Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από το σημερινό ΚΕΡΔΟΣ

Θέμα προέκυψε για τα δρομολόγια της γραμμής Ηρακλείου - Κυκλάδων από επιστολή που απέστειλε η Hellenic Seaways στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Το ζήτημα αυτό συζητήθηκε και στην τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου η εταιρεία του ταχύπλοου επιβατηγού «Super Jet», του κ. Μάριου Ηλιόπουλου ζήτησε και πήρε πρωινά δρομολόγια από το λιμάνι του Ηρακλείου.
Ωστόσο, χθες η εταιρεία, με επιστολή της προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη υπογραμμίζει ότι το «Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών δεν είχε σαφή εικόνα του θέματος και ως εκ τούτου οδηγήθηκε σε λανθασμένη απόφαση, αφού θεώρησε ότι δεν είχε υπάρξει κανένα αίτημα τροποποίησης της τακτικής δρομολόγησης του πλοίου ''Super Jet"».
Η Hellenic Seaways αφού υποστηρίζει ότι εξυπηρετεί τη δρομολογιακή γραμμή ανελλιπώς από το 2002 και έχει αποδεχθεί ότι απασχολεί το προσωπικό του πλοίου σε δωδεκάμηνη βάση, ισχυρίζεται ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία «κατάφερε να υφαρπάξει μια απόφαση του ΣΑΣ σύμφωνα με την οποία θα μπορεί συγχρόνως να τροποποιεί τα τακτικά της δρομολόγια, ενώ παράλληλα να εκτοπίζει τη δρομολόγηση του πλοίου μας "Flyincat 4" και μάλιστα μισή ώρα μετά την τροποποιημένη αρχική δρομολόγηση του» και προσθέτει: «Αυτή η τακτική δεν είναι σύμφωνη με το πνεύμα και τις αρχές που επιθυμεί η σημερινή πολιτική ηγεσία να θεσμοθετήσει».
Το όλο ζήτημα έχει προκύψει μετά την απόφαση του ΣΑΣ να αναχωρεί μισή ώρα μετά το «Super Jet», το «Flying cat4» της HSW. Η εταιρεία που θίγεται από τη σχετική απόφαση τονίζει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία θα αρχίσει δρομολόγια από τις 15 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου 2006 στη γραμμή της Ραφήνας - Τήνου - Μυκόνου - Νάξου - Πάρου και από 1η Μαΐου έως στις 30 Ιουνίου στη γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων και από 1 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου στη γραμμή Πειραιά - Κυκλάδων. Με άλλα λόγια, η HSW υπογραμμίζει ότι ενώ εξυπηρετεί την ίδια γραμμή εδώ και πέντε χρόνια συνεχώς και χωρίς διακοπές καλείται τώρα να αναχωρεί μετά από ένα πλοίο που περιστασιακά καλύπτει την ίδια γραμμή και χωρίς να έχει εγκεκριμένα δρομολόγια.
Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα αυτό εξετάζει με ιδιαίτερη προσοχή η ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και τις επόμενες ημέρες θα επανεξετάσει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων και αν αληθεύουν οι καταγγελίες της HSW.



Ξεσπάει νέα κόντρα, αυτή τη φορά μεταξύ HSW και Ηλιόπουλου. Η HSW έχει εν μέρει δίκαιο αλλά στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί!! Μην ξεχνάμε τι έκανε πέρυσι στις Δυτικές Κυκλάδες (ώρες αναχώρησης Εξπρές Αφροδίτη), στο Σαρωνικό. Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To Superjet δεν έχει πάρει ακόμα έγκριση δρομολογίων, θα πάει πρώτη φορά στο Ηράκλειο και θα μείνει μόνο μόνο τη low season αλλά δικαιούται να φεύγει πρώτο??.

