
hsw
eMembers-
Posts
416 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
2,767 profile views
-
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και πέρσι το ίδιο κάνανε (με αυτό που είχαν ανακοινώσει αρχικά για φέτος) - ο Πόρος ήταν στην πρωινή επιστροφή και στο μεσημεριανό από Πειραιά. Πέρσι μάλιστα νομίζω είχαν πάει πολύ καλά με τα απευθείας πρωινά για Ύδρα-Σπέτσες και γι' αυτό και η Hellenic φέτος έκοψε τον Πόρο από το δρομολόγιο των 8:30 και την Ερμιόνη από το δρομολόγιο των 10:00, για να μειώσει τη διάρκεια και να τους ανταγωνιστεί καλύτερα. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τα τελικά δρομολόγια της Magic φαίνεται να πέφτουν ακριβώς πάνω ή πολύ κοντά στις ώρες του Speed Cat στο 80%, οπότε η περικοπή του Πόρου ήταν μάλλον μονόδρομος. Τυχερή σε αυτό η Hellenic γιατί θα τσιμπήσει λίγη ακόμα κίνηση από εκεί. Επίσης να πούμε ότι και η Hellenic έχει ρίξει τις τιμές στη γραμμή πλέον - για Ύδρα τα περισσότερα δρομολόγια τα πουλάει στα 35€ (από 40€ αν δεν κάνω λάθος) και για Σπέτσες 48€ (από 54€). Το γαλατάδικο του FC5 βέβαια, των 2,5 ωρών για Ύδρα και 4 για Σπέτσες εξακολουθεί να έχει 40€ και 51€ αντίστοιχα, αφού δεν έχουν ανταγωνισμό εκείνη την ώρα, ούτε από Πειραιά το απόγευμα ούτε στις επιστροφές τα πρωινά. Τακτικές Seajets 😁🤡
-
Μα το Νάξος δεν πάει Κουφονήσια τις ημέρες που το Highspeed φτάνει μέχρι Αμοργό, οπότε δεν θα παίζανε στις ίδιες μέρες. Επίσης ακόμα κι αν κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες, το Νάξος κάνει νυχτερινό ταξίδι και στην ουσία δεν προσφέρει καμπίνες - γιατί το αποκλείω να υπάρχουν διαθέσιμες καμπίνες για οποιαδήποτε μέρα πλέον. Έτσι όπως το έχουν κάνει θα έχουν 3 φορές την εβδομάδα επιστροφή από Κουφονήσια και με τα δύο ενώ τις υπόλοιπες 4 μέρες καμία επιλογή. Όλα κουλά είναι, και να'ταν μόνο αυτά.. Στο κάτω κάτω αν ήταν να πιάνει μια φορά μόνο ας έπιανε μόνο στην επιστροφή κάποιες μέρες, όπου πρώτον είναι αρκετά πιο διαφορετικά τα ωράρια και από του Νάξος και από της Seajets (σε σύγκριση με το πρωινό κατέβασμα) και δεύτερον στην επιστροφή η Seajets σταματάει και Σχοινούσα-Ηρακλειά οπότε θα το ανταγωνιζόταν κάπως καλύτερα σε διάρκεια ταξιδιού. Πάντως σίγουρα δεν μπορεί να πιάνει και στο κατέβασμα και στο ανέβασμα γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα ανταγωνιζόταν ευθέως με το Δήλος στις επιστροφές από Παροναξία (που κάνουν και σχεδόν τους ίδιους χρόνους).. Εγώ πραγματικά έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι γιατί τα δουλεύουν φέτος τα Highspeed και βασικά σε τι αποσκοπούσε η αγορά του HS3. Έχουμε φτάσει Ιούνιο και ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι κάνουν. Και όσο πάει και χειροτερεύει, κατ' εμέ την έχουν χάσει τη σαιζόν σε όλες τις γραμμές πριν καν αρχίσει..
