. «Καιροσκόποι» πλοιοκτήτες είναι όσοι έχουν ταχύπλοα;) !! Περνούμε τα αφρό το καλοκαίρι και το χειμώνα άσε τα «κορόιδα» να γυρνάνε στο Αιγαίο για τους μόνιμους κάτοικους!! Ξέχασες πέρυσι τι έκανε η HSW στις Κυκλάδες??? Με ένα πλοίο όλο το χειμώνα:P !!

3. Ποιος είναι υπαίτιος για το παρόν και το μέλλον των κατοίκων των Κυκλάδων, ξέρεις ποια εταιρεία και υπουργός ευθύνεται;) !!

4. Το Κεντερης όταν είχε φτιαχτεί, οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές (πετρέλαιο, δίπλα πληρώματα), και τώρα όπου και να δούλευε στην Ελλάδα, πέραν 2-3 μήνες το χρόνο, θα ήταν ζημιογόνο. Όποτε ποιος να κάνει προτάσεις για κάποιο δρομολόγιο κερδοφόρο??

Απλώς να αναφέρω ότι τον 1 μήνα που δούλεψε το καλοκαίρι στη γραμμη Πάρο Νάξο Θήρα, έβγαλε ικανοποιητικό κέρδος (σύμφωνα με τις πήγες μου, που δε μου επιτρέπουν να αναφέρω το ακριβές νούμερο).

Link to comment
Share on other sites

Ανησυχώ ιδιαίτερα γιατί...δεν έχω δει ακόμα:

1. Καμία μελαγχολία / τάση αυτοκτονίας

2. Καμία αγανάκτηση

3. Καμία ανησυχία

4. Καμία πρόταση

Πλέον, δεν μελαγχολούμε για τίποτε...δεν αγανακτούμε με κανέναν...δεν ανησυχούμε για τίποτε...δεν προτείνουμε τίποτε.

Στέρεψαν τα δάκρυα και πέτρωσε η καρδιά μας...με την πώληση του Απόλλωνα!:D

ΥΓ Έχεις την εντύπωση ότι εάν αύριο πχ. η HSW πούλαγε όλα τα HS θα κλαίγαμε? Δεν νομίζω!

...Αρνιά θα ψήναμε στα Λεμονάδικα και θα στέλναμε συγχαρητήρια τηλεγραφήματα στον Λασκαρίδη "για την γενναία απόφασή του":D

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι βλεπω οτι μια εταιρια τα εκμεταλλευεται και το χειμωνα οπως μπορει για να εχει ωφελος απ αυτα και η αλλη τα χει στον Πειραια για να τα στολισει για τις γιορτες :D

Αν και νομιζω οτι στη HSW θα εκαναν τουμπες αν μπορουσαν να τα ναυλωσουν καταχειμωνο με τετοιο ναυλο. Με τα λεφτα που δινουν οι μαυροι ουτε στο Στριντζη δε θα λειπανε :D οχι σε μας

Link to comment
Share on other sites

Εσυ αν ψαξω σε ολο το φορουμ εχεις γραψει κατα καιρους οτι η ΝΕΛ τα δουλευει μονο το καλοκαιρι τωρα μου λες οτι τα δουλευει μονο χειμωνα.

Μας εχεις μπερδεψει αποφασισε ποτε τα δουλευει τελικα και πες μας και μας

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει τα ταχύπλοα πιστεύω ότι έφεραν τις εταιρίες τους σε δύσκολή κατάσταση και κατέστησαν την ακτοπλοία προβληματική.Οι λίγοι μήνες εκμετάλευσης το μικρό περιθώριο κέρδους βάση των σημερινών συνθηκών κατέστησαν τους ισολογισμούς των εταιριών προβληματικούς και εκδιώξαν πλοία εργάτες που ακούραστα δουλεύαν χειμώνα καλοκαίρι.

Η ΝΕΛ με τα τρία νεότευκτα ταχύπλοα έφτασε στο χείλος του γκρεμού και αν δεν υπήρχαν τα γερόντια ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ τότε σήμερα δεν υπήρχε περίπτωση να υφίσταται καν σαν εταιρία.

Δεν λέω 3-4 ταχύπλοα σε κάποιες βασικές γραμμές θα ήταν καλό να υπήρχαν για τους βιαστικούς του καλοκαιριού αλλά εδώ φτάσαμε να έχουμε 12 ταχύπλοα με γκαράζ κι ούτε ξέρω πόσα αλλά μόνο επιβατικά.

Link to comment
Share on other sites

Μας εχεις μπερδεψει αποφασισε ποτε τα δουλευει τελικα και πες μας και μας

Στο forum η διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου ποικίλει αναλόγως με την εταιρία/πλοίο.

