ΝΗΡΕΑΣ Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 (edited) Μάλλον για ανθράκευση πρέπει να πήγε. Καλά πόση αυτονομία έχει το παπόρον? Edited December 13, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Μάλλον για ανθράκευση πρέπει να πήγε. Καλά πόση αυτονομία έχει το παπόρον? Καλα το πας, επομενη σταση η Palma De Majorca και μετα τελικος προορισμος το Aljeciras για να παραδωθει στους ναυλωτας.. Κατσε μονο να ειναι βολικος ο Λεοντας, γιατι ο Δεκεμβρης δεν ειναι καιρος για ανδραγαθηματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parianos Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Καλα το πας, επομενη σταση η Palma De Majorca και μετα τελικος προορισμος το Aljeciras για να παραδωθει στους ναυλωτας..Κατσε μονο να ειναι βολικος ο Λεοντας, γιατι ο Δεκεμβρης δεν ειναι καιρος για ανδραγαθηματα Ακουσα οτι ξεκινησε απο χθες τα δρομολογια του το hs 2. Οτι και να πουμε παιδια εδω φαινεται και παλι ποσο θαυμαστη ειναι η Ελληνικη ναυτιλια. Ενα ταχυπλοο με Ελληνικη σημαια και με Ελληνικο πληρωμα να κάνει δρομολόγια Ισπανια-Μαροκο μες στο καταχειμωνο δεν ειναι μικρο πραγμα. Μαγκια και της εταιρειας που δινει δουλεια σε κοσμο και βγαζει και λεφτα μες στην νεκρη περιοδο του χειμωνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Μάλλον δοκιμαστικά στα νέα λιμάνια κάνει σήμερα...και προ ολίγου μπήκε για πρώτη φορά θριαμβευτικά στην Ταρίφα...στης FRS το άντρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Αυτό το δοκιμαστικό γίνεται για να πιστοποιηθεί το πλήρωμα του Highspeed 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 4 Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 37,1 μιλια επιασε. Δεν θυμαμαι να το εχω ξαναδει το μικρο να τρεχει ετσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 εγώ ποντάρω οριστικά σε Μαροκινό καθαρόααιμο, COMARIT ή COMANAV. Η FRS είναι και παίζεται το πλοίο (και όσα άλλα το ακολουθήσουν) Απ' ό,τι είδα, το πλοίο δεν έχει αλλάξει σινιάλα. Η εμπειρία όμως από τις άλλες ναυλώσεις της ΑΝΕΚ σε Άραβες δείχνει ότι πάντοτε αλλάζουν τα σινιάλα...και μάλιστα καθόλου διακριτικά. Από την άλλη πλευρά η FRS έφερε στην Ταρίφα τα 2 καλύτερα πλοία της και πύκνωσε χειμωνιάτικα τα δρομολόγια Ταρίφα-Ταγγέρη...γεγονός που εμένα μου δείχνει ότι βρίσκεται σε άμυνα...και όχι ότι ναύλωσε και νέο πλοίο. Τελικά, μήπως ο ναυλωτής δεν είναι κανένας από τους ήδη γνωστούς, αλλά πρόκειται για νέα εταιρεία στην περιοχή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 (edited) Πριν λιγο εφτασε στην Ταγγερη. Ξερει κανεις αν ξεκινησε κανονικα δρομολογια ή αν προκειται για ακομα ενα δοκιμαστικο? Προς το παρον εχει τα χρωματα που ειχε και στην Ελλαδα. Edited December 17, 2009 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει τα εμπορικά δρομολόγια. Αναμένεται να ξεκινήσει την άλλη εβδομάδα τη Τρίτη ή τη Τέταρτη. Κατσε μονο να ειναι βολικος ο Λεοντας, γιατι ο Δεκεμβρης δεν ειναι καιρος για ανδραγαθηματα Στο δρόμο για το Aljeciras το πλοιο συνάντησε γερή θάλασσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Η ναύλωση του Highspeed 2 είναι μέχρι το τέλος Απριλίου του 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Πασχαλιάτικα τσιμπήσαμε και νέο! Σύμφωνα με το aislive το πλοίο έχει μετονομαστεί σε BISSAT. Το equasis και τα συναφή site δεν το έχουν γράψει ακόμα. Ωστόσο για τον φόβο των Ιουδαίων παραθέτω και screenshot από το aislive, όπου μπορείτε να δείτε και το IMO του πλοίου. Υποθέτω πως έχει αλλάξει και σημαία αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος διότι ακόμα φαίνεται η Ελληνική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Την Μεγάλη Πέμπτη, παρέδωσε στην νέα του εταιρεία, την Μαροκινή Comarit, ο καπετάν Μ.