Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για τις αεροπορικές , τα έχουμε ξαναπεί λίγος έως πολλοίς. Καραβολατρικά δεν είναι ότι καλύτερο , όπως δεν είναι και ότι καλύτερο για παρέες. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν οπτικά, δεν με βολεύουν και μου θυμίζουν ΚΤΕΛ. Είμαι της παλιάς σχολής όπου προτιμώ να κάθομαι στο deck.

Όμως από την άλλη αναγνωρίζω ότι για τον απλό-συνηθισμένο επιβάτη είναι ότι καλύτερο γνωρίζοντας ότι και τελευταίος να μπει στο βαπόρι , θα έχει το κάθισμά με τον αριθμό που αναγραφεί το εισιτήριο να τον περιμένει. Δεν θα βρει απλωμένα πόδια και τσάντες πάνω στα καθίσματα να τσακώνετε με ανάλγητους για το αυτονόητο , ούτε θα φωνάζει το πλήρωμα να τσακωθεί αυτό μαζί τους για να κάτσει. Επίσης τα αριθμημένα καθίσματα είναι ότι καλύτερο για να μπορέσει ένα πλοίο να βγάλει πρωτόκολλο.

 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, οι χώροι δείχνουν προσεγμένοι, λειτουργικοί και με σεβασμό στον επιβάτη. 

Προφανώς, ακολουθείται μια "πεπατημένη" στη διακόσμηση και την επιλογή των χρωματισμών, αλλά το αποτέλεσμα είναι αυτό που πρέπει να είναι.

Αν η υπηρεσιακή του ταχύτητα μπορεί να αγγίξει και τα 22 μίλια, όπως έχει γραφτεί πιο πάνω, πρόκειται για ένα πλοίο που μπορεί να σταθεί και σε άλλες γραμμές, στην περίπτωση που οι Αφοί Στεφάνου το επιδιώξουν.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί στην Τήνο το πλοίο έδεσε με δεύτερη προσπάθεια (με το γνωστό βοριά στο φουλ). Μπήκε για αριστερή αλλά δεν κρατήθηκε και ξαναβγήκε. Στη δεύτερη προσπάθεια έκανε δεξιά έξω από το κόκκινο και ανάποδα για τη θέση του αλά καπετάν Σκιαδάς. 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως στη Golden Star με την μετασκευή του Andros Queen, επιβεβαίωσαν αυτό που είδαμε όλοι με το Superferry, το ότι δηλαδή αυτήν τη στιγμή είναι η εταιρεία με τα κορυφαίους εσωτερικούς διάκοσμους στην Ελλάδα. Αυτήν τη φορά πήγαν σε κάτι πιο λιτό από το Superferry και απέφυγαν υπερβολές, έφτιαξαν όμως και πάλι ένα πολύ καλόγουστο και λειτουργικό πλοίο. Η εκμετάλλευση των χώρων είναι σε όλο το πλάτος του πλοίου και σε συνδυασμό με τα μεγάλα πλευρικά παράθυρα, δίνουν την αίσθηση ενός πολύ μεγαλύτερου και ευχάριστου χώρου. Ειδικά το σημείο όπου φτάνει κανείς στην κορυφή της κυλυόμενης σκάλας και αντικρύζει το σαλόνι, είναι πολύ εντυπωσιακό. Να πω την αλήθεια σκεφτόμουν πως κάπως έτσι θα μπορούσε να έχει γίνει το Εξπρές Αφροδίτη, αν ποτέ του είχαν κάνει μια σωστή μετασκευή. Είναι περίπτωση πλοίου που το πρωτόκολλό του(1,250 άτομα), φαντάζει μικρό.

