MILTIADIS Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Παντως επειδη σημερα περασα μια βολτα το πλοιο ειναι σε λιιιγο καλυτερη κατασταση απο το Ιonian Queen.
karavokurhs Posted May 11, 2015 Posted May 11, 2015 (edited) Το πλοίο φαίνεται ότι είναι ένα βήμα πριν το τέλος της ζωής του. Edited May 11, 2015 by proud_ionian
MILTIADIS Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 (edited) Σημερα το πρωι ηταν αγερωχο και ησυχο στη Σουδα Με την βοήθεια ρυμουλκού αναμένεται ν” αναχωρήσει την Τρίτη 12/5 το ΛΑΤΩ, από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος. http://www.ellinikiaktoploia.net/lato-telos-epochis/ Edited May 13, 2015 by MILTIADIS
Neptune Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Βαπορι που δουλεψε μεχρι να λιωσει. Απο τα λιγα που εχουν βγαλει τα λεφτα τους πολλες φορες. Δε θα πω θα μας λειψει κτλ αλλα σιγουρα εχει μια θεση στη λιστα με τα πολυ καλα βαπορια που δουλεψαν στην Ελλαδα.
MILTIADIS Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε''οπως λενε στα Χανια. Ηταν ενα πλοιο με πολυ καλο ξενοδοχειακο(για την εποχη του),πολλους και ανετους χωρους και καμπινες,αριστο ταξιδεμα στον καιρο και πολυ καλη ταχυτητα.Την τελευταια 5ετια ομως ηταν αφημενο τελειως και βρωμουσε(κυριολεκτικα).Και πιστεψτε με εχω ταξιδεψει μπορει και 50 φορες με αυτο τα τελευταια χρονια. Θελω να το θυμαμαι οπως το γνωρισα το 1998. Υ.Γ Η κατασταση αυτου του πλοιου ηταν και ο λογος που με εκανε να βγαζω χολη για την ΑΝΕΚ. Τωρα που φευγει θα μαλακωσω αρκετα,θα δειτε.
kardamyla_hios Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Φίλε Μιλτιάδη καλησπέρα ! Επέτρεψέ μου να σου πω το εξής χωρίς καμία απολύτως παρεξήγηση: ( Η απάντησή μου είναι γενική και όχι προσωπική) Φεύγει από την Πάτρα το Ίκαρος των Μινωικών σε ένα από τα πρώτα του ταξίδια. Μετά από κανένα 2ωρο αρχίζουν όλα τα Ελληνικά φαινόμενα (Sleeping bags & Κουβέρτες στα πατώματα για να κοιμηθούν οι επιβατες κατάχαμα και στους αλουέδες με τη σχετική μυρωδιά στο χώρο). Ταξίδεψα επίσης με το Νήσος Χίος όταν ήταν 6 μηνών. Αρκετά καθίσματα ήταν σκησμένα Αυτό τι σημαίνει; Ό,τι τα πλοία είναι ερήπια, σάπια και πρέπει να πάνε για κόψιμο για να ξεβρωμήσει ο τόπος ; Δεν πρέπει να ξεχνάμε τα 20+ χρόνια που ταξίδευε αξιοπρεπέστατα σε όλες τις γραμμές τις. Ε.Μ.Ψ.
MILTIADIS Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 (edited) Με τη βρωμια δεν αναφερομαι σε συνεπιβατες που δεν εχουν κανει μπανιο η' που περδονται δημοσιως(με το συμπαθιο)προφανως. Σε οσμη πετρελαιου/καυσαεριου μεσα στο πλοιο και σε διαφορες αλλες καταστασεις που οφειλονται σε ελλειψη φροντιδας αναφερομαι οπως για παραδειγμα το λεπτό φιλμ ρυπαρότητας (=λίγδα) που επικαλύπτει τις ελεύθερες επιφάνειες του Λατώ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε τα 20+ χρόνια που ταξίδευε αξιοπρεπέστατα σε όλες τις γραμμές τις. Και τι ακριβως πρεπει να κανουμε ομως πανω σε αυτο το θεμα?Να μην αναφερουμε τις ασχημες εικονες που ειδαμε η΄να ζητησουμε να ταξιδευει για αλλα 20 χρονια?Ρητορικη η ερωτηση και δεν προκειται να ξανατοποθετηθω πανω στο ζητημα ακριβως επειδη τα ειδα με τα ματια μου οσα ανεφερα.Καλο βραδυ! Edited May 14, 2015 by MILTIADIS
csst9728 Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Αυτό με τη μυρωδιά καυσαερίου ηταν θέμα άνω της 10ετιας, και κανεις ποτε δεν αποφάσισε ν ασχοληθεί σοβαρά μαζί του, ακόμα και όταν η ΑΝΕΚ ηταν στα high της..
