Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο οτι φαίνεται proud... και αν φύγει ..θα ενεργοποιηθεί κανένα Δήλος/Πατμος σε υπερκυκλαδική...

 

αν φυγει το ιθακη μη δουμε το δηλος να κανει συροτηνομυκονια, μεσα σε ολες τις αλλες αλλαγες που βλεπουμε στα μπλε (bs1 στη χιο, πατμος στα αζητητα κλπ)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Μακάρι σε αυτές της αλλαγές να έχουμε και την αναβάθμιση των δυτικών Κυκλάδων .... Υπάρχει μήπως καμία εξέλιξη ή δήλωση ενδιαφέροντος ?

Link to comment
Share on other sites

Η φημολογούμενη ανακατανομή στο στόλο της blue star βέβαια μένει να φανεί στην πράξη αν θα γίνει γιατί προς το παρόν στο site δεν φαίνεται καμία έκπληξη. Από 1/4 δίνει το HORIZON στη γραμμή Θήρα Κω Ρόδο, το 1 στο Ηράκλειο και το PATMOS Χίο Μυτιλήνη. Επίσης φαίνεται να ξεκινά το DELOS στις 10/4.

Link to comment
Share on other sites

Τα Δωδεκανησα δε νομιζω οτι μπορουν να εξυπηρετηθουν απο Πατμος,Horizon και Διαγορα απο αποψη φορτηγων.Αρα για να ανεβει το BS1 στη Χιο θα πρεπει να μεινει Ροδο το 2 και ετσι στο Ηρακλειο να μην μπουν''νεοτευκτα''φετος και να συνεχισουμε με το τωρινο σχημα(Κρητη-Horizon)και το καλοκαιρι,

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

δωδεκανησα : blue star 2 ,blue star patmos, diagoras

κυκλαδες : blue star delos, blue star paros, blue star naxos, blue star ithaki

κρητη : blue horizon , kriti II

χιος - μυτιληνη : blue star 1 , ariadne

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιας και η Τράπεζα Πειραιώς τρέχει ήδη την αναδιάρθρωση του ακτοπλοικού κλάδου και -κακά τα ψέματα- το μέλλον της ΝΕΛ είναι προδιαγεγραμμένο (κακή οικονομική κατάσταση-απαρχαιωμένος στόλος και αδυναμία ανανέωσής του), μήπως θα ήταν καλή ιδέα η Blue Star να αναζητούσε στην παγκόσμια αγορά night ferry 20-25 ετών που να μπορεί με όχι μεγάλο κόστος να το φτάσει στα standards του ΔΙΑΓΟΡΑ και να χτυπήσει άγονες Β.Αιγαίου? Οι υπάρχουσες μονάδες δεν κάνουν για τη δουλειά αυτή...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάνε σε τέτοιες πολυδάπανε λύσεις. Διαχείριση του στόλου της θα κάνει η ... Πειραιώς! Χωρίς να ξέρω κάτι ποντάρω στο ότι οι γραμμές αυτές θα εξυπηρετηθούν από τα πλοία της Χίου - Μυτιλήνης. Ένα δρομολόγιο το καθένα εβδομαδιαίως που θα συνεχίζει για Λήμνο και Καβάλα / Θεσσαλονίκη αντί να διανυκτερεύει, με μειωμένη ταχύτητα και επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η Ικαροσαμία που αν τελειώσει η ΝΕΛ θα πρέπει να λύσει ταυτόχρονα το θέμα της σύνδεσης με Πειραιά αλλά και με τη Μυτιλήνη που είναι το κέντρο της περιφέρειας Β.Αιγαίου. Φυσικά πρόβλημα θα είναι και η σύνδεση της Λήμνου με Αττική (εκτός αν καταλήξουν στη λύση της επιμήκυνσης του Πειραιώτικου δρομολογίου Χ-Μ που σημαίνει Πειραιάς Λήμνος 16 ώρες και βάλε (με όσο λίγο χώρο θα απομένει στα γκαράζ για Λήμνο και κάθε πότε...). Υπάρχει και το πρόβλημα των ενδοκυκλαδικών. Μακάρι έστω για 6-7 μήνες να πάρει παράταση ζωής η NEL γιατί είναι άλλο να γίνει αναδιάταξη δρομολογίων πχ Νοέμβρη και άλλο στα πρόθυρα της τουριστικής σεζόν όπως τώρα που θα φέρει τεράστια αναστάτωση.

Link to comment
Share on other sites

...είναι άλλο να γίνει αναδιάταξη δρομολογίων πχ Νοέμβρη και άλλο στα πρόθυρα της τουριστικής σεζόν όπως τώρα που θα φέρει τεράστια αναστάτωση.

