Jump to content
Shipfriends

Daleela (IMO 9001306)


Recommended Posts

Στις 8 το βράδυ έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά το καμάρι της Κύπρου, πάλι στην Ακτή Μιαούλη δίπλα στην παγόδα (εικάζω πως μόνο εκεί έχει τελωνείο.)

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι σύμφωνα με τη φωτογραφία έχουν κλείσει μερικά παράθυρα του άνω γκαράζ και στις τσιμινιερες έχει το σινιάλο της Scandro Holding.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πλέον απομένουν μόλις 4 αναχωρήσεις του Daleela από Λεμεσό για Πειραιά ( 12 16 19 & 23/7). Ύστερα έχει ολιγοήμερο διάλειμμα και στις 29/7 ξεκινάει τα δρομολόγια από Λάρνακα για Πειραιά τα οποία θα είναι 8 στον αριθμό. Από Λεμεσό εκτέλεσε 14. 

Να σημειωθεί ότι λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού προκύπτουν 4 μεσημεριανές αναχωρήσεις από Πειραιά από τις 8 συνολικά. Αν θυμάμαι καλά όσο δουλεύει στην γραμμή αναχωρούμε μόνο μεσάνυχτα και ξημερώματα από Πειραιά. 

02:09 τα ξημερώματα και νομίζω είναι η κατάλληλη ώρα να κάνω την δική μου αξιολόγηση του ταξιδιού μου με το ακούραστο Daleela. Η αναχώρηση 5/6/22 προγραμματισμένη για τη 1 τα ξημερώματα. Το πλοίο είχε λύσει κάβους 1:10 παρότι στα προηγούμενα δρομολόγια σημείωνε πολύωρες καθυστερήσεις, κάτι που μας εξέπληξε θετικά. 

Το Κάτω γκαράζ ήταν γεμάτο από αυτοκίνητα ενώ στο πάνω δεν πρέπει να υπήρξε κίνηση. Από κόσμο το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο, από τα πρώτα του δρομολόγια κιόλας. Επιβηβαστήκαμε, μας παρέδωσαν την Καμπίνα της οποίας η τουαλέτα εν τέλη αποδείχθηκε προβληματική και ευτυχώς υπήρχε διαθέσιμη για να αλλάξουμε. Το 1ο βράδυ κύλησε ήρεμα με τον κόσμο να πέφτει για ύπνο αμέσως.

Επόμενη ημέρα η οποία μας βρίσκει ολόκληρη στην θάλασσα. Άπλετος χρόνος να εξερευνήσουμε τα ναι μεν φτωχά από εξοπλισμό αλλά υπέροχα, τεράστια και γεμάτα ήλιο εξωτερικά καταστρώματα. Δεν χορταίνεις τόσο τα Πλαϊνά όσο και τα Ανοιχτά  Πάνω. Έφτασε το απόγευμα και φυσικά βγήκαμε έξω όπως και όλο το καράβι για να απολαύσουμε το υπέροχο Ηλιοβασίλεμα στην μέση του πουθενά, βρισκόμενοι πλέον ανάμεσα σε Ρόδο και Κύπρο.

Επόμενη ημέρα, πρωί πρωί άφιξη στην Λεμεσό, προγραμματισμένη για τις 7 το πρωί. Παρόλα αυτά οι επιβάτες έπρεπε να παραδοθούν τις καμπίνες τους στις 5:30 (!) το πρωί παρότι το πλοίο θα βρισκόταν στην Λεμεσό για 6 ώρες. Τέλος πάντων, αφού απολαύσαμε την Ανατολή του ηλίου φτάσαμε στην είσοδο του λιμανιού στις 7:15 όπου μας παρέλαβαν τα ρυμουλκά. Το πλοίο έδεσε με αδιανόητη καθυστέρηση στις 7:45 (30 λεπτά κινούνταν μέσα στο λιμάνι). Η ώρα ωστόσο πέρασε γρήγορα μια και χαζέψαμε το πανέμορφο Costa Atlantica  και το ενδιαφέρον γερμανικό πολεμικό Erfurt F262. Αποβίβαση από το πλοίο και αφού πληρώσαμε λιμενικό φόρο 20€ για τον οποίο δεν είχαμε ενημερωθεί ποτέ κατευθυνθήκαμε προς τον έλεγχο. Με τούτα και με κείνα ξεμπερδέψαμε λίγο πριν τις 9:00.

Επιστροφή 13/7 με 1 ώρα καθυστέρηση στην αναχώρηση καθώς αναχωρήσαμε στις 14:00 αντί για 13:00. Παραταύτα απολαύσαμε την άφιξη του Ακρίτα της Salamis Lines καθώς και την συνάντησή του με τον Βασίλειο το 2ο πλοίο της εταιρίας. Τροφοδοτηθήκαμε από το Island Trader και αναχώρηση αρκετά μετά από αυτή του Ital Bonus  της Evergreen.

