-
Posts
1,874 -
Joined
-
Last visited
-
Τα στοιχεία που παραθέτεις από τη σελίδα της Austal και όχι μόνο, δεν ισχύουν @HIGHSPEED 6. Ας πιστεύεις ότι θέλεις, αλλά δύο brochures του ναυπηγείου δεν αντικατοπτρίζουν τη πραγματικότητα και την αλήθεια. Για να καταλάβεις λίγο τη θέση μου και αυτό που θέλω να σου εξηγήσω εδώ και καιρό, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στα συγκεκριμένα ναυπηγεία και στην προκειμένη τα Data Sheets της Austal, δίνουν το Highspeed 5 στο 90% στα 39 μίλια ενώ το Highspeed 4 στο 90% στα 40.5 μίλια, πράγμα που δεν στέκει σε καμία περίπτωση και παρακαλώ άφησε με αυτό να το γνωρίζω προσωπικά, από πρώτο χέρι, χωρίς να με αμφισβητήσεις. Η Austal, η Incat και οποιοδήποτε άλλο ναυπηγείο μπορεί να γράψει στα Data Sheets ότι ακριβώς θέλει, το οποίο όμως εν τέλει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα και τις πραγματικές επιδόσεις του κάθε πλοίου. Έτσι λοιπόν για να επανέλθουμε στο θέμα, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Champions League Jet 1 είναι γρηγορότερο του Highspeed 4. Το να κάνουμε αναφορές, και ιδιαίτερα βγάζοντας συμπεράσματα ότι το ένα πάει κομμένο και το άλλο στα κόκκινα για να τεστάρουν μηχανές, από τα DataSheets των ναυπηγείων, είναι άτοπο και δεν έχει καμία ουσία. Καλό είναι πιστεύουμε ότι θέλουμε, αλλά αν κάποιος γνωρίζει δύο τρία πράγματα και πληροφορίες παραπάνω,από την πραγματική ζωή και όχι από τα DataSheets, καλό είναι να τον ακούμε και να κάνουμε ένα βήμα πίσω όσο και αν δεν μας αρέσει κάποιες φορές.
-
Η αλήθεια είναι πως το Highspeed 4 είναι ένα από τα γρηγορότερα και καλύτερα ταχύπλοα που έχουμε στη χώρα μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο γρήγορο από το Champions League Jet 1. Είναι πιο μεγάλο και πιο βαρύ σαν πλοίο,γύρω στους 200 τόνους παραπάνω περίπου, με μηχανές εφάμιλης ιπποδύναμης όμως. Όσον αφορά τη συντήρηση που χρειάζεται, κατα κύριο λόγο δεν εξαρτάται από το αν το πηγαίνουν γρήγορα ή όχι, αλλά περισσότερο με δουλειές που "ανοίγουν" στο PMS (Planned Maintenance System) στα intervals που απαιτείται αλλά και ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας που συμπληρώνουν οι μηχανές.
-
Στο παραπάνω άρθρο που παρέθεσε ο @CATHA αναφέρετε πως η εταιρεία πέρα από το συμβόλαιο για τα 2+2 option e-flexer έχει υπογράψει και για τη ναυπήγηση τριών aero για τις γραμμές του Αργωσαρονικού στα ναυπηγεία Brodrene. Πιθανόν να έχει υπογραφτεί μόνο LOI και όχι η σύμβαση ναυπηγήσεως. Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία δεν ανακοίνωσαν πρόσφατα την αναστολή λειτουργείας τους και το κλείσιμο τους; Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το πως η εταιρεία θα κατασκευάσει τα Catamaran που θέλει για το Σαρωνικό. Θα κοιτάξει σε άλλα γνωστά και καταξιωμένα ναυπηγεία όπως αυτά της Austal ή θα μείνει ως έχει για την ώρα;