proud_ionian Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε'' ακριβως αυτο. τιποτα δεν ειναι για παντα και η ωρα του αντιο πρεπει να ερχεται πριν την ωρα της ξεφτιλας. τα στερνά να τιμουν και να μην ακυρωνουν τα πρωτα το λατω εχει ισχυρους συμβολισμους για την ΑΝΕΚ, μιας και με το λατω ξεκινησε η πολυχρονη παρουσια της στην αδριατικη, αλλα εχει και για τη ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη, γιατι πρεπει να ειναι μια απο τις πιο εκτεταμενες μετασκευες των 80s. δεν ταξιδεψα ποτε μαζι του, ουτε καν εχω ανεβει, οποτε δεν εχω αποψη ουτε για το πως ηταν στα καλα του, ουτε για το πως κατηντησε στο τελος. θυμαμαι ομως τον ντορο που ειχε γινει οταν ξεκινησε, τετοια εποχη πριν 26 χρονια. για υπερπλοιο μιλαγαν ολοι στην πατρα, ενω η παρουσια του ειχε επισκιασει αλλους προσφατους (τοτε) ... stars της αδριατικης, οπως το ionian galaxy & το king minos
ithermos Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 (edited) ενα video απο τη ρυμουλκηση Edited May 15, 2015 by proud_ionian τεχνικη βοηθεια
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 Μια φωτογραφια απο τη χθεσινη αναχωρηση του Λατω απο τη Σουδα (απο μια φιλη μου που την ανεβασε στο FB)
Captain_Nionios Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 (edited) Η αειθαλης και στιβαρη Γιαπωνεζα σιγουρα θα μεινει για παντα στις μνημες μας. Ηταν εκει σε παμπολλα ταξιδια και σε προσωπικες στιγμες, ενα τεραστιο κεφαλαιο που οπως φαινεται κλεινει. Νομιζω πως της αξιζει η νοσταλγια και η συμπαθεια για ολα αυτα που περασαμε πανω της αλλα και για την αντικειμενικη προσφορα της. Σαν πλοιο τωρα. Εμφανισιακα για μενα ηταν ασχημομορφη, ειχε κατι το ομορφο και το ατσουμπαλο μαζι, ορισμενα σημεια της ηταν αρμονικα και βαπορισια ορισμενα σαν αυθερετα κτισματα. Οσον αφορα τους χωρους της, εσωτερικα ηταν εξαιρετικα δαιδαλωδης, με τους κοινοχρηστους χωρους σε συνεχη και περιεργη μιξη με καπινες και διαδρομους που ομοια της δεν εχω ξαναδει. Ειναι απο τα λιγα βαπορια που ακομα δεν εχω αποφασισει αν ειχε, για τα γουστα μου, επαρκεις εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους ή οχι. Καμια φορα φαινονταν σχετικα λιγοι και διασπαρτοι καμια φορα φαινονταν αρκετοι αθροιστικα. Ειχε ενα σχετικα μεγαλο πρυμιο σαλονι στο ντεκ των σκεπαστων περατζαδων, πλωρα απο αυτο το εστιατοριο και πιο πλωρα το σελφ σερβις, που πρεπει να εφτανε μεχρι λιγο πριν το μεσο του μηκους του πλοιου. Ειχε τη ντισκο που επιανε χωρο σε δυο ντεκ πανω απο το προαναφερθεν και την πλωρια επεκταση της ντισκο μονο στο τελευταιο ντεκ. Επισης ειχαν δημιουργησει ενα νεο σαλονι στο χωρο του αιθριου κατω απο την πλωρια ρεσεψιον, στο ντεκ κατω απο αυτο των σκεπαστων περατζαδων, ουσιαστικα στο ανω μισο του υψους του ανω γκαραζ, ενω πρυμα απο αυτο το σαλονι ειχε τη μεγαλη αιθουσα αεροπορικων μαζι με καποια ή καποιες μικροτερες. Για μενα το ωραιοτερο σημειο της εσωτερικα