Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Καζαμίας 2018

Recommended Posts

Αναπληρωματικός Καζαμιογράφος φέτος, για να δούμε τι θα πιάσουμε στο τέλος της χρονιάς:


Ιανουάριος

Ανταποκρινόμενος στις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν μετά νο ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ, ο ΥΕΝ Κουρουμπλής ανακοινώνει την καθιέρωση του θεσμού του Κρατικού Κομισσαρίου επάνω στα πλοία με ελληνική σημαία. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι απαραιτήτως μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, να φέρουν μούσι σαν του Άρη Βελουχιώτη, ενώ θα πρέπει να αποδεικνύουν μέσω εξετάσεων πως έχουν διαβάσει εκτενώς τα έργα των Μάρξ, Μπακούνιν και Μίμη Ανδρουλάκη.

 

Μετά το επιτυχημένο άνοιγμα του Αιγίου σαν τόπος χειμερινής αναπαύσεως των πλοίων της Ventouris Ferries, ο Αρκουμάνης το πάει ένα βήμα πιο μπροστά και δηλώνει πως το Galaxy θα κάνει χειμερινή ακινησία στο Αλεποχώρι.

 

Οι επιτελείς της Attica και της HSW συνεδριάζουν ολημερίς κι ολονυχτίς, σχεδιάζοντας δρομολόγια εντός και εκτός Ελλάδος. Τις βραδυνές ώρες, οι συνεδριάσεις μεταφέρονται στο πατσατζήδικο του Αχιλλέα του Ασλανίδη, για να λιγδώνει και το άντερο.

 

Σε ένδειξη καλής θελήσεως και αντιλαμβανόμενος το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Σαμοθράκης, ο απεργών courrier που μεταφέρει τα πιστοποιητικά του Σαόνησος, δέχεται να μεταβεί από τα γραφεία του Νηογνώμονα μέχρι τη Λιβαδειά. Δέσμευση Μανούση σε τοπικό ραδιόφωνο της Αλεξανδρούπολης πως θα πληρώσει σουβλάκια για τη διατροφή του courrier.

 

Πρωτοσέλιδη προφητεία της Ελεύθερης Ώρας για σκοτεινό σχέδιο αφελληνισμού της Ελληνικής Ακτοπλοίας. Ανίερη συμμαχία από Σιωνιστές, οπαδούς του μ-λ ΚΚΕ, Μάρτυρες του Ιεχωβά και Τούρκους κεμπαμπτζήδες της πόλης των Αδάνων.

 

Λαμβάνει χώρα ο πλειστηριασμός του Αίολος Κεντέρης Ι. Στην αίθουσα εμφανίζονται πιασμένοι χέρι-χέρι Ηλιόπουλος και Αβραντίνης και οι φήμες οργιάζουν πως ο Σούπερ Μάριο αγοράζει τη ΝΕΛ την οποία αναγνωρίζει σαν κορυφαίο brand name στο χώρο της Ακτοπλοίας.

 

 Φεβρουάριος

Στο ΣΑΣ Φεβρουαρίου, η κόντρα SeajetsGolden Star εντείνεται ακόμη περισσότερο με αφορμή την πρόθεση των Αφών Στεφάνου να αγοράσουν οικόπεδο στη Ριτσώνα και να εμποδίζουν το Μάριο Ηλιόπουλο να κάνει προπόνηση για την καθιερωμένη ανάβαση-ράλι. Παρεμβαίνει τηλεφωνικά ο Συμεών Παληός που καλεί τους εμπλεκομένους σε γεύμα συμφιλίωσης σε lounge χασαπο-ταβέρνα στη Χασιά.