 

Μου άρεσαν επίσης ιδιαίτερα τα κλιμακοστάσια, ενώ μνεία πρέπει να γίνει και στις τουαλέτες του πλοίου. Και εκεί έχει πέσει ένα διακοσμητικό στοιχείο με τους κρυφούς φωτισμούς που υπάρχουν και παραπέμπουν σε τουαλέτες πολυτελούς ξενοδοχείου. Οι 4 τον αριθμό lux καμπίνες είναι επίσης πραγματικά αξιόλογες με την λεπτομέρεια των συρόμενων πορτών στο μπάνιο να είναι κάτι που δεν έχω δεί παρά μόνο σε νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο. Να σημειώσω επίσης πως τα καθίσματα αεροπορικού τύπου διαθέτουν και θύρα USB 2.0 για φόρτιση συσκευών. Στη θέση που το είδαμε δεμένο στη Ραφήνα παραμονές της αναχώρησής του, παρατήρησα πως έχει αρκετό ανήφορο ο καταπέλτης αλλά όχι σε προβληματικό βαθμό.

 

Όλα αυτά που είδαμε στο Andros Queen συνηγορούν στο ότι έχουμε ένα πολύ αξιόλογο πλοίο που λόγω καμπινών και γκαράζ μπορεί να σταθεί και σε πολλές άλλες γραμμές, πέραν από αυτήν στην οποία θα το δούμε φέτος.

Link to comment
Share on other sites

On 7/13/2023 at 11:06 AM, Annivas said:

Το ότι τα οχήματα προσδένουν, που γράφει η ανακοίνωση πρώτη φορά το ακούω. Συνήθως σταθμεύουν...

94 ετών πολύ αμφιβάλλω αν είχε δίπλωμα σε ισχύ αλλά ακόμη και να είχε, αποδείχτηκε το προφανές ότι ήταν εγκληματικό. 

Ο λιμενικός που το έγραψε,σίγουρα δεν έχει πατήσει σε γκαράζ πλοίου.

On 7/17/2023 at 10:36 AM, Annivas said:

 

Όμως από την άλλη αναγνωρίζω ότι για τον απλό-συνηθισμένο επιβάτη είναι ότι καλύτερο γνωρίζοντας ότι και τελευταίος να μπει στο βαπόρι , θα έχει το κάθισμά με τον αριθμό που αναγραφεί το εισιτήριο να τον περιμένει. Δεν θα βρει απλωμένα πόδια και τσάντες πάνω στα καθίσματα να τσακώνετε με ανάλγητους για το αυτονόητο , ούτε θα φωνάζει το πλήρωμα να τσακωθεί αυτό μαζί τους για να κάτσει. Επίσης τα αριθμημένα καθίσματα είναι ότι καλύτερο για να μπορέσει ένα πλοίο να βγάλει πρωτόκολλο.

Τις περισσότερες που είχα αεροπορικό βρήκα κάποιον άλλο να κάθεται ή έχοντας αφήσει τα πράγματά μου στο κάθισμα να τα έχει μετακινήσει γιά να κάτσει! Δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένους..

On 7/17/2023 at 11:47 PM, Rafinioths said:

διαθέτει στο deck 8 καμπίνες επιβατών με 106 κρεβάτια

Δεν μας τα λες καλά Αν κάνεις τη διαίρεση βγαίνουν 13κλινα Ντορμίτες έχει το βαπόρι;;;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα....Σήμερα το βαπόρι έκανε το Άνδρος-Ραφήνα σε 1 ώρα και 38 λ.....Έπιασε σε κάποια στιγμή τους 22 2 κόμβους....Νομίζω πως κανένα άλλο, πλην του Ιθάκη που όμως δεν ήταν μόνιμα στην γραμμή, δεν το έχει κάνει σε τέτοιο χρόνο....

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο ταξίδι με το πλοίο χθες απόγευμα Τετάρτης από Ραφήνα. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές.

Πρόκειται για ένα πολύ αξιόλογο βαπόρι με μια πολύ μοντέρνα και λειτουργική μετασκευή. Το εσωτερικό του είναι εξαιρετικά φωτεινό και τα τεράστια παράθυρα προσφέρουν απρόσκοπτη θέα στη θάλασσα ακόμα και για όποιον κάθεται στο μέσο του πλοίου. Σου δίνει την αίσθηση της άνεσης και της απλας. Δεν έχει την πολυτέλεια και τη χρωματική παλέτα του Superferry αλλά είναι πολύ καλόγουστη η επιλογή των υλικών σε όλα τα μέρη του πλοίου. 