-
Ενώ σε Παροναξία, Κουφονήσια και Αμοργό δεν χρειάζεται η ταχύτητα; Η γραμμή του Ηρακλείου για μένα είναι χαμένη απο τη στιγμή που ανοίξανε τα πλάνα τόσο αργά και τόσο ελλειπώς. Και με αυτή τη "στρατηγική" θα χάσουν και τη συγκεκριμένη γραμμή που ήταν μέχρι πρότινος το HS4 αφού υπάρχει ευθύς ανταγωνισμός από το Champion Jet 3 και σε ωράρια και σε ταχύτητες. Τα κάστρα σου τα προστατεύεις, δεν τα παρατάς στο έλεος του ανταγωνισμού.. Τα'χουμε πει πολλές φορές και στο τέλος θα καταντήσουμε γραφικοί, αλλά κάθε πέρσι και καλύτερα. Απλά δεν περίμενα ότι η ταχύτητα και η χωρητικότητα του HS4 δεν θεωρούνταν απαραίτητα σ' αυτή τη γραμμή.
- 880 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Για μένα πάντως είναι αδιανόητο ένας τέτοιος όμιλος με τόσα πλοία να έχει μόνιμα τόσο ανεπαρκή και λίγα δρομολόγια στις περισσότερες γραμμές της. Είναι προφανές εκ του αποτελέσματος (για να μη μιλάμε υποκειμενικά) ότι η διαχείριση του στόλου και των δρομολογίων είναι κάκιστη. Και βλέποντας ότι κάθε χρόνο είναι και χειρότερη, μάλλον δεν μαθαίνουν καν από τα λάθη τους ή απλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί έχουν τη σιγουριά του μονοπωλίου. Όπως αδιαφόρησαν για το Σαρωνικό και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν, παρόμοια τύχη βλέπουν να έχουν και σε Ικαρία-Σάμο μιας και τόσα χρόνια τους πέφτει βαρύ να ενεργοποιήσουν κάποιο ταχύπλοο για Κυκλάδες από το Πάσχα (το οποιο σε συνδυασμό με έναν καλύτερο προγραμματισμό και μια πιο συντονισμένη στρατηγική θα ξεκινούσε και λίγο νωρίτερα δρομολόγια) ή να χρησιμοποιήσουν τον Πρέβελη για να βοηθήσει από κάποια γραμμή να καλυφθούν τόσες τρύπες που υπάρχουν. Αγοράσανε ολόκληρο ταχύπλοο Σεπτέμβριο και κατέληξαν να ανακοινώνουν δρομολόγια για καινούρια γραμμή σχεδόν Απρίλιο κι αυτά μισά, και τώρα διαβάζουμε ότι μπορεί και να πάρουν το HS4 απο Παροναξία το οποίο σκίζει τόσα χρόνια και στην ουσία να αφήσουν τη γραμμή στη seajets ως προς τα ταχύπλοα (το HHS των 28 κόμβων πιο πολύ θα ανταγωνίζεται τα συμβατικά τους παρά την Seajets των 35+ κόμβων). Οι μόνες σωστές κινήσεις που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια είναι μόνο απόσυρση ή πώληση πλοίων, γραμμών, εταιρειών κλπ. Κατά τα άλλα (στα "υγιή" κομμάτια μιας επιχείρισης όπως ανάπτυξη, σχεδιασμός, επενδύσεις, στρατηγική κλπ) για κλάματα. Και είμαι περίεργος να δω μετά τα φετινά τι και αν θα αλλάξει στα δρομολόγιά τους του χρόνου το Πάσχα ειδικά για Ικαρία - Σάμο...