 

Η τελευταία Κυριακή της Αποκριάς βρίσκει τους χρήστες Proud Ionian, Kerkini, Ariadne και Mr. Zoo να πρωτοστατούν σε πολυμελή αντιπροσωπεία των Shipfriends που συμμετέχουν στο Καρναβάλι της Πάτρας με άρμα-ομοίωμα του Κεφαλονιά. Αντίπαλο δέος αποτελεί άλλο άρμα από το Παλαιό ΠΑΣΟΚ το Ορθόδοξο. Το άρμα τους απεικονίζει το Αγία Ζώνη ΙΙ με την επωδό: Με το ΠΑΣΟΚ θα είχε γίνει κοραλλιογενής ύφαλος. O Proud Ionian είναι σε ιδεολογικό δίλημμα αν θα πρέπει να είναι στο άρμα του ΠΑΣΟΚ αλλά τον κερδίζει το Κεφαλονιά.

  

Οι επιτελείς της Attica και της HSW εξακολουθούν να συνεδριάζουν ολημερίς κι ολονυχτίς. Αγκάθι τα Νήσος Χίος και Διαγόρας, των οποίων τα πληρώματα αρνούνται να γυρίσουν πίσω στην ελληνική πραγματικότητα και προβαίνουν σε βίαιες διαμαρτυρίες ώστε να επιστρέψουν σε Αλγερία και Μαρόκο αντίστοιχα. Σε συγκέντρωση ναυτικών έξω από τα γραφεία της Attica, την ατμόσφαιρα δονεί το σύνθημα «Κάλλιο σκλάβος στ’ Αλγέρι, παρά με το Λιμενικό καρτέρι»

 

Καταγγελία-καταπέλτης του Φώτη Μανούση πως ο ανταγωνιστής του στη γραμμή της Σαμοθράκης, Χατζηγαβριήλ, απήγαγε τον courrier μαζί με τα πιστοποιητικά του Σαόνησος από οβελιστήριο της Λιβαδειάς πρός άγνωστον κατεύθυνση.

 

Μάρτιος

To ΣΑΟΣ ΙΙ παίρνει παράταση των πιστοποιητικών του μέχρι το 2023 μόνο που στον κατάπλου του στην Αλεξανδρούπολη, όργανο του ΛΣ καταγγέλει πως 3χρονο παιδάκι ουρούσε στη θάλασσα την ώρα του κατάπλου. Συλλαμβάνονται επ’ αυτοφόρω οι γονείς του παιδιού, ο Πλοίαρχος, ο Α’ Μηχανικός και ο Β’ Χυτροκαθαριστής, ενώ το παιδάκι κλείνεται σε αναμορφωτήριο. Οι συλληφθέντες αντιμετωπίζουν κατηγορίες μόλυνσης του περιβάλλοντος κατ’ εξακολουθησιν και με δόλο, σε βαθμό κακουργήματος. Ο Αλέξης Κούγιας σπεύδει στην Αλεξανδρούπολη για να παραστεί νομικά στους συλληφθέντες.

 

Η παντόφλα Άξιον Εστίν που κάνει δρομολόγια στο Άγιο Όρος βγαίνει για ετήσια ακινησία. Η επιλογή της Καλυμνιώτικης παντόφλας με το όνομα Ολύμπιος Ζεύς σαν αντικαταστάτη της, ξεσηκώνει θύελλα διαμαρτυριών από τη Αθωνική κοινότητα λόγω του ειδωλολατρικού ονόματός της ενώ η Ελεύθερη Ώρα αποκαλύπτει πως ο πλοιοκτήτης της παντόφλας εθεάθη να τρώει τουλούμπες τη Μεγάλη Παρασκευή και πως το σχέδιο αφελληνισμού της ακτοπλοίας είναι σε πλήρη ισχύ.

 

Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα του πλειστηριασμού του Αίολος Κεντέρης Ι, νικητές το δίδυμο Ηλιόπουλου-Αβραντίνη που αποκαλύπτουν συγχώνευση Seajets και ΝΕΛ. Νέα ονομασία της εταιρείας ΝΕΛjets με σήμα την τριήρη με KaMeWa. Σε αντίδραση για τα νέα, η Golden Star ζητάει άδεια σκοπιμότητας για ταχύπλοο στις γραμμές Καλλονή – Σκάλα Πολιχνίτου – Πλωμάρι - Μυτιλήνη και Ερεσσός – Σίγρι – Μεστά.