Τι εννοείς σχετικά με το Αφροδίτη πέρσι? Το Αγ. Γεώργιος είχε πάρει ώρα αναχώρησης 7.30 και το Αφροδίτη είχε πάει δεύτερο στις 7:45

Αλλά ότι και να έχει γίνει στο παρελθόν, για οποιαδήποτε εταιρία ή γραμμή, υποτίθεται πως περιμένουμε κάτι καλύτερο από εδώ και πέρα. Πρέπει να θεσπιστούν αντικειμενικοί κανόνες και κριτήρια και να δημιουργηθεί ένα θεσμικό πλαίσιο, γνωστό σε όλους εκ των προτέρων, μέσα στα πλαίσια του οποίου θα κινούνται όλες οι εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Π100, η κοντρα μαλλον ειναι μεταξυ Υπουργειου και HSW. Δε νομιζω οτι η HSW φοβαται τον Ηλιοπουλο και το Σουπερτζετ, απλα ειναι τεταμενες οι σχεσεις με τον Τσεφαλοζιαννη και η εταιρεια βρισκει ευκαιρια να βαλει τον ΥΕΝ υπο πιεση σε ενα θεμα που απτεται της εκλογικης πελατειας του Υπουργου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω ποιός έχει κατεθέσει πρώτος δρομολόγια στο ΣΑΣ.Αν κατέθεσε πρώτος ο Ηλιόπουλος καλώς να πάρει το πρώτο δρομολόγιο αν κατέθεσε πρώτη η ΕΛΛΕΝΙΚ καλώς να το πάρει αυτή.Είναι ξεκάθαρο ότι όσο πιο σσύντομα βγαίνουν τα δρομολόγια τόσο το καλύτερο για τον επιβάτη.

Αν τα κατέθεσαν ταυτόχρονα σίγουρα η ΕΛΛΕΝΙΚ η οποία έχει προυπηρεσία 3 ετών στην γραμμή με ένα αξιόλογο σκάφος δικαιούται προτεραιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη ο Ηλιόπουλος έκανε δρομολόγια Ηράκλειο -Μύκονο πριν καν ακόμα δημιουργηθεί η HFD ή HSW.Περνούσε το κρητικό πρώτα με κολχίδες μετά έφερε ένα διώροφο φοβερό δελφίνι (το πιό γρήγορο επιβατηγό που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα) το Δελφίνι 30 ή αλλιως ΚΥΚΛΩΝΑ μετά έκανε με το τωρινό του πλοίο ως JET ONE μέχρι το ατύχημά του που κόντεψε να εξελιχθεί σε τραγωδία.Όσο αφορά τα δρομολόγια πιστεύει κανένας πως αν η HSW είχε καταθέσει δρομολόγια πριν ή ταυτόχρονα με τον Ηλιόπουλο θα μπορούσε κάποιος άλλος να της τα πάρει? Για την Ελλάδα μιλάμε ρε παιδιά δε γίνετε αυτό.Επειδή το θέμα δεν έχει λήξει ακόμα και εντός των επομένων ημερών θα προκύψουν και άλλα ζητήματα με τις αναχωρήσεις από το Ηράκλειο επιφυλάσομαι να σας ενημερώσω όπως για παράδειγμα τί θα γίνει με τις ταυτόχρονες αφίξεις SUPERJET, FC4 και HS4 στην Σαντορίνη αφού οι αφίξεις τους θα είναι 11.15, 11.20 και 11.20 αντίστοιχα πράγμα που με τις υποδομές του Αθηνιού είναι αδύνατον να τα εξυπηρετήσει και τα 3.Το Υπουργείο έλαβε γνώση, η HSW ούτε καν το είχε παρατηρήσει και γενικώς υπάρχει μία ανακατωσούρα.Οψόμεθα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

1) Η έλλειψη συμβατικού πλοίου που μέχρι πέρυσι που συνέδεε το Ηράκλειο με κάποια νησιά των Κυκλάδων δημιουργεί προβλήματα σύμφωνα με το άρθρο της ΠΑΤΡΙΣ

2) O μέσος όρος των επιβατών του Flying Cat 4 κατά την αναχώρηση από το Ηρακλειο, βγαίνει περίπου 300 επιβάτες ανά δρομολόγιο.

