Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 Ελπιζω αυτος ο δεξαμενισμος να μην εχει σχεση με κατι που ακουγεται για το πλοιο

 

Και να ηταν μονο γι αυτο το πλοιο αυτο το "κατι"...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Αττικα θα ειναι ο πυλωνας των εξελιξεων για την επομενη μερα της ακτοπλοιας καθως τα σεναρια των τελευταιων ημερων τη θελουν να παιρνει υπο τη σκεπη της τοσο τη Νελ οσο και την Ανεκ δημιουργωντας μια νεα υπερ-εταιρεια.Κοινο χαρακτηριστικο και των τριων βεβαια ειναι η ισχυρη παρουσια της Πειραιως στο εσωτερικο τους,ενω το σεναριο εμπλοκης και της Hellenic στο νεο σχημα,αν και πιθανο,δειχνει να απομακρυνεται λογω ισως της παρουσιας και αλλων προσωπων στη συνθεση της.

 

 Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι παράλληλες εξελίξεις θα τρέξουν και στην ANEK, η οποία έχει ήδη συνέργειες με την Attica στην Aδριατική. Iσχυρός πιστωτής στην ANEK είναι η Tράπεζα Πειραιώς, ενώ τα υπολειπόμενα δάνεια της εταιρίας είναι 290,7 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούν σε 44,9 φορές τα περσινά λειτουργικά της κέρδη.

 
H Πειραιώς όμως έχει λόγο και στην (κληροδοτημένη από τη Mιλένιουμ) NEΛ, η οποία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο μπορεί να «κουμπώσει» με την ANEK. Aντίθετα θέμα συγχώνευσης της Hellenic Seaways δεν υφίσταται.
 
Aν και ακόμη δεν έχουν εκπονηθεί οι οριστικοί σχεδιασμοί, θεωρείται βέβαιο ότι η τελική κίνηση θα αφορά τη συγχώνευση της Attica με την ANEK (με την προσθήκη της NEΛ) δημιουργώντας έτσι έναν «εθνικό πρωταθλητή».
 
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως πολύ μου άρεσε που ειδικά φέτος (που χάνει η μάνα το παιδί...και πηγαινοέρχονται συνεχώς οι υποψήφιοι αγοραστές και ναυλωτές) οι περισσότεροι έσπευσαν να ανακοινώσουν τα δρομολόγια του καλοκαιριού...από τον Οκτώβριο. Ευτυχώς που οι άπιστοι Θωμάδες αγρυπνούν :D

 

ΥΓ Τώρα στα σοβαρά, υπάρχει έστω και ένας που παίρνει στα σοβαρά όλους αυτούς του μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς? Εδώ δεν ξέρει κανένας το τι θα γίνει αύριο στην χώρα και στην ακτοπλοϊα, εμείς μιλάμε για δρομολόγια μετά από 6,8,και 10 μήνες?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Φήμες αναφέρουν ότι υπάρχει μπόλικη παρασκηνιακή κινητικότητα γύρω από αίτημα δρομολόγησης εταιρείας που θέλει να δραστηριοποιηθεί σε ορφανή γραμμή. Πολιτικός ανήρ που ανανέωσε τη λαϊκή εντολή πρόσφατα δεν ξεχνά τις τακτικές του παρελθόντος

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για να δουμε...ισως εχουμε αγορα του Πορτογαλικου "Ατλαντιδα" απο Ελληνες? Διαβαζω εδω και μεταφραζω στα Αγγλικα γιατι η Ελληνικη μεταφραση ηταν σαν να μιλαει Σουηδεζα τουριστρια Ελληνικα...

 

υ.γ. βεβαια χωρις να θελω να προδικασω τιποτα...η συγκεκριμενη εταιρεια ειχε κανει abandon ενα φορτηγο στη Ραδα?