 

Ο Nick the Greek επισκέπτεται τον Κάπτα-Μάκη στην Ελβετία και παίρνει αποκλειστική συνέντευξη που θα συζητηθεί. Ο Άρχοντας ερωτόμενος για το πως τα δρομολόγια της Blue Star στα Δωδεκάνησα θυμίζουν τα δικά του απαντά: «Γατάκια, εγώ κι ο Βασίλης Δανιήλ είμασταν 20 χρόνια μπροστά»

 

Απρίλιος

Με τον courrier και τα πιστοποιητικά ακόμα αγνοούμενα, ο Μανούσης πάει στη Νικολούλη. Στην εκπομπή συμμετέχουν όλα τα καραβολατρικά sites και blogs με εκπροσώπους τους, με το στούντιο να μετατρέπεται σε ring, όταν ο Proud Ionian αποκαλεί το Θεόφιλο, "χρέπι". Πάραυτα, το πάνελ συγκλονίζει τηλεφωνική μαρτυρία του χρήστη enas chiotis που καταγγέλει πως είδε τον courrier παρέα με δίμετρη Ρωσίδα στο Γιάφκα Live στον Τύρναβο.

 

Οι επιτελείς της Attica και της HSW εξακολουθούν να συνεδριάζουν ολημερίς κι ολονυχτίς, μα άκρη με τα δρομολόγια δε βγαίνει. Σε μια στιγμή απελπισίας, πέφτει η ιδεά να πάρουν τηλέφωνο τον κάπτα-Μάκη για βοήθεια. Η απάντηση του Άρχοντα σε ανοιχτή ακρόαση με όλο το meeting room είναι: "Ρε δε με χέζετε, που θα ξανασχοληθώ εγώ μαζί σας? Πάρτε τον Μπάτζιο"(σημείωση: Όχι τον Ρομπέρτο, τον πρώην αρχιπλοίαρχο της GA Ferries)

 

Η AML έχει χεστεί στα λεφτά και ήδη κοιτάνε επέκταση πέρα από τις γραμμές του Μαρόκου, και στις γραμμές του Κονγκό, της Μαυριτανίας και του Τζιμπουτί. Σειρά ονομάτων υποψηφίων πλοίων παρελαύνουν στο shipfriends με τα Αριάδνη, Blue Star Delos και Superfast XII να εμφανίζονται ως επικρατέστερα. Τελικά η AML ναυλώνει για φέτος το Σκοπελίτη, την παντόφλα Παναγία Κοίμησις και το Μπόμπ ο Σφουγγαράκης, απορρίπτεται ο Γεώργιος Μπρούφας σαν περιττή πολυτέλεια.

 

Μάιος

Το Αίολος Jet I ετοιμάζεται πυρετωδώς για δρομολόγια, έχοντας φορέσει πια τις μηχανές του Swift I που είναι παραπλήσιου τύπου με τις παλιές δικές του. Τιμής ένεκεν, η ΝΕΛjets προσλαμβάνει για πλοίαρχο το Χάρη Τσουκαλά.

 

Το κουφάρι του Swift I πωλείται όχι για διάλυση στο Selim αλλά στην 3Ε Ελλάς η οποία προτίθεται να το χρησιμοποιήσει για Limited Edition κουτάκια Coca Cola. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της 3Ε σχολιάζει στη Ναυτεμπορική πως "τα κέρδη μας θα εκτοξευθούν σαν ρουκέτα".

 

Επιτέλους ανακαλύπτεται με τη βοήθεια του drone του χρήστη +Hayabusa, ο αγνοούμενος courier με τα πιστοποιητικά του Σαόνησος, σπιτωμένος όχι με 1 αλλά με 2 δίμετρες Ρωσίδες και 1 Μολδαβή, σε γκαρσονιέρα στην Καλαμαριά. Της υπόθεσης επιλαμβάνεται η οικεία λιμενική αρχή, κι αφού δεν υπήρχε πλοίαρχος εκεί κοντά, συλλαμβάνεται ο οδηγός του λεωφορείου του ΟΑΣΘ που περνάει κάτω από το σπίτι του αγνοουμένου.

