Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 707
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/12/2024 at 1:23 PM, cyclades_shipping said:

Πρόκειται να αλλάξει γραμμή το ερχόμενο καλοκαίρι ;

Άκουσα από Λαύριο για Κέα με επέκταση προς Δυτικές Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεία Magic Sea Ferries έχει ζητήσει μεταδρομολόγηση σε Λαύριο - Δυτικές Κυκλάδες.

- το πλοιο κατ 1 έκανε μετασκευή , αφαίρεσε τα πατάρια, για να κερδίσει ταχύτητα , έπιασε τα 26

- η εταιρεια κατερπιλαρ δεν του καλύπτει την εγγύηση αν κινείτε με χαμηλές ταχύτητες ( οπως κανει στον Αγιο Κωνσταντίνο )  οπου η εταιρεία έχει πολλές μηνύσεις

- η εταιρεία έχει αγοράσει και νέο πλοίο ( ου θα έρθει τον Απρίλη ) που επίσης θα έχει απόνερα οποτε δεν θα δρομολογηθεί και αυτο στον Αγιο Κωνσταντινο

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι καλή αρχή στη νεα του γραμμή και εκεί 

1. να μην ειχε ανεκτέλεστα δρομολόγια οπως  ειχε ολο σχεδόν τον Ιούνιο στις Σποράδες

2. να δρομολογηθεί 4 μήνες η και περισσότερο όπως ισχύει για τα ταχύπλοα 

3. να εχει την ταχύτητα ταχυπλόου

πέρσι Σαος, Ανες και Ματζικ στις Σποραδες εκτέλεσαν δρομολογια μονο Ιουλ - Αυγ και η Ματζικ για λίγο περισσότερο . Ελπιζω να μην επαναληφθεί ποτε ξανα κατι τετοιο 

 

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

προσωπικά δεν νομίζω οτι έχουν να προσφέρουν κάτι δίμηνες δρομολογήσεις Ιουλιο και Αυγ... ας δουλέψουν καλύτερα τα υπόλοιπα πλοία η οποιος έρθει για να μείνει..

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Γιατί διεκδικεί μια εταιρεία μια γραμμή που δεν βγάζει χρήματα? κανονικά το πλοίο με αυτες τις ταχύτητες σύμφωνα με τον νόμο επρεπε να έχει δεκαμηνη παρουσία ( καθως δεν ειχε πιάσει την ταχυτητα του ταχυπλόου ) , επίσης ΑΝΕΣ και ΣΑΟΣ έπρεπε συμφωνα με τον νόμο.. να έχουν δεκαμηνη παρουσία...  

Επίσης η Magic Sea Ferries αφήνει να εννοηθεί επίσημα οτι φευγει λόγω των μηνύσεων και της των των μηχανών και οχι για λόγους πληρότητας 

Edited by proud_ionian
Quote
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, hayabusagr said:

Τι μηνύσεις έφαγε ρε παιδια; 

Μήνυση από την ίδια τη λογική έπρεπε να φάνε κανονικά. Ποιος θα σε προτιμήσει για Κέα με ακριβότερο εισιτήριο ενώ μπορεί να κάνει τη δουλειά του φθηνά με το συμβατικό σε μία ωρίτσα; Τα ίδια πάνω κάτω και για την Κύθνο. Εφόσον περνάς από Κέα ακυρώνεις το όποιο πλεονέκτημα ταχύτητας σε μια έτσι κι αλλιώς σχετικά κοντινή απόσταση και πάντα με ακριβότερο εισιτήριο. Επομένως στα μάτια μου είναι λάθος η προσέγγιση στην Κέα.

Σέριφο και Σίφνο ίσως θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ποντάροντας στα λιγότερα μίλια (πάντα με την προϋπόθεση ότι κόβεται τουλάχιστον η Κέα), για Μήλο δεν το συζητάμε καν. Και 26 μίλια να πιάνει το Cat I, με τόσο χρόνο που θα χρειάζεται για να κατέβει και τέτοιο ανταγωνισμό απορώ τι θα κουβαλάει...