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Πραγματικά πολύ δύσκολο να βλέπεις τα Highspeed να κατεβάζουν τόσο λίγο κόσμο. Που είναι οι βαποριές που κατέβαζαν κάποτε τα Highspeeds και ιδιαίτερα το 5 όταν ήταν στη γραμμή του Ηρακλείου; Δε ξέρω τι χρειάζεται να γίνει, αλλά κάτι πρέπει να αλλάξουν πολύ σύντομα εκεί στην Attica όσον αφορά τα δρομολόγια των ταχυπλόων τους, αλλιώς δε βλέπω να μακροημερεύει η γραμμή. Με τόσα ταχύπλοα της Seajets, δύσκολο να ρίξουν τιμές για να τραβήξουν κόσμο, όπως πολλοί λέτε .Θα ακολουθήσει και η Seajets με ένα καράβι, πάλι θα γεμίζουν και πολύ που θα τους νοιάξει.Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να ρίξουν λευκή πετσέτα για φέτος, να γυρίσει το HS4 στη γραμμή του ή να το αλλάξουν με το HHS, και να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό για του χρόνου. Ίσως να φταίει και ο Πειραιάς στη εξέλιξη της δρομολόγησης αυτής. Έχει γεμίσει ο τόπος από ταχύπλοα της Seajets για όλα τα νησιά. Αν γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.- 1,252 replies
-
Δελτίο Μυκόνου
Champion Jet_2 replied to georgios express's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Τετάρτη σήμερα και άφιξη του Highspeed 4 στη Μύκονο με αριστερή στροφή. Από κόσμο τραγικά τα πράγματα. Έφερε από Πειραιά 9 επιβάτες 2 δίκυκλα και 1 ΙΧ. Για Νάξο μέχρι ώρας έχει πάρει γύρω στους 25 επιβάτες. Μην μας κάνει εντύπωση λοιπόν που ξεκίνησαν οι περικοπές δρομολογίων. -
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Η αλήθεια είναι πως παλαιότερα , δεν θα θυμάμαι ακριβώς πότε, είχαν ανακοινώσει από την Seajets ένα παρόμοιο δρομολόγιο από Ραφήνα ( Μήλος Σίφνος Πάρος Νάξος Μύκονος Τήνος Ραφήνα και επιστροφή) αλλά ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε εν τελεί. Ουσιαστικά αντί το Runner να τερμάτιζε στη Νάξο να συνέχιζε για Σίφνο Μήλο. Με τη κίνηση που έχουν τα μικρά τζετάκια σε αυτό το σκέλος ίσως να ήταν μια καλή κίνηση η αλλαγή τους με ένα ταχύπλοο οχηματαγωγό, αλλά υπάρχουν περιορισμοί σε μια τέτοια δρομολόγηση , όπως η ανάγκη διπλού πληρώματος και η διανυκτέρευση στη Μήλο. -
Magic Sea Ferries
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Εταιρείες και πλοιοκτήτες
Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή τη πληροφορία @Man0lero. Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με τη ναυπήγηση νεότευκτων. Αν όντως καταλήξουν σε ένα μέγεθος 2/3 του CAT I,προσωπικά θεωρώ πως θα είναι λίγο μικρά σε σχέση με τα ταχύπλοα που έχει ο ανταγωνισμός αλλά η εταιρεία, αν όντως γίνονται διαδικασίες για new buildings, φαίνεται πως έχει ένα πλάνο στο μυαλό της, δηλαδή γνωρίζει τι ναυπηγήσεις θέλει να κάνει και που σκοπεύει να τα δρομολογήσει. Μακάρι να δούμε νέες κατασκευές που τόσο πολυ χρειάζεται η χώρα μας. Έχουμε πήξει στα Secondhand και τις μετασκευές. Με το καλό να ευχηθώ και σύντομα να έχουμε νεώτερα με το όλο project.- 94 replies
-
- magic sea ferries
- magic 1
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Champion Jet_2 started following Magic Sea Ferries
-
Magic Sea Ferries
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Εταιρείες και πλοιοκτήτες
Θα συμφωνήσω πως το Magic 1 λόγω των χαρακτηριστηκών του (ταχύτητα + χαμηλό πρωτόκολλο) το καθιστά λιγότερο εκμεταλεύσιμο σε σχέση με τα Magic 2/3. Αν όντως προχωρήσει η αντικατάσταση του με ένα άλλο πλοίο, παρόμοιο με τα Magic 2/3, πιστεύω πως θα είναι ένα σωστό βήμα στην ομογενοποίηση του στόλου γύρω από έναν μόνο τύπο Ε/Γ-ΚΑΤ. Γενικά όμως φαίνεται πως σαν νεοσύστατη εταιρεία ψάχνει ακόμα να βρει τα βήματα της και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να δουλέψει. Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά αν θέλει να δημιουργήσει όνομα στο χώρο της ακτοπλοίας, θα πρέπει σιγά σιγά να κατασταλλάξει και να κάνει αγορές με σκοπιμότητα, όχι αγοράζουμε και ότι βγει, όπως καταλαβαίνω εγώ από την περίπτωση του Magic 1. Σχετικά με το παραπάνω υπάρχει νεότερο; Ψάχνουν ακόμα, έχουν κατασταλάξει κάπου ή το αφήνουν για αργότερα;- 94 replies
