Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ένα roro της Unity Line το έχουμε δεί στο παρελθόν, είναι το Gryf. Σήμερα θα γνωρίσουμε και τον έτερο Καππαδόκη, είναι το Jan Sniadecki (IMO 8604711) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ystad της Σουηδίας. Από εκεί εκτελεί δρομολόγια πρός το Swinemunde της Πολωνίας. Σουηδέζικη κατασκευή στο Gotaverken Arendal(952) του Goteborg πίσω στο 1986, πάντα με αυτό το όνομα. Οι 4 κύριες μηχανές του είναι Sulzer τύπου 6ZL40/48 και του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 16 κόμβων. Το μήκος του είναι 155 μέτρα, η χωρητικότητά του 102 νταλίκες ενώ έχει και 50 κρεβάτια. Τέσσερις μηχανές για 102 νταλίκες, αντι-οικονομικό μου ακούγεται. Εννοείται πως πάει με 13 και κάτι στα δρομολόγιά του.

 

Και για όσους αναρωτώνται ποιός ήταν αυτός ο κύριος Sniadecki, πρόκειται για Πολωνό μαθηματικό, φιλόσοφο και αστρονόμο του 19ου αιώνα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Φέρεται να πωλήθηκε συμφωνα με Πολωνούς συνασθενείς το Jan Sniadecki σε Ελληνική εταιρεία.

Να δούμε αν θα είναι το ιδιο στόρι με το Κο-ΠΕΡΝ-ικο

Link to comment
Share on other sites

Η κλάση το έχει κατηγοριοποιήσει σαν ΕΓ/ΟΓ και έχει ένα πολύ μικρό σαλονάκι νομίζω. Πλήν όμως χρησιμοποιείται σαν roro, σαν τέτοιο λοιπόν το θεωρώ και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 11/10/2023 at 11:18 AM, Petros P said:

Φέρεται να πωλήθηκε συμφωνα με Πολωνούς συνασθενείς το Jan Sniadecki σε Ελληνική εταιρεία.

Να δούμε αν θα είναι το ιδιο στόρι με το Κο-ΠΕΡΝ-ικο

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα αν καταλαβαίνω καλά από τους Πολωνούς συνασθενεις . Με την χώρα μας να ακούγεται αρκετά . Για να δουμε ποιος το πήρε 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει αμφιβολία γι'αυτό Είναι από κστασκευής τραινάδικο Γενικά οι σιδηροδρομικές συνδέσεις διά θαλάσσης είναι σε υποχώρηση κ πολλά από τα εναπομείναντα σιδηροδρομικά πορθμεία δουλεύουν με το να φορτώνουν οχήματα Μόνο στην Κίνα χτίζουν τέτοια σκάφη γιά την εκεί ακτοπλοϊα

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έκανε το Τελευταίο του δρομολόγιο 30/12/23.Τώρα περιμένουμε Να δούμε ποιος Το πήρε Και περιμένουμε να ξεκινήσει για την Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Πριν παραδοθεί στους νέους τους ιδιοκτητες χρησιμοποιείται για τα γυρισματα μιας ταινιας η ντοκιμαντερ για το JAN HEWELIUSZ που γυριζεται για το netflix

Πάντως αν είναι για τον Αειναύτη,ειναι για διπλωμα λογικα

1175 lm το γκαράζ , 1650 ο πελαγίτης  ενω ο Αρμενιστης ειχε 550.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Petros P said:

Πριν παραδοθεί στους νέους τους ιδιοκτητες χρησιμοποιείται για τα γυρισματα μιας ταινιας η ντοκιμαντερ για το JAN HEWELIUSZ που γυριζεται για το netflix

Πάντως αν είναι για τον Αειναύτη,ειναι για διπλωμα λογικα

1175 lm το γκαράζ , 1650 ο πελαγίτης  ενω ο Αρμενιστης ειχε 550.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...