Jump to content
Shipfriends

Ερμής Ι (ΙΜΟ 9035175)


Recommended Posts

Το Moysale (ΙΜΟ Νο: 9035175) είναι το νέο απόκτημα της Kerkyra Seaways. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1993 στο ναυπηγείο Johan Drage AS στο Rognan της Νορβηγίας (Yard Νo: 395). Το πλοίο έχει μήκος 84,00 μέτρα, πλάτος 15,40 μέτρα, πρωτόκολλο επιβατών 381 άτομα και 90 ΙΧ στο γκαράζ (μέγιστο ύψος στο γκαράζ 4,80 μέτρα) και φοράει μια κύρια μηχανή Wärtsilä Wichmann 8V28B (2400 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 13,6 κόμβων και έχει μια προπέλα σε κάθε πλώρη του. Για να δουλέψει στην Ελλάδα θα πρέπει να βάλει μια κύρια μηχανή ακόμα. Το Moysale αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 25/05/24 έως τις 31/05/24

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Μονοπροπελο, 30 ετών, με μια μόνο μηχανή κ 13 κόμβους υπηρεσιακή για αντικατάσταση του Ερμη? Αν πω ότι μαζεύουμε όλα τα σκουπίδια της Ευρώπης σιγά σιγά θα είμαι κακός? 🤬🤐

 

Link to comment
Share on other sites

Στους brokers το έδιναν με 15 κόμβους αλλά πιθανόν να είναι η μέγιστη ταχύτητα αυτή.

2 hours ago, giorgos_249 said:

Μονοπροπελο, 30 ετών, με μια μόνο μηχανή κ 13 κόμβους υπηρεσιακή για αντικατάσταση του Ερμη? Αν πω ότι μαζεύουμε όλα τα σκουπίδια της Ευρώπης σιγά σιγά θα είμαι κακός? 🤬🤐

Το Ίωνας ήταν του 1989 και το Ερμής του 1997, οπότε αυτό είναι νεότερο 4 χρόνια από τον Ίωνα και 4 χρόνια γηραιότερο από τον Ερμή 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, giorgos_249 said:

Μονοπροπελο, 30 ετών, με μια μόνο μηχανή κ 13 κόμβους υπηρεσιακή για αντικατάσταση του Ερμη? Αν πω ότι μαζεύουμε όλα τα σκουπίδια της Ευρώπης σιγά σιγά θα είμαι κακός? 🤬🤐

 

Το συγκεκριμένο μόνο σκουπίδι δεν είναι και μετά από ένα φρεσκάρισμα θα δείχνει ακόμα καλύτερο. Αν όντως πρόκειται για αντικατάσταση του Ιωνά νυν ( Αda 74) τότε θα είναι ένα καλό upgrade. Σχετικά με τους κινητήρες λύσεις υπάρχουν για αύξηση δύναμης.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς να έρθει! Εάν ένα αμφίπλωρο ταξιδεύει στη γραμμή με 15 κόμβους πιστεύω ότι θα μπορεί να κάνει τον ίδιο χρόνο με το Kerkyra Express (1.20), το οποίο επίσης ταξιδεύει με 15.5-15.8 συνήθως. Παρόλα αυτά η χωρητικότητα του για αυτές τις διαστάσεις μου κάνει εντύπωση! Περίμενα τουλάχιστον 110 οχήματα στο κύριο γκαράζ.
Σε νορβηγικά σάιτ πάντως αναφέρεται ότι και το αδερφάκι του HARDINGEN θα ταξιδεύει επίσης σε ελληνικά νερά, πιθανώς και για την ιδια εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

Μερικές πληροφορίες που βρήκα για το πλοίο:

Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο π100 το Moysalen ναυπηγήθηκε το 1993. Το πλοίο ανήκει σε μια σειρά αδελφών πλοίων που κατασκευάστηκαν το 1992-1993 για διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες της Νορβηγίας. Το 2008 το πλοίο ανέλαβε τη σύνδεση μεταξύ  Sandnessjøen  και Dønnastedene ως αντικατάσταση του κάπως μικρότερου "Sigrid". Κάποια σάιτ δίνουν χωρητικότητα 399 επιβατών και 105 οχημάτων (το πλοίο διαθέτει ράμπα για τα οχήματα που καλύπτει το μισό γκαράζ του). Θεωρείται αμφίπλωρο κλειστού τύπου (π.χ. Αχαιός). Είναι επίσης προσβάσιμο για ΑΜΕΑ καθώς διαθέτει ανελκυστήρα και ειδικές τουαλέτες. Να σημειωθεί ότι στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα το μοναδικό πλοίο που διέθετε ασανσέρ ήταν το Ερμής. Αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα μέσα στην εβδομάδα, μπορεί και αύριο!

Προσθέτω και μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του και το γκαράζ του που βρήκα σε σάιτ μπρόκερ (https://www.hellasshipsales.com/)

 

ship_Passenger_seating_(5)_750.jpg

ship_Bar_(3)_750.jpgship_Garage_(8)_750.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2023 at 7:18 PM, teo0 said:

Το συγκεκριμένο μόνο σκουπίδι δεν είναι και μετά από ένα φρεσκάρισμα θα δείχνει ακόμα καλύτερο. Αν όντως πρόκειται για αντικατάσταση του Ιωνά νυν ( Αda 74) τότε θα είναι ένα καλό upgrade. Σχετικά με τους κινητήρες λύσεις υπάρχουν για αύξηση δύναμης.