ηταν το ανω σαλονι της ντισκο, ανετο, με εξαιρετικη περιμετρικη θεα, κατι ιδιαιτερο σιγουρα. Επισης ειχε απειρες καμπινες σε ολα τα ντεκ εκτος απο το τελευταιο τερμα ψηλα (που ηταν το ανω μερος της ντισκο και εξωτερικοι χωροι). Τις θυμαμαι σχεδον παντα ευρυχωρες, με διακοσμιση εποχης Σταθη Ψαλτη, λειτουργικες και αξιοπρεπεις. Δε θυμαμαι να ειχα ποτε καποιο σοβαρο παραπονο και αν και τις περισσοτερες φορες δεν ειχα καμπινα, στα τοσα ταξιδια πηρα αρκετες φορες για να εχω δειγμα. Οσον αφορα τα εξωτερικα καταστρωματα... Εκει ηταν πραγματικα ο αρχηγος αυτης της κατηγοριας των βαποριων. Περατζαδες ανοιχτες στο ντεκ της γεφυρας, περατζαδες σκεπαστες ενα ντεκ κατω, δυο μικρες περατζαδουλες-ανοιγματα και στα δυο πιο κατω ντεκ, ενα τεραστιο σκεπαστο στο τελευταιο ντεκ πανω απο τη γεφυρα και αρκετος ελευθερος χωρος στο ιδιο ντεκ γυρω απο την τσιμινιερα. Επισης ηταν πολλες οι φορες που ανοιξαμε την πορτα του πλωριου μπαλκονιου και απολαυσαμε την υπεροχη αισθηση που αυτο προσφερει, ειτε τη νυχτα, ειτε τη μερα, συνηθως βεβαια καθομασταν με την πλατη κολλημενη στον καθρεφτη για να μη μας δουν απο τη γεφυρα. Τελος ειχε πρυμα τρια ολοκληρα ντεκ απο τα οποια μπορουσες να απολαυσεις τη θεα, ειδικα αυτο με τις σκεπαστες περατζαδες εφτανε μεχρι καταπρυμα και εκει απολαμβανες πληρως τη θεα των επιβλητικων απονερων που σε μεγαλυτερη κλιμακα εμοιαζαν πολυ με του Κεφαλονια και τα πρυμια αλλα και τα πλαϊνα. Απο ταχυτητα παντοντε εξαιρετικη η Λαταρα, ειδικα τα καλοκαιρια 2011, 2012 (στην Αλβανια) και 2013 στα ημερισια πηγαινε σχεδον παντα πανω απο 21 κομβους, συχνα πανω απο 21.5 ενω νομιζω την εχω πετυχει και με 21.7-21.8. Οσον αφορα το ταξιδεμα... Σχεδον ακλονητη και με τον καιρο στη μασκα και με τον καιρο στην μπαντα, στα δευτεροπρυμα θυμαμαι μονο μια φορα να εχω αισθανθει λιγο κουνημα. Μεγαλη η διαφορα της με τον Ελυρο σε αυτον τον τομεα και ειλικρινα δεν την περιμενα τοσο αισθητη. Χαμηλο βαπορι, με φτερα και νομιζω οτι φορτωμενη πρυμα πρεπει να εφτανε ακομα και τα 7.4 μετρα βυθισμα. Κατι τελευταιο που δε νομιζω να το εχω ξαναγραψει αλλα θα ηθελα τη γνωμη σας. Αν στο ντεκ των ανοιχτων περατζαδων (στο ντεκ της γεφυρας) δεν ειχαν χτισει πρυμα καμπινες σε ολο το πλατος του πλοιου και αφηναν την περατζαδα ελευθερη απο πρυμα εως εκει που την εκοβε το κατω μερος της ντισκο, το βαπορι θα ηταν πολυ πιο ομορφο. Δηλαδη ας ειχε καμπινες αλλα εσωτερικα μιας συνεχομενης περατζαδας. Θα εχαναν καμια 20αρια καμπινες (μην ξεγελιεστε απο τα πολλα παραθυρα, αν δειτε καθε καμπινα ειχε διπλα σε αυτο το σημειο) καμια 10αρια απο καθε μπαντα, δηλαδη βια 80 κρεβατια αν ηταν τετρακλινες, αλλα το βαπορι θα ηταν πολυ πιο ομαλο και αναλαφρο στο ματι. Θεωρω οτι το αποτομο-ξαφνικο χτισιμο καθ'ολο το πλατος, πρυμα και ψηλα σε ενα βαπορι, ενω πλωρα απο αυτο υπαρχει περατζαδα ή γενικα δεν ειναι χτισμενο καθ'ολο το πλατος, χτυπαει πολυ ασχημα στο ματι, δινοντας μια αισθηση αταιριαστου-αυθερετου-περιπτερου γιατι συνηθως τα ποσταλια "σβηνουν" προς τα πρυμα και τουλαχιστον για τα γουστα μου θεωρω πως τους παει. Στο Λατω εκαναν το ακριβως αντιθετο... Edited May 15, 2015 by proud_ionian