 

Ιούνιος

Αφού με τις συνεδριάσεις προκοπή δεν βλέπουνε, τα στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς προκρίνουν τη λύση του Θανάση Μπάτζιου όπως πρότεινε ο κάπτα-Μάκης σαν General Manager της Blue Star και της HSW. Δρομολόγια βγαίνουν εν μία νυκτί με το νέο εταιρικό προφίλ της εταιρείας να συνοψίζεται στη φράση "Παντού, Τα Πάντα, Όλα". Σε αυτά τα πλαίσια και τιμής ένεκεν, το Blue Star Paros γίνεται η ναυαρχίδα του Ομίλου και μετονομάζεται σε Blue Star Romilda.

 

Συλλαμβάνεται ο χρήστης Nick the Greek από το Λιμενικό Σώμα σε συνεργασία με το ΣΔΟΕ και βασανίζεται στα κρατητήρια του Β' Λιμενικού στο Κερατσίνι για να μαρτυρήσει τη διεύθυνση του κάπτα-Μάκη στην Ελβετία, ώστε οι Ελληνικές Αρχές να πάνε να εισπράξουν τα χρωστούμενα. Οι μέθοδοι ωμής ψυχολογικής βίας περιλαμβάνουν την βίαιη παρακολούθηση βίντεο με μανούβρες του Κεφαλονιά, ομιλιών του Μανώλη Κεφαλογιάννη στο Ευρωκοινοβούλιο στα Γαλλικά με κρητική προφορά, και ακρόαση άρθρων και προφητειών της Ελεύθερης Ώρας σε μορφή podcast.

 

Ο χρήστης Panagia Ekatontapiliani μετακομίζει σε αντίσκηνο πάνω στον Τύμβο της Σαλαμίνας για τους καλοκαιρινούς μήνες ώστε να παρακολουθεί τις κινήσεις των παντοφλών και να μας ενημερώνει για την πρόοδο κατασκευής αυτών που χτίζονται. Τα ναυπηγεία και καρνάγια της περιοχής αναλαμβάνουν την σίτησή του εκ περιτροπής, ενώ το Shipfriends εγκαθιστά οπτική ίνα στον Τύμβο για να διευκολύνει τη σύνδεση με το forum.

 

Ιούλιος

Με το Nick the Greek να σαπίζει στο κολαστήριο του Β' Λιμενικού, η Παγκρήτιος Ένωση υπό την ηγεσία του Μπάμπη Σαλβαράκη, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για την απελευθέρωσή του, ενώ ο Panagia Ekatontapiliani στο αντίσκηνο ξεκινά απεργία πείνας, συνεπικουρούμενος από τον Petros P ο οποίος υπόσχεται να κρατήσει την αναπνοή του μέχρι την απελευθέρωση του αλυσοδεμένου καραβολάτρη.

 

Τα καλοκαιρινά δρομολόγια έχουν αρχίσει με τα επιτελεία Seajets και Golden Star να προβληματίζονται όσον αφορά τα δρομολόγια των πλοίων τους. Επικρατεί κομφούζιο στα πληρώματα σχετικά με την σειρά των προσεγγίσεων και είναι συχνό φαινόμενο οι πλοίαρχοι να πλακώνονται στο vhf σχετικά με το ποιό πλοίο πιάνει σε ποιό νησί. Το Αίολος Jet I ευθύνη πλοιάρχου, πραγματοποιεί έκτακτη επετειακή προσέγγιση στη Safaga.

