georgios express Posted October 5, 2014 Posted October 5, 2014 Το λησμονημένο; (Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος)-Ρόδος-Κώς-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Αλεξανδρούπολη (Καβάλα). Μιά φορά την εβδομάδα, αλλά το βαπόρι πρέπει να ξεκινάει είτε από το ένα τερματικό λιμάνι (βόρεια) ή από το άλλο (νότια). Μέχρι εκεί πως θα έχει πάει;
proud_ionian Posted October 5, 2014 Author Posted October 5, 2014 βαλτε και λιγο πατρα σαμη ιθακη μεσα να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι τα πρωτα χρονια του φορουμ καθε φθινοπωρο, σε ενα μηνα ξεκιναγε το blue horizon θεσσαλονικη ηρακλειο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 5, 2014 Posted October 5, 2014 Για δρομολογηση Κυκλαδες ακουγεται.Και μαλιστα αν μπει εκει που θελει να το βαλει ,θα κανει κινηση ματ.... Προφανώς το Rosella της Viking. Όχι ότι μου πέφτει λόγος, αλλά στην σημερινή εποχή πλοίο με 1.200 κρεβάτια στις Κυκλάδες, που ο κόσμος δεν βγάζει ούτε αριθμημένες για οικονομία? Θα μου πείτε μεν ότι μπορεί να πέσει κάποια μετασκευή, αλλά μετασκευή σε πλοίο 35 ετών? Με δεδομένη την ηλικία του πιό λογικό θα έβλεπα εάν και όταν ερχόταν να πάει σε κάποια γραμμή που να ταιριάζει στις δυνατότητές του. Με πρώτη και καλύτερη το Ρέθυμνο, όπου έχει στρωθεί ήδη το έδαφος και θα έχει την τοπική στήριξη..εάν βεβαίως το πλοίο βγαίνει σε αυτή τη γραμμή. Εννοείται πως αυτοί που πρόκειται να βάλουν τα λεφτά τους...ξέρουν καλύτερα.
Neptune Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Χμ... Ε τοτε ισως φερει αλλη εταιρια αλλο βαπορι για αλλη διεθνη γραμμη...
Neptune Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Εντος εκτος και επι τα αυτα. Απο Ευρωπη θα αγοραστει για δρομολογια μαλλον στην Αδριατικη. Περισσοτερα προσεχως με τις υπογραφες
minoan Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Δεν μας εφταναν τα Europalink,EF Brindisi,EF Olympia και αισιως το Finnhansa σε λιγο παιρνει ποδι και το Finnsailor.Βεβαια να πουμε οτι τα παραπανω πλοια(πλην του Europalink)κριθηκε ασυμφορο να προσαρμοστουν στους νεους αντιρυπαντικους κανονισμους που θεσπισε η Ε.Ε για τη Βορεια θαλασσα και ετσι η αποχωρηση τους απο τη Βαλτικη ηταν αναποφευκτη. Και το εχουν κατα νου και αλλοι να το κανουν, κατεβαζοντας τα νοτια, απομακρυνοντας τα απο τη Βορρεια Θαλασσα...
Nikos_Chania Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 ...πιό λογικό θα έβλεπα εάν και όταν ερχόταν να πάει σε κάποια γραμμή που να ταιριάζει στις δυνατότητές του. Με πρώτη και καλύτερη το Ρέθυμνο, όπου έχει στρωθεί ήδη το έδαφος και θα έχει την τοπική στήριξη..εάν βεβαίως το πλοίο βγαίνει σε αυτή τη γραμμή. Εννοείται πως αυτοί που πρόκειται να βάλουν τα λεφτά τους...ξέρουν καλύτερα. Από ποια εταιρεία άραγε να έρχεται η νέα πρόταση? ΥΓ Βρε μπας και...? Με τα σινιάλα της Cretan? και το βασικότερον, υπό την σκέπη της;
minoan Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 (edited) Σε Αμερικανικα , ειναι 37 εκ, δολλαρια....Μοσχοπουληθηκε-περιπου οσο κοστισε η κατασκευη του...Εν τω μεταξυ, καλες πηγες λενε πως ΔΥΟ πλοια της εταιρειας επιθεωρηθηκαν απο Ιταλο εφοπλιστη (μην παει ο νους σας στον γνωστο !!!!), αλλα στο ενα δεν τους αρεσε η κατασταση του, στο δε αλλο βρηκαν την τιμη υπερβολικη...Και ο γνωστος τα ειδε valencay και ειπε ακριβως αυτο που λες και για τον αλλο Edited October 17, 2014 by proud_ionian μισολογα μονο στον κουτσομπολη ;)
Petros P Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Richi e poveri απο την Ιταλία για να δουν τα μπλε τα πλοια
