Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τόσα που έχει μαζέψει, δεν θα το απέκλεια να έβγαινε εκτός Αιγαίου. Μην τον δούμε στην Αδριατική με κάνα ταχύπλοο να κάνει Ηγουμενίτσα-Μπάρι. 

Link to comment
Share on other sites

Μετά τη ναύλωση του palace η εταιρεία δεν έχει πια ανταγωνιστή στη γραμμή Σαντορίνη Ηράκλειο.

Φαντάζομαι πως τα ναύλα θα ανέβουν στο Θεό.. 

Link to comment
Share on other sites

 Ακούγεται έντονα  ότι η εταιρεία θα καταθέσει και πάλι φακέλους για τις άγονες γραμμές  που άφησε προ ολίγων εβδομάδων 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως κάποιοι θεωρούσαν ότι θα βγει από το παιχνίδι των άγονων αλλά ήταν καθαρά κίνηση εκβιασμού για τα μισθώματα του δημοσίου 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως θα καταθέσει φακέλους…!!! Το Υπουργείο δέχτηκε ασφυκτικές πιέσεις και  πλέον είναι καλυμμένο για τις αποφάσεις του..!!! Υπάρχει περίπτωση να πληρώσει το Δημόσιο στην ώρα του ever ποτέ ;;; Σύντομα θα μπει και σε άλλη γραμμή με το νέο το συμβατικό…!!! Όλα γίναν ωραία στην ώρα τους:Αντικαταστάσεις,Ακινησίες, Μισθοδοσίες λιγότερες,Έκτακτες δρομολόγησεις άλλων πλοίων αλλού, τα καλά και συμφέροντα γενικώς. Ξέρει πως γίνονται τα πράγματα στο Ελλάδα .Τέλος

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη όμως πολλοί τοπικοί φορείς θα πουν ότι τους κρέμασε η εταιρεία και προτιμούν άλλες . Φυσικά αυτά δεν έχουν και πολύ σημασία στις αποφάσεις 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Eurochampion Jet, Santorini Palace (έστω και ναύλωση) και τώρα αυτά τα δύο. Μόνο η Seajets 4 πλοία σε λιγότερο από μήνα και όλα από διαφορετικές εταιρείες κιόλας, όχι όπως όταν αγόρασε 4 μαζί από την Golden. Ακραίο απλά...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς φρένο η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη στις αγορές ταχύπλοων. Γνωρίζει κανείς τι θα τα κάνει όλα αυτά τα πλοία; Στο Κεντρικό Αιγαίο μπορούμε να πούμε πως η εταιρεία έχει καλύψει πλήρως τις γραμμές που εξυπηρετεί…Εγώ αναρωτιέμαι τόσα ταχύπλοα που μπορεί να τα δρομολογήσουν. Μήπως ήρθε η ώρα να φύγουν 7-8 πλοία για απέναντι;

Link to comment
Share on other sites

Αν και ήλπιζα να τα είχε αγοράσει η Fast ή η HSW(Attica) τελικά η Seajets προχωράει με αμείωτο ρυθμό στις αγορές. Πολύ καλή αγορά και τα δυο μπορώ να πω με ιδανική χωρητικότητα και κατανάλωση για τις γραμμές του Αιγαίου. Με το καλό να έρθουν τα δυο νέα καταμαράν και να δρομολογηθούν στις Κυκλαδες…

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικές αγορές κ τα δυο, κ του 2007! Δηλ. 4 νέα ταχύπλοα για το καλοκαίρι (champion jet 3, eurochampion jet + αυτά) για την ώρα μόνο συν το Santorini Palace - θα μας τρελάνει? 😅 

Link to comment
Share on other sites

Τρία τινά παίζουν... 

Ή τα παίρνει για να μην τα πάρει κανένας άλλος και μπει στα νερά του. 

Ή τα παίρνει για να επεκταθεί και άλλου, τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο. 

Ή τα παίρνει για να έχει spear ανταλλακτικά από δικά του υλικά. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Petros P said:

Έτοιμα πάντως για εδώ , βαρδιολες έχουν καταπέλτη έχουν . Μια χαρά 

Αντε να δουμε ονόματα 

Αυτα ειναι ετοιμα για καλοκαιρι τα αλλα θελουν δουλεια κ χρημα για να βγουν μεχρι τον Ιουλη

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Τρία τινά παίζουν... 