 

Καθημερινή λαοθάλασσα στα δρομολόγια του Νήσος Κεφαλονιά απ' την Πάτρα, το πλοίο αποδεικνύεται μικρό για να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες. Η Kefalonian διπλώνει τις αναχωρήσεις και ναυλώνει το Βιτσέντζος Κορνάρος το οποίο πραγματοποιεί δρομολόγια με συνεχή συνοδεία ρυμουλκού, καλού-κακού. Ο Γιώργος Ξηραδάκης της XRTC γίνεται μέλος του Shipfriends και εντυπωσιασμένος από τις αναλύσεις του Proud Ionian για τις γραμμές του Ιονίου, τον προσλαμβάνει σαν ειδικό αναλυτή Ιόνιας ακτοπλοίας.

 

Αύγουστος

Η κόντρα Seajets - Golden Star έχει φτάσει στο απροχώρητο και για να μην έχουμε έκτροπα, βρίσκεται λύση με παρέμβαση του Μητροπολίτη Σύρου, Δωρόθεου. Οι εταιρείες θα λύσουν τις διαφορές τους σε αναμέτρηση-reality show που θα περιλαμβάνει τους παίχτες-στελέχη να αναμετρώνται σε ακτοπλοικές δοκιμασίες τύπου "ρεμέτζο στο παλιό της Μυκόνου νύχτα με 9άρι" και "φόρτωση 2 χιλιάδων ευλαβών προσκυνητών από Τήνο με το πλοίο να έχει καθίσματα μόνο για 500". Σε δηλώσεις του στον Εφοπλιστή ένεκα του reality, ο Κώστας Τζώρτζης καθησυχάζει τους εργοδότες του λέγοντας "Καπτά Γιώωωωργηηηηη, τους έχουμε". Ενώ ο Τάσος Τρέσσος απαντά μονολεκτικά: "Κόμπλααααα".

 

Νικητής στη μάχη της Ραφήνας, η Fast Ferries. Ενώ οι ανταγωνιστές έχουν επιδωθεί στη δημιουργία όλο και πιο περίπλοκων δρομολογίων, ο Παναγιωτάκης συνειδητοποιεί πως κανείς πια δεν κάνει πρωινό δρομολόγιο σκέτο  Άνδρο - Τήνο - Μύκονο. Το Αικατερίνη Π δρομολογείται εκτάκτως κάθε πρωί από Ραφήνα και σπάει ταμεία.

 

Το ΣΑΣ δίνει έκτακτα δρομολόγια στο Λατώ για Πειραιά - Χανιά με προέκταση Αλεξάνδρεια - Βηρυττό -  Λαττάκια, το Βηρυττός - Λαττάκια επιδοτούμενο. Σε επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων στον ΥΕΝ Κουρουμπλή με ποιά κριτήρια δρομολογείται ένα πλοίο με 1 μηχανή σε τέτοιο δρομολόγιο, η απάντηση είναι πως "Δεν έχει μια μηχανή, έχει δύο. Μια του πλοίου, και μια ο Κομισσάριος που εκπροσωπεί την κρατική μηχανή. Να μπαίνει ο κόσμος άφοβα"

 

Σεπτέμβριος

Η σεζόν φτάνει στο τέλος της και στην Αδριατική εξελίσσεται σε θρίαμβο της Ventouris Ferries. Απελπισμένη η Adria κηρύσσει πτώχευση ενώ ο Βεντούρης αγοράζει τα Άνεμος και Αίολος μετονομάζοντάς τα και αυτά Rigel, ανοίγοντας τη γραμμή των Αγίων Σαράντα. Ο χρήστης Neptune ταυτόχρονα καταθέτει ενώπιος ενωπίω, τα σχέδιά του για τη ναυπήγηση του νέου Polaris, την επίβλεψή του οποίου θα αναλάβει ο ίδιος.