 

Αν τα βάλεις δίπλα-δίπλα με τον Ιωνά και συγκρίνεις τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορείς να το πείς μια μικρή αναβάθμιση. Αν σκεφτείς πως σιγουράκι οι Νορβηγοί θα αντικαθιστούν σιγά-σιγά αυτό και τα αδέλφια του με πλοία τελευταίας τεχνολογίας και μειωμένων ρύπων, τότε μιλάμε για environmental dumping. Πρός το παρόν τουλάχιστον για εκεί είμαστε, ειδικά σε αυτήν τη γραμμή έχω την αίσθηση πως θα είναι η τελευταία που θα δούμε κάτι που να συμβαδίζει με την εποχή μας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως να κάνω και ένα καυστικό σχόλιο ως προς τις επιλογές της εταιρείας, η ταχύτητα θα προσφέρει αγωνία.. Θα λες θα φτάσει αυτό πρώτο ή το Γρηγόρης Μ; 🤣 Ωραίος ο αντικαταστατης του Ερμή.

Edited by Kerkyra Express
Link to comment
Share on other sites

Ίδιες ταχύτητες με τα υπόλοιπα "γρήγορα" πλοία της γραμμής θα έχει το βαποράκι. Άτοπο το σχόλιο σου κατ'εμέ.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Άρα μιλάμε για αναβάθμιση της γραμμής αφού διώξαμε ένα καλό και γρήγορο πλοίο για να έρθει, ένα άλλο που δεν θα προσφέρει αναβάθμιση στην γραμμή... Συγχαρητήρια ωραία λογική, αφού θα πηγαίνει με ίδια ταχύτητα με τα άλλα είναι καλό "βαπορακι" 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά πιστεύω η συγκεκριμένη εταιρεία δεν υποβάθμισε το στόλο της από τη στιγμή που έδιωξε ένα καλό και ένα κακό πλοίο (Ερμής και Ίωνας) και τα αντικαταστεί με δύο καλά και γρήγορα. Βέβαια είναι αρκετά νωρίς ακόμα για να ξέρουμε τι ακριβώς θα προσφέρουν στη γραμμή.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ενδεχομενως να ειναι αξιοπρεπες και μια καλουτσικη επιλογη για αντικατασταση του ΙΩΝΑ ή οποιαδηποτε αλλης παντοφλας- αμφιπλωρου, ανοιχτου ή πρωην ανοιχτου τυπου, που υπαρχει αυτη τη στιγμη στη γραμμη

Σε καμια περιπτωση ομως δεν ειναι αντικαταστατης του ΕΡΜΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αν το φέρουν και το παρουσιάσουν ως αντικαταστάτη του Ίωνας τότε ναι συμφωνώ, αν όμως το φέρουν και το διαφημίσουν ως τον νέο "Έρμή" τότε τι να πω... Καλά έλεγε ο Κατακουζηνός "Εμπρός για πίσω" σε αυτή την γραμμή πάντα.

Εν πάσει περιπτώση όπως πολύ σωστά έγραψε ο Hermes ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στο πλοίο όταν έρθει Ελλάδα με το καλό και ως τι θα το παρουσιάσει η Kerkyra Seaways και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο θα πρέπει να δηλώσουν - παρουσιάσουν - διαφημίσουν το πλοίο ως αντικαταστάτη κάποιου συγκεκριμένου, του ΕΡΜΗΣ δηλαδή ή του ΙΩΝΑΣ. Είχαν δικά τους συγκεκριμένα δρομολόγια και δικό τους επιβατικό κοινό αυτά τα δύο πλοία, ώστε να πρέπει να υπάρξει τέτοια.... διευκρίνιση ??? 

Ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία είναι, πούλησε δύο πλοία, αγόρασε ή θα αγοράσει άλλα, και τα επόμενα αντικαθιστουν τα προηγούμενα. 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει τώρα κουβέντα να γίνεται για κάποιους που πιστεύουν ότι δεν είναι καλή αντικατάσταση σαν αντικατάσταση του Ερμή για τον έναν ή τον άλλον λόγο. Κατ' εμέ λίγο υπομονή να δούμε τι άλλες κινήσεις τις εταιρείας μπορεί να υπάρξουν και να περιμένουμε φυσικά να δούμε αν θα "βγουν" οι αγορές αυτές, και με αυτό εννοώ πώς θα δουλέψει γενικά η γραμμή μετά απο αυτές.  

Link to comment
Share on other sites

On 12/15/2023 at 2:50 PM, Kerkyra Express said:

Άρα μιλάμε για αναβάθμιση της γραμμής αφού διώξαμε ένα καλό και γρήγορο πλοίο για να έρθει, ένα άλλο που δεν θα προσφέρει αναβάθμιση στην γραμμή... Συγχαρητήρια ωραία λογική, αφού θα πηγαίνει με ίδια ταχύτητα με τα άλλα είναι καλό "βαπορακι" 

Προσωπικά δεν έχω κανένα συμφέρον στην αντιπαράθεση των εταιρειών, έχω ταξιδέψει για προσωπικούς λόγους αρκετές φορές την τελευταία διετία και είδα ότι το πλοίο Ερμής έκανε τη διαφορά. Τι να κάνουμε τώρα; οπότε θα ξαναεμπιστευτω τη συγκεκριμένη εταιρία. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...