Jump to content
Shipfriends

Hermes

Members
  • Posts

    30
  • Joined

2 Followers

Recent Profile Visitors

623 profile views
  1. Πάντως δεν φαίνεται στα καλοκαιρινά δρομολόγια της εταιρείας, επομένως δεν ξέρω αν θα δρομολογηθεί φέτος.
  2. π100 εννοείς μια πιθανή διάλυση της κοινοπραξίας Kerkyra Seaways;
  3. Όπως έχει αναφερθεί πρόκειται για ναύλωση από την Kerkyra Seaways. Όχι αγορά.
  4. Το πλοίο ξεκίνησε σήμερα από το Sandnessjøen της Νορβηγίας για την Ελλάδα. Παρατήρησα ότι στο AIS δεν αναγράφει προορισμό. Μήπως ανέβει Κέρκυρα μέχρι να ολοκληρωθεί το αδελφό του και να ξεκινήσουν οι εργασίες στο ίδιο; Θα δείξει.
  5. Μπορεί κάποιος που γνωρίζει να μας πει πόσο χρόνο θα χρειαζόταν μια τέτοια βλάβη; Επίσης φίλε Προκόπη νομίζω ότι τις ημέρες που δεν πηγαίνει το Αγία Θεοδώρα παξούς, πάει το Άγιος Σπυρίδων.
  6. Είναι λογικό η εταιρεία να καίγεται να το ετοιμάσει γρήγορα για το λόγο ότι η δυναμική του στόλου της αυτή τη στιγμή υστερεί σε όλους τους τομείς.
  7. Το Πρωτεύς από ότι έχω ακούσει δεν θα ανέβει Κέρκυρα καθόλου.
  8. Εάν τα λεφτά που έδωσαν για το πλοίο ήταν λίγα, τότε ίσως τους έρθει πιο οικονομικά από την αγορά ενός έτοιμου. Αυτό που από ότι φαίνεται τους απασχολεί περισσότερο είναι να ετοιμαστεί σύντομα και να ανέβει Κέρκυρα.
  9. Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά πιστεύω η συγκεκριμένη εταιρεία δεν υποβάθμισε το στόλο της από τη στιγμή που έδιωξε ένα καλό και ένα κακό πλοίο (Ερμής και Ίωνας) και τα αντικαταστεί με δύο καλά και γρήγορα. Βέβαια είναι αρκετά νωρίς ακόμα για να ξέρουμε τι ακριβώς θα προσφέρουν στη γραμμή.
  10. Ίδιες ταχύτητες με τα υπόλοιπα "γρήγορα" πλοία της γραμμής θα έχει το βαποράκι. Άτοπο το σχόλιο σου κατ'εμέ.
  11. Μερικές πληροφορίες που βρήκα για το πλοίο: Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο π100 το Moysalen ναυπηγήθηκε το 1993. Το πλοίο ανήκει σε μια σειρά αδελφών πλοίων που κατασκευάστηκαν το 1992-1993 για διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες της Νορβηγίας. Το 2008 το πλοίο ανέλαβε τη σύνδεση μεταξύ Sandnessjøen και Dønnastedene ως αντικατάσταση του κάπως μικρότερου "Sigrid". Κάποια σάιτ δίνουν χωρητικότητα 399 επιβατών και 105 οχημάτων (το πλοίο διαθέτει ράμπα για τα οχήματα που καλύπτει το μισό γκαράζ του). Θεωρείται αμφίπλωρο κλειστού τύπου (π.χ. Αχαιός). Είναι επίσης προσβάσιμο για ΑΜΕΑ καθώς διαθέτει ανελκυστήρα και ειδικές τουαλέτες. Να σημειωθεί ότι στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα το μοναδικό πλοίο που διέθετε ασανσέρ ήταν το Ερμής. Αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα μέσα στην εβδομάδα, μπορεί και αύριο! Προσθέτω και μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του και το γκαράζ του που βρήκα σε σάιτ μπρόκερ (https://www.hellasshipsales.com/)
  12. Καλώς να έρθει! Εάν ένα αμφίπλωρο ταξιδεύει στη γραμμή με 15 κόμβους πιστεύω ότι θα μπορεί να κάνει τον ίδιο χρόνο με το Kerkyra Express (1.20), το οποίο επίσης ταξιδεύει με 15.5-15.8 συνήθως. Παρόλα αυτά η χωρητικότητα του για αυτές τις διαστάσεις μου κάνει εντύπωση! Περίμενα τουλάχιστον 110 οχήματα στο κύριο γκαράζ. Σε νορβηγικά σάιτ πάντως αναφέρεται ότι και το αδερφάκι του HARDINGEN θα ταξιδεύει επίσης σε ελληνικά νερά, πιθανώς και για την ιδια εταιρεία.
  13. Το Vela Luka αναχώρησε σήμερα το πρωί από την Κερκυρα για την Κροατία. Καλή του τύχη!
  14. Όντως; Νόμιζα ότι θα είχε τουλάχιστον 13-13.5.
×
×
  • Create New...