SHIPS_FUN Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Το ταξίδεψα το προγούμενο Σάββατο από Πειραιά για Σύρο. Αναχωρήσαμε 9.00, λόγω αναμονής κάποιου γκρουπ, και δέσαμε στη Σύρο 13.20 !!!Έφυγε στις 9.00 λόγω καθυστέρησης στην πετρέλευση Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRSHIP Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Αυτή την εντύπωση είχα και εγώ αλλά δεν μπορούσα να το τεκμηριώσω, και έβλεπα απλά κίνηση στον καταπέλτη μέχρι την τελευταία στιγμή, οπότε θεώρησα ότι αναμέναμε κόσμο. Οσο για την πετρέλευση, όντως το Αρχων Μιχαήλ ήταν δίπλα μας μέχρι τις 8.55. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Εντυπώσεις: Ξεχάστε την άσχημη εξωτερική εμφάνιση, κάντε ότι δεν την βλέπετε. Όταν μπαίνεις μέσα σου θυμίζει καράβι και όχι αεροπλάνο και μάλιστα καράβι παλιού στύλ. Οι κυλιόμενες είναι όντως στενές, αλλά δεν ξέρω άν αυτό έγινε για οικονομία χώρου στο γκαράζ όπως υποννοήθηκε σε άλλο thread ή απλώς ο διαθέσιμος χώρος δεν αρκούσε. Το ασσανσέρ ζεστό. Για τους επιβάτες διαθέσιμα 3 εσωτερικά decks, το 7 με πρύμα αεροπορικές, το κατάστημα και πλώρα self service (μεγάλο) και restaurant a la cart. Το deck 8 με πρύμα το fast-food (χιλιάδες σουβλάκια), αεροπορικές και πλώρα καμπίνες. Το deck 9 με πρύμη αεροπορικές, πλώρα καμπίνες επιβατών και πληρώματος και στη μέση σαλόνι Α' και το (δυστυχώς κλειστό ) "owner's private saloon". Στα deck 7 και 8 επίσης σαλόνια και bars. Η επικοινωνία γενικώς περίπλοκη, μέχρι να προσανατολιστείς. To deck 10 (ταράτσα) όταν είναι καλοκαίρι και δεν έχει αέρα, θα είναι ο ορισμός του νυκτερινού καλοκαιρινού ταξιδιού στο Αιγαίο. Πολύ υπόλοιπο P&O στις εναπομείνασες διαφημίσεις, στη διάταξη των χώρων, στην ονοματολογία των σαλονιών (πχ Silverstone lounge). Καμπίνες καλές, κάποιες μεγαλύτερες με TV κάποιες μικρότερες, με WC λιτό, όχι το κλασσικό των Ροδάνθη, Μαρίνα κλπ. Σαφώς όμως καθαρές και φωτεινές καμπίνες και αντιστοίχως κοινόχρηστοι χώροι, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των επιβατών (ιδίως των εκ Μυκόνου επιβιβασθέντων ) να ρυπάνουν τα πάντα. Απίστευτης χωρητικότητας γκαράζ, σε 3 επίπεδα-και με απίθανη σκουριά βέβαια. Σε άλλο thread επίσης είχαμε εκφράσει αμφιβολίες για την προέκταση αυτού του δρομολογίου από Μύκονο έως Βαθύ. Ε, λοιπόν Π100 δεν είμαι αλλά ο κόσμος και τα αυτοκίνητα που κουβάλησε ήταν εκτός περιγραφής. Ακόμα και τα πατάρια του deck 6 ήταν φίσκα. Νταλίκες και στο deck 5. Αργή εκφόρτωση και φόρτωση, μάλλον λόγω του μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων. Συμπέρασμα: Ταξιδέψτε μαζί του και relax. Γυρίστε το με ησυχία, χωρίς άγχος και προκατάληψη. Ανοίξτε κλειστές πόρτες, κανείς δεν θα σας δεί και εξερευνήστε. Φτάστε μέχρι τις ανοιχτές βαρδιόλες και παρακολουθείστε από το μισό μέτρο τα ρεμέτζα του καπετάν Νικήτα. Οι ελικτικές δυνατότητες του καραβιού βέβαια πρέπει να είναι εξαιρετικές, αν κατάλαβα καλά. Με λίγη μπογιά στα καταστρώματα γίνεται κούκλα (που λέει ο λόγος). Με άλλο ένα τέτοιο, ο καπτά-Μάκης μπορεί να κοντράρει, δεδομένης της τιμολογιακής του πολιτικής, τον ανταγωνσιμό που τον πιέζει, ιδίως στα Δωδεκάνησα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Λόγω του έντονου αέρα έσπασαν οι κάβοι του ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και έπεσε πάνω στον ΔΙΑΓΟΡΑ που εκείνη τηνώρα γινόταν επιβίβαση οχημάτων και επιβατών, χωρίς να έχουμες παρατράγουδα ή ζημιές. Ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Έβαλε ένα πολύ δυνατό μπουρίνι έσπασαν οι λεντίες και έπεσε στον ΔΙΑΓΟΡΑ.Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ δεν έπαθε απολύτως τίποτα κι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ έπαθε κάτι γρατσουνιές σε ένα μικρό βαρδιολάκι που έχει η πλώρη δεξια και τσαλακωθηκε το δεξί παραπέτο της πλώρης.