 

Ενώ τώρα δεν υπάρχει αναστάτωση ούτε κατά διάνοια, για δε το καλοκαίρι, όλα είναι ρυθμισμένα μέχρι κεραίας, εγγυημένα από την αξιοπιστία της ΝΕΛ. Συμφωνώ με τον proud: Τα κενά θα πληρωθούν ταχύτατα καθότιή ίδια η φύση απεχθάνεται το κενό...

Link to comment
Share on other sites

Από εκεί και πέρα, αυτή η ναύλωση του Νήσος Χίος -ενός πλοίου με προδιαγραφές Αιγαίου-αντικατοπτρίζει και την κατάντια της ακτοπλοϊας μας, για την οποία δεν ευθύνεται αποκλειστικά  μόνον η κρίση, απλώς αυτή έφερε γρηγορότερα στην επιφάνεια τις παθογένειες της ακτοπλοϊας και έδειξε ότι ο "γίγαντας" είχε πήλινα πόδια.

 

 

Μιλάμε για κράτος οπερέτα πλέον, ιδιαίτερα όταν τα προβλήματα της ΝΕΛ είναι γνωστά εδώ και πολύ καιρό και όλοι τους διατείνονταν ότι υπάρχει σχέδιο για τις άγονες, στην περίπτωση "ατυχήματος". Αντίθετα βλέπουμε να συνεχίζεται αυτή η πέρα από κάθε λογική κατάσταση, ενώ όσοι υποτίθεται ότι θα "καθάριζαν" σε περίπτωση "ατυχήματος" πουλάνε και ναυλώνουν ό,τι και όπου μπορούν.

 

καλα δεν ειναι τοσο κομοσγονικο γεγονος η ναυλωση του νησος χιος. ναυλωνεται το χιος, αλλα... ξεναυλωνεται το αριαδνη και εντασσεται στην εσωτερικη ακτοπλοΐα. υπαρχουν, περισσευουν θα ελεγα και αλλα πλοια με προδιαγραφες αιγαιου.

 

δε νομιζω οτι η ναυλωση του χιος θα εχει επιπτωσεις στη δυνατοτητα των υπολοιπων εταιρειων να καλυψουν το κενο της ΝΕΛ αν προκυψει θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Κσμογονικό γεγονός μπορεί να μην είναι η ναύλωση του Χίος, είναι όμως η γενικότερη κατάσταση της ακτοπλοϊας, όπου όλοι καίγονται για ρευστό και όποιος μπορεί πουλάει και ναυλώνει πλοία. Ακόμα και για το Ιθάκη, το MVP της ακτοπλοϊας, συνεχώς ακούμε για επιθεωρήσεις από υποψήφιους αγοραστές.

 

Όσον αφορά την δυνατότητα των άλλων να καλύψουν τις γραμμές της ΝΕΛ, δεν αμφιβάλλω ότι κάποια λύση έκτακτης ανάγκης θα βρεθεί, αλλά δεν βλέπω και καμιά "καούρα" να το κάνουν. Με τα τόσα που έχουν γίνει θα μπορούσε να είχε εκπέσει εδώ και μήνες, όπως κηρύχθηκε έκπτωτη από την άγονη Δωδεκάνησων, πριν καν την αναλάβει. Προφανώς τα Δωδεκάνησα δεν είναι ίσα κι όμοια με τη Λήμνο και τα ενδοκυκλαδικά.

 

ΥΓ Και μια μικρή δημοσκόπηση, που είναι και της μοδός: εάν οι ξένοι ζητούσαν να ναυλώσουν και το Χίος και την Αριάδνη και το Μύκονος με πολύ καλό ναύλο, πιστεύετε ότι θα αρνιόταν η Πειραιώς γιατί θα δημιουργούνταν προβλήματα στην ακτοπλοϊα?

Link to comment
Share on other sites

Για τη δημοσκοπηση του ΝΗΡΕΑ:

Η εκθεση που εγινε για τα εσοδα τα φετινα του Χιος, το πολυ 1 μηνα να εβγαζε κατι εδω σε αντιθεση με τα 8000 που θα παιρνει τωρα ... Αρα η Πειραιως θα ελεγε ναι σε ολα (κατα τους απελπισμενους της βουλης αποψε)

Link to comment
Share on other sites

μηπως πρεπει να ενεργοποιησουν τα λευκα ορη και το σ.βενιζελο για ηρακλειο για να ελευθερωθει ο οριζοντας να παει β.α. αιγαιο αγονες?

ας κανουν για αρχη ενα μαζεματακι και απο του χρονου κανουν την ανακατασκευη τους

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

δεν θελουν απλως ενα μαζεματακι για να ξεκινησουν, ουτε βεβαια στερουνται πλοιων οι ANEK, HSW & Attica για να καλυψουν το κενο στο ΒΑ Αιγαιο αν προκυψει θεμα

think out off the box ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...