Λούσσας, το “Highspeed 2” και το νέο του όνομα “Bissat”, με σημαία Μαρόκου. (αν και στην ais συσκευή του πλοίου, ακόμα φαίνεται η Ελληνική). Στο ταχύπλοο παραμένει ο καπετάν Ροδόπουλος μέχρι την εξοικείωση του Δανού πλοίαρχου. Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει και το “Highspeed 3”, ενώ στα δρομολόγια του στις Δυτικές Κυκλάδες, όπως όλα δείχνουν, θα επιστρέψει το “Highspeed 1”. Πηγή: http://www.ellinikiaktoploia.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Να συμπληρωσω οτι το πλοιο ειναι ακομα κοκκινο και στις παντες παραμενει το Vodafone Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Να τη η Βόνταφον διαφημίζεται και Ισπανο-Μαροκινά εδάφη:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Ενω πλεον δεν το εμφανιζει στο στολο της και η HSW Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 (edited) Τελικά το πέτυχα! Edited April 9, 2010 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Υποθέτω πως έχει αλλάξει και σημαία αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος διότι ακόμα φαίνεται η Ελληνική. Έχει υψώσει τη σημαία του Μαρόκο. Ενώ ακόμα παραμένουν στο πλοίο 5 Έλληνες (Καπετάνιος, Α’ μηχανικός+1 μηχανικός, Ηλεκτρολόγος, Ναύτης) ακόμα για να βοηθήσουν το νέο πλήρωμα στην αρχή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Το Highspeed 2 ήταν το πρώτο της σειράς που έφτασε στην Ελλάδα, ενάμιση μήνα νωρίτερα από τα HS 3 & HS 4. Το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο έγινε στις 16 Ιουνίου 2000 και μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια πέρασε από τα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων, προσφέροντας κάτι εντελώς νέο για τα δεδομένα της εποχής. Καλοτάξιδο στα νέα του καθήκοντα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Πλέον πρέπει να έχει γίνει αλλαγή σινιάλων στο Bissat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 εχουν κανει και παρεμβαση στα οκια (μικροτερες αγκυρες ισως ή με γελα η μνημη και η οραση μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Στις φωτο του marinews είναι το BORAQ. Διότι το BISSAT έφτασε σήμερα στο Γιβραλτάρ για δεξαμενισμό και ήταν κάπως έτσι. Μετά την έξοδό του από τη δεξαμενή θα βγει με τα νέα του χρώματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 george και γω αυτες τις φωτο ειδα, που ειχε το gibport. το mn τα εμπλεξε λιγουλακι (ως συνηθως). Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) Το fotosdebarcos εχει μερικες φωτογραφιες απο το BISSAT και με τα χρωματα της Comarit αλλα και με τα Vodafone. Ας το δουμε σε δυο ενδεικτικες απο τη δεξαμενη οταν αλλαζε χρωματα αλλα και εν δραση Edited July 14, 2010 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Πάμε να δούμε το Highspeed 2 στο Πειραιά πέρυσι το φθινόπωρο όταν ετοιμαζόταν πριν φύγει για τη ναύλωση του. Όπως και όταν αναχώρησε το Highspeed 2 από το Πειραιά για το Πέραμα λίγες ημέρες πριν φύγει για την Ισπανία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Αυτό που μου έκανε εντύπωση σχετικά με την αναχώρηση των 2 αδελφών ταχυπλόων είναι πως σχεδόν κανείς από μας -αλλά και γενικότερα- δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα. Θέλω να πω δηλαδή πως δεν υπήρχαν αυτό που λέμε fans του πλοίων όπως συμβαίνει με τα συμβατικά ή με συγκεκριμένες εταιρείες. Κι αυτό νομίζω συμβαίνει γιατί απλά στο μυαλό μας υποσυνείδητα είναι σαν λεωφορεία όπου υπάρχουν fans του λεωφορείου γενικά σαν μέσο ή συγκεκριμένων τύπων/μοντέλων εταιρειών αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει fan συγκεκριμένου λεωφορείου υπ' αριθμόν 0000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now