Ευτυχώς το πλήρωμα του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ ΄πρόλαβε και φουντάρισε τις άγκυρες και έκοψε πολύ ο δρόμος που είχε πάρει η πλώρη αλλιώς η ζημιά θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Όλα βεβαια ξεκινάν και καταλήγουν από τα λάθη της αγκυροβολίας που έβαλαν το μεγάλο βαπόρι στον μικρό μόλο και το μικρό βαπόρι στον μεγάλο μόλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Το Ανθή Μαρίνα είναι να δέσει 1 Μαρτίου. Θα μείνει χωρίς κανένα δρομολόγιο ο Αγουδημος στα Δωδεκάνησα :D ?? (Δε το πιστεύω αυτό). Εάν όχι πιο πλοίο θα επιστρατευτεί?? Ροδάνθη, Μαρίνα η Δημητρουλα? Εάν πόνταρα θα έβαζα τα λεφτά μου στο Μαρίνα και δεύτερη επιλογή το Ροδάνθη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHIPS_FUN Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Ε όχι και χωρίς πλοίο στα Δωδεκάνησα με τίποτα! για το Μαρίνα λένε ότι θα βγεί 1 Μαρτίου σε αντικατάσταση του Ανθή,και μετά το Ροδάνθη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Τελικά Δευτέρα δένει το βαπόρι για κανα 20ήμερο περίπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Σε εμενα ελαχε να κανω το τελευταιο ταξιδι , προ του δεσιματος του , προς τα νησια ........... Εκτενες ρεπορταζ τις επομενες ημερες Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Για αρκετη ωρα ηταν σημερα δεμενο στην θεση του αλλα με την πλωρη μεσα ,πιθανος για βαψιματα και αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Κρουαζιέρα θα κάνει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το πασχαλινό ΣΚ και ανήμερα της Κυριακής του Πάχα θα το περάσει στον Αθηνιό στην Σαντορίνη παρέα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και τους λοιπούς συγγενείς. Ευχή να έχουν τελειώσει τα έργα ώστε να χωρέσουν τα πλοία που θα είναι δεμένα την ημέρα εκείνη και προπάντων να είναι καλός ο καιρός και να μην χρειαστεί να πάνε αγκυροβόλιο περνώντας μαύρο πάσχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Αλλάζουν κάτι στα σινιάλα από τα φουγάρα του πλοίου ή απλά φρεσκάρουν τα χρώματα; Πάντως η πάνω μπλε γραμμή έγινε πιο "παχιά". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Κρουαζιέρα θα κάνει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το πασχαλινό ΣΚ και ανήμερα της Κυριακής του Πάχα θα το περάσει στον Αθηνιό στην Σαντορίνη παρέα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και τους λοιπούς συγγενείς.Ευχή να έχουν τελειώσει τα έργα ώστε να χωρέσουν τα πλοία που θα είναι δεμένα την ημέρα εκείνη και προπάντων να είναι καλός ο καιρός και να μην χρειαστεί να πάνε αγκυροβόλιο περνώντας μαύρο πάσχα. Πιθανότατα θα είναι στο Ανθή Μαρίνα και ο άρχοντας. Τον είχα πετύχει το 2003 το Πάσχα στη Σαντορίνη στη κρουαζιέρα του Μαρίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Αλλάζουν κάτι στα σινιάλα από τα φουγάρα του πλοίου ή απλά φρεσκάρουν τα χρώματα; Πάντως η πάνω μπλε γραμμή έγινε πιο "παχιά". Και η κάτω να προσθέσω ότι πάχυνε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Ξεκινησε αποψε τα δρομολογια του με εκτακτο εξπρες δρομολογιο προς Ροδο για να μαζεψει εκδρομεις μαθητες. Απο Κυριακη κανονικα στις αναχωρησεις του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Οχι μονο για μαθητες. Το πλοιο ανεχωρησε γυρω στις 2120 σαν ρο-ρο με γεματο πανω-κατω γκαραζ απο νταλικες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Τελικα ταξιδεψα (δις) με την Ανθουλα .... Πειραια - Πατμο .... και Πατμο - Λερο Λοιπων εχω να πω οτι σε γενικες γραμμες το βαπορι μου αρεσε .... Πραγματι (αν θυμαμαι καλα το ειχε πει ο Georgios Express) εχει πολλα πραγματα να εξερευνησεις μεσα ......... Τις ταμπελες της P & O γιατι ακομα τις εχουν ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Προφανώς επειδη το όνομα της P & O έχει κύρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Ε, όταν ο φωτογράφος ξέρει να αναδεικνύει τα χαρίσματα του μοντέλου του...