Jump to content
Shipfriends

Λατώ (ΙΜΟ 7394759)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σημερα το πρωι ηταν αγερωχο και ησυχο στη Σουδα

Με την βοήθεια ρυμουλκού αναμένεται ν” αναχωρήσει την Τρίτη 12/5 το ΛΑΤΩ, από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος. http://www.ellinikiaktoploia.net/lato-telos-epochis/

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Βαπορι που δουλεψε μεχρι να λιωσει. Απο τα λιγα που εχουν βγαλει τα λεφτα τους πολλες φορες. Δε θα πω θα μας λειψει κτλ αλλα σιγουρα εχει μια θεση στη λιστα με τα πολυ καλα βαπορια που δουλεψαν στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε''οπως λενε στα Χανια.

 

Ηταν ενα πλοιο με πολυ καλο ξενοδοχειακο(για την εποχη του),πολλους και ανετους χωρους και καμπινες,αριστο ταξιδεμα στον καιρο και πολυ καλη ταχυτητα.Την τελευταια 5ετια ομως ηταν αφημενο τελειως και βρωμουσε(κυριολεκτικα).Και πιστεψτε με εχω ταξιδεψει μπορει και 50 φορες με αυτο τα τελευταια χρονια.

 

Θελω να το θυμαμαι οπως το γνωρισα το 1998.


Υ.Γ Η κατασταση αυτου του πλοιου ηταν και ο λογος που με εκανε να βγαζω χολη για την ΑΝΕΚ. :D Τωρα που φευγει θα μαλακωσω αρκετα,θα δειτε. :D

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Μιλτιάδη καλησπέρα !

 

Επέτρεψέ μου να σου πω το εξής χωρίς καμία απολύτως παρεξήγηση: ( Η απάντησή μου είναι γενική και όχι προσωπική)

 

Φεύγει από την Πάτρα το Ίκαρος των Μινωικών σε ένα από τα πρώτα του ταξίδια. Μετά από κανένα 2ωρο αρχίζουν όλα τα Ελληνικά φαινόμενα 

(Sleeping bags & Κουβέρτες στα πατώματα για να κοιμηθούν οι επιβατες κατάχαμα και στους αλουέδες με τη σχετική μυρωδιά στο χώρο).

 

Ταξίδεψα επίσης με το Νήσος Χίος όταν ήταν 6 μηνών. Αρκετά καθίσματα ήταν σκησμένα

 

Αυτό τι σημαίνει; Ό,τι τα πλοία είναι ερήπια, σάπια και πρέπει να πάνε για κόψιμο για να ξεβρωμήσει ο τόπος ;

 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τα 20+ χρόνια που ταξίδευε αξιοπρεπέστατα σε όλες τις γραμμές τις.

 

Ε.Μ.Ψ.

Link to comment
Share on other sites

Με τη βρωμια δεν αναφερομαι σε συνεπιβατες που δεν εχουν κανει μπανιο η' που περδονται δημοσιως(με το συμπαθιο)προφανως. B) Σε οσμη πετρελαιου/καυσαεριου μεσα στο πλοιο και σε διαφορες αλλες καταστασεις που οφειλονται σε ελλειψη φροντιδας αναφερομαι οπως για παραδειγμα

το λεπτό φιλμ ρυπαρότητας (=λίγδα) που επικαλύπτει τις ελεύθερες επιφάνειες του Λατώ.


Δεν πρέπει να ξεχνάμε τα 20+ χρόνια που ταξίδευε αξιοπρεπέστατα σε όλες τις γραμμές τις.

Και τι ακριβως πρεπει να κανουμε ομως πανω σε αυτο το θεμα?Να μην αναφερουμε τις ασχημες εικονες που ειδαμε η΄να ζητησουμε να ταξιδευει για αλλα 20 χρονια?Ρητορικη η ερωτηση και δεν προκειται να ξανατοποθετηθω πανω στο ζητημα ακριβως επειδη τα ειδα με τα ματια μου οσα ανεφερα.Καλο βραδυ!

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη μυρωδιά καυσαερίου ηταν θέμα άνω της 10ετιας, και κανεις ποτε δεν αποφάσισε ν ασχοληθεί σοβαρά μαζί του, ακόμα και όταν η ΑΝΕΚ ηταν στα high της..

Link to comment
Share on other sites

Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε''

ακριβως αυτο. τιποτα δεν ειναι για παντα και η ωρα του αντιο πρεπει να ερχεται πριν την ωρα της ξεφτιλας. τα στερνά να τιμουν και να μην ακυρωνουν τα πρωτα

το λατω εχει ισχυρους συμβολισμους για την ΑΝΕΚ, μιας και με το λατω ξεκινησε η πολυχρονη παρουσια της στην αδριατικη, αλλα εχει και για τη ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη, γιατι πρεπει να ειναι μια απο τις πιο εκτεταμενες μετασκευες των 80s.

 

δεν ταξιδεψα ποτε μαζι του, ουτε καν εχω ανεβει, οποτε δεν εχω αποψη ουτε για το πως ηταν στα καλα του, ουτε για το πως κατηντησε στο τελος.