 

Ο courrier, τα πιστοποιητικά, οι Ρωσίδες και η Μολδαβή αισίως απελευθερώνονται από το Λιμεναρχείο και ο Μανούσης στέλνει το ΣΑΟΣ ΙΙ σε έκτακτη προσέγγιση στην Παραλία Αρετσούς για τους παραλάβει. Η επιβίβαση γίνεται με δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και το πλοίο αποπλέει για Αλεξανδρούπολη. Δυστυχώς όμως μέχρι να φτάσει, τα πιστοποιητικά έχουν πια λήξει. Ο Φώτης Μανούσης δεν το βάζει κάτω και καταγγέλει τον ανταγωνισμό πως έριξαν γκόμενες στον courrier, δεσμεύεται δε, όπως και ο ΥΕΝ Κουρουμπλής να βγούν νέα πιστοποιητικά για το Σαόνησος, εντός 2 ημερών.

 

Ο Nick the Greek απελευθερώνεται από το Β' Λιμενικό, και όλα τα στελέχη του μετανοούν για την κακομεταχείριση, εγγραφόμενα μέλη στο Shipfriends. Ο Μπάμπης Σαλβαράκης τον αφήνει να φορτώσει ένα βράδυ το Κρήτη ΙΙ, τιμής ένεκεν. Ο Panagia Ekatontapiliani σταματάει την απεργία πείνας, εγκαταλείπει τη σκηνή και αρχίζει τα ταξίδια στο Αιγαίο για να τρώε βαπορίσιες μακαρονάδες και πατσίτσιο.

 

Οκτώβριος

Ο Grimaldi πραγματοποιεί το μεγάλο μπάμ, αγοράζοντας όλες τις ναυτιλιακές συμμετοχές της Attica, περιλαμβανομένης και της Blue Star/HSW. Τα κεντρικά γραφεία των 2 εταιρειών μαζί με στελέχη κλειδιά, μεταφέρονται εν μία νυκτί στην Ελβετία, στην πολυκατοικία που μένει κι ο κάπτα-Μάκης. Ο Grimaldi απαντώντας σε σχετική ερώτηση απαντά χαιρέκακα: "Χό-χο-χόοοοοο".

 

Ο ΥΕΝ Κουρουμπλής συνεχίζει το έργο του και γίνεται πραγματικότητα το Νηολόγιο Αγίου Όρους, όπως είχε εξαγγείλει πέρυσι. Προυποθέσεις για να υψώσει κάποιος πλοιοκτήτης το Δικέφαλο του Αγίου Όρους, είναι να μπορεί να πεί απέξω το Πιστεύω και το Πάτερ Ημών, και τα πλοία του μετά να φέρουν Χριστιανικά ονόματα όπως Ελεούσα Τρικουκιώτισσα και Το Ρόδον Το Αμάραντον. Στην επίσκεψη του ΥΕΝ στο Όρος που επικυρώνει τη συμφωνία, συμμετέχει και ο Υφυπουργός Σαντορινιός, ο οποίος και κάνει Παράκληση πρός την Χάριν Της, να λύσει τα ακτοπλοικά προβλήματα του τόπου.   

 

Νοέμβριος

Η Ένωση Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Χρώματος, μέλη της οποίας αποτελούν όλες οι παγκοσμίου βεληνεκούς εταιρείες παραγωγής ναυτιλιακού χρώματος, προβαίνουν σε καταγγελία της Grimaldi Lines στο Paris MOU γιατί έχουν να βάλουν έστω και ένα μπότο μπογιά σε πλοίο του ομίλου, από το 2014.

 

Αναδιαρθρώνονται όλα τα δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού του Ομίλου Grimaldi, κανένα πλοίο δεν πάει πια πάνω από 14 μίλια ενώ καμιά γραμμή δεν έχει μια μόνο προσέγγιση. Οι επιβάτες υπόκεινται πια σε σωματικό έλεγχο πρό της επιβιβάσεως και κατάσχεται οτιδήποτε φαγώσιμο και πόσιμο φέρουν οι επιβάτες. Φαγητό και νερό, μόνο επί πληρωμή απ' το μπάρ.  