-
Ένα νησί που είχε καθημερινή σύνδεση με το διοικητικό του κέντρο και τώρα διατηρεί τα 7 δρομολόγια την εβδομάδα (έστω και όχι καθημερινά) ΣΥΝ δύο φορές την εβδομάδα συνδεση με Αθήνα (και Λήμνο, Άη Στράτη), προσωπικά το βρίσκω αναβάθμιση. Μπορεί να μην κρατάει την σύνδεση 2 φορές την εβδομάδα, όμως τις άλλες μέρες με τα διπλά δρομολόγια προσφέρει περισσότερες επιλογές στους νησιώτες και επισκέπτες. Ας μην το αντιμετωπίζουμε σαν να "εξαφανίστηκαν" δύο δρομολόγια. Αλλά να δεχτώ ότι αυτό είναι και υποκειμενικό και ότι έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέγονται, πράγματι. Με τέτοιες ανακοινώσεις και τέτοια αιτήματα που διαβάζουμε τόσο καιρό δεν νομίζω ότι πρόκειται να τους πάρει κανείς στα σοβαρά, έστω κι αν το αξίζουν. Είναι παράλογο (για να το θέσω κομψά) να γκρινιάζουν για όλα και παράλληλα να ζητάνε και δρομολόγια για Καβάλα, για τα οποία δεν έχω καταλάβει καν ποια είναι η λογική ή η επιχειρηματολογία τους. Αλλά μάλλον είναι στη λογική του 'γιατί όχι' όπως και πολλά αλλά, οπότε σ αυτήν την περίπτωση ζητήστε και για Θεσσαλονίκη όπως ξαναείπα, ακούγεται πιο γκράντε η συμπρωτεύουσα. Και από την άλλη, γκρίνιες τώρα που συνδέονται και με Αθήνα επειδή τα δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη δεν είναι καθημερινά. Γκρίνιες και μετά όταν θα επιστρέψουμε στην προηγούμενη κατάσταση και κοπεί η Αθήνα. Γκρίνιες για όλα μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να υπάρχει σύνδεση με όλα τα λιμάνια ή στο σημείο που όλα τα πλοία που μπαίνουν στο λιμάνι της Σαμοθράκης θα δρομολογηθούν εκεί.. Τελικά ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι θέλουν και έτσι δεν πρόκειται να καταφέρουν και τίποτα δυστυχώς.
- 549 replies
-
- Alexandroupoli
- Samothraki
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
hsw replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Εντάξει να γκρινιάζουν στη Λήμνο και στην Καβάλα που χάνουν κάποια δρομολόγια (γιατί η σύνδεση εξακολουθεί να υπάρχει με άλλα πλοία). Αλλά να γκρινιάζουν και στη Σαμοθράκη που αποκτούν σύνδεση με Αθήνα 2 φορές την εβδομάδα (και μάλιστα με βολικά δρομολόγια);; Κλαίν' οι χήρες, κλαιν' κι οι παντρεμένες. Να υποθέσω ότι όταν επιστρέψουμε στην παλιά συνθήκη (δύο ξεχωριστές γραμμές) θα υπάρχουν γκρίνιες που κόπηκε η σύνδεση Σαμοθράκης με Λαύριο, σωστά;; Και όλα αυτά για 3 μήνες. Και υποτίθεται ότι είναι όλοι νησιώτες με παρόμοια προβλήματα και καταλαβαίνουν τη σημασία της ύπαρξης σταθερής και συνεχούς σύνδεσης με την ηπειρωτικη χώρα, την ώρα που στο ίδιο δρομολόγιο υπάρχει και ο τόσο ταλαιπωρημένος και απομονωμένος τους τελευταίους μήνες Άη Στράτης που επιτέλους βλέπει μια αχτίδα ελπίδας... Προτείνω να απαιτηθεί και σύνδεση με Θεσσαλονίκη. Γιατί Καβάλα και όχι τη συμπρωτεύουσα;; -
Ακριβώς. Και ειδικά στο Σαρωνικό που υπάρχει το αυτοκίνητο ως εναλλακτικός τρόπος μεταφοράς, πολλοί πλέον το προτιμούν οπότε ενώ υπάρχει ακόμα περισσότερη κίνηση δυνητικά, πολλοί δεν πλησιάζουν καν τα πλοία λόγω τιμών (και δρομολογίων). Σίγουρα. Όταν γράφω καταμαράν εννοώ τα FC, αλοίμονο αν τα αερο έχρηζαν αντικατάστασης μετά από 3-5 χρόνια. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι τα αερο εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα Flyingcat οπότε δεν "μετράνε" τόσο πολύ για τα δρομολόγια Ύδρας-Σπετσών κλπ, μέχρι ένα (μαξ 2) δρομολόγιο την ημέρα κάνουν. Ακόμα και το βαθύ χειμώνα με την πεσμένη κίνηση δεν αρκούν στη θέση των FC.