 

θυμαμαι ομως τον ντορο που ειχε γινει οταν ξεκινησε, τετοια εποχη πριν 26 χρονια.

για υπερπλοιο μιλαγαν ολοι στην πατρα, ενω η παρουσια του ειχε επισκιασει αλλους προσφατους (τοτε) ... stars της αδριατικης, οπως το ionian galaxy & το king minos

Link to comment
Share on other sites

Η αειθαλης και στιβαρη Γιαπωνεζα σιγουρα θα μεινει για παντα στις μνημες μας. Ηταν εκει σε παμπολλα ταξιδια και σε προσωπικες στιγμες, ενα τεραστιο κεφαλαιο που οπως φαινεται κλεινει. Νομιζω πως της αξιζει η νοσταλγια και η συμπαθεια για ολα αυτα που περασαμε πανω της αλλα και για την αντικειμενικη προσφορα της.

Σαν πλοιο τωρα.

Εμφανισιακα για μενα ηταν ασχημομορφη, ειχε κατι το ομορφο και το ατσουμπαλο μαζι, ορισμενα σημεια της ηταν αρμονικα και βαπορισια ορισμενα σαν αυθερετα κτισματα.

Οσον αφορα τους χωρους της, εσωτερικα ηταν εξαιρετικα δαιδαλωδης, με τους κοινοχρηστους χωρους σε συνεχη και περιεργη μιξη με καπινες και διαδρομους που ομοια της δεν εχω ξαναδει. Ειναι απο τα λιγα βαπορια που ακομα δεν εχω αποφασισει αν ειχε, για τα γουστα μου, επαρκεις εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους ή οχι. Καμια φορα φαινονταν σχετικα λιγοι και διασπαρτοι καμια φορα φαινονταν αρκετοι αθροιστικα.

Ειχε ενα σχετικα μεγαλο πρυμιο σαλονι στο ντεκ των σκεπαστων περατζαδων, πλωρα απο αυτο το εστιατοριο και πιο πλωρα το σελφ σερβις, που πρεπει να εφτανε μεχρι λιγο πριν το μεσο του μηκους του πλοιου. Ειχε τη ντισκο που επιανε χωρο σε δυο ντεκ πανω απο το προαναφερθεν και την πλωρια επεκταση της ντισκο μονο στο τελευταιο ντεκ. Επισης ειχαν δημιουργησει ενα νεο σαλονι στο χωρο του αιθριου κατω απο την πλωρια ρεσεψιον, στο ντεκ κατω απο αυτο των σκεπαστων περατζαδων, ουσιαστικα στο ανω μισο του υψους του ανω γκαραζ, ενω πρυμα απο αυτο το σαλονι ειχε τη μεγαλη αιθουσα αεροπορικων μαζι με καποια ή καποιες μικροτερες.

Για μενα το ωραιοτερο σημειο της εσωτερικα ηταν το ανω σαλονι της ντισκο, ανετο, με εξαιρετικη περιμετρικη θεα, κατι ιδιαιτερο σιγουρα.

Επισης ειχε απειρες καμπινες σε ολα τα ντεκ εκτος απο το τελευταιο τερμα ψηλα (που ηταν το ανω μερος της ντισκο και εξωτερικοι χωροι). Τις θυμαμαι σχεδον παντα ευρυχωρες, με διακοσμιση εποχης Σταθη Ψαλτη, λειτουργικες και αξιοπρεπεις. Δε θυμαμαι να ειχα ποτε καποιο σοβαρο παραπονο και αν και τις περισσοτερες φορες δεν ειχα καμπινα, στα τοσα ταξιδια πηρα αρκετες φορες για να εχω δειγμα.

Οσον αφορα τα εξωτερικα καταστρωματα... Εκει ηταν πραγματικα ο αρχηγος αυτης της κατηγοριας των βαποριων.

Περατζαδες ανοιχτες στο ντεκ της γεφυρας, περατζαδες σκεπαστες ενα ντεκ κατω, δυο μικρες περατζαδουλες-ανοιγματα και στα δυο πιο κατω ντεκ, ενα τεραστιο σκεπαστο στο τελευταιο ντεκ πανω απο τη γεφυρα και αρκετος ελευθερος χωρος στο ιδιο ντεκ γυρω απο την τσιμινιερα. Επισης ηταν πολλες οι φορες που ανοιξαμε την πορτα του πλωριου μπαλκονιου και απολαυσαμε την υπεροχη αισθηση που αυτο προσφερει, ειτε τη νυχτα, ειτε τη μερα, συνηθως βεβαια καθομασταν με την πλατη κολλημενη στον καθρεφτη για να μη μας δουν απο τη γεφυρα. Τελος ειχε πρυμα τρια ολοκληρα ντεκ απο τα οποια μπορουσες να απολαυσεις τη θεα, ειδικα αυτο με τις σκεπαστες περατζαδες εφτανε μεχρι καταπρυμα και εκει απολαμβανες πληρως τη θεα των επιβλητικων απονερων που σε μεγαλυτερη κλιμακα εμοιαζαν πολυ με του Κεφαλονια και τα πρυμια αλλα και τα πλαϊνα.

