Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Υπάρχει ένας ενδιαφερόμενος για το πρώτες.για να δούμε στον πληστειριασμο βεβαια
  4. Άρα αυτό είναι το μόνο της παλιάς ανες που ταξιδεύει αυτή τη στιγμή.καλα ταξίδια να έχει και με το καλό και το αγιος Νεκταριος
  5. Όντως πωλείται το πλοίο και φέτος δεν θα κάνει δρομολογια
  6. Ας δούμε το Champion Jet 3 δεμένο στην Σαλαμίνα παρέα με το Superrunner Jet II. Πηγή: Ελληνική Ακτοπλοϊα
  7. Ας δούμε το ταχύπλοο δεμένο στην Σαλαμίνα παρέα με το Naxos Jet.+ Από το Ελληνική Ακτοπλοϊα
  8. Ήταν 4 χρόνια νεώτερο κ από ό,τι είχα ακούσει σαν κατασκευή ήταν καλύτερο Τελικά όλα είναι τύχη,περιπλανήθηκε στην Άπω Ανατολή μέχρι που πήγε στον σκραπατζή ενώ το Ν ΣΑΜΟΣ βολεύτηκε στην HSW Κ όμως αυτό του έχει στερήσει ναυλώσεις δλδ ζεστό χρήμα Κατά τα άλλα το βαπόρι έχει τα προσόντα με 1 καταπέλτη γιά κάθε γκαράζ (πάνω κάτω) σημαίνει γρήγορη φορτοεκφόρτωση
  9. Στην μεγάλη δεξαμενή ανέβηκε το PORTOFINO και στην μικρή το GRACE LEO. To TWINKLE STAR μεθόρμισε στον σαρανταρη ενώ στο TASSILI II φαίνεται πως βάφτηκε η δεξιά μπάντα και το γύρισαν με πλώρη για την αριστερή.
  10. Αυτο μέσα σε τι κατάσταση ειναι ; Σε ποιο δρομολόγιο θα μπει;
  11. Όπως φαίνεται θα το δούμε να ταξιδεύει το καλοκαίρι στο Αιγαίο.
  12. ships_info_kavall

    TASSILI II

    Tassili II at Neorion Shipyard
  13. Twinkle Star at Neorion Shipyard
  14. ships_info_kavall

    GRACE LEO

    Grace Leo at Neorion Shipyard
  15. Με τις κλασικές του ταχύτητες από ότι βλέπω ,να υποθέσω επισκευάστηκε..
  16. Ήταν άσπρο πριν μπει στη δεξαμενή. Στη δεξαμενή θα βγάλουν όλα τα water jet νομίζω για επισκευή.
  17. Το Caldera Vista ξεκίνησε χθές από το Algeciras και επιστρέφει στον Πειραιά
  18. Με 57,7 ειναι αδύνατο να βγει το πλοιο ακομα και με πρωτόκολλο σε καθε ταξίδι. Οριακα πρεπει να βγαινουν τα καυσιμα και αυτο μονο με πληρότητα στο 100%. Να θυμησουμε οτι η σιτζετ ξεκινησε την σεζον με τιμες στα 79,7 ευρω επεσε στα 76,7 και απο προχθες 57,7. Οποτε μαλλον κατι δεν πηγαινε καλα στο κομματι πειραιας χανια και προσπαθει να μειωσει οσο μπορει της χασουρα. Απο την αλλη για μηλο το εισητηριο απο χανια ειναι 77,7, πραγμα που σημαινει οτι απο κει θα προσπαθησει να δουλεψει κυριως το πλοιο για κερδος οπως και το κομματι μηλος πειραιας.
  19. Βγάζει 21 κόμβους υπηρεσιακή. Στο ντεκ 5 και 6 που τα άλλα fossen έχουν το άνω γκαράζ αυτό έχει όλο καμπίνες και στο ντεκ 7 εκεί που το Champion έχει αεροπορικά αυτό έχει ένα σαλονάκι και μία τεράστια ντισκο μέχρι πρύμα κάτω από τη πισινα ενώ πλώρα στο καθρέφτη έχει αλλο ένα μικρό σαλονακι(στο Champion καμπίνες).Στο ντεκ 8 έχει πρυμα ένα σαλονάκι όπως στο Ίκαρος και Πασιφαη,το καταστημα εκεί που στα άλλα fossen είναι το αίθριο και 3 εστιατορια(buffet στο καθρεφτη ala carte και self service στο ίδιο σημείο όπως στο Champion).Στο 9 εκεί που τα δικά μας έχουν τη ντίσκο τούτο έχει ένα μεγάλο μπαρ-σαλονι.Όλα αυτά φαίνονται στο deckplan του εδώ. Το Carthage είναι κονταδελφο των δικών μας fossen.Ειναι μια μείξη των Fossen των Μινωικων με της ΑΝΕΚ,όμως με διπλάσιο αριθμό κλινών και γκαραζ με τα μισά lane meters.Για το μέγεθος του(180 μόλις μετρα) θεωρώ πως έχει καλύτερη εκμεταλευση χωρου. Δε ξέρω σε ποια γραμμή στην Ελλάδα θα ταίριαζε,έχει πολλές κλίνες και μικρό γκαράζ.Έχει δηλαδή τα χαρακτηριστικα του Βενιζέλος που με το ζόρι βρήκε πάλι ρόλο στα Χανιά.
  20. Zibo Chinese Type 15546/A0BV 1997 hp Επ'ευκαιρίας ας το δουμε και 6 χρονια πριν να φτανει Ικονιο Και ειναι αδερφο με τα ομοσταυλα Λουτρό,Καλικράτης και Φρές
  21. Είναι ο γνωστός (τουλάχιστον στους παλαιότερους) από την σχολική ιστορία ΑΜΙΛΚΑΣ Βάρκας, πατέρας του ΑΝΝΙΒΑ στρατηγών των Καρχηδονιακών πολέμων (που εν πολλοίς κατέληξαν στην κατάληψη των Ελληνικών αποικιών της Σικελίας από τους Ρωμαίους)
  22. Ποσό θα καίει το champion 1 για να κατεβαίνει Χανιά και για αν βγαίνει σε 5 ώρες το δρομολόγιο με ενδιάμεση τη Μήλο;
  23. Άλλαξε και επισήμως το όνομά του σε Ariel, όνομα-απορρυπαντικό, όπως μας είχε πεί παραπάνω και ο Madonna Centoporte. Άλλαξε και η σημαία σε Togo. Νέα μονοβάπορη εταιρεία η Ocean Rose SA με έδρα το Βαθύ της Αίγινας, ενώ στην ίδια διεύθυνση κατοικοεδρεύει και η διαχειρίστρια εταιρεία που λέγεται Aegina Maritime Single Member PC.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...