-
Όταν γράφω για τη Hellenic εξαιρώ τη γραμμή της Αίγινας γιατί εκεί ο ανταγωνισμός προφανώς είναι διαφορετικός και στο κομμάτι των ταχυπλόων εννοείται τα Αερο είναι ανώτερα των δελφινιών. Σε Ύδρα-Σπέτσες που είναι πιο έντονος ο ανταγωνισμός (και μεγάλη η πίτα): - Τα αερο, εκτός του ότι φάνηκαν κατώτερα των προσδοκιών σε θέμα ταχύτητας (3-4 kts κάτω από τα δελφίνια), δεν αρκούν το καλοκαίρι σε θέμα χωρητικότητας (παρόλα αυτά βέβαια τα βάζουν να κάνουν τα γαλατάδικα δρομολόγια στην πλειοψηφία τους με όλα τα νησιά μέσα) και γι' αυτό μάλιστα έχουν ανακοινώσει εδώ και μήνες ότι προτίθενται να αγοράσουν μεγαλύτερα για να αντικαταστήσουν τα καταμαράν (αλλά αν και όταν γίνει αυτό και πάλι θα είναι τελείως διαφορετικά τα δεδομένα, ήδη μέσα σε δύο χρόνια ήρθαν 2 -πιο- νεότευκτα πλοία και με καλές ταχύτητες). Και για να μην παρεξηγηθώ, ειδικά στο εσωτερικό τους είναι εξαιρετικά τα αερο και χαίρεσαι να τα ταξιδεύεις, αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος για Ύδρα-Σπέτσες θα τα προτιμήσει έναντι των μεγαλύτερων και γρηγορότερων (Magic, Alpha, FC3/4). - Μικρή διαφορά είχε φέτος το ότι δρομολόγησαν όλα τα FC στο Σαρωνικό. Συνολικά η Hellenic προσέφερε λιγότερες θέσεις σε σχέση με πέρσι (τα συνολικά δρομολόγια ήταν τα ίδια αλλά το FC4 που είναι το μεγαλύτερο έκανε ένα δρομολόγιο τη μέρα αντί για 2 πέρσι). - Τι να τα κάνουν τα γρήγορα ταχύπλοα όταν σε όλα τους τα δρομολόγια προσεγγίζουν και Πόρο, αυξάνοντας τη διάρκεια του ταξιδιού κατά μισή ώρα τουλάχιστον; Το δε FC4 το χαντακώσανε φέτος. Στο ένα δρομολόγιο που έκανε φέτος υπάρχει κάποιος που θα το προτιμούσε για Ύδρα (10:00-11:40) ή για Σπέτσες (10:00-12:40) όταν η Άλφα είχε απευθείας για Ύδρα 9:30-10:50 και για Σπέτσες 9:30-11:35; Δηλαδή τελικά το FC4 μόνο γρήγορο δεν ήταν.. - Για τα FC5/6 των 23-24 μιλίων τι να πει κανείς πια, 2+ ώρες για Ύδρα και ~3,5 για Σπέτσες, και με τιμές που πουλούσε ο ανταγωνισμός σχεδόν στο μισό χρόνο (απλά σε διαφορετικές ώρες). Γενικώς η εταιρεία δείχνει τελείως παρατημένη στο θέμα σχεδιασμού και στρατηγικής σε αυτή τη γραμμή. Είναι πιο πολύ λες και την έχουν ως back-up για όποια επιβατηγά πλοία δεν βρήκαν αλλού ρόλο (που πλέον είναι όλα τους τα FC, τη στιγμή που ο ξύπνιος Ηλιόπουλος με χειρότερα πλοία και ίδιας χωρητικότητας των FC3/4 κάνει χρυσές δουλειές στις Κυκλάδες). Τα δρομολόγια δεν έχουν αλλάξει καθόλου τα τελευταία 6-7 χρόνια (πέρα από κάποιες αλλαγές πλοίων), πχ τόσα χρόνια έχουν 2 καταμαράν (!) να φεύγουν από Σπέτσες και Ύδρα για Πειραιά με διαφορά μισής ώρας κάθε Κυριακή βράδυ και να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο ακριβώς τη στιγμή που τις προηγούμενες 4,5 ώρες δεν προσφέρουν κάποιο άλλο δρομολόγιο, και τόσα χρόνια δεν έχει ασχοληθεί κάποιος να κάνει έναν εξορθολογισμό. Και ενώ κάθε χρόνο φέρνουν περισσότερα πλοία στη γραμμή όπως λες κι εσύ, είμαι σίγουρος πως κάθε χρόνο χάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της κίνησης από τον ανταγωνισμό που μεγαλώνει. Με τόσα πλοία θα μπορούσαν να έχουν "προστατέψει" πολύ καλύτερα τη γραμμή. Πχ να βάλουν τον Πόρο ως προέκταση των αερο της Αγίας Μαρίνας, ώστε να πουλάνε πολύ πιο ανταγωνιστικούς χρόνους σε δύο δρομολόγια των άλλων νησιών. Αλλά όπως φαίνεται δεν είναι πάντα θέμα στόλου, είναι και θέμα στρατηγικής και δρομολογίων. Γι' αυτό λέω πως χρειάζονται και έξυπνα δρομολόγια πέρα απ'τα πλοία, αλλά μέχρι να ξυπνήσουν θα το έχουν χάσει το παιχνίδι. Κατ' εμέ τουλάχιστον.