proud_ionian Posted October 17, 2014 Author Posted October 17, 2014 για να δουν τα μπλε τα πλοια εχει και κοκκινα το μαγαζι
valencay Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 (edited) Προς το παρον ειδαν μονο blue....ιδωμεν.... Edited October 17, 2014 by valencay
wysiwid Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Ερωτηση . η Hellenic Seaways και η Aegean speed lines σε επιπεδο συμφεροντων ειναι ανταγωνιστες ή εχουν τιποτα το κοινο? δηλαδη η δρομολογηση του Πηγασου ως συμβατικου ειναι ανταγωνιστικη κινηση η μπορει να εχει γινει και σε συννενοηση ωστε να ελευθερωθει καποιο απο τα speedrunner ( απλα το ρωταω )
proud_ionian Posted October 19, 2014 Author Posted October 19, 2014 δεν εχουν κοινο. ειναι ηδη ανταγωνιστες και στις δυτικες και στην παροναξια η αιτηση για δρομολογηση του πηγασου στις δυτικες γινεται γιατι φευγει ο αγιος γεωργιος για ραφηνα (βλ. τα σχετικα threads)
wysiwid Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 ευχαριστω proud .. οποτε λοιπον ειναι ανταγωνιστικες κινησεις οκ ,
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Είναι ανταγωνιστριες εταιρείες!! Εάν ήθελε να δρομολογήσει κάποιο πλοίο η Aegean Speed Lines στις Σποράδες θα μπορούσε να δρομολογήσει πχ το Speedrunner II που είναι παροπλισμένο τόσο καιρό! Η δήλωση για δρομολόγηση του Εξπρές Πήγασος στις Δυτικές Κυκλάδες, είναι στο πλαίσιο νέας στρατηγικής της HSW
.voyager Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 (edited) Παίζει και το Sea Speed Jet αλλά μάλλον θα το αφήσουν για το επόμενο που θα φέρουν!!! Ποιό θα μπροούσε να είνα αυτό; Να ρίξουμε στο τραπέζι ότι έχουμε! Θα μπορούσε να είναι αυτό ή και αυτό (αν πωλούνται) ή είναι μεγάλα; Κάτι άλλο, το Superfast 12 Ρόδο το καλοκαίρι; Edited October 23, 2014 by .voyager
valencay Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Μηπως ομως η Polferries το κρατησει για να σπρωξει κανενα απο τα υπαρχοντα? Λες ????!!!!
MILTIADIS Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Ολοι θυμομαστε αλλωστε ποιο ειναι αυτο το πλοιο.
proud_ionian Posted November 4, 2014 Author Posted November 4, 2014 εχουμε διαβασει παρα πολλα για την αναδιαταξη του στολου της attica, μετα την πωληση του ιθακαρου και τη διευρυνση της κοινοπραξιας. καποια εχουν ρεαλιστικη βαση και καποια αλλα ειναι για να φθειρονται τα πληκτρολογια. σε ολα σχεδον τα σεναρια δηλος και πατμος ειναι στην παροναξια. δεν θα ηταν καλυτερα, αν το δηλος (για το καλοκαιρι παντα μιλω) εκανε συροτηνομυκονια με εκτακτα βραδυνα παρο ναξο (την πεπατημενη δηλαδη), το πατμος πρωινο παροναξιας (οπως τωρα), το ενα μικρο απογευματινο παροναξιας (με ολη την αγονη) και το αλλο το καλοκαιρινο guest στη ραφηνα; σε εκτακτες περιπτωσεις θα μπορουσαν να γινουν μεμονωμενες τραμπες και συμπληρωματικα δρομολογια οπως φετος. δεν θα εξυπηρετουνταν καλυτερα ετσι και οι δυο γραμμες;
bsnaxos Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Συμφωνώ! Άλλωστε τα 2400 άτομα του Δήλος είναι πιο χρήσιμα στο πρωινό της Παροναξίας, ενώ οι καμπίνες του Πάτμος θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν ένα ενδεχόμενο βραδινό για Πάρο-Νάξο.
georgios express Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Από 20/11 εως 5/12 οι αναχωρήσεις των Μινωικών θα γίνονται κάθε μέρα στις 14:00 από Πειραιά και στις 23:00 από Ηράκλειο. Προφανώς κατά την περίοδο των ακινησιών των πλοίων θα υπάρχει 1 πλοίο στη γραμμή από την εταιρεία. Να μην αρχίσουμε να φανταζόμαστε τους φιλιππικούς, τα κατηγορητήρια και τις νεκρολογίες αν το ίδιο έκανε η ΑΝΕΚ στα Χανιά, έ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now