Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Posts

    1,776
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

7,330 profile views
  1. Πιστεύω πως πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή παιδιά. Αν είναι κάποιος που γνωρίζει κάτι για το αν θα δρομολογηθεί και προλαβαίνει να ετοιμαστεί το πλοίο, πιστεύω θα μας το πει. Δε χρειάζεται να κάνουμε εικασίες για το πιο πλοίο της Seajets θα δουλέψει που και αν γενικά θα δουλέψει φέτος. Εδώ θα είμαστε να δούμε τι θα γίνει, βγει δε βγει το πλοίο.
  2. Είναι τόσο απαραίτητο να πουλήσει το Brand και τα πλοία της Αδριατικής; Αν θέλει φαντάζομαι πως μπορεί ακόμα και αύριο να τα πάρει από εκεί και να τα δρομολογήσει στο Αιγαίο για να αντικαταστήσει το γηρασμένο στόλο της. Στη παρούσα φάση δε ξέρω κατα πόσο θα ήταν ορθό να φύγει από την Αδριατική δεδομένου ότι η γραμμή έχει αρκετά καλή κίνηση και τα πλοία της έχουν ικανοποιητικό μερίδιο από φορτηγά. Αν ήταν να φύγει από τις γραμμές δε νομίζω να πήγαινε εξ αρχής το Αριάδνη ως έξτρα πλοίο ανεξάρτητα αν έφυγε για ναύλωση στην Algerie.
  3. Καλά και τις προηγούμενες μέρες καθυστερημένο έφτανε, 18:10 πέρναγε τα φανάρια με ώρα άφιξης 16:50. Σε κάθε δρομολόγιο τουλάχιστον 1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση σε σχέση με τα αρχικά ωράρια τα οποία είναι υπολογισμένα με ταχύτητες World…
  4. Στο Champion Jet 1 δεν ανεβαίνουν μέχρι πάνω πάντως για την ώρα ,όποτε με κάτι άλλο θα έχει να κάνει αυτή η αλλαγή.
  5. Κανέναν δε πειράζει και εννοείται πως δε μπορούμε να κρίνουμε την επιλογή του πλοιάρχου, αλλά έχουμε δει ότι το να ξυρίζεις ακτές είναι ένα παραπάνω ρίσκο που μπορεί να θέση σε κίνδυνο την ασφάλεια του πλοίου.Δείτε παραδείγματα Power Jet στη Σαντορίνη, FC 3 στη Μύκονο, BS Paros στη Σύρο... Μηχανήματα είναι και όλο και κάτι μπορεί να συμβεί. Πάντως αν περάσεις μέσα από τα ψαλίδια, τους τουρλίτες που περνάει το συγκεκριμένο, δε κερδίζεις και κάτι το σπουδαίο σε χρόνο για να χρειαστεί να πάρεις μεγαλύτερο ρίσκο. Και για να είμαστε και δίκαιοι για να μη γράφουμε μόνο για το Runner, ούτε τα Ραφηνιωτικα θα έπρεπε να περνάνε μέσα από το ν.Γάιδαρο και ν.Πλατύ(2 στάδια πέρασμα) στην Άνδρο αλλά το κάνουν δεκαετίες τώρα χωρίς να έχει ακουστεί κάτι... Όλα αυτά θα έπρεπε να είναι NGA(No Go Area) αλλά... Όσο για τη μπουρού μ αρέσει να την ακούω. Ίσως είναι λίγο υπερβολή να σφυρίζεις κάθε 1 λεπτό αλλά προσωπικά δε με πειράζει. Ίσως να γίνεται ώστε να αφυπνίσουν τους επιβάτες ότι το πλοίο φεύγει για να μη μείνει κάποιος πίσω...
  6. Υπάρχει το Superrunner Jet 2 που δεν το έχουν κάπου, το Superunner Jet που αν δεν πάει Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να αναλάβει κάποια γραμμή στο Αιγαίο και δεν έχουν περάσει ακόμα κάτι για το Santorini Palace.
  7. Έχει ξεφύγει το θέμα με τις τιμές. Εγώ αναρωτιέμαι αν η επιτροπή ανταγωνισμού έχει να πει κάτι πάνω σε αυτό. Τα τελευταία 3 χρόνια έχει ουσιαστικά εξαγοράσει 2 εταιρείας αγοράζοντας τα μοναδικά ταχύπλοα τους όπως η Aegean Speed Lines, Panellenic Lines και φέτος ναύλωσε το μοναδικό ταχύπλοο της Minoan. Πραγματικά είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει να χρειάζεται να δώσεις στο Σαντορίνη- Κουφονήσι 96€ . Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει μια εταιρεία να αγοράσει ταχύπλοα είτε αυτή λέγεται Hellenic είτε Fast Ferries είτε όπως θέλει να λέγεται.... O κόσμος εννοείται πως θα προτιμήσει μια εταιρεία που είναι συνεπής, με σωστή τιμολογιακή πολιτική που θα σέβεται τον επιβάτη, να μην τον αφήνει να περιμένει ώρες στους ντόκους με τις καθυστερήσεις, και να μη στοιβάζονται στα γκαραζ σα σαρδέλες και να λιποθυμούν από τις υψηλές θερμοκρασίες. Μια εταιρεία που να έχει νέα,γρήγορα πλοία και όραμα χρειάζεται. Ο καθένας μας πιστεύω θα ήθελε να ταξιδέψει με μια τέτοια εταιρεία. Ας πάρουν και παραδείγματα από το εξωτερικό. Ας φτιάξουν ένα site σαν αυτό της Molslinjen που το θεωρώ κορυφαίο, να πάρουν μερικά νέα ταχύπλοα, να είναι συνεπής και θα πάνε πολύ μπροστά. Ακόμα και αν βάλουν το χέρι βαθιά στη τσέπη πιστεύω πως στο μέλλον θα τους ανταμέιψει 100%...