 

Η ΝΕΛjets μετά από ένα κερδοφόρο καλοκαίρι και με σύνθημα το "Εμπρός Πίσω" μπαίνει στη διαδικασία επαναγοράς του Θεόφιλου, Ταξιάρχη και του Μυτιλήνη για άμεση επαναδρομολόγησή τους στη γραμμή Χίο - Μυτιλήνη. Η πόλη της Μυτιλήνης φωταγωγείται, ποταμοί ούζου ρέουν σε όλο το νησί για να γιορτάσουν την επιστροφή του Θεόφιλου.

 

Δεκέμβριος

Το reality μεταξύ Seajets και Golden Star ολοκληρώνεται, πλήν όμως στο μεγάλο φινάλε τελικά υπάρχει ισοψηφία. Μπροστά στο αδιέξοδο ανοίγει νέος κύκλος διαπραγματεύσεων που λαμβάνουν χώρα στο σουβλατζήδικο της Έφης στη Ραφήνα, με διαμεσολαβητή το χρήστη valencay ο οποίος κλείνει τη μεγάλη συμφωνία συγχώνευσης των εταιρειών. Golden ΝΕΛjets η επωνυμία της με τη φιλοδοξία να αποτελέσει το αντίπαλο δέος στο Grimaldi στην εγχώρια ακτοπλοία.  

 

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο ΥΕΝ Κουρουμπλής παίρνει τα πρωτεία του πιο απόντα ΥΕΝ της μεταπολίτευσης στα βραβεία του Shipfriends, ενώ το Κεφαλονιά βγαίνει σχεδόν παμψηφεί πλοίο της 50ετίας στην Ελλάδα λόγω μυστηριώδους δυσλειτουργίας του συστήματος ψηφοφορίας, όπου ενώ πατάς να ψηφίσεις κάποιο άλλο πλοίο, η ψήφος αυτόματα προστίθεται στο Κεφαλονιά!

 

Το Σαόνησος βγάζει επιτέλους χαρτιά σαν ΦΓ/ΟΓ. Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά, και στο Χρυσό κριάρια :D

 

Αυτά, και να είμαστε καλά να τα λέμε.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Nick the Greek said:

Αναπληρωματικός Καζαμιογράφος φέτος

αναπληρωματικος, αλλα The... Besterest:) (o καλυτεροτερος:P)

ιφκαριστουμε @Nick the Greek:lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι φήμες του λιμανιού θέλουν το νέο Polaris από το 2019 να δρομολογείτε στις Δυτικές Κυκλάδες για να καλύψει την αυξημένη κίνηση του καλοκαιριού από την Neptune Lines!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχεις @Nick the Greek... κλαίω!!!

Quote

Στο ΣΑΣ Φεβρουαρίου, η κόντρα Seajets  Golden Star εντείνεται ακόμη περισσότερο με αφορμή την πρόθεση των Αφών Στεφάνου να αγοράσουν οικόπεδο στη Ριτσώνα και να εμποδίζουν το Μάριο Ηλιόπουλο να κάνει προπόνηση για την καθιερωμένη ανάβαση-ράλι.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχουν λόγια @Nick the Greek! Πολύ δυνατός!
Από που να το πιάσω: από τα drone του @hayabusagr έως την κατασκήνωση του @Panagia Ekatontapiliani, τη σύλληψη σου μετά τη συνέντευξη με τον Άρχοντα, την ιστορία της ΣΑΟΣ, την Ελεύθερη Ώρα, την πρόσληψη του @proud_ionian, τη Ριτσώνα.. Δύναμη!

Καλή χρονιά σε όλους!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πιο ευχάριστα λεπτά των τελευταίων ημερών. Ειδικά το saos story με τα σουβλάκια και τις καταλήξεις διαπραγματεύσευων σε παρόμοιο μαγαζί με φτάσαν σε γέλιο μέχρι δακρύων. Πολλά απο αυτά είναι υποψήφια προς πραγματοποιήση στην παρανοική εποχή που διανύουμε οπότε διπλά congrats @Nick the Greek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μοναδικό! Ευφυέστατο και διασκεδαστικό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον συγγραφέα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×