Ή τα παίρνει για να μην τα πάρει κανένας άλλος και μπει στα νερά του. 

Ή τα παίρνει για να επεκταθεί και άλλου, τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο. 

Ή τα παίρνει για να έχει spear ανταλλακτικά από δικά του υλικά. 

Υπαρχει και ενα εξτρα σεναριο, αυτο της ανανεωσης του στολου. Η γενια του ναξος τζετ απο τα οποια πρεπει να εχει 3/4 εχει παλιωσει αρκετα και εκπεμπει αρκετους ρυπους για τα νεα δεδομενα. Οπως και τα μεγκα τζετ τερα τζετ κλπ. Ειναι λοιπον μια ευκαρια για τον ηλιο να παρει ταχυπλοα σε αρκετα καλες τιμες με πολυ νεωτερες τεχνολογιες ωστε να ειναι λειτουργικα αποδοτικοτερα. Μην ξεχανε οτι το γιουροτσαμπιον τζετ με το καλντερα βιστα τα χωριζουν κοντα 15 χρονια διαφορας στην τεχνολογια τους.

Link to comment
Share on other sites

Σε δύο χρόνια έχει αγοράσει 6 ταχύπλοα αν δεν κάνω λάθος. Η απορία μου είναι που βρίσκει funds για τόσες αγορές. Είναι εντυπωσιακός ο ρυθμός ανάπτυξη της εταιρείας. Εγώ αναρωτιέμαι που θα τα βάλει όλα αυτά τα πλοία που έχει αγοράσει. Πραγματικά είναι πάρα πολλά τα ταχύπλοα της εταιρείας πλέον. Τουλάχιστον πλοία όπως το Paros Jet, Tera Jet, Naxos Jet, Caldera Vista, Andros Jet, Supercat jet, Supercat jet 2, IFT, τα δύο παροπλισμένα της Xαλκίδας αδεφάκια του Naxos jet, Speed Jet πιστεύω πως δεν έχουν κάποια χρήση πλέον μετά την απόκτηση αυτών των δύο και του Eurochampion. Ίσως είναι ώρα να τα στείλει απέναντι από το να κοσμούν τους ντόκους. Επίσης πριν λίγα χρόνια θυμάμαι να έλεγαν πως είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια η εταιρεία αλλά με τόσες αγορές μόνο αυτό δεν φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Ας δύομε τα πλοια που εχει ανα τύπο μηχανών συγκεντρωτικά.

RUSTON 20RK270

CHMPION JET 1/2/3, SUPERRUNNER JET/II, SPEEDRUNNER JET/II

όλα λειτουργικά.

RUSTON 16RK270

CALDERA VISTA, ELITE JET, HIGHSPEED JET, HSC CAT, MEGA JET, NAXOS JET.

από αυτά είναι λειτουργικά μόνο τα τρία με ένα ερωτηματικο για το MEGA JET.

MTU 20V1163 TB73 L

ANDROS JET, CAPRICORN, PAROS JET, POWER JET, SPEED JET, TERA JET

Από αυτά το περασμένο καλοκαιρι δρομολογήθηκε μόνο το POWER JET, ωστόσο σίγουρα σε λειτουργικη κατάσταση ειναι το TERA JET και με ερωτηματικο το PAROS JET.

CAT 3618

SANTORINI PALACE, IFT 

για το IFT είχαμε δει πως οι μηχανές είχαν βγει από το πλοιο και είχε εννοηθεί ότι είχαν πουληθεί

MTU 20V 8000 M71R

OSMAN GAZI 1, ORHAN GAZI 1

MAN B&W20V 28/33 D

EUROCHAMPION JET 

 

Όλα τα μικρά επιβατηγά ταχύπλοα της εταιρείας (5 στον αριθμό αν δεν κανω κάποιο λάθος) έχουν όλα μηχανές ΜΤU.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί εκεί να μη στείλει το Express Jet, αν θέλει να επεκταθεί; Τόσα μεγάλα ταχύπλοα έχει να γυρνάνε όλες τις Κυκλάδες το Express Jet θα κάνει τι διαφορά στο κεντρικό Αιγαίο;

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει στο Supercat έπεσε πολύ δουλειά τον χειμώνα που μας πέρασε,μην ξεχνάμε και το εξαιρετικό 20 ήμερο πέρασμα του από ενδοκυκλαδικο δρομολόγιο τον Σεπτέμβριο με πολύ καλές ταχύτητες. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...