Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το θέμα είναι το αντίτιμο της εξαγοράς. Αν λ.χ. η Επιτροπή Ανταγωνισμού επιβάλλει καμιά πώληση π.χ του Superfast XI τότε θα είναι "πύρρειος αγορά". Αν δε, τους επιβάλλει και δεύτερη πώληση (στα πρότυπα της Hellenic Seaways) με πακέτο πώλησης Superfast XI & Highspeed 4 τότε είναι ανώφελη η εξαγορά. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τους "επέβαλλε" την πώληση, ή ήταν αποτέλεσμα συνδιαλλαγής (και χρηματοδότησης) της απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου.

Εδώ, στην περίπτωση ΑΝΕΚ-Attica, από που προκύπτει η αναλογία;

 

Link to comment
Share on other sites

Τα'χουμε ξαναπεί 2-3 σελίδες παραπίσω. Έπρεπε να "παραχωρήσει χώρο" στον ανταγωνισμό. 

Εδώ βέβαια, ανταγωνισμός δεν υπάρχει καθώς δουλεύουν στις γραμμές κοινοπρακτικά. Αλλά το τι πιέσεις θα δεχθεί η Επιτροπή από τον Μανωλιό, πρωτίστως, αλλά και από τον Ηλιό, δευτερευόντως, κανείς δεν ξέρει... 

Link to comment
Share on other sites

Πολλά έχουμε ξαναπεί και ο καθένας λέει τα δικά του ξανά και ξανά ;)

Η πώληση των δύο πλοίων στον Grimaldi ήταν το αντίτιμο για την εξαγορά του ποσοστού του στη HSW. Δεν περιλαμβάνονταν στην απόφαση της επιτροπής. Άλλοι περιορισμοί και ρήτρες υπήρχαν.

 

Link to comment
Share on other sites

πχ Χανιά και Πάτρα δεν υπάρχει ανταγωνισμός (ασχέτως αν ο Grimaldi και οι Μινωικές έχουν τυπικά "αποχωρήσει" ) ,στις δύο αυτές γραμμες...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

Η πώληση των δύο πλοίων στον Grimaldi ήταν το αντίτιμο για την εξαγορά του ποσοστού του στη HSW. Δεν περιλαμβάνονταν στην απόφαση της επιτροπής. Άλλοι περιορισμοί και ρήτρες υπήρχαν.

Και εγώ αυτό ήξερα, αλλά φαίνεται υπάρχει αρκετή διάθεση αναθεωρητισμού.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά να πάνε, και ο όμιλος να ενισχυθεί, και η Ανεκ να απορροφηθεί  και να σώθει από την διάλυση, και με τα πλοία της κάτω από την ομπρέλα του ομίλου, δεν έχει πια σημασία με τι χρώματα..  Καλώς ή κακώς έχει αναλάβει ο όμιλος τα κάστανα στο Αιγαίο και αλλου, και αποτελει την ραχοκοκαλιά των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών. Πρέπει να μπορεί να εκτελεί βιωσιμα το έργο του, για να μην γυρίσουμε σε συνθήκες "μεσαίωνα" και να συγκρατηθεί η υποβάθμιση που έχει γίνει τα τελευταία έτη..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σίγουρο  είναι, ότι θα υπάρχουν απώλειες σε πλοία όχι τόσο αναγκαστικές παραχωρήσεις αλλά πωλήσεις και πιθανότερα από τα πιο νέα  του ομίλου....προς το τέλος του καλοκαιριού...

Link to comment
Share on other sites

Μια ενδιαφερουσα προσεγγιση της στρατηγικης Ηλιοπουλου, which makes sense.

Αν και δεν γνωριζω αν μπορει να το πετυχει αυτο καθως η προταση ειναι καθαρα προσχηματικη, στην ουσια οπως γραφει ο αρθρογραφος, κοπος του ειναι η προταση του να μετατρεωει την ΑΝΕΚ απο failing firm σε εταιρια με πολλαπλες εναλλακτικες διασωσης... Αν οντως το πετυχει αυτο τοτε η επιτροπη θα πρεπει να απαιτησει κινησεις προστασιας του ανταγωνισμου οπως αποδεσμευση πλοιων ή γραμμων.

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/to-schedio-iliopoulou-ta-plia-tis-attica-group-ke-i-anek-os-failing-firm/

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως ο Ηλιόπουλος λειτουργεί ως λαγός. Μπαίνει, όχι για να πάρει την  εταιρεία (εξάλλου, και τα λεφτά για την εξαγορά, τα θέλει με δάνειο από αυτούς που κονταροχτυπιέται και τους έκανε ζημιές εκατομμυρίων προ λίγο μηνών) αλλά για να προκαλέσει επιπλέον οικονομική ζημιά στην Άττικα. Εντάξει, αν μπορέσει και τσιμπήσει με πενταροδεκάρες τον διακαή του πόθο (Highspeed 4) καλά θα'ναι, αλλά ο αντικειμενικός σκοπός είναι η καταστροφή. Είτε της ΑΝΕΚ (να σκάσει απο τα χρέη), είτε της Άττικα (να δώσει πλοία κοψοχρονιά, ή να αφήσει γραμμές, ή να πληρώσει έξτρα χρήματα για την εξαγορά). 

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποφασιζει η Αττικα για την Ανεκ ομως,αλλα οι δανειστες για την Αττικα και την Ανεκ.Για να πουλησουν αργοτερα οσο πιο πολυ μπορουν.Αντικειμενικα η Αττικα σαν Αττικα μονο μεσα θα μπει με την υποθεση της εξαγορας.Ο Ηλιοπουλος εχει το περιθωριο να παιξει το παιχνιδι προς οφελος του.

