Jump to content
Shipfriends

rantanplan

eMembers
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Οι μεγάλοι "πονηρογαιδαροι" είναι της Άττικα (και κανένα έκτακτο για Ικαροσαμία και 1000 εισητήρια από Συρο) που ήθελαν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Ας πρόσεχαν.
  2. Αφού απέκτησε ξεχωριστή σελίδα ο ΒΟΑΚ, να πούμε ότι αυτά τα χρονοδιαγράμματα είναι τα θεωρητικά μεν, εντελώς ουτοπικά δε. Στο ΣΔΙΤ και το δημόσιο έργο έχουν γίνει μελέτες και τώρα ξεκινάνε να στήνονονται εργοτάξια, με προβλήματα. Η Παραχώρηση δεν έχει υπογραφεί ακόμα (η Τέρνα είναι προσωρινός ανάδοχος) και ένας βασικός λόγος είναι οι εκκρεμότητες με προσφυγές για τη χάραξη από δήμους. Η αρχή του 2025 είναι η τρέχουσα εκτίμηση για υπογραφή της Παραχώρησης (μετά από προηγούμενες παρατάσεις) και όχι έναρξης της κατασκευής. Η 5ετια για μελέτες και κατασκευή είναι άπιαστη, με δεδομένο ότι το μήκος της παραχώρησης είναι πολύ μεγάλο και οι εκκρεμότητες για οριστικές χαράξεις, απαλλοτριώσεις πάρα πολλές. Οριστικές μελέτες δεν έχουν ξεκινήσει.
  3. Δύτες δούλευαν τις 2 μερες στα ύφαλα για προχειρη στεγανωση, για να ξεκινησει άντληση.
  4. ένα ρετρό βίντεο του λιμανιού από τα 70s.
  5. ίσως μια ναυπήγηση να υπονοείται (λόγω και του ποσού) από το: "η Attica έχει καταθέσει πρόταση, ύψους 120 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις αναβάθμισης του στόλου της με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για το α’ μέρος των επενδύσεων που δρομολογεί η ακτοπλοϊκή, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, τη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων της".
  6. Ποιος θυμάται / αναγνωρίζει το αντίστοιχο πράσινο πλοιο; Δεν φαίνεται να ήταν κάποιο από τα παλόμα. Φαίνεται ότι ήταν πάντως πιο αργό από το βεργίνα , έφυγε πρώτο, έφτασε δεύτερο
  7. ένα άρθρο με το μπακγκράουντ της αρχικής "κατάσχεσης" του ιρανικού πλοίου στην Κάρυστο
  8. Μαζωνάκης, Πέραμα και Κάννες. Οψόμεθα
  9. ok, ανεξάρτητα του τι πιστεύει κανεις για το προσφυγικό - "λαθρο"μεταναστευτικό, από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί πνιγμένοι και η Πάρος βιώσε πάλι να βγαίνουν πτώματα από τη θάλασσα, ας είμαστε λίγο πιο μαζεμένοι στους εξυπνακισμούς. Ας αντιληφθούμε κατ'ελάχιστον ότι δεν κάνουν κρουαζιέρα και δεν θέλουν να έρθουν στον Πειραια.
  10. Γκρίνια στην Πάτρα, γιατί το βόρειο τμήμα του Ε65 ενισχύει περαιτέρω τους ανταγωνιστές της Ηγουμενίτσας
  11. Εδώ όλο ωριαίο ντοκυμαντέρ, που περιλαμβάνει τις χαριτωμένες ή όχι τόσο αναφορές "ελληνικού ενδιαφέροντος"
  12. Κατά την κατασκευή της διώρυγας τα υποθαλάσσια πρανή είχαν επενδυθεί με κρηπιδότοιχο από λιθοδομή για προστασία. Ο κρηπιδότοιχος διακρίνεται ακόμα σε κάποια τμήματα, ωστόσο στο μεγαλύτερο τμήμα του έχει πλέον καταστραφεί, λόγω παρέλευσης δεκαετιών χωρίς συντήρηση και της διέλευσης με τα χρόνια όλο και μεγαλύτερων πλοίων σε μικρή απόσταση από τη διώρυγα, μέσω της ροής του νερού. Με την καταστροφή του κρηπιδότοιχου η διάβρωση φτάνει στα υποθαλάσσια πρανή και στα τμήματα που οι βραχώδεις σχηματισμοί είναι πιο τεκτονισμένοι παρατηρούνται αστοχίες. Από τις αστοχίες των υποθαλάσσιων πρανών προκύπτει απώλεια μάζας και στήριξης και στα ορατά πρανή πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η ευστάθειά τους και να σημειώνονται χαλαρώσεις και τελικώς καταπτώσεις. Συνεπώς το βασικό πρόβλημα δεν είναι τόσο τα πρανή, αυτό είναι το σύμπτωμα, το βασικότερο πρόβλημα είναι το υποθαλάσσιο τμήμα και η επίλυσή του (με διατήρηση του πλάτους της διατομής) έχει σοβαρές τεχνικές δυσκολίες.
  13. Από το live video της κυρίας στο facebook φαίνεται μάλλον να ελέγχεται η φωτία.
  14. Αδυναμία προσέγγισης του Κοραή χθες λόγω "πτώσης της στάθμης της θάλασσας".
×
×
  • Create New...