Στην ουσία (όπως αναφέρθηκε και από τον @Panagia Ekatontapilianiέχουμε ένα deck με τέσσερα σαλόνια. Πρύμα αεροπορικά στη συνέχεια reception, μαγαζί και σαλόνι Ορνός, πιο πλώρα σαλόνι / τραπεζαρία Πάνορμος και καταπλωρα σαλόνι Α θέσης Στενιές. 

Ένα μεγάλο προτέρημα του πλοίου φαίνεται ότι είναι η ταχύτητα του. Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο κινήθηκε μεταξύ 20.5 και 21. Με αναχώρηση από Ραφήνα στις 16.30 έφτασε Τήνο 20.09. Όπως έχει ειπωθεί μπορεί να δώσει αρκετά παραπάνω. Όσο για το ταξιδεμα, με ένα εξαρι γεμάτο έδειξε πολύ καλή συμπεριφορά. Καθόλου vibration, καθόλου θόρυβος. Εμένα προσωπικά μου θύμισε πολύ το BS Delos στη συμπεριφορά του. 

Σε γενικές γραμμές δίνει πραγματικά την αίσθηση ενός νεότευκτου πλοίου και σίγουρα πρόκειται για μια πάρα πολύ αξιόλογη προσθήκη στο Αιγαίο. 

Να ευχηθούμε καλά ταξίδια και να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον πλοίαρχο cpt Xαλά, τον υπαρχο cpt Βελαλόπουλο και τον προϊστάμενο οικονομικό κ. Ζούρα για τη φιλοξενία. 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα Minions κάνανε καλή δουλειά στο μηχανοστάσιο απ’ ότι φαίνεται …Ανυπομονώ να το ταξιδέψω  ή μάλλον να με ταξιδέψει…

Πρώτος  Μηχανικός είναι ο ίδιος όπου πρόσεχε και το Superferry II επι χρόνια,ισχύει αυτό το άκουσα εδώ στην Πάρο;

Link to comment
Share on other sites

https://arxipelagos.gr/andros-queen-η-βασίλισσα-της-ανδροτηνομυκον/

εμπεριστατωμενο ρεπορτάζ 🙂

On 7/21/2023 at 5:58 PM, parian scientist said:

Οκ Respect …Πάντα στην πένα,παρατήρουσα χρόνια πώς δουλεύει και απλά το έχει . Μπράβο τους

ναι ο πρωτος μηχανικός ο Ρερρας! 

στα αριστερά! 

Η-ομάδα-του-Μηχανοστασίου.-Αντιγραφή-1024x680.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Έτσι ακριβώς…

Αλλά με Polo μπλουζάκι  συνήθως δίπλα στο φουγάρο στην δεξιά μεριά του SF2….

Επιστήμονας Αξός συνάδελφος😅

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ασύλληπτη ταχύτητα πραγματικά.

Ιδού το νέο αφεντικό της Ραφήνας!!!

Να σημειώσω πως παρά το μέγεθος του που είναι οριακό για τη γραμμή,δε φαίνεται να δυσκολεύεται ιδιαίτερα.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Έπιασε και στον Κάβο Ντόρο για Ραφήνα 22,4 για αρκετή ώρα .Έκανε το Άνδρος-Ραφήνα σε 1 και 35 (Από φανάρι σε φανάρι....Μόνο το Ιθάκη παίζει να το έχει κάνει πιο λίγο.. 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά το πλοίο δείχνει ότι έχει πολύ καλές δυνατότητες ως προς την ταχύτητα, αυτή τη στιγμή είναι με διαφορά το πιο γρήγορο. Επίσης μέχρι στιγμής δεν δείχνει τον όγκο του στη μανούβρα, είναι πολύ πιο γρήγορο και ευέλικτο σε σχέση με αυτό φαντάζεται κανείς όταν το βλέπει. Αυτό που μένει να φανεί είναι αν η εταιρεία του θα το αξιοποιήσει σωστά. 

Τώρα όσο για την κίνηση, εννοείται ότι δεν πηγαίνει άδειο σε ιχ και επιβάτες είναι μια χαρά. Τα φορτηγά θέλουν υπομονή και επιμονή. Αν ξέρουν ότι Οκτώβρη θα φύγεις δεν παρατάνε τη Fast έτσι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...