 

 

 

The administration of the shipyards of Viana do Castelo held, Thursday, sell the ship Atlantis, commissioned and rejected by the Azorean government, for € 13 million. 

 
The proposal of the Greek shipping Thesarco Shiping was the best of the three that came before the international tender launched last March by the administration of the shipyards. 
 
According to this procedure, the Greeks will be notified of the decision, having a period of 15 days for the signature of the contract. 
 
If the Thesarco not formalize the deal, Atlantis will be assigned to the second competitor with the best proposal that was submitted by Mystic Blue Cruise the Douro group for eight million euros.
 
Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Επίσης η πλευρά του Grimaldi θέλει η εταιρεία να συνεχίσει αυτόνομη σε "βελτιωμένη έκδοση" και σε συνεργασία με την Πειραιώς πιστεύω το χειμώνα να δούμε αλλαγές!

Κατι τετοιο ειναι πιο πιθανο και απλα η hsw να συρρικνωθει οσο δεν παει αλλο και να μεινει με τα απολυτως αναγκαια πλοια.Αλλωστε και το 33% που εχει ο αλλος ειναι ενα μικροτερο ποσοστο απο της Πειραιως μεν,αλλα υπολογισιμο στις οποιες σχετικες αποφασεις
 
.Μην τρεφουμε αυταπατες οτι αυριο το πρωι η Πειραιως θα τους μαζεψει ολους(Αττικα,Ανεκ,Ελλενικ,Νελ)και θα δημιουργησουν μια μεγαλη οικογενεια διοτι δεν ειναι τοσο απλο οσο ακουγεται οσο ποσοστο κι αν εχει η τραπεζα σε αυτες και οσα χρεη κι αν εχουν οι εταιρειες προς την τραπεζα.
 
Μην ξεχνατε,επειδη εχουμε και απτο παραδειγμα τι εγινε στον τομεα των αερομεταφορων μετα τον προσφατο''γαμο'',ποσα χρονια τους πηρε για να γινει ο γαμος αυτος,ποσα ακυρα εφαγαν απο επιτροπες ανταγωνισμου και Ε.Ε και λοιπα.Και μη σας πω οτι αν δεν ειχαν εμφανιστει και κατι εταιρειες τυπου Cyprus,Ryanair κλπ σε γραμμες εσωτερικου για να εχουν και ενα πατημα οι δικοι μας να πουν οτι υπαρχει ανταγωνισμος,ακομα χωριστα θα ηταν.
 
Ο Γκριμαλντι δεν μπορει να θεωρηθει ακριβες αντιβαρο σε μια ενδεχομενη υπερεταιρεια της Πειραιως καθως δεν εχει πλοια δρομολογημενα σε γραμμες του Αιγαιου(πλην Ηρακλειου φυσικα που εκει ομως τα βρηκε ετοιμα)ουτε νομιζω οτι θα κανει ποτε καποιο ανοιγμα προς Κυκλαδες,Δωδεκανησα η' οποιαδηποτε αλλη περιοχη πλην Κρητης στο εσωτερικο για να μπορει να πει κανεις οτι η νεα εταιρεια αυτη-οποια μορφη κι αν εχει-θα εχει καποιον ισχυρο ανταγωνιστη που θα κραταει ισορροπιες.Ισα ισα που ενα ενδεχομενο νεο σουπερ μαρκετ θα ανοιξει διαπλατα την πορτα σε αλλα κεφαλαια και κεφαλια για να κανουν μπιζνες στο Αιγαιο και μαλιστα μη Ευρωπαικης προελευσης.
Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν είναι όλες οι εταιρείες στην ίδια κατάσταση.. Μια δημιουργία ενός τεράστιου "μαγαζιού" μπορεί να δημιουργήσει κάτι εντελώς.. προβληματικό.

Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγης και με βάση τα τελευταία σενάρια.. η Hellenic πούλησε το Εξπρες Σαντορίνη, ακουγέται η πώληση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στην εταιρία που είναι ναυλωμένο.. Ενώ σειρά παίρνει και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, ενώ αφήνεται ανοιχτό το ενδέχομενο και για πώληση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ, Στο αντίποδα φαίνεται να μένει με τα highspeed για την καλοκαιρινή περίοδο. ενώ αναμένεται να καλύψει τις γραμμές που δραστηριοποιείται με τα πλοία της ΝΕΛ... Από την άλλη φαίνεται η attica να απορροφά την ΑΝΕΚ με εκ νέου συρρίκνωση του στόλου 

Το άλλο σενάριο που αναφέρεται και παραπάνω είναι η attica να πάρει μαζί της anek και Νel κρατώντας τα απαραίτητα πλοία. ενώ η hellenic να τραβά μοναχικό δρόμο έχοντας ήδη συρρικνωθεί. 

Σενάρια των σεναρίων.. Το αποτέλεσμα είναι ότι θα την πληρώσουν ναυτικοί και νησιώτες που μάλλον οδηγούμαστε σε μία ακτοπλοΐα μαύρη!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχουμε  :)

Κατανοητά τα γραφόμενα του Xios, το ζήτημα όμως είναι πότε θα πάρουν μορφή τα ενδεχόμενα.

Άμεσα ή κατά το φθινόπωρο ?

Edited by shmera_izol
Link to comment
Share on other sites

Aπο φημολογία και σεναριολογία πάμε περίφημα, αλλά πρεπει να γίνει κατανοητό ότι ακόμη υπάρχει ένα τεράστιο παρασκήνιο με πρωταγωνιστή την Πειραιώς και δεν έχουν παρθεί ακόμη τυχόν αποφάσεις για το τί θα δούμε στην ακτοπλοία μας και πως θα εξελιχθεί!

Οπότε καλό θα ήταν να δούμε τις εξελίξεις που θα προκύψουν απο τους αρμόδιους διοικούντες και να σχολιάσουμε μετά, γιατί αυτή την στιγμή κανείς μα κανείς δεν μπορεί να πεί τί θα γίνει τον ερχόμενο χειμώνα ή πως θα εξυπηρετούνται οι γραμμές την επόμενη σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχουμε  :)

Κατανοητά τα γραφόμενα του Xios, το ζήτημα όμως είναι πότε θα πάρουν μορφή τα ενδεχόμενα.

Άμεσα ή κατά το φθινόπωρο ?

προσωπικά νομίζω ότι από το Οκτώβριο θα ξεκινήσουν σιγά σιγά οι αλλαγές...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για να δουμε...ισως εχουμε αγορα του Πορτογαλικου "Ατλαντιδα" απο Ελληνες? Διαβαζω εδω και μεταφραζω στα Αγγλικα γιατι η Ελληνικη μεταφραση ηταν σαν να μιλαει Σουηδεζα τουριστρια Ελληνικα...

 

υ.γ. βεβαια χωρις να θελω να προδικασω τιποτα...η συγκεκριμενη εταιρεια ειχε κανει abandon ενα φορτηγο στη Ραδα?

 

 

Τελικά απέτυχαν να πληρώσουν τα 13 εκ συμφωνα με αυτό  ... και οσο μεταφραζει το google.

Link to comment
Share on other sites

Αν παντως αποδειχθει οτι ο αγοραστης/νεος ιδιοκτητης των Σοφ-Ορη θα ειναι η οποιαδηποτε Τραπεζα(Πειραιως)ετοιμαστειτε για γενικευμενη συρραξη γιατι δε νομιζω να μεινει μονο εκει αλλα μπορει να''αγορασει''και απο αλλες συμβεβλημενες :Dεταιρειες καποια καραβακια και μετα να τους ζηταει και τα..ναυλα.

 

Αν ο νεος ιδιοκτητης ειναι καποια off shore του Γιαννη(του Σηφη)με εδρα τα νησια Φιτζι ^_^να ξερετε οτι τα πλοια θα αλλαξουν στανταρ και σημαια και-λογικα-θα καταληξουν στη Βενετια οπως παλια.

