Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η λωρίδα στα παράθυρα του πλοίου γκρίζαρε στα πρότυπα των Δήλος/Πάτμος. Άντε με το καλό να κάνουν και τις κολώνες της γέφυρας να ομορφύνει κι άλλο  :)

Posted

Εν πλω προς Ραφήνα το πλοίο,

 

το πλοιο πηγε ραφηνα με χαλαρους ρυθμους (γυρω στα 16kn), τρωγοντας και το sprey του srIV

 

blue star paros@piraeus 26062015 b

blue star paros@piraeus separation 26062015 a

blue star paros@piraeus separation 26062015 b

Posted

Ωραιες φωτο.

 

Το νεο χρωμα στη ριγα δεν κανει μεγαλη διαφορα, θελει ομως λιγο χρονο μεχρι να τη συνηθισει το ματι.

 

Στο αδερφο αλλαξε;

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Άσκηση στα MES απόψε είχανε στο πλοίο και γενικότερη κινητικότητα στα σωστικά, γερανοί, βαρελάκια κλπ. Μήπως περνάει καμιά επιθεώρηση σωστικών?

  • 2 months later...
Posted

Το πλοιο με τον νοτια σημερα στην επιστροφη απο την συρο πηγε πανω απο τα γιουρα πανω απο την κεα κ πηγε πανω απο την βορεια πλευρα της μακρονησου για να απαγκιασει κ να κατεβει κ να βαλει τον καιρο στην πλωρη

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Χαζευα στο site της εταιριας τα χαρακτηριστικα του πλοιου.

 

Γραφουν οτι εχει μεγιστη ταχυτητα 24.4 κομβους.

 

Αν θυμαμαι καλα τα πρωτα χρονια στα φυλλαδια της εταιριας, ισως και στο site, εδιναν μαλλον 25 κομβους, μπορει και περισσοτερους.

Στο Μπλου Σταρ Δηλος δηλωνουν μεγιστη ταχυτητα 25.5, ενω στα δοκιμαστικα το ειχαμε δει στους 28.3.

Τα Maneuvering Characteristics στη γεφυρα γραφουν 25.31 κομβους στο 100% MCR.

 

Ξερουμε ποση ειναι η μεγιστη ταχυτητα του πλοιου "σπασμενο" και ποση η μεγιστη υπηρεσιακη αν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτον τον ορο;

 

Στο site γραφουν για μεγιστη ταχυτητα, αλλα στην περιπτωση του Δηλος αυτη δεν ειναι οι 25.5 κομβοι, που μαλλον ειναι η "καλη" υπηρεσιακη του.

 

Επισης το 100% MCR στα Maneuvering Characteristics ειναι σιγουρα το μεγιστο των δυνατοτητων του ή μηπως εχει και λιγο ακομα που μπορουν να το δωσουν για συντομο χρονικο διαστημα σε ειδικες περιπτωσεις;

 

Blue Star Paros Maneuvering Characteristics

 

Posted

Εμένα μου κανει εντύπωση η διάφορα σε δεξιο-αριστερο κυκλο. Μπορεί να το εξηγήσει κανεις;

Posted

Δε γυρναει πανω σε ραγες. Παιζουν ρολο και τα ρευματα, ο αερας. Καπου στο ποστερ πρεπει να λεει και τις συνθηκες κατα την ωρα των δοκιμων

Posted

Τα πρωτα 2 χρονια πηγαινε με 24 κομβους!το ναξος ηταν πιο γρηγορο 0,5 κομβο.

Με ρευματα ενα βραδυ επιστροφη απο συρο επιασε κ 25.2

Posted

Εννοεις οτι το Παρος τα πρωτα χρονια ταξιδευε σταθερα με 24 και το Ναξος με 24.5;

 

Αρα να φανταστω οτι η μεγιστη ξεπερνουσε-ξεπερναει τα 25;

Posted (edited)

Λογικά οι 25,31 κόμβοι κατά τη διάρκεια των sea trials στην Κορέα θα έχουν ξεπεραστεί, καθώς συνηθίζεται οι μηχανές για ένα μικρό χρονικό διάστημα να δοκιμάζονται στο 105% του Σημείου Συνεχούς Λειτουργίας (MCR).