MILTIADIS Posted May 16, 2015 Posted May 16, 2015 Οπως εμαθα το πλοιο εφυγε απο τη Σουδα μετα απο εντονες πιεσεις τοπικων τουριστικων παραγοντων(και οχι μονο)μιας και ηταν δεμενο φατσα καρτα απο προβλητα που δενουν κρουαζιεροπλοια.Τωρα αν εχει ηδη πουληθει για σκραπ(οπως λενε)η' αν θα πουληθει θα φανει συντομα.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2015 Posted May 16, 2015 Αυτες οι πιεσεις φαινεται υπηρχαν εδω και πολυ καιρο! Κάτι ακούγεται ότι το πλοίο θα αφήσει την Σούδα για κάποια ντανα!! Απλως τωρα λογω της εναρξης της τουριστικης περιοδου ηταν πιο εντονες οι πιεσεις για την απομακρυνση του πλοιου απο το λιμανι της Σουδας! Το Λατω κατα τις 11:30 εφτανε στο Περαμα και εδεσε διπλα απο το Ιεραπετρα Λ γυρω στις 12:30 με τη βοηθεια τριων ρυμουλκων
proud_ionian Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 με τοσο μεγαλο lightweight, γιατι δεν παει alang οπως το αδελφο; εδω πηγαν κουρελια που ειχαν να ταξιδεψουν δεκαετιες, οπως το μαργαριτα λ.
miko mission Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Το Μαργαριτα Λ. δεν ηταν κατασχεμενο/ παροπλισμενο ανηκε σε εταιρεια μεγαλη και ειχε την υποτυπωδη συντηρηση γιαυτο εφυγε και αυτονομο....αν ηταν παρατημενο ,καθως και τουρμιναδικο, δεν θα τολμουσαν καν να το θεσουν σε λειτουργια.Μην ξεχναμε ακομα οτι οταν εφυγε ηταν μολις 2 χρονια γηραιοτερο απο οτι ειναι σημερα το λατω που εχει γραψει και πολυ περισσοτερα μιλια στη θαλασσα
proud_ionian Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 η ουσια παραμενει οτι και το λατω μπορει να παει ινδια με ενα μικρο συμμαζεμα
Petros P Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Παίδες Ινδία θα πάει,δε συμφέρει με την καμία η Τουρκία, δεν είναι μόνο η χαμηλότερη τιμή,αλλα και τα γύρω γύρω έξοδα... Lat ή Αto , St Kitts and Nevis και γειά σας η κυρία...
pathfinder Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 θεωρητικά εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως αναμενόμενη εξέλιξη τιμών σε συνάρτηση με τον χρόνο, ανάγκες ρευστότητας, ισοτιμία, (για να μην πω και πιθανότητα grexit και με κράξετε). Επίσης (επειδή δεν το γνωρίζω) στην κατάστασή του το πλοίο μπορεί να περάσει διώρυγα?
proud_ionian Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 ε, της κοντσιτα , μια μηχανη θα μπορει να δουλεψει με λιγο μαζεμα. εδω πηγε στο κανταφισταν περσυ
Petros P Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Απο το τρέχον report της Overseas LATORO-RO/PASSENGERDWT 5432 MTS, BLT 6/1975 JAPAN, GRT 25460, LOA 188.43M, M/E MAN V7V52/55 X 2 SETSSOLD ON P&C TERMS FOR DELY TURKEY
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now