  8. Κανένα νέο αν η εταιρεία σκοπεύει να αγοράσει κάποιο ταχύπλοο για να διπλώσει το Thunder; Τα δύο αδερφά που εν τελεί πήρε η Seajets θα ήταν ιδανικά αλλά δυστυχώς δεν προχώρησε σε αγορά τους. Ίσως το αδερφάκι του Thunder που κάθεται και αυτό Τουρκία να ήταν καλή λύση. Κρίμα να είναι με ένα ταχύπλοο μόνο. Για μένα όπως και για πολλούς το καλύτερο ταχύπλοο που μπορεί να ταξιδέψει κανείς στο Αιγαίο είναι το Thunder ειδικά με τη συνέπεια που έχει, πράγμα που λείπει από τον ανταγωνισμό. Μακάρι να βλέπαμε να επεκτεινόταν η εταιρεία περαιτέρω με ταχύπλοα...
  9. Νέο δρομολόγιο για την Seajets σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων από Χανιά πρωινό για Μήλο Πειραιά και επιστροφή από 21/06-09/09 με το Speedrunner Jet 2. Επίσης λόγω του πρωινού δρομολογίου από Πειραιά για Πάρο Νάξο Σαντορίνη, το δρομολόγιο που είχε περαστεί για Πειραιά Κυκλάδες Ραφήνα κόπηκε ο Πειραιάς και θα έχει ως αφετηρία την Πάρο.
  10. Ίδιοι είναι η καταπέλτες αλλά ανεβαίνουν μέχρι πάνω πλέον και δεν κρέμονται. Το είχαμε ξαναδεί να συμβαίνει αυτό στο συγκεκριμένο ταχύπλοο, το Πάσχα του 2016, για μερικές μέρες όμως.
  11. Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων η έναρξη δρομολογίων του CJ3 στο απογευματινό του Πειραιά έχει μετατεθεί για τις 24/05. Θα εκτελεστούν τα δρομολόγια από 01/05-07/05 ,την περιόδο του Πάσχα δηλαδή, αλλά από το Speedrunner Jet.
  12. Εμένα πάντως με τρομάζει η όλη γιγάντωση της εταιρείας. Θυμάμαι πριν από λίγα χρόνια πως είχε αναφερθεί ότι η εταιρεία είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια αλλά μόνο αυτό δεν φαίνεται να είναι πλέον. Που να βρίσκει τόσα λεφτά για νέες αγορές άραγε; Ιδιαιτέρως τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει κάνει πάρα πολλές αγορές...
  13. Τη γραμμή του Ηρακλείου αναμένεται να την ξεκινήσει το Superrunner Jet αντί του Power Jet με περασμένα δρομολόγια στο σύστημα από 05/04-18/04. Όσον αφορά το παραπάνω σχόλιο @Nick the Greek, πιστεύω πως η λογική λέει ότι όταν ναυλώνεις ένα πλοίο το κάνεις για να το δουλεύεις και όχι να κάθεται και να πέφτει ο ναύλος χωρίς να το εκμεταλλεύεσαι. Αν και στην περίπτωση της Seajets πιστεύω ότι δε τη νοιάζει τόσο να εκμεταλλευτεί το πλοίο όσο να μείνει μόνη της στη γραμμή όπως έχει ξαναειπωθεί .
  14. Και πολύ καλά έκανε ο πλοίαρχος του Naxos και ο εκάστοτε πλοίαρχος που αποφάσισε να μην ρισκάρει να προσεγγίσει την προβλήτα που λέγεται λιμάνι. Δυστυχώς σαν θεατές απ έξω είναι ακατόρθωτο να κατανοήσει κάποιος την ευθύνη που έχει ο πλοίαρχος ενός πλοίου. Αν δε μπεις στη θέση του να πιάσεις χειριστήρια και να πρέπει να προσεγγίσεις ντοκους με αντίξοες συνθήκες για να αποβιβάσεις με ασφάλεια ανθρώπινες ζωές δύσκολα το καταλαβαίνεις. Ένας κάβος να κοπεί με 9-10 μποφόρ ΣΚΟΤΩΝΕΙ κόσμο. Είναι λανθασμένη η ιδεολογία να κρίνουμε την κρίση του κάθε Πλοιάρχου… Μπράβο του που το έβαλε μπράβο του που δε μπήκε… Ο Πλοιαρχος δεν είναι μόνο η μανούβρα είναι πολλά πολλά παραπάνω…
  15. Σε βάθος χρόνου θα γίνει απόσβεση είναι δεδομένο αυτό. Όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα θα γίνονται όλο και πιο αυστηρά ειδικά με τα emissions. Πολύ απλά, υπερήλικα πλοία περασμένης τεχνολογίας και χωρίς καινοτομίες για μείωση αποτυπώματος θα είναι ασύμφορα να λειτουργούν . Καλύτερα να είσαι προετοιμασμένος για αυτό παρά αν πληρώνεις δυσβάσταχτα ποσά για πλοία που δεν θα έχουν μέλλον σε 10 χρόνια από τώρα και να πρέπει τότε να κανείς τις ναυπηγήσεις…
×
×
  • Create New...