Προφανώς για κάποιες εταιρίες η καλοκαιρινή περίοδος είναι 28 Ιουλίου με 10 Σεπτεμβρίου ενώ για άλλες 15 Μαρτίου – 31 Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εγινε μονο φετος που το πλοιο ηταν σταματημενο για να αλλαξει μηχανες. Τους λογους που αλλαξε μηχανες και το γιατι το εχουμε αναλυσει αλλου οποτε ας μην το μπερδεψουμε εδω.

Τα υπολοιπα χρονια το θυμαμαι να δουλευει συνεχεια.

Μαλιστα καταχειμωνο εχω παει και Μυτιληνη που υπηρετουσα μ αυτο.

Παντως πολλοι θα κοιμοτανε ησυχοι τωρα αν ειχε οριστικοποιηθει η πωληση του. Ναι γι αυτους που οι πληροτητες τους επεσαν μολις δρομολογηθηκε στην Παροναξια λεω. Αλλα δεν τους κανανε τη χαρη. Πανε να κανουνε την αρπαχτη και θα ξαναγυρισουν για ενα "ολοκληρωμενο" καλοκαιρι στη χωρα της κωλοτουμπας

Link to comment
Share on other sites

1. Εννοείς ότι ναυλώθηκε μέχρι τέλος Ιανουαρίου? Γιατί τα κανονικά του δρομολόγια σύμφωνα με τους 4,5 μήνες ακινησία που δικαιούται, αρχίζουν 25 Ιανουαρίου

2. Πόσους μήνες έκανε το πλοίο δρομολόγια το 2005?? :confused:

3. Οι δύο Παναγίες εκτέλεσαν κανονικά για 7,5 μήνες τα δρομολόγια τους τη χρονιά που πέρασε? :confused:

Link to comment
Share on other sites

1. Καθε πλοιο εχει 4,5 μηνες ακινησιας εντος του ημερολογιακου ετους.

2. Περισσοτερους μηνες απ οσους το Εξπρες Αφροδιτη φετος που μαλιστα βγηκε σχεδον χαριστικα με προσωρινα χαρτια :confused: (Συγκεκριμενα το 2005 ταξιδεψε ακριβως 3 μηνες 15 Ιουν με 15 Σεπτ.)

3. Το Παναγια Παρου αποδρομολογηθηκε για να ναυλωθει με εγκριση του ΥΕΝ οπως και ο Κεντερης αλλωστε και το Παναγια Θαλασσινη ειναι με ζημια στη μια μηχανη

Κριμα που το thread δεν ειναι ΝΕΛ vs HSW θα μπορουσαμε να τρωγομαστε ευκολοτερα :confused::D

Link to comment
Share on other sites

1. Στο τελευταίο ΣΑΣ εάν θυμάμαι καλά, η ΝΕΛ τελικά απέσυρε το αίτημα της 4,5μήνης ακινησίας του Κεντερη??

3. Γιατί το Εξπρές Πήγασος και το Εξπρές Αθηνά συμπλήρωσε το 10μηνο το 2006, που προβλέπει ο νόμος??

Link to comment
Share on other sites

Είναι ψιλο-άκυρη η όλη συζήτιση καθώς βασιζόμαστε σε νόμους αλλά ξεχνάμε ότι είμαστε στην Ελλάδα...

Άλλη η συζήτηση βέβαια για το αν μια εταιρεία κάνει αρπαχτές και πια όχι...

Για μένα και ένα ro/ro είναι είναι αρπαχτή...

Link to comment
Share on other sites

Η περιπτωση ναυλωσης/πωλησης του Κεντερη η των οποιονδηποτε ομοσταυλων του, μου θυμιζουν το πασιγνωστο ασμα της Εφης Σαρρη, "Τι ειχαμε, τι χασαμε, μωρο μου σε ξεχασαμε":D

Το target market των συγκεκριμενων πλοιων ειναι σχεδον αποκλειστικα ταξιδιωτες του Αυγουστου, αντιθετα πιθανη απωλεια των Highspeed/Cat θα ηταν πληγμα στις θεμελιωδεις συγκοινωνιακες αναγκες αφου δουλευουν 7 μηνες(τσε βαλε) το χρονο. Μικρο το κακο λοιπον, αν και βεβαια αν υπαρχει εστω ενας υποτυπωδης ανταγωνισμος ειναι αυτα τα πλοια, μην ξεχναμε αλλωστε το φθηνοτερο εισιτηριο του Κεντερη το καλοκαιρι. Σε απολυτους αριθμους ομως, δεν αποτελουν και κανενα ανεπανορθωτο πληγμα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα καλά κάνει η ΝΕΛ και στέλνει τα ταχύπλοα της για αρπαχτές μέσα στο χειμώνα αντί να κάθονται στο Πειραιά.