-
Εξαιρετικά νέα, με το καλό! Η εταιρεία μέχρι τώρα έχει δείξει πολύ καλά δείγματα, τουλάχιστον στο Σαρωνικό, και το γεγονός ότι διπλώνει με ακόμα ένα νεότευκτο μόνο θετικό είναι! Η Hellenic αποδεικνύεται εξαιρετικά λίγη με πολύ αργά αντανακλαστικά και η Alpha ενώ ξεκίνησε πολύ δυναμικά νιώθω ότι παραμένει στάσιμη και χάνει την ευκαιρία της, χωρίς να θέλω να την αδικήσω. Με τα σωστά δρομολόγια μπορεί και πιστεύω/εύχομαι να καθιερωθεί.
- 94 replies
-
- magic sea ferries
- magic 1
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
hsw replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Πολύ κακή εξέλιξη για τον Άγιο Ευστράτιο.. Μετά από τόσες μέρες δε βρήκαν καμια καλύτερη λύση χειμωνιάτικα; Ακόμα και το Hellenic Highspeed που είχε δρομολογηθεί πέρσι για κάποια περίοδο φαντάζομαι καλύτερο θα ήταν. Ή ίσως θα ήταν μια ευκαιρία να δοκιμαστεί μια προέκταση του Κοραή για Λήμνο-Αγ. Ευστράτιο- Λαύριο, έστω μια φορά τη βδομάδα. Το Άνεμος πως και δεν ενδιαφέρθηκε; Φαντάζομαι θα ήταν σίγουρα καλύτερη λύση απ' τα δύο εβδομαδιαία δρομολόγια στις Δυτικές.. Και μη μου πείτε για τα κρεβάτια γιατί σίγουρα ο (σχεδόν) αποκλεισμός του νησιού δεν είναι καλύτερη/ αξιόλογη λύση. -
Και τα FC5/3; Φαντάζομαι είναι πιο οικονομικά..
-
Δεν συμφωνώ τόσο.. Με μια γρήγορη ματιά το καλοκαίρι η Σάμος έχει 5 αεροπορικά δρομολόγια ημερησίως (εκ των οποίων σχεδόν όλα με ελικοφόρα) και η Ικαρία 2 ημερησίως (και αυτά με ελικοφόρα). Οι τιμές βέβαια είναι όντως αρκετά κοντά οπότε δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό το πλοίο, αλλά ίσως εκεί πατήσουν και οι Στεφάνου θέλοντας να δώσουν μια καλή εναλλακτική στους επιβάτες της γραμμής, ειδικά αν αναχωρεί από Ραφήνα όπου τα μίλια είναι λιγότερα. Εξάλλου με τις τιμές που έχει η Αττικα δεν είναι και δύσκολο να την ανταγωνιστείς, πλέον την ανταγωνίζεται ακόμα και ο Ηλιόπουλος με τα ταχύπλοα... Με ένα δρομολόγιο Ραφήνα - (Τήνος) - Μύκονος - Εύδηλος - Καρλόβασι, ταχύτητα 22,5 kt και ανταγωνιστικές τιμές στα επίπεδα της Αττικα μαζι με τη seasmiles έκπτωση (-20%) θα κάνανε: Μύκονο σε 3:15 (όπου ο ανταγωνίσμος -από Ραφήνα- έχει 40€ σε 4:00 ή 72€ σε 2:15) Εύδηλο σε 6:00 (όπου ο ανταγωνισμός έχει 58,50€ -ή 47€- σε 7:00) Καρλόβασι σε 7:30 (όπου ο ανταγωνισμός έχει 74€ -ή 59€- σε 8:45) Επίσης θα μπορούσανε να παίξουν κάποιες μέρες και για Αγ. Κήρυκο (6 ώρες) - Πάτμο (7,5 ώρες). Δεν λέω πως