Άφιξη στον Πειραιά την επόμενη μέρα στις 19:00. Παρόλα αυτά το πλοίο μπήκε στο λιμάνι στις 21:50 και έδεσε επιτέλους στις 22:00. Αποβιβαστήκαμε και βγήκαμε από την πύλη του λιμανιού στις 23:20!!!! Πραγματική ταλαιπωρία... είχαμε την τύχη να συναντήσουμε στα φανάρια του Πειραιά το Costa Venezia  κατά την αναχώρηση του. 

Συνολική αξιολόγηση του πλοίου:

Ενασχόληση στο πλοίο: (1 καζίνο και 1 παιδότοπος): 6/10

Φαγητό: 5/10 (μεγάλες μερίδες αλλά ακριβό και μέτριο)

Άνεση: 6/10 (μετρια Αεροπορικά Καθίσματα , άνετες Πολυθρόνες , παλιοί Καναπέδες και άφαντος εξοπλισμός στα καταστρώματα πέρα από 1 στέγαστρο 15 θέσεων) 

Κλίμα: 9/10 ωραία και φιλική ατμόσφαιρα 

Εξυπηρέτηση: 10/10 πολύ φιλικό πλήρωμα 

Καθαριότητα: 8/10 καθαριζαν στην κυριολεξία όλη μέρα 

Ο χάρτης του πλοίου

Οι Σκάλες

Link to comment
Share on other sites

On 6/20/2022 at 1:03 AM, fourtounakis said:

Λίγο off topic αλλά το όνομα στα ελληνικά δεν ερμηνεύεται ως Δαλιδά.

Και κάποια στιγμή τον Δεκέμβρη έχει μια Δαλιδά στο πρόγραμμα δεξαμενισμων, να ναι άραγε αυτό ;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/11/2023 at 1:50 AM, GeorgePag said:

 

Να σημειωθεί ότι λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού προκύπτουν 4 μεσημεριανές αναχωρήσεις από Πειραιά από τις 8 συνολικά. Αν θυμάμαι καλά όσο δουλεύει στην γραμμή αναχωρούμε μόνο μεσάνυχτα και ξημερώματα από Πειραιά. 

 

Ευκαιρία λοιπόν,να ξεκλέψω λίγο χρόνο απο το γραφείο ,τώρα που είναι Αύγουστος και πάμε πιο χαλαρά.

Δαλιδά ή Daleela μεσημεριανή με αρκετό κόσμο  (και κάτι σκυλάκια να ακούγονται :D )

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
1 hour ago, manos75 said:

το βαπορι ειναι μια χαρα για τη γραμμη πειραιας-κυπρος ειναι πολυ ανωτερο εσωτερικα και πιστευω εχει και μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο που πηγαινοερχεται το αραβικο.

Σαφώς και το εσωτερικό του Σμύρνα είναι πολύ πιο εντυπωσιακό από το Daleela, αλλά ο ούτε βλάβες έχει, ούτε προβλήματα, ουδείς από όσους το ταξίδεψαν δεν ανέφερε κάτι.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Το DALEELA δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα! Ίσα-ίσα είναι πολύ εντάξει στη δουλειά που του ανέθεσαν και μάλιστα χωρίς καμία βλάβη. Από τα 2 χρόνια που δουλεύει στη γραμμή μόνο μισή καθυστέρηση είχε λόγω μιας άγκυρας! Το έχω κάνει το ταξίδι 2 φορές πηγαινέλα και σε πληροφορώ ότι είναι πολύ άνετο πλοίο, και πάρα πολύ εξυπηρετικό το πλήρωμα! 

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Αυτό έλλειπε να είχε βλάβες η καθυστερήσεις!! Αυτονόητο είναι ότι θα πρέπει να δουλεύει σωστά, όχι αξιέπαινο..... 

Δε θα πούμε μπράβο για τα αυτονόητα, για το Θεό δηλαδή.....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, manos75 said:

το βαπορι ειναι μια χαρα για τη γραμμη πειραιας-κυπρος ειναι πολυ ανωτερο εσωτερικα και πιστευω εχει και μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο που πηγαινοερχεται το αραβικο.

Το Daleela έχει βγει χρυσός για την γραμμή, και δεν τίθεται συζήτηση για να αντικατασταθεί ειδικά από ένα πλοίο όπως το σμύρνα κατά την γνώμη μου. Περισσότερες καμπίνες (106 έναντι 73), πιο μεγάλες και άνετες, όμορφο και φωτεινό εσωτερικό (σε αντίθεση με την μαυρίλα του σμύρνα που δεν είναι και ότι καλύτερο να τη βλέπεις για 32 ώρες), τεράστια εξωτερικά καταστρώματα, καζίνο και ελαφρώς πιο γρήγορο. Να σημειωθεί ότι διαθέτει και ντουζιέρες για όσους δεν έχουν καμπίνα με μπάνιο (ή γενικώς καμπίνα), κάτι το οποίο δεν γνωρίζω αν υπάρχει και στο σμύρνα.

Επιπλέον η γραμμή μας έχει αποδείξει ότι δεν είναι για πολλά πολλά, επομένως δεν χρειάζεται να δρομολογηθεί ένα πλοίο μεγαλύτερο από την δαλίδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...