Επίσης σίγουρα η HSW ξεκινάει τα δρομολόγια των ταχυπλοων της μέσα Μαρτίου (αν και περιορισμένα) μέχρι 31Οκτωβρίου σε αντίθεση με τη ΝΕΛ που ξεκινάει Ιούνιο και πάει με τα χίλια ζόρια εως Σεπτέμβριο αρχές. Αυτό σίγουρα είναι unfair...από το υπουργείο προς την HSW. Όπως επίσης και η HSW δρομολογεί τα συμβατικά της όποτε θέλει...!

Όπως σωστά είπε και ο φίλος παραπάνω στην Ελλάδα βρισκόμαστε και ο καθένας κάνει ότι θέλει. Μακάρι ο Κεντέρης πάντος να μείνει στην Ελλάδα και να είναι κερδοφόρος.(υποτίθεται και γι'αυτό άλλαξανε μηχανές). Πάντως στην HSW σίγουρα αν μείνει ο Κεντέρης θα ετοιμάζουν το HS5 για Παροναξία αφου το πάθημα το περσινό τους έγινε μάθημα.

Και κάτι τελευταίο...ελπίζω να μην γυρίσουν τα ναυλωμένα πλοία πίσω σε άθλια κατάσταση. Ίσως και καλά κάνουν(για εμάς τους λίγους φαν) στην HSW που τα κρατάνε δεμένα αντί να τα ναυλώσουν γιατι δεν νομίζω ότι θα γυρνάγανε πίσω σε καλή κατάσταση!

Link to comment
Share on other sites

Καθε πλοιο εχει 4,5 μηνες ακινησιας εντος του ημερολογιακου ετους.

Κάθε ταχύπλοο έχει δικαίωμα ακινησίας 4,5 μήνες και κάθε συμβατικό 2 μήνες εντός κάθε δρομολογιακού έτους, δηλαδή από 1η Νοεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου.

Γιατί το Εξπρές Πήγασος και το Εξπρές Αθηνά συμπλήρωσε το 10μηνο το 2005, που προβλέπει ο νόμος??

Όχι μόνο το συμπλήρωσαν αλλά το ξεπέρασαν αφού το Εξπρές Αθηνά έκανε 11 μήνες συνεχόμενα δρομολόγια (από Δεκέμβριο του 2004 μέχρι τον Οκτώβριο του 2005).

Αυτο εγινε μονο φετος που το πλοιο ηταν σταματημενο για να αλλαξει μηχανες.

Το 2005 ο Κεντέρης δρομολογήθηκε από τα τέλη Ιουνίου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου (Χίο-Μυτιλήνη), χωρίς να είναι παράτυπο αφού ίσχυε το καθεστώς των έκτακτων δρομολογήσεων. Συνεπώς έκανε δρομολόγια για 90 ημέρες το 2005 και για 40 ημέρες το 2006.

Περισσοτερους μηνες απ οσους το Εξπρες Αφροδιτη φετος που μαλιστα βγηκε σχεδον χαριστικα με προσωρινα χαρτια

Το Εξπρές Αφροδίτη, προφανώς θα σου διέφυγε, δρομολογήθηκε προς αντικατάσταση του Εξπρές Σαντορίνη που υπέστη βλάβη. Πλοίο που υφίσταται βλάβη οφείλει να αντικατασταθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρία. Αυτό δεν θεωρείται νέα δρομολόγηση.

Συγκεκριμενα το 2005 ταξιδεψε ακριβως 3 μηνες 15 Ιουν με 15 Σεπτ

Όπως ανέφερα και πιο πάνω, τη δρομολογιακή περίοδο 2004-2005 ίσχυε το καθεστώς των έκτακτων δρομολογήσεων, κάτι που καταργήθηκε την φετινή χρονιά.

αντιθετα πιθανη απωλεια των Highspeed/Cat θα ηταν πληγμα στις θεμελιωδεις συγκοινωνιακες αναγκες αφου δουλευουν 7 μηνες(τσε βαλε) το χρονο.

Αυτή η τοποθέτηση θέτει σε σωστή βάση τη βαρύτητα της σημασίας των Highspeed (και άλλων ταχυπλόων), σε αντίθεση με άλλες απλουστεύσεις, που θεωρούν τα συγκεκριμένα πλοία εποχιακά.

Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ας αναλογιστούμε πως τη δρομολογιακή περίοδο που πέρασε (Νοέμβριος 2005 – Οκτώβριος 2006) το πλοίο που έκανε τα περισσότερα δρομολόγια στις Κυκλάδες (από τον Πειραιά) ήταν το Highspeed 5 με 370 κυκλικά ταξίδια, ακολουθησε το Blue Star Ιθάκη με 333 και τρίτο το Highspeed 4 με 304.

Τα συμβατικά πλοία (Πήγασος, Ραδάνθη, Μυτιλήνη, Ρομίλντα, Ταξιάρχης) εκτέλεσαν στο ίδιο ακριβώς διάστημα 110 με 150 κυκλικά ταξίδια.

Συνεπώς πριν ρίξετε στην πυρά όλα τα ταχύπλοα και κάνετε πάρτυ στα Λεμονάδικα :confused: , καλό θα ήταν να ρωτήσετε και αυτούς που τα χρησιμοποιούν.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς πριν ρίξετε στην πυρά όλα τα ταχύπλοα και κάνετε πάρτυ στα Λεμονάδικα :confused: , καλό θα ήταν να ρωτήσετε και αυτούς που τα χρησιμοποιούν.
1ον. Δεν μίλησα για πάρτυ, αλλά για γλέντι με αρνιά στη σούβλα! Μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου...

υπάρχει τεράστια πολιτισμική διαφορά:confused:

2ον. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Η άποψή μου έχει να κάνει με την αισθητική μου περί πλοίων και περί Αιγαίου και θαλασσινού πολιτισμού και όχι με το εάν είναι καλά ή όχι.

3ον. Δεν κατανοώ την διαμάχη που έχετε μεταξύ σας. Δεν υπάρχουν νόμοι που διέπουν τις δρομολογήσεις και τα ωράρια? Γιατί όσες εταιρείες βλάπτονται δεν προσφεύγουν σε ένδικα μέσα? Μήπως τους βολεύει το "δεδικασμένο" για να κάνουν και αυτοί τα ίδια όταν θα το θελήσουν?

Link to comment
Share on other sites

Τι τα θέτε, όπως έχουν γίνει πια τα πράγματα με τα τόσο λίγα συμβατικά στις Κυκλάδες, έχουν πλέον καταστεί απαραίτητα τα ταχύπλοα.

Και η Ελλήνικ το επέλεξε αυτό, αφού τα τελευταία χρόνια αντικατέστησε και απέσυρε μεγάλο αριθμό συμβατικών για να δημιουργήσει αναγκαστικά φορτίο για τα ταχύπλοα,είναι γνωστά αυτά..

Τώρα πιά ο επιβάτης του ταχύπλοου δεν θέλει απαραίτητα να φτάσει γρήγορα, απλά δεν βρίσκει εισητήριο για συμβατικό..

Η ΝΕΛ αντίθετα έχοντας Μυτιλήνη-Θεόφιλο στο Β.Αιγαίο, δεν σήκωνε ταχύπλοα στην γραμμή, εκτός κατά την θερινή περίοδο.

Έτσι τόσο οι Αίολοι όσο και οι Παναγίες και ακόμα πιο πολύ ο Κεντέρης (μετά και την δρομολόγηση σύγχρονου συμβατικού της Ελλήνικ), έχουν καταστεί πλοία θερινών διακοπών ώστε να εξυπηρετήσουν το peak της επιβατικής κίνησης στις Κυκλάδες ή και να ανταγωνιστούν αν θέλετε τα χαισπήντ.

Πάντως 5 Corsair είναι πολλά για να καταστούν όλα κερδοφόρα.

Θα προτιμούσα να "σκοτώσει" ο Βεντούρης πάντως πρώτα τις Παναγίες του, αφού είναι σαφώς ταλαιπωρημένα σε σχέση με τους ακόμα καινούργιους Αίολους.

Ειδικά αν πηγαίνει καλά η ιστορία με τις μηχανές τους.

Βέβαια με τα λεφτά όλα πωλούνται και αγοράζονται,ειδικά οι Αίολοι..