-
- magic sea ferries
- magic 1
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Ετοιμάζεται για την Seajets να υποθέσω ή τελικά τα σενάρια περί πώλησης που είχαν γράψει μέλη στην προηγούμενη σελίδα έγιναν πραγματικότητα;
- 336 replies
-
- golden star
- superspeed
- (and 6 more)
-
AnekLines1 started following Champion Jet_2
-
Δεν μπορώ να καταλάβω εξαρχής τον λόγο που έγινε η αναφορά σχετικά με το ότι γυρίζουν πιο αργά τα Highspeed σε σχέση με άλλα ταχύπλοα,πόσο μάλλον το συμπέρασμα ότι είναι πιο αργοί στα λιμάνια. Το κάθε πλοίο είναι ξεχωριστό και δεν έχουν όλα τις ίδιες ελικτικές ικανότητες. Ο εκάστοτε πλοίαρχος αποφασίζει βάση της κρίσης του, και του πλοίου που έχει στα χέρια του ανάλογα με τις ελικτικές δυνατότητες του, πως θα γυρίσει το καράβι, όχι για να εντυπωσιάσει με την ταχύτητα την οποία θα δέσει, αλλά για να γίνει η προσέγγιση με ασφάλεια είτε αυτό πάρει 2 λεπτά είτε 5 λεπτά.Αυτό όσον αναφορά αυτό το ατυχές κατά τη γνώμη μου σχόλιο. O SMS (Safety Management System ή σχέδιο ασφαλούς διαχείρησης στα ελληνικά) έχει θεσπιστεί στα πλαίσια του Κώδικα ISM και περιλαμβάνει όλες τις βασικές πολιτικές, πρακτικές και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων.
-
Κανένα πρόβλημα με το πλοίο. Το πλοίο έκανε τη πρώτη του μανούβρα για τη θέση Νο3 ενώ το Μύκονος ήταν στη θέση Νο2 με αποτέλεσμα να μη μπορεί να φουντάρει "καλά" πάνω στο βοριά λόγω του ισχυρού ανέμου που επικρατεί με συνέπεια να μη μπορει να κρατηθεί στη θέση του. Έτσι έκανε δεύτερη προσπάθεια μετά την αναχώρηση του Μύκονος φόυνταρε καλά πάνω στον βοριά κρατήθηκε και έδεσε. Ο καταπέλτης μένει κλειστός μέχρι να δέσει καθώς πρέπει βάσει SMS...
- 703 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Champions League Jet 2 (IMO 9378072)
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Tαχύπλοα NT
There is not any work currently being performed on this particular ship. Previous reports on this forum stated that Seajets will get it ready for the next summer season. I have to admit that together with its sister ship, would be the best duo for the Piraeus-Cyclades-Heraklion route . Lets hope they will do so because we can see the capabilities these vessels have.- 40 replies
-
- orhan gazi 1
- jumbo jet 2
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Αντικατάσταση του SuperJet 2 που κουτσαίνει σήμερα
- 409 replies
-
Δεν πρόκειται να πάει πολύ παραπάνω όπως έχουμε ξαναπεί χίλιες φορές. Έχει τις ίδιες μηχανές με τα Champion Jet, είναι πιο μεγάλο και συνεπώς πιο βαρύ σαν πλοίο. Έβαλαν και δύο σπαστούς καταπέλτες πρύμα και προστέθηκε βάρος οπότε τα 38-40 σταθερά σε δρομολόγιο πολύ απλά ξεχάστε τα...Όσο για τις καθυστερήσεις πρώτη φορά θα είναι για καράβι της Seajets; Από όσο θυμάμαι το συγκεκριμένο δεν είχε t-foil. Έβαλαν στη δεξαμενή ή δεν θα έχει εντέλει;
- 132 replies
-
- iliopoulos
- seajets
- (and 6 more)
-
Πιστοποίηση πλοίων σε λιμάνια
Champion Jet_2 replied to gtogias's topic in Θεσμικά Ζητήματα Ακτοπλοΐας
Απαίτηση της ελληνικής σημαίας έναντι της Κυπριακής των υπόλοιπων πλοίων που αναφέρθηκαν στο παραπάνω ποστ.