 

Αν ο νεος ιδιοκτητης ειναι η..κοινοπραξια,πιστευω οτι θα το ειχαμε μαθει.Αν και φυσικα ειναι παντα ενα πιθανο σεναριο που μπορει να συνδιαστει και με το πρωτο.

 

Αν ο αγοραστης ειναι καποιος ασχετος με την Ανεκ ο οποιος απλα θα εχει τα πλοια στην κατοχη του και θα τα ναυλωνει σε διαφορους(σε πρωτη φαση στην Ανεκ)..μαγκια του! :D

 

Και τελος..

Αν η γιαγια μου ειχε ρουλεμαν..(η συνεχεια δικη σας) :lol:

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι η ΑΝΕΚ ναυλώνει τα πλοία παρά το ότι κατ΄αρχήν δεν έχει ρόλο για αυτα μιλάει από μόνο του.

Μια άλλη σκέψη που μου περνάει από το μυαλό είναι μήπως η πώληση έχει να κάνει και με την κορεατική περιπέτεια των πλοίων.

Όσο για την πιθανή επιστροφή στην Βενετία πιστεύω ότι με τις κατάλληλες προϋποθέσεις και εκμετάλλευση είναι σαφώς καταλληλότερα από τα ιταλικά. 'Ομως έχω την εντύπωση ότι η εταιρεία έχει κάνει ήδη την επιλογή της στο θέμα αυτό και δεν θα επανέλθουν εύκολα στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Αν πχ εχουν ιδρυσει απο κοινου κεφαλαια προσκειμενα (οχι της εταιρειας) στις Επιχ.Αττικης  και στην ΑΝΕΚ,μια κοινη εταιρεια...θα πρεπει να ανακοινωθει στο ΧΑΑ?? Αφου η ΧΥΖ νεα εταιρεια δε θα ειναι εισηγμενη για παραδειγμα...Δεν  ξερω κατι..απλα μου προξενειται απορια...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως προσπαθουν να γλυτωσουν απλα τα δυο πλοια απο τα χρεη των εισηγμενων εταιρειων και τα δινουν σε μια μη εισηγμενη "καθαρη";;;

Link to comment
Share on other sites

Αν πχ εχουν ιδρυσει απο κοινου κεφαλαια προσκειμενα (οχι της εταιρειας) στις Επιχ.Αττικης  και στην ΑΝΕΚ,μια κοινη εταιρεια...θα πρεπει να ανακοινωθει στο ΧΑΑ?? Αφου η ΧΥΖ νεα εταιρεια δε θα ειναι εισηγμενη για παραδειγμα...Δεν  ξερω κατι..απλα μου προξενειται απορια...

Οχι απλως θα πρεπει να ανακοινωθει στο ΧΑΑ και στο επενδυτικο κοινο,αλλα να ανακοινωθει πρωτα-πρωτα και στους μετοχους των εταιρειων μεσω εκτακτης γενικης συνελευσης και ψηφοφοριας.Διοτι ακομα και τα μη εισηγμενα κεφαλαια θα βαλουν χερι σε περιουσιακο στοιχειο εισηγμενης.Και επισης δεν καταλαβαινω γιατι σε μια τετοια περιπτωση θα πρεπει η Ανεκ να ναυλωσει τα πλοια και οχι να ειναι απευθειας στη νεα εταιρεια η' το ενα ναυλωμενο στη μια και το αλλο στην αλλη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

με πλοίο που θα τηρεί τους διεθνείς κανονισμούς

 

Αλλοίμονο! Σε τέτοια κράτη οργανωμένα και ευνομούμενα, αυτό δα έλειπε να δρομολογηθεί πλοίο που δεν θα τηρεί τους διεθνείς κανονισμούς. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...