Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ο τιγρης ειναι 75 χρονων και με πολλα προβληματα υγειας.

Εδω αφησε την ΑΕΚ.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
17 minutes ago, Villandry said:

Νομίζω πως είναι από τις γραμμές που έχουν αρκετή δουλειά και ανάγκη από ανταγωνισμό.

Αν τον αφήσουν τον ανταγωνισμό...

Posted
2 hours ago, proud_ionian said:

Για επιχειρηματία του χώρου των καυσίμων αναφέρει. 

O οποίος μπορεί να είναι κάποιος με 5 πρατήρια και μια δεξαμενή. Δεν ξέρω ποιος και δεν γνωρίζω το συντελεστή αληθείας του ρεπορτάζ.

Ο Μελ εχει ναυτιλιακή εταιρία για τα... δέοντα.  Δεν χρειάζεται ferries ⛴️

Posted

Ακούγεται ότι ο Παναγιωτακης θα πάει Ζάκυνθο. Έχουμε καμία πληροφορία; 

Posted

Με τι πλοία; Μόνο εάν κάνει αγορές και πάλι δεν νομίζω να άφηνε Ρ-Α-Τ-Μ που πάει τάπα αλλά ούτε κ τις επιδοτουμενες!!!

Posted

Πιθανότατα και με βάση την απλή λογική , αυτά που ακούγονται να είναι αρβύλα και μάλιστα ορειβατική . 

Posted (edited)

Κεραυνός εν αιθρία.. πιο άραγε θα μείνει δυτικές; και πιο θα τα βγάλει πέρα τώρα στην Ραφήνα...

Edited by polmyt
quote
Posted

Αν συμβεί αυτό μιλάμε για εκδίκηση του Παναγιωτάκη για την όλη καθυστέρηση στην εξαγορά των πλοίων. Πάει να δείξει τα δόντια του. Ωστόσο στις Δυτικές δεν μπορεί να σταθεί το Αικατερίνη παρά είναι μικρο. Πιο πιθανό θα μου ακουγοταν το ανάποδο.

Posted

Ιστορίες για αγρίους! Σιγά μην αφήσει τις γραμμές του για να πάει με ένα βαπόρι στην Ζάκυνθο. Μέσα θα μπαίνει 

Posted

Υπάρχει κάποιο δελτίο τύπου από την Fast Ferries? Ή διαβάζουμε τις δημοσιεύεις ενός πολιτικού του τίποτα στο Facebook? 

Έντονο ενδιαφέρον για την γραμμή από 2 εταιρίες. Ο καταναλωτής σίγουρα θα βγει κερδισμένος 

Posted

Σε περίπτωση που φύγει καράβι της Fast για Ζάκυνθο, το κενό που θα δημιουργηθεί στη Ραφήνα μπορεί πολύ εύκολα να καλύψει, το Andros King. Ειδικά για την Golden ένα τέτοιο σενάριο θα ήταν ιδανικό. Βέβαια η Ζάκυνθος και γενικότερα τα νησιά του Ιονίου, ιδιαίτερα για την χειμερινή περίοδο, καλύπτονται στο έπακρο από την Levante. Για να μην με φάτε οι εκ των Ιονίων, εννοώ ότι η κίνηση που υπάρχει καλύπτεται επαρκώς με 4 δρομολόγια από/προς κάθε κατεύθυνση. Δεν λέω καλό θα ήταν να υπάρξει και εκεί ανταγωνισμός, να μειωθούν τιμές κλπ αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο δε ξέρω αν θα είναι βιώσιμο και για τους δύο.

Posted (edited)
1 hour ago, The ferry said:

6 Απριλίου το σολομός πάει στη Ζάκυνθο. Που πήγατε να με φάτε χθες. 

Εγω θα επαναλλαβω, για αλλη μια φορα , πως σωστο ειναι ,οταν γραφουμε κατι ,να λεμε και που το ειδαμε ,ωστε να αποδιδονται τα credits ειτε βγει η ειδηση ,ειτε οχι.

