Jump to content
Shipfriends

Το ναυάγιο του ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ στη Φαλκονέρα


Recommended Posts

Δεν ξέρω αν υπάρχει ακριβές στίγμα από τη στιγμή που το ίδιο το καράβι δεν το είχε δώσει σωστά. Επίσης να αναφέρουμε πως το ναυάγιο δεν έχει βρεθεί.

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζουμε κατευθυνση ανεμων εκεινης της νυχτας? Η ροτα της γραμμης Χανιων ειναι αρκετα κοντα στη Φαλκονερα. Θυμαμαι πριν χρονια σε ημερησιο καλοκαιρινο με τον ΕΛΥΡΟ περασαμε περιπου 800 μετρα διπλα. Αν το ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ ηταν κοντα στην Αντιμηλο υποθετω ειχε βγει αρκετα εκτός.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 8 months later...

Το Βήμα σήμερα, στην έντυπη έκδοση, αναφέρει ότι εντοπίστηκε το Ναυάγιο.

Προσωπικά είχα την, λανθασμένη προφανώς, εντύπωση ότι είχε εντοπιστεί.

Screenshot_2024-05-26-20-01-53-765-edit_com.android.chrome.thumb.jpg.acc02ed23f458f3c40c09172c1f90b7d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασε καποιος το χθεσινο δημοσιευμα του Βηματος ας μας πει τί ακριβως λέει γιατι βλέπω σε χανιωτικο site xθες να γραφουν παλι τα γνωστα περι προσκρουσης σε μικρη βραχονησιδα, ανατροπη των οσων γνωριζαμε κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και αυτή η εκδοχή, δηλαδή να ήταν λάθος ναυσιπλοίας κι όχι να άνοιξε ο καταπέλτης λόγω του ψυγείου και των κακών καιρικών συνθηκών. Αλλά δεν έχω δεί πουθενά κάποια επίσημη επικοινωνία από αυτούς που το εντόπισαν. Φαντάζομαι επίσης πως σε μια τέτοια διαδικασία ερεύνης δεν πάνε μόνοι τους, θα υπάρχει και παρουσία του ΛΣ ή τέλος πάντων κάποιας αρμόδιας αρχής. Όπως και να έχει, σίγουρα θα έχουμε συνέχεια που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

700 m που λένε τώρα κ 580 που είπαν παλίοτερα είναι πολύ βαθιά γιά να έχει ξέρα,γιατί βραχονησίδα υποθέτω η Φαλκονέρα είναι 11 μίλια δυτικά από εκεί που εντοπίστηκε ΟΚ έπεσε σε βραχονησίδα κ μπόρεσε να πλεύσει τόσο μακρυά;;

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Που να ξέρεις τι έχει γίνει, μπορεί να μη το πήραν χαμπάρι καν τι έγινε. Μου έχει τύχει να πάω σε πλοίο που να ξενερίσει στη δεξαμενή και μόνο τότε να καταλάβουν οι Φιλιππινέζοι πως είχε γίνει σμπαράλια ανάμεσα στο FP και στον άσο, κάτι είχαν ξύσει και δεν το κατάλαβαν καν. Τέλος πάντων ειδικά από τη στιγμή που ακόμη υπάρχουν επιζώντες και οικογένειες θυμάτων, οφείλουν οι Αρχές να ερευνήσουν με ROV και να δωθεί μια τελεσίδικη απάντηση στο τι συνέβη εκείνη τη νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Υπάρχει και αυτή η εκδοχή, δηλαδή να ήταν λάθος ναυσιπλοίας κι όχι να άνοιξε ο καταπέλτης λόγω του ψυγείου και των κακών καιρικών συνθηκών.

Προς το παρόν πάντως το μόνο βέβαιο