Jump to content
Shipfriends

ΕΥΔΟΞΟΣ

eMembers
  • Content count

    420
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Πράγματι αυτό συμβαίνει, αφου το σαλόνι Ιωνία (αν θυμάμαι καλά Α' θέσης) απουσιάζει εντελώς απο το σύστημα κρατήσεων.
  2. Εχω την εντύπωση οτι ο Διαγόρας δεν πρόκειται να ξαναφύγει απο την Ελλάδα, αφου εκεί πρέπει να χάνουν πολλά λεφτά. Αλλωστε ανάλογα με το πως θα εξελιχθεί η πολυθρύλητη εξαγορά, θα πρέπει να έχουν και μπαλαντέρ για το ΣΦ12.
  3. Hellenic Seaways

    Και βέβαια δεν είναι ουτε η πρώτη ουτε η τελευταία εταιρεία που αλλάζει το δρομολόγιο, το πρόβλημα για μένα είναι οτι ο κλήρος έπεσε στο συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο δεν μπορεί με τίποτα μα πλεύσει έστω και με 1 μίλι παραπάνω.
  4. Απο σήμερα η έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής με τις Μινωικές στη γραμμή Πειραιά - Ηράκλειο απο 30 πάει στο 20%.
  5. Ολόκληρη η παλιά γραμμή είναι σε πλήρη αχρηστία απο το 2003 (οπως με την ευκαιρία να πούμε και όλο το τροχαίο υλικό με αυτοκινητάμαξες πρωην Intercity).
  6. Aeolos (IMO 7207451)

    Δεν νομίζω να υπάρχει υποχρέωση αναγραφής ουτε του ονόματος, ουτε και του νηολογίου με Ελληνικούς χαρακτήρες. Εξ άλλου το βλέπουμε αυτό να υπάρχει (δυστυχώς) σε αρκετά πλοία.
  7. Minoan Lines

    Το μόνο σίγουρο είναι φέτος υπάρχει καταιγιμός απο παράπονα επιβατών, οπου άλλοι χάνουν ξενοδοχεία που έχουν προπληρώσει, ανταποκρίσεις με τοπικά πλοία κ.ο.κ. Πάντως όλη αυτή η κατάσταση δεν φαίνεται να τους πολυνοιάζει, αφου το πλοίο που αντικατέστησε το Cruise Europa είναι πολύ κατώτερο, αλλά ουτε και η μεγάλη δυσφήμιση που κυκλοφορεί στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  8. Μόνο το Aysegul Jale ανήκει στη Jale. Τα 2 ταχύπλοα Nazli Jale και Esref Jale ανήκουν σε άλλη εταιρεία τη Jalem Tur. Το μεν πρώτο βρίσκεται εκτος δρομολογίων στο Αιβαλί, το μεν δεύτερο, το οποίο το καλοκαίρι εγκαινίασε τη γραμμή Πέτρας - Αιβαλί, είναι αυτό που κάνει τώρα δρομολόγια. Το δε Kaptan Ilyas Mert ανήκει στην Turyol που αντικαθιστά το Lesvos.
  9. Και αυτό βρίσκεται παροπλισμένο στο Αιβαλί χωρις να έχει ταξιδέψει καθόλου ολόκληρη τη χρονιά.
  10. Jale (IMO 8985256)

    Το πλοίο είναι παροπλισμένο στο Αιβαλί, αφου δεν έχει κάνει κανένα ταξίδι ολόκληρη τη χρονιά.
  11. Lesvos (IMO 9323924)

    Στις 15/11 διέκοψε τα δρομολόγιά του και βρίσκεται για συντήρηση στα ναυπηγεία Tersan στη Yalova. Στη θέση του στη γραμμή Μυτιλήνης - Αιβαλί το Kaptan Ilyas Mert, που ομως δεν παίρνει αυτοκίνητα.
  12. Black Watch (IMO 7108930)

    Στις 13 Απριλίου στον Πειραιά.
  13. Marco Polo (IMO 6417097)

    Και ομως οπως προκύπτει απο την ιστοσελίδα της εταιρείας, έχουν συμπεριλάβει το πλοίο για κρουαζιέρες ολόκληρο το 2018, μεχρι και την άνοιξη του 2019.
  14. Μόλις τώρα παρατήρησα οτι η προσφορά της Cosmote με την Hellenic Seaways που θεωρητικά είχε λήξει στο τέλος Οκτωβρίου, συνεχίζει να έχει ισχύ μέχρι 8/3/18 ! Οπότε μένει να δούμε τις εξελίξεις με την εξαγορά, ως προς την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία τον επόμενο χρόνο.
  15. Λόγω της βλάβης, το πλοίο έφτασε στην Αγκώνα με 9 ώρες καθυστέρηση (00.30 αντι 15.30), ενώ δεν έπιασε ουτε στην Ηγουμενίτσα, οπως μόλις με πληροφόρησαν επιβάτες.
×