Αν ειχες γραψει απο εχτες οτι στους κεφαλονιτητες καραβολατρες ,(βασικα ο Οδυσσεας Μανιας το εγραψε στο facebook)  πως το ΣΟΛΩΜΟΣ παει Κυληνη δεν θα "πηγαιναμε να φαμε εσενα", αλλα θα κριναμε αυτον που το εγραψε

Σχετικα με το αν πραγματι θα παει το ΣΟΛΩΜΟΣ εκει ,εμενα εξακολουθει να μου φαινεται τραβηγμενο σεναριο.Μου φαινεται ρισκο που η Fast Ferries δεν συνηθιζει να περνει

Edited by polmyt
Posted

Χτες δεν το είχα δει από τους καραβολατρες αλλά μου το είχε πει μέλος πληρώματος ενός πλοίου από άλλη Εταιρεία. 

Posted

Αν ισχυει αυτό το σενάριο, θα μπορουσε να σημαινει και καποια συνεργασία της fast με τη golden για τη ραφήνα, αλλα και με την aegean για δυτικές

Posted

Το Αικατερίνη δεν επαρκεί στις Δυτικές και αφήνει νταλίκες έξω.

Θα είναι μεγάλο λάθος να μην επανέλθει το Σολωμός στις Δυτικές!!!

Posted

Και ο Σολωμός να φύγει, η εταιρεία έχει κατάλληλα καράβια για Δυτικές. Θεολόγος Π και Fast Ferries Andros είναι εξίσου ικανά να φέρουν εις πέρας το έργο της άγονης και είναι σαφώς ανώτερα από θέμα ξενοδοχιακού και ταχύτητας.  Τα τελευταία χρόνια είχε το μεγαλύτερο μερίδιο στη γραμμή της Ραφήνας και θα μου φανεί παράλογο να αποδυναμώσει την παρουσία της σε μια κερφοφόρα γραμμή όπου το Θεολόγος και τα υπόλοιπα καράβια ανεβοκατεβαίνουν γεμάτα, το χειμώνα με φορτηγά και το καλοκαίρι με επιβάτες, για "ξένα χωράφια". Η εταιρεία αυτή δεν μας έχει συνηθίσει η εταιρεία να κινείται κατ αυτόν τον τρόπο και να πέρνει τόσο μεγάλα ρίσκα. Μένει να δούμε εάν  οι φήμες γίνουν πραγματικότητα. Πάντως πιστεύω ότι η εταιρεία μπορεί να φέρει εις πέρας μια τέτοια κίνηση όπως έκανε παλαιότερα με την δρομολόγηση του Θεολόγου στη γραμμή της Ραφήνας.

Επιπλέον αυτό που μπορώ να σκεφτώ σε βάθος χρόνου είναι να αφήσει την επιδοτούμενη γραμμή της Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης και να ελευθερωθεί το Κοραής ώστε να αναλάβει κάποια άλλη γραμμή, όπως αυτή του Ιονίου...

Posted

Μάθανε το νέο και πληρώματα από τα πλοία της Levante. Σιγά σιγά επιβεβαιώνεται η φήμη. Σε λίγες μέρες θα είμαστε όλοι σίγουροι για το τι θα γίνει. 

Posted

Πάντως ότι και να έχει , είναι θεωρώ απόνερο της εξαγοράς της Ζαντε . 
Εγω θεωρώ πως ανοίγει πλαγίως το δρόμο στη λεβαντε για αιγαίο 

Posted

Με τη μόνη διαφορά ότι οι εταιρίες της Ραφήνας έχουν εμπειρία και ξέρουν να δραστηριοποιούνται και να επιβιώνουν σε ανταγωνιστικές γραμμές.

Posted

Με επιφύλαξη αλλα ο ίδιος που είπε ότι θα πάει ο σολομός στη Ζάκυνθο ο ίδιος απάντησε σε ερώτηση χρήστη στο facebook "τι θα γίνει η κεφαλονια" ότι θα πάει ο κοραής 20 Μαΐου κεφαλονια 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...