προκύπτουν αριστουργήματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 P & O PRIDE OF ..... ANTHI MARINA :mad: TAX FREE που το βρηκαν ........ Και τις σκαλες green & orange & yellow γιατι τις εχουν παντα κλειστες .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Για να μην κατεβαίνουν οι επιβάτες στο γκαράζ από εκεί κατά τη διάρκεια του ταξιδίου . Όχι ότι δε μπορείς!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Όχι ότι δε μπορείς!! Ασφαλως και μπορεις (κανεις δεν σου λεει τιποτα) γουσταρα και τραβηξα φωτο μια πορτα ξυλινη (απο το green) πολυ ψωνιο ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Σημερα βγηκε και το Ανθη Μαρινα στο Σαρωνικο για καποιο δοκιμαστικο πλου, δε γνωριζω τον λογο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Επιστροφη απο Μυκονο για Πειραια την περασμενη Κυριακη με την Ανθη. Το πλοιο ειχε αναχωρησει στις 1400 απο τη Ροδο για Κω-Μυκονο-Συρο και Πειραια, και με προγραμματισμενη αναχωρηση 2359 απο Μυκονο το πλοιο εφυγε στις 0020, μπαινοντας μεσα στον Πειραια στις 0600 ακριβως. Κανονικος ο χρονος του δηλαδη, το συγκεκριμενο πλοιο ειναι το μονο που και μπορει και θελει και ο καπτα-Μακης να πηγαινει πανω απο 17 μιλια μου φαινεται. Δεν εχω να πω και παρα πολλα, σημαντικη διαφορα η δημιουργια μιας καμπινων στο σημειο οπου υπηρχαν καθισματα πουλμαν πλωρα και δεξια ενω κατα τα αλλα το πλοιο ηταν γενικοτερα πολυ πιο μαζεμενο και καθαρο απο την τελευταια φορα που ταξιδεψα. Υπηρχαν μαλιστα και καμπινες διαθεσιμες απο τη Μυκονο για Πειραια, το πλοιο δεν ειχε σχεδον καθολου κοσμο. Η αληθεια ειναι οτι ο Πηγασος σαρωνει στο βραδινο της Κυριακης απο Μυκονο, σε σημειο που οπως μου ειπαν φιλοι μου που ταξιδεψαν πριν 2 Κυριακες το πληρωμα δημιουργει ανθρωπινη αλυσιδα προκειμενου να μην μπαινουν στα σαλονια οι ανερχομενοι στο πλοιο απο τη Μυκονο. Λιγακι τριτοκοσμικο αυτο. Το Ανθη Μαρινα πηρε απο Μυκονο περιπου 200 ατομα, απο Συρο δεν ειδα γιατι κοιμομουν σαν το βοδι αλλα βεβαια να σημειωσουμε οτι ο Θεολογος Π απο Ραφηνα κοστιζει EUR 20 και το Ανθη Μαρινα EUR 30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Ταξίδι με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ τη παρασκευή για Σύρο περάσαμε τα φανάρια περίπου στις 17.20.Το πλοίο ήταν κατάμεστο σε σημείο που δεν μπορούσες να περπατήσεις.Τα καταστρώματα επίσης φίσκα.Μου πήρε καποιο χρόνο μέχρι να καταλάβω τη διαρύθμιση του πλοίου και επειδή δεν είχα ξαναταξιδέψει μου φάνηκε κάπως δύσκολο.Η γενική εντύπωση που αποκόμοισα ήταν μάλλον αρνητική στο πλοίο απο ότι είδα δεν έχει γίνει καμιά αλλάγη στο εσωτερικό του πέρα απο τα καθίσματα αεροπορικού τύπου και τις καμπίνες που πρόσθεσε.Ασχημη εντύπωση μου έκαναν τα πλαστικά πατώματα σε κάποια σημεία και γενικά η εικόνα φθοράς που επικρατούσε σε όλο το πλοίο παρεπιπτόντως απο ότι είδα δεν έχει μοκέτα πουθενά πράγμα το οποίο δεν έχω ξανασυναντήσει σε άλλο πλοίο.Στα ανοιχτά καταστρώματα παρατήρησα ότι σε κάποια σημεία συγκεντρώνονται νερά τα οποία λιμνάζουν και δεν πηγαίνουν προς τις υδροροές αυτό όμως είναι κάτι δημιουργεί διάβρωση στα σημεία αυτά πιθανόν το κατάστρωμα να μην έχει επαρκή κλίση για την αποφυγή αυτού του φαινομένου.Ακόμα αναρωτήθηκα πως το πλοίο αυτό ταξίδευε σε τόσο μακρινή απόσταση χωρίς να έχει καθόλού κρεβάτια τα πρώτα χρόνια πραγματικά περίεργο.Το ταξίδι απο Πειραιά μέχρι Σύρο διήρκησε πέντε ώρες περίπου. :mad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now