Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί και αλλού αλλά στο openseas φαίνεται από τα τέλη του μήνα να παίρνει τη σκυτάλη από το ASTERION II στη γραμμή της Βενετίας και να την κρατάει μέχρι το τέλος του έτους στα κλασικά δρομολόγια κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από Πάτρα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Δεν με διαβάζετε και πληγώνομαι 😋

On 2/2/2024 at 9:58 PM, proud_ionian said:

Στο σύστημα κρατήσεων, φαίνεται να κάνει τα δρομολόγια του Αριάδνη από τις 23/2 και μετά (Τρίτες για Ancona, Παρασκευές για Βενετία).

Κάποιος μας τρολάρει

Από 04/3 στη θεση του Αστερίωνα

😋

Εν τωμεταξύ ήδη έχουν πάει μηνύματα σε οδηγούς, για κάποια xtra Ancona Ηγουμενίτσα μέχρι να έρθει το Champion/III

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτά τα Operated by είναι παροδικά στην Superfast και σε δυο-τρία χρόνια προβλέπεται να ξαναγυρίσουν πίσω. Εξού και τα Φόσεν είναι σκέτα Superfast.com Αυτά θα μείνουν ες αεί. 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως και δύο, όπως είχε γράψει κάποτε ο Εφοπλιστής, μετά από έναν δεξαμενισμό του Κάλβου στον Σκαραμαγκά.:P

Το ερώτημα είναι αν έγιναν σοβαρές εργασίες στο μηχανοστάσιο. Την τελευταία φορά που ζορίστηκε (σε Χανιά και Δωδεκάνησα) έβγαλε προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως μπορούμε να δούμε και απο τις συγκεκριμένες φωτογραφίες του Arxipelagos Ναυτιλιακή Πύλη στο Facebook βλέπουμε ότι και απο την δεξιά πλευρά έχουν αρχίσει τα τελειώνουν σιγά σιγά τα βαψίματα.

Πηγή: Arxipelagos Ναυτιλιακή Πύλη

 

424618562_773091804864878_1950775930993233968_n.jpg

424999891_773083048199087_2269479018421361415_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται πολύ δουλειά στον "κυκνο της Αδριατικής ο οποίος γυρίζει σε γνώριμα νερά!!!Όμορφο αποτέλεσμα,το μπλε το έκανε πολύ απρόσωπο.

Αν γίνει σωστή συντήρηση στο μηχανοστασιο πιστεύω θα βγάζει ταχύτητες Αστεριών 2.Δηλαδή 20,5 με 21 κόμβους..Καθόλου άσχημα.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Λευκό ήταν άθλιο.

Μπλε έγραψε ιστορία σε τόσες γραμμές 24 χρόνια. Μια χαρά του πήγαινε. Ξεχώριζε γιατί είχε μοναδικό σουλούπι

Το κόκκινο του πάει, αν ξεπεράσουμε ότι το σινιάλο Superfast μπαίνει σε ένα πλοίο 37 ετών που έχουμε χρόνια να το δούμε να ξεπερνάει τα 20 μίλια.

Είναι από τα αγαπημένα μου, δεν το έχω κρύψει, αλλά η επιστροφή του στην Αδριατική μόνο ως αναχρονισμός μπορεί να χαρακτηριστεί.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, proud_ionian said:

ένα πλοίο 37 ετών

η επιστροφή του στην Αδριατική μόνο ως αναχρονισμός μπορεί να χαρακτηριστεί.

Για Αλβανία είναι όντως παλιό 😁

Εμείς εδώ νιρβάνα

Το psc της Βενετίας θα το υποδεχτεί με ανοικτές.. δαγκάνες.

Link to comment
Share on other sites

Προτιμότερο ταξίδι στη Βενετία με αυτό, παρα με κατι Vinsentini... Κ το λεω με πλήρη συνείδηση... 2 φορές με το Αστεριων το ορθόδοξο κ βλαστημισαμε την ώρα... Δε μιλαμε για κατι Venezia κτλ του Ιταλού... Καραβια χτισμενα χωρίς κανένα σεβασμό στον επιβάτη 

Link to comment
Share on other sites

Όταν μιλάμε για τα Λευκά Όρη ως αναχρονιστικά και αργά για τις θαλάσσιες διαδρομές της Αδριατικής, λαμβάνουμε υπόψη και ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ανταγωνιστές ή μιλάμε μόνο για λόγους κριτικής;
Εκτός από το Kydon Palace, δεν μπορώ να δω ένα πορθμείο Grimaldi που μπορεί να θεωρηθεί καλύτερο από τα Λευκά Όρη, ακόμη και το Kydon Palace δεν λειτουργεί στη διαδρομή της Ανκόνα, όπου θα μπορούσε να είναι τέλεια, αλλά στο Μπρίντιζι. Και αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσε να διαρκέσει στο Μπρίντιζι, γιατί κατά τη γνώμη μου, όταν ο Γκριμάλντι θα έβρισκε μια καλύτερη διαδρομή στο Θυρρηνικό Πέλαγος, θα το αποχαιρετήσουμε κιόλας.
Ακόμη και όταν μιλάμε για ταχύτητες, το ζεύγος Visentini δεν φτάνει τους 20 κόμβους σε προγραμματισμένα δρομολόγια, οπότε τι συμβαίνει με τα Λευκά Όρη;
Μου άρεσε πάρα πολύ όταν η ANEK Fosen ταξίδεψε μεταξύ Ανκόνα και Πάτρας σε 18 ώρες, αλλά αυτός ο χρόνος έχει περάσει για πολύ καιρό και η ευρωπαϊκή πολιτική δεν φαίνεται να κατανοεί τη σημασία των γρήγορων ακτοπλοϊκών συνδέσεων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνω κριτική. Είναι μια πραγματικότητα, αρέσει δεν αρέσει. Το πλοίο είναι 37 ετών και επιστρέφει στην Αδριατική μετά από πολλά χρόνια στο Ηράκλειο που μισή μέρα ταξίδευε και μισή το μάζευαν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...