Πλήγμα στον τουρισμό η απομόνωση της Κρήτης

Χιλιάδες τουρίστες εγκλωβίζονται εδώ, αφού δεν μπορούν να ταξιδέψουν στα κοντινά νησιά

Μεγάλο πλήγμα για τον τουρισμό και όχι μόνο χαρακτηρίζουν οι πράκτορες τη δρομολόγηση μόνο ενός πλοίου στο Ηράκλειο, που έχει ως προορισμό την Σαντορίνη, την Ίο, την Πάρο και τη Μύκονο, αφού χιλιάδες τουρίστες, οι οποίοι έρχονται στην Κρήτη αλλά και οι ντόπιοι, δεν μπορούν να ταξιδέψουν στα κοντινά νησιά, καθώς η Κρήτη έχει πλέον απομονωθεί.

Τα παράπονα του κόσμου είναι καθημερινά και πολλοί Κρητικοί αφού δεν τους δίνεται η δυνατότητα να ταξιδέψουν γρήγορα και οικονομικά στην Ελλάδα, πηγαίνουν για διακοπές στο εξωτερικό και μάλιστα με πολύ λιγότερα χρήματα.

Απρόσιτος προορισμός έχει γίνει το φετινό καλοκαίρι για τους Κρητικούς αλλά και τους τουρίστες η Σαντορίνη και τα γύρω νησιά, αφού δεν δίνεται πλέον η δυνατότητα στον κόσμο να ταξιδέψει.

Καθημερινά αναχωρεί μόνο το “Flying Cut” χωρητικότητας 480 θέσεων, για Σαντορίνη, Ίο, Πάρο και Μύκονο και με την προοπτική του να βρει κάποιος θέση, μέσα στον Αύγουστο, να μοιάζει με άπιαστο όνειρο.

Όπως μας είπε ο διευθυντής του πρακτορείου Παλαιολόγος κ. Δημήτρης Βαλάκος που πρακτορεύει το πλοίο στην Κρήτη, η ζήτηση θέσεων είναι πάρα πολύ μεγάλη. Μόνο τον Ιούλιο, αναχώρησαν για τα συγκεκριμένα νησιά με το “Flying Cut” 8.500 άτομα.

Η τουριστική πράκτορας Μίκα Μυκωνιάτη, ανέφερε ότι το γεγονός πως η Κρήτη έχει ουσιαστικά αποκοπεί από τα γύρω νησιά, είναι ένα μεγάλο πλήγμα για τον τουρισμό και ο κόσμος που δεν μπορεί να ταξιδέψει διαμαρτύρεται καθημερινά.

Τις ίδιες επισημάνσεις έκανε και η πράκτορας Μαρία Χατζιδάκη, η οποία σημείωσε: “Σίγουρα είναι μεγάλο πλήγμα για τον τουρισμό αλλά και την Κρήτη γενικότερα, αφού το νησί μας έχει πλέον απομονωθεί. Χιλιάδες Έλληνες και ξένοι δεν έχουν πλέον την δυνατότητα να επισκεφθούν τα κοντινά νησιά.

Παράπονα και στο Λιμεναρχείο

“Τα παράπονα από τον κόσμο είναι στην ημερήσια διάταξη, ανέφερε και ο λιμενικός Μανόλης Ανυφαντάκης ο οποίος σημείωσε ότι ακόμη και εκείνοι που ταξιδεύουν με το “Flying Cut” δεν μπορούν να πάρουν μαζί τους το αυτοκίνητο ή την μηχανή, αφού το πλοίο δεν μεταφέρει τροχοφόρα. Έτσι ο μόνος τρόπος για να επισκεφθεί κάποιος από το Ηράκλειο την Σαντορίνη με το όχημά του είναι μέσω Πειραιά.

Οι τουριστικοί πράκτορες λένε ότι πολλοί Ηρακλειώτες κλείνουν ταξιδιωτικά πακέτα στο εξωτερικό, αφού και δεν θα ταλαιπωρηθούν και σε πολλές περιπτώσεις, θα πληρώσουν λιγότερα χρήματα, από όσο θα πλήρωναν για να επισκεφθούν ένα ελληνικό νησί.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Κωνσταντινούπολη, η Βιέννη, η Πράγα, η Ιταλία, το Παρίσι, αλλά και εξωτικά μέρη.

Link to comment
Share on other sites

Οι τουριστικοί πράκτορες λένε ότι πολλοί Ηρακλειώτες κλείνουν ταξιδιωτικά πακέτα στο εξωτερικό, αφού και δεν θα ταλαιπωρηθούν και σε πολλές περιπτώσεις, θα πληρώσουν λιγότερα χρήματα, από όσο θα πλήρωναν για να επισκεφθούν ένα ελληνικό νησί.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Κωνσταντινούπολη, η Βιέννη, η Πράγα, η Ιταλία, το Παρίσι, αλλά και εξωτικά μέρη.