Link to comment
Share on other sites

Απορριφθηκε η προταση της Seajets για την Ανεκ.Σημερα,αυριο ο Μαριο θα επανελθει με βελτιωμενη συμφωνα με δημοσιογραφικες πληροφοριες.

Link to comment
Share on other sites

Οι προσφορές του Ηλιόπουλου είναι προσχηματικές και προφανώς δεν αποσκοπούν στην απόκτηση της ΑΝΕΚ... βάζει εμπόδια στην συγχώνευση ώστε η ΕΑνταγωνισμού να θέσει όρους στην Αττικα που θα την αποδυναμώσουν μελλοντικά. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MILTIADIS said:

Απορριφθηκε η προταση της Seajets για την Ανεκ.Σημερα,αυριο ο Μαριο θα επανελθει με βελτιωμενη συμφωνα με δημοσιογραφικες πληροφοριες.

Και μαλλον θα εχει και..παρεα αυτη την φορα καποιο γερο πορτοφολι που δεν χρειαζεται ποτε κουρεμα..(ο κατοχος,οχι το πορτοφολι)

Νομιζω οτι ολα ειναι ανοιχτα στην υποθεση.Αν πεσει χρημα ολα γραφονται και ξεγραφονται.

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε λοιπον και η νεα προταση του Μario για την εξαγορα της Ανεκ.

https://www.mononews.gr/business/shipping/nea-veltiomeni-protasi-tou-mariou-iliopoulou-gia-tin-anek

Το ζουμι εδω:

<<Σε κάθε περίπτωση και για να αποφευχθούν παρερμηνείες, έναντι του ποσού των 80.000.000 ευρώ που έχει γνωστοποιηθεί στο επενδυτικό κοινό ως το ποσό που οι δανειστές ήταν διατεθειμένοι να εισπράξουν συνολικά από την ATTICA για τη δανειακή έκθεση ΑΝΕΚ, εμείς προσφέραμε ποσό 82.000.000 ευρώ και ήδη σήμερα προτείνουμε επαυξημένο αντάλλαγμα κατά 1.000.000 ευρώ και συνολικά 83.000.000 ευρώ, υπό τους ίδιους όρους καταβολής. Προκειμένου επίσης να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια, τονίζουμε εκ νέου ότι αντί δανείου 80.000.000 ευρώ που είχε αναλάβει να χορηγήσει η Τράπεζα Σας στην ATTICA για αυτήν την συναλλαγή, εμείς προτείνουμε δανεισμό 55.000.000 ευρώ εξασφαλισμένο με πρώτες ναυτικές υποθήκες επί πλοίων εμπορικής αξίας 138.000.000 ευρώ (ήτοι βαθμό κάλυψης 250,9% του δανείου). Τα λοιπά 28.000.000 ευρώ θα καταβληθούν από ίδια κεφάλαια, τα οποία είναι είναι άμεσα διαθέσιμα, γεγονός που ασφαλώς μειώνει και την έκθεση της Τράπεζας.>>

Link to comment
Share on other sites

Νέα πρόταση δε την λες ακριβώς.., πιο πολύ σαν μήνυμα γκόμενας φαίνεται που σου την λέει γιατί μου είπες αυτό ενώ ισχύει εκείνο, γιατί μου έκανες αυτό ενώ εσύ κάνεις εκείνο, κτλ. Η αίσθηση που σου βγάζει η επιστολή είναι πως πρέπει να καθυστερήσει η εξαγορά πάση-θυσία ώστε η ΑΝΕΚ να σκάσει από τα χρέη. Δε φαίνεται πουθενά να δίνει κατευθυντήρια μήνυματα για το μέλλον, πως την εταιρεία θα την δουλέψει έτσι-θα επεκταθεί έτσι-και θα αναπτυχθεί έτσι. Απλά να μην γίνει η εξαγορά με τους όρους που θέλει η Άττικα αλλά με αυτούς που θέλει ο Ηλιόπουλος. 

Link to comment
Share on other sites

Θίγει πολλά θέματα η επιστολή σε διάφορα ταμπλό και δεν ξέρω πόσο εύκολα θα την απορρίψουν.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει ανταπάντηση και μετά αντ-ανταπάντηση και κάπως έτσι θα φτάσουμε στην απόφαση της επιτροπής ανταγωνισμού (νομίζω αυτό θα είναι το κομβικό σημείο).

Καλά να είμαστε, να τις διαβάζουμε..

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

ΑΤTICA-ANEK: Τσουπ, στο «και πέντε» λένε πληροφορίες της στήλης από τη λεβεντογέννα Κρήτη, πετάχτηκε και ο όμιλος του Εμμανουέλ Γκριμάλντι να κάνει παρέμβαση, ενόψει της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Από όσα μάθαμε προκύπτει ότι ο όμιλος δεν αμφιβάλλει πως η ΑΝΕΚ είναι failing firm, ζητάει όμως να αγοράσει ένα βαπόρι της που κάνει δρομολόγια στα Χανιά. Όπου, μας ενημέρωσαν, ο όμιλος Γκριμάλντι διέθετε δικό του βαπόρι, αλλά το… απέσυρε τον Φεβρουάριο όταν άρχισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού να μελετάει το Attica-ANEK, (πρόκειται ασφαλώς για… σύμπτωση), έχει δηλώσει όμως ότι θα το ξαναβάλει το Νοέμβριο (που δεν είναι παχιές οι μύγες).

Σε άλλα νέα, πληροφορούμαστε ότι, οι τράπεζες απέρριψαν και τη νέα πρόταση Μάριου Ηλιόπουλου για την ΑΝΕK, για τους ίδιους λόγους που δεν είχαν αποδεχτεί και την προηγούμενη.

Mε δύο φράσεις, operational risk και execution risk.

 

Από το euro2day

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...