Edited by AQUA JEWEL
Posted (edited)

Διαβαζοντας κ το γραφημα θα δεις οτι λεει 25.3κομβους σαν μεγιστη!

 

Το γραφημα το ειδα, εγω το φωτογραφισα, απλα επειδη το site λεει τωρα μεγιστη ταχυτητα 24.4, ειπα να ρωτησω τι ξερετε-εχετε ακουσει.

 

 

Λογικά οι 25,31 κόμβοι κατά τη διάρκεια των sea trials στην Κορέα θα έχουν ξεπεραστεί, καθώς συνηθίζεται οι μηχανές για ένα μικρό χρονικό διάστημα να δοκιμάζονται στο 105% του Σημείου Συνεχούς Λειτουργίας (MCR).

 

Αρα να υποθεσουμε οτι μπορει να εφτασε περιπου στους 25.7 ;

 

Αν θες το συνεχιζουμε εδω για το MCR.

Edited by Captain_Nionios
Posted

Στη παλιά γνωστή θέση πρυμνοδέτησης το πλοίο σήμερα στο λιμάνι. Να υποθέσουμε οτι εν όψει αναμενόμενου απαγορευτικού, άφησε ελεύθερη θέση στο Πάτμος  ;

Posted

Εάν πιάσει απαγορευτικό θα άφησε θέση για το Blue Star Naxos και όχι για το Blue Star Patmos γιατί αυτό δένει στη γωνία και έρχεται το τρίτο πλοίο να δέσει ανάμεσα τους!!

Posted

Δε γυρναει πανω σε ραγες. Παιζουν ρολο και τα ρευματα, ο αερας. Καπου στο ποστερ πρεπει να λεει και τις συνθηκες κατα την ωρα των δοκιμων

Ναι μεν, αλλά δεν θα 'πρεπε οι δοκιμές να είναι σε όσο πιο "ουδέτερες" συνθήκες μπορούμε να βρούμε; 

Αυτή η διαφορά 18.4m στη διάμετρο μου (πάνω από 5%) φαίνεται μεγαλούτσικη για να την αφήνουμε έτσι απλά "λόγω των συνθηκών στις δοκιμές" (στα άλλα στοιχεία η διαφορά είναι μικρότερη).

Δεν είμαι ναυπηγός, αλλά μου φαίνεται περίεργο να έχουμε τέτοιες διαφορές ως βάση αναφοράς για τις δυνατότητες κάποιας "κατασκευής".

Posted

Το ναυπηγειο το μονο που το νοιαζει ειναι να ειναι ολα μεσα στους χρονους παραδοσης που εχει στο συμβολαιο. Δεν κοιταει τον καιρο πριν βγαλει το βαπορι για δοκιμαστικο. Αν δεις αντιστοιχο πινακα απο φορτηγο, γκαζαδικο κτλ θα δεις μεγαλυτερες διαφορες στον κυκλο στροφης καθως εκει υπαρχει μια προπελα συνηθως δεξιοστροφη που εχει σαν αποτελεσμα ο κυκλος στροφης αριστερα να ειναι αρκετα μικροτερος απο τον αντιστοιχο δεξια. Ο κυκλος στροφης ειναι για να υπολογιζει αυτος που βγαζει την πορεια την ασφαλεστερη αποσταση απο τις στεριες. Συνηθως αναλογα και με το συστημα της εταιριας οι πορειες χαρασσονται σε 2 και 3 φορες μεγαλυτερες απο τον κυκλο στροφης οποτε τα 18 μετρα ειναι πταισμα

Posted

Το Παρος δε φαίνεται να σταματά αφου είχε δεξαμενιστει πρόσφατα.

Θα σταματήσει για 2-3 ημέρες τώρα για κάποιες μικροεργασιες πριν πάει στην άγονη της Δωδεκανήσου. Το πλοίο αναμένεται να πάει στο Πέραμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...