Μα τι αηδιες ειναι αυτες? Δηλαδη το διλημμα των Ηρακλειωτων ειναι η Σαντορινη, η Μυκονος η αλλιως εξωτερικο? Αλλα μερη στην Ελλαδα δεν υπαρχουν? Και τι σχεση εχει το Flyingcat και η HSW με αυτη την ιστορια? Αν θυμαμαι καλα η Μινωικη -που υποτιθεται ειναι εταιρεια ολου του λαου του Ηρακλειου- ειναι αυτη που αποδρομολογησε το Δαιδαλο. Δηλαδη θελουμε να κατακρινουμε την Μινωικη που σταματησε την συνδεση αυτη και για να μην προκαλεσουμε το λαικο αισθημα ριχνουμε το βαρος στην Hellenic Seaways περνωντας τη γραμμη οτι το Flyingcat 4 ειναι μικρο κι ο κοσμος παραπονιεται? Μα τι ξεφτιλικια ειναι αυτα? Λενε μωρε την αληθεια τα παλλικαρια?:mad:

Οσον αφορα το γεγονος οτι πολλοι Ελληνες προτιμουν το εξωτερικο για διακοπες παρα την Ελλαδα, αυτο δεν εχει να κανει με το Flyingcat 4 αλλα με τη γενικοτερη πολιτικη αισχροκερδειας και ληστρικης αντιμετωπισης του επισκεπτη(ειδικα του Ελληνα) απο τους επιχειρηματιες του κλαδου και οχι μονον. Χαρακτηριστικο ειναι οτι οσες φορες εχω δει εγγραφες προσφορες απο ξενοδοχεια για διαφορα δωματια κλπ, αυτες ισχυουν μονο για ξενους, οι τιμες για Ελληνες ειναι ενα 20% ακριβοτερες σε καθε περιπτωση. Οι Ελληνες αλλωστε ειναι απο τους πλεον υψηλομισθους στην Ευρωπη και πρεπει να τιμολογουνται αναλογα:mad: .

Σε τελικη αναλυση δεν καταλαβαινω γιατι ειμαι υποχρεωμενος σαν πολιτης που πληρωνει φορους και εχει παει φανταρος, να κανω διακοπες στην Ελλαδα και να στηριζω αυτους που με χρεωνουν 5 ευρω για εναν καφε η 120 ευρω τη βραδια για ενα ενοικιαζομενο δωματιο στη Σεριφο(προφανως και αναφερομαι σε πραγματικα περιστατικα). Προτιμω λοιπον προσωπικα να κοιταξω το συμφερον του τραπεζικου μου λογαριασμου και να συνδυασω τις οικονομικοτερες τιμες περνωντας εξισου καλα. Δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει αυτο το κλιμα δημιουργιας "ενοχων" σε οσους προτιμουν να πανε στο εξωτερικο αντι στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται ότι φέτος όλοι οι φορείς έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα για το ποιος θα βγάλει τις πιο πολλές επιστολές και ο καθένας μέσα γράφει ένα κάρο αρλούμπες.

Όσον αφορά το Ηράκλειο, καλά θα κάνει να ζητήσει τα ρέστα από τις Μινωικές, όπως είπε εν ολίγοις και ο Νick, γιατί ενώ από τη μια καμάρωναν για την κερδοφορία της γραμμής, πήραν τον ΔΑΙΔΑΛΟ χωρίς μάλιστα να έχουν σκοπό στο προσεχές διάστημα να τον αντικαταστήσουν. Επίσης ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ αναχωρούσε από Ηράκλειο 3 φορές την εβδομάδα ενώ το γατί καθημερινά κάνοντας μόνο δύο ρεπό το μήνα. Άρα όσο μεγάλη κι αν είναι η διαφορά χωρητικότητας των δύο πλοίων νομίζω ότι υπερκαλύπτεται σε εβδομαδιαία βάση. Τέλος να πω ότι αυτό περί 300 επιβατών κατά μέσο όρο το θεωρώ χείριστο ψέμα διότι αν αυτή τη στιγμή πάει κάποιος να πάρει εισιτήριο με το συγκεκριμένο σκάφος, δεν θα βρει γιατί είναι γεμάτο. Και για του λόγου το αληθές παραθέτω φωτο από τη μέρα της βλάβης στη Μύκονο, που ούτε λίγο ούτε πολύ επιβιβάστηκαν στο πλοίο 314 (!!!) επιβάτες. Τώρα η τιμή μπορεί να τσούζει λίγο συγκριτικά με τον ΔΑΙΔΑΛΟ αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...