Κατά τα άλλα είμαι και εγώ οπαδός των κλασσικών σκαριών, σύγχρονων ή μη, οπότε κρατήστε μου μια θέση να βοηθήσω και εγώ στο σούβλισμα..:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το σουβλισμα μαλλον θα καθηστερησει αφου ολοι γνωριζουμε πως τουλαχιστον η HSW δεν προτιθεται να τα δωσει.(Αν και μακαρι να δινε τα 1,2,3 και να τα αντικαθηστουσε με αδερφακια του 4:D )Συμφωνω απολυτως με το φιλο pie πως καλυτερα που δεν ναυλωνονται γιατι ποιος ξερει σε τι κατασταση θα γυρησουν.Το ιδιο ισχυει και για τα ναυλωμενα της ΝΕΛ.Γιατι οταν και αν γυρησουν εμεις θα ειμαστε που θα αρχησουμε να τα κραζουμε για το πως ειναι,μονο που δε πρεπει να μας φταινε τα καραβακια (επειδη ειναι monohull ή catamaran) αλλα οι εταιρειες και οι μεθοδοι τους.Τελος αυτο που αποδειχτηκε π.χ. με τον Κεντερη ειναι πως με την ελευση του Μυκονος ουσιαστικα για Χιο-Μυτηληνη ειναι ασυμφορος-περιττος-αχρηστος.Αυτο δειχνει περιτρανα την 'νικη' των συμβατικων επι των ταχυπλοων σε γραμμες μεγαλων μιλιομετρικων αποστασεων.Αυτο σε σημαινει ομως οτι -οσο και αν καποιοι συχενεσται τα ταχυπλοα- οτι δεν πρεπει να παραδεχομαστε καποια απο αυτα σαν το Κεντερη ή το 4 ή το 5 και να τα στελνουμε στο πυρ το εξοτερον.Το ποια ειναι καλυτερα ειναι θεμα αισθητηκης και προσωπικων κριτηριων και οχι εταιρειων!!!:confused:

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν πιστευω πως ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ θα πουληθει εξαλλου αν υπηρχε τετοιος σκοπος ποιος ο λογος να αλλαξουν οι μηχανες και να φυγουν τοσα πολλα χρηματα αυτο το πλοιο ειναι κυρος για την εταιρια βεβαια το να πουληθει δεν θα χαλασει και κανεναν.Νομιζω οτι καποιο απο τα αιολος η αιολος 2 μπορει να δουλεψει ανετα Παρο-Ναξο-Σαντορινη με καλες πληροτητες και με ακομα καλυτερα αποτελεσματα απο το Κεντερη.Παντως οπως και να εχουν τα πραγματα η HSW πηρε το μυνημα το καλοκαιρι και θα συνεχισει να το περνει(το μυνημα) και την επομενη σεζον που ο κεντερης αν τελικα δεν πουληθει θα ειναι ολο το καλοκαιρι στις Κυκλαδες.

Για μενα ειναι μαγκια της ΝΕΛ που τα εστειλε για ναυλωση το χειμωνα

Τωρα δεν νομιζω να επαληθευθει ο φοβος οτι θα γυρισουν μπ......α εφοσον το πληρωμα θα ειναι της ΝΕΛ τωρα οι επιβατες τη ζημιες να προκαλεσουν το πολυ πολυ να ριξουν κανενα χυμο στη μοκετα.Εξαλλου τα βαπορια διαλυονται

περισσοτερο στην Ελλαδα οταν πανε τους μαθητες πενταημερη η τις σχολες στη Μυκονο

Παντως μιας και το εφερε η κουβεντα η ναυλωση δεν ειναι η μονη λυση για την εκμεταλευση των πανακριβων ταχυπλοων το χειμωνα ισως να μπορουσε μια εταιρια να τα εκμεταλευτει σε γραμμες του εξωτερικου απο μονη της παραδειγμα Παναγοπουλος

Link to comment
Share on other sites

3. Γιατί το Εξπρές Πήγασος και το Εξπρές Αθηνά συμπλήρωσε το 10μηνο το 2005, που προβλέπει ο νόμος??
Κάθε ταχύπλοο έχει δικαίωμα ακινησίας 4,5 μήνες και κάθε συμβατικό 2 μήνες εντός κάθε δρομολογιακού έτους, δηλαδή από 1η Νοεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου.

Όχι μόνο το συμπλήρωσαν αλλά το ξεπέρασαν αφού το Εξπρές Αθηνά έκανε 11 μήνες συνεχόμενα δρομολόγια (από Δεκέμβριο του 2004 μέχρι τον Οκτώβριο του 2005).

Έκανα λάθος αντί για 2006 έγραψα 2005 :mad:

Για το 2006, ισχυουν τα κατωθι:

Το Εξπρές Πήγασος ξεκίνησε μέσα Απριλίου και έδεσε τέλος Οκτωβρίου, δηλαδή 6,5 μήνες!!

Το Εξπρές Αθηνά ξεκίνησε μέσα Ιουνίου και θα δέσει λίαν συντόμως, μόλις ξεκινήσει το Άγιος Γεώργιος, δηλαδή 5,5 μήνες!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...