είναι ιδανικό σενάριο χωρίς ρίσκο, το χειμώνα θα είναι αρκετά δύσκολο. Όμως δεν νομίζω πως η Ανδροτηνομυκονια σηκώνει και έκτο πλοίο (συμβατικό από την "κοινοπραξία") ειδικά με αυτή την ταχύτητα (είδαμε και το Κουιν με τι ταχύτητες κατέληξε να ταξιδεύει). Είναι ένα πολύ δυνατό πλοίο, νεότερο σχεδόν από οποιοδήποτε θα κληθεί να ανταγωνιστεί, το οποίο αποτελεί ένα όπλο για να τολμήσουν να ανοίξουν μια καινούρια γραμμή και να επεκταθούν. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι η Αττικά έχει την Ικαροσαμια αρκετά παραμελημένη με δύσκολες επιστροφές τα καλοκαίρια και στο έλεος της άγονης της Καβάλας το χειμώνα, οπότε με σωστά δρομολόγια και τιμές θα μπορούσε να σταθεί. Και το χειμώνα που θα σφιξουν τα πράγματα μπορούνε να συνεχίσουν τη γραμμή κάποιες μέρες ως προέκταση του απογευματινού πλοίου της Ανδροτηνομυκονιας με πολύ χαμηλό κόστος και ρίσκο. Εδώ που τα λέμε δεν βλέπω και πολλές άλλες μη-άγονες γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να δρομολογηθεί με (πιο) σίγουρη επιτυχία, ειδικά για το χειμώνα. Μια άλλη ωραία εναλλακτική θα ήταν το παλιό επιτυχημένο δρομολόγιο του Ιθάκη για (Τήνο) Μύκονο - Νάξο - Ίο (Σαντορίνη αν έβγαινε) αλλά εκεί θα ανταγωνίζονταν σε μεγάλο βαθμό τον εαυτό τους (Αικατερίνη και Super Express).
- 4,412 replies
-
Το θέμα είναι και τι λένε τα νούμερα συνολικά για το Σαρωνικό και τη Ραφήνα ως γραμμές. Αν δηλαδή ήταν καλύτερα πέρσι με παρουσία και στις δύο γραμμές (και ίδια δρομολόγια στο Σαρωνικό με φέτος) ή αν έφερε τόσο περισσότερο κόσμο το FC3 στο Σαρωνικό και ήταν καλύτερα φέτος. Κατά τα άλλα σίγουρα καλύτερα να είσαι στο κάστρο σου και να ανταγωνίζεσαι το Speed Cat που πουλάει το δίωρο Πειραιάς-Σπέτσες 50€ από το να ανταγωνίζεσαι το Superexpress που πουλάει την "αντίστοιχη" διαδρομή Ραφήνα-Τήνος 35€..
- 361 replies
-
- hellenic seaways
- hsw
- (and 8 more)
-
Σωστα, εννοείται πως η Seajets δεν προσέθετε ποτέ Μύκονο ή άλλους προορισμούς στο δρομολόγιο για να μην ανταγωνίζεται τον εαυτό της και γιατί δεν έφτανε και το ωράριο για μονό πλήρωμα στο ταχύπλοο. Επι νελ όμως έχω την εντύπωση πως ήταν μέσα και η Μύκονος σε αρκετά δρομολόγια, ίσως και Πάρος.
-
Από χθες είχαν αλλάξει το σημερινό δρομολόγιο για αναχώρηση στις 9:30 αντί για 8:00, δεν γνωρίζω το λόγο. Τελικά πρέπει να έφυγε κατά τις 9:45 από Πειραιά.
- 174 replies
-
- incat
- condor rapide
- (and 10 more)