post-17-128326958841_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε όλες τις ακτοπλοικές γραμμές τις Ελλάδος και το εννοώ, το αντιμετωπίζει αυτή η γραμμή.Είναι η γραμμή με την μεγαλύτερη πληρότητα της HSW.Σκεφτείτε μόνο ότι η παραγωγός Κρήτη δεν μπορεί πλέον να τροφοδοτήσει την Σαντορίνη με ότι αυτό συνεπάγετε για τους επαγγελματίες του νησιού και από την άλλη η Σαντορίνη τροφοδοτείτε αποκλειστικά τώρα μόνο από την Αθήνα με ότι συνεπάγετε με τα ακριβότερα μεταφορικά και τις δυσκολίες των φορτηγων οχημάτων για μια θέση στα πλοία.Από την άλλη ένας Κρητικός δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα Σαββατοκύριακο στην Σαντορίνη αφού οι πληρότητες του FC4 αγγίζουν το100%.Να σας αναφέρω μόνο ότι τις Κυριακές που επέστρεφε το Δαίδαλος Ηράκλειο τα καλοκαίρια κατέβαζε 3000 με 3500 εκδρομείς ( ξέρω τι γράφω και μη μου πείτε για το πρωτόκολλο). Τώρα όλοι αυτοί χάθηκαν και παρά το φαινομενικό ενδιαφέρον από ορισμένους πλοιοκτήτες, κανένας δεν το αποφάσιζε.Ενα παράδειγμα μόνο.Αν ο Λελάκης αποφάσιζε να κάνει την γραμμή του fc4 με το Αλκυόνη το Υπουργείο θα το έφερνε κανένα κώλυμα? Οι πληρότητες δεν θα ήταν ικανοποιητικές? Θα χρειαζόταν να "σφαχτεί" στην Ραφήνα με τα θηρία?

Link to comment
Share on other sites

I apousia tou Daedalus ine para poli emfanis. Pera apo tin Santorini, nisia opos i Tinos doulevane poli me to sigekrimeno dromologio toso apo B. Ellada oso ke apo Kriti, gia na min anaferume to endokikladiko komati. Sigura to FC4 ine kiriolektika aneparkes na kalipsi tin opia zitisi. Pragmatika ine aporias aksio pos eno i grami afti sintiruse dio ploia mexri perisi, ksafnika na meni ksekremasti.

Link to comment
Share on other sites

Η διαδρομή Ηράκλειο-Σαντορίνη είναι καθιερωμένη εδώ και πολλά χρόνια. Είναι περιτό να πω πόσοι Κρητικοί έχουν εγκατασταθεί μόνιμα στην Σαντορίνη και έχουν ανοίξει δουλειές. Η δε απόδραση του Σαββατοκύριακου ήταν η πιό διαδεδομένη για τους Κρητικούς κάτι σαν weekend των Αθηναίων στην Μύκονο.Όσο κι αν σας φαίνετε παράξενο οι αριθμοί των επισκεπτών ήταν υπερβολικά μεγάλοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Πέρυσι είχαμε μονό το Flying Cat 4 στη γραμμή (φυσικα δεν εφτανε), φέτος θα είναι 4 πλοία σχεδόν. Εκτός πάλι από το Flying Cat 4, θα είναι το Νταλιανα, Μιλενα, και το Super Jet (πέρυσι πρέπει να είχε ένα μονό δρομολόγιο).