Όσο για το Λαύριο, η απόσταση είναι από μόνη της τροχοπέδη. Ο μόνος τρόπος να πετύχει είναι να χτυπήσει με χαμηλές τιμές για Δυτικές όσους έχουν ΙΧ γιατί από πεζούς/τουρίστες δεν πρόκειται να τσιμπήσει τίποτα με ολόκληρη Seajets στον Πειραιά και το Λαύριο έρμαιο του υπερσύγχρονου ΚΤΕΛ Αττικής.

Κρίμα πάντως αν έφαγε κυνηγητό στον Άγιο Κωνσταντίνο γιατί πήγε να αναστήσει μια γραμμή που καρκινοβατεί χρόνια τώρα και μάλιστα σε μια χρονιά με μεγάλο ανταγωνισμό. Δε νομίζω ότι ξεπέρασε ποτέ τα όρια ταχύτητας (ακόμα και με 17άρια πήγαινε πολλές φορές), ίσως είναι καθαρά θέμα σκάφους (τι φοβερή επιλογή ήταν κι αυτή...). Έχω την αίσθηση πως με καλύτερο ταχύπλοο τη δεύτερη χρονιά η εταιρεία θα μπορούσε να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα χτίζοντας σταδιακά όνομα και πελατεία στη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Σε μεγάλο τμήμα της διαδρομής δε μπορεί να ξεπεράσει αυτές τις ταχύτητες, 19 με το ζόρι, ακόμα και αν μπορούσε να πάει και με 40. 

Δεν ξέρω πόσες αγωγές - μηνήσεις - πρόστιμα μάζεψαν, σίγουρα υπάρχει θέμα στην περιοχή με τους περιορισμούς ταχύτητας που υπάρχουν. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω ότι το όλο θέμα ξεκινά απο την επένδυση σε λάθος πράγμα . Επενδύθηκαν πολλά χρήματα για την ολική ανακατασκευή ενός ταχύπλοου , το οποίο είναι ταχύπλοο στην κατανάλωση αλλά όχι στην ταχύτητα . είναι ανταγωνιστικό στα έξοδα με άλλα ταχύπλοα αλλά όχι σε ταχύτητα . Αυτό είναι το βασικό θέμα το οποίο δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό και απο εκεί και πέρα ξεκινούν  τα πειράματα μήπως κάτσει κάτι . 

Ελπίζω τα δυο καινούρια  ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Annivas said:

 

Ελπίζω τα δυο καινούρια  ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο .

δύο νέα ταχύπλοα?

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Annivas said:

Εγω πιστεύω ότι το όλο θέμα ξεκινά απο την επένδυση σε λάθος πράγμα

Αρχίζει και γίνεται συνήθεια αυτή η τακτική. Τα καλά του Θεοδόση με το Σμυρνα έχουμε κι εδώ. Αρχίζω να αναρωτιέμαι ώρες ώρες αν εμείς οι ρομαντικοί αρχίζουμε να έχουμε καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων ή αν οι "νεοεφοπλιστάδες" αρχίζουν να σκαρτεύουν. Πραγματικά, ο Μανωλιός, αν και τον αντιπαθώ, τους βάζει τα γυαλιά ακόμα και τη νυχτα. Να τους κάνει σεμινάρια μπας και τους ανοίξει κάνα μάτι. Δεν ξέρανε πως υπάρχουν ιχθυοκαλλιέργειες στην πορεία του και κύματα άνω του μισού μέτρου είναι απαγορευτικά? Το'ξεραν. Αλλά κι εδώ "πάμε και όπου βγεί" η φάση. Δεν ξέρανε τα αρνητικά του πλοίου? Τα'ξεραν. Αλλά κι εδώ "αναζητείται θαύμα". Σάμπως αυτοί θα πληρώσουν τα χρέη όταν βαρέσουν κανόνι? Εμείς οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...