Απο ταχυτητα παντοντε εξαιρετικη η Λαταρα, ειδικα τα καλοκαιρια 2011, 2012 (στην Αλβανια) και 2013 στα ημερισια πηγαινε σχεδον παντα πανω απο 21 κομβους, συχνα πανω απο 21.5 ενω νομιζω την εχω πετυχει και με 21.7-21.8.

Οσον αφορα το ταξιδεμα... Σχεδον ακλονητη και με τον καιρο στη μασκα και με τον καιρο στην μπαντα, στα δευτεροπρυμα θυμαμαι μονο μια φορα να εχω αισθανθει λιγο κουνημα. Μεγαλη η διαφορα της με τον Ελυρο σε αυτον τον τομεα και ειλικρινα δεν την περιμενα τοσο αισθητη. Χαμηλο βαπορι, με φτερα και νομιζω οτι φορτωμενη πρυμα πρεπει να εφτανε ακομα και τα 7.4 μετρα βυθισμα.

Κατι τελευταιο που δε νομιζω να το εχω ξαναγραψει αλλα θα ηθελα τη γνωμη σας.

Αν στο ντεκ των ανοιχτων περατζαδων (στο ντεκ της γεφυρας) δεν ειχαν χτισει πρυμα καμπινες σε ολο το πλατος του πλοιου και αφηναν την περατζαδα ελευθερη απο πρυμα εως εκει που την εκοβε το κατω μερος της ντισκο, το βαπορι θα ηταν πολυ πιο ομορφο. Δηλαδη ας ειχε καμπινες αλλα εσωτερικα μιας συνεχομενης περατζαδας.

Θα εχαναν καμια 20αρια καμπινες (μην ξεγελιεστε απο τα πολλα παραθυρα, αν δειτε καθε καμπινα ειχε διπλα σε αυτο το σημειο) καμια 10αρια απο καθε μπαντα, δηλαδη βια 80 κρεβατια αν ηταν τετρακλινες, αλλα το βαπορι θα ηταν πολυ πιο ομαλο και αναλαφρο στο ματι.

Θεωρω οτι το αποτομο-ξαφνικο χτισιμο καθ'ολο το πλατος, πρυμα και ψηλα σε ενα βαπορι, ενω πλωρα απο αυτο υπαρχει περατζαδα ή γενικα δεν ειναι χτισμενο καθ'ολο το πλατος, χτυπαει πολυ ασχημα στο ματι, δινοντας μια αισθηση αταιριαστου-αυθερετου-περιπτερου γιατι συνηθως τα ποσταλια "σβηνουν" προς τα πρυμα και τουλαχιστον για τα γουστα μου θεωρω πως τους παει. Στο Λατω εκαναν το ακριβως αντιθετο...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οπως εμαθα το πλοιο εφυγε απο τη Σουδα μετα απο εντονες πιεσεις τοπικων τουριστικων παραγοντων(και οχι μονο)μιας και ηταν δεμενο φατσα καρτα απο προβλητα που δενουν κρουαζιεροπλοια.Τωρα αν εχει ηδη πουληθει για σκραπ(οπως λενε)η' αν θα πουληθει θα φανει συντομα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτες οι πιεσεις φαινεται υπηρχαν εδω και πολυ καιρο!

 

Κάτι ακούγεται ότι το πλοίο θα αφήσει την Σούδα για κάποια ντανα!!

 

Απλως τωρα λογω της εναρξης της τουριστικης περιοδου ηταν πιο εντονες οι πιεσεις για την απομακρυνση του πλοιου απο το λιμανι της Σουδας! Το Λατω κατα τις 11:30 εφτανε στο Περαμα και εδεσε διπλα απο το Ιεραπετρα Λ γυρω στις 12:30 με τη βοηθεια τριων ρυμουλκων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Μαργαριτα Λ. δεν ηταν κατασχεμενο/ παροπλισμενο ανηκε σε εταιρεια μεγαλη και ειχε την υποτυπωδη συντηρηση γιαυτο εφυγε και αυτονομο....αν ηταν παρατημενο ,καθως και τουρμιναδικο, δεν θα τολμουσαν καν να το θεσουν σε λειτουργια.Μην ξεχναμε ακομα οτι οταν εφυγε ηταν μολις 2 χρονια γηραιοτερο απο οτι ειναι σημερα το λατω που εχει γραψει και πολυ περισσοτερα μιλια στη θαλασσα

Link to comment
Share on other sites

Παίδες Ινδία θα πάει,δε συμφέρει με την καμία η Τουρκία, δεν είναι μόνο η χαμηλότερη τιμή,αλλα και τα γύρω γύρω έξοδα...

Lat ή Αto , St Kitts and Nevis και γειά σας η κυρία...

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικά εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως αναμενόμενη εξέλιξη τιμών σε συνάρτηση με τον χρόνο, ανάγκες ρευστότητας, ισοτιμία, (για να μην πω και πιθανότητα grexit και με κράξετε).

Επίσης (επειδή δεν το γνωρίζω) στην κατάστασή του το πλοίο μπορεί να περάσει διώρυγα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...