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος το έχει ήδη αναφέρει κάντε κράτη και μην αρχίσετε να βαράτε

Το ΜΙΛΕΝΑ και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ θα εκτελουν πιθανότατα το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σποράδες-ΛΑΥΡΙΟ-Κύκλάδες-Ηράκλειο-κάσο -κάρπαθο-Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
To μονο σιγουρο ειναι οτι θα δρομολογηθει ηρακλειο κυκλαδες μια γραμμη που ο κυριος κ.παναγιωτοπουλος με τους συνεργατες του καλοβλεπει πολυ καιρο τωρα με σκοπο να φτασει μεχρι τη μυκονο, και ειναι σιγουρο οτι με την υποδομη που εχει στην κρητη τα αποτελεσματα πρεπει να ειναι θετικα.
Μη ξεχνάς φίλε miko mission ότι στην ίδια γραμμή παίζουν δύο ακόμα παραδοσιακοί παίκτες με την δική τους κίνηση ο καθένας.FC4 και SUPERJET. Όσο και μικρότερα να είναι τα πλοία αυτά έχουν ήδη στρωμένο δίκτυο πωλήσεων.

Εκτός των παραπάνω πλοίων (FC 4, Super Jet & Sea Runner) να προσθέσω το Mega Jet και το κάποιο πλοίο του Αγουδημου που θα εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης Σποράδες Κυκλάδες Ηράκλειο (Νταλιάνα / Μιλενα)

Και αναρωτιέμαι σαν πολύ δε μαζεύτηκαν στη γραμμή Ηρακλείου Κυκλάδων??

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μία από τις αλλαγές που ζητά για του χρόνου η HSW είναι η εναλλακτική δρομολόγηση του HS3 με το FC4 από Ηράκλειο.Προφανώς αναμένουν το MEGA JET ανάλογα θα πράξουν...Η αίτηση αναφέρει χαρακτηριστικά είτε το FC4 είτε το HS3...

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη γραμμή έχει αυτοκίνητα??? Γιατι αν κρίνω από τον κόσμο που μετακινείτε σε αυτή τη γραμμή μόνο με σακίδια βλέπω τουρίστες. Πάντως αν μπεί το Hs3 σε πόσες ώρες θα γίνεται το Ηράκλειο-Μύκονος...?? Εδώ και το Fc4 τραβάει κάτι 1.30 ωρες καθυστερήσεις στην καλύτερη....και έχει και την ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

ΙΧ υπάρχουν αρκετά, τουλάχιστον αν κρίνω από την εποχή Δαίδαλος/Ελ Γκρέκο... Του δίνει και ένα πλεονέκτημα καθώς πλεον δεν υπάρχει πλοίο με γκαράζ στη γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

Να πας και πιο πίσω.... ΑΝΕΜΟΣ!! Δούλευε πολύ καλά την γραμμή, Κρήτη Κυκλάδες Σποράδες Θεσσαλονίκη, και ήρθε η minoan - εξυπηρετούσε, δεν έχανε, αλλά δεν έβλεπε κέρδη - και στο τέλος την απαξίωσε και την κατάντησε επιδοτούμενη (βλέπε Νταλιάνα).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορεί και να ισχύει δεδομένου ότι έχουν ακουστεί φήμες για δρομολόγηση ενός Highspeed(2/3) στη γραμμή του Ηρακλείου που δύσκολο το βλέπω να μένει τελείως ορφανή από την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως μπορεί ένα από τα highspeed να μπεί Ηράκλειο , αφού είναι αδύνατο για τα 2 και 3 να κάνουν σε ένα 10 ωρο το δρομολόγιο του FC4.Η επιλογή για διπλό πλήρωμα , μάλλον θα καταστήσει τη γραμμή ασύμφορη...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βέβαια έχει και το γκαράζ και αρκετά παραπάνω πρωτόκωλλο απ'το FC4. ΤΟ ξέρω ότι τα αυτοκίνητα της γραμμής είναι πολύ λίγα αλλά κάτι θα πέρνει. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατι ο φίλος παραπάνω αναφέρετε και σε Νάξο...το πλοίο απλά αν πιάνει όλα αυτά τα νησιά, με τη γνωστή ταχύτητα των 31-32 μιλίων, θα φτάνει στη Μύκονο κατά τις 17:00 το νωρίτερο και ΑΝ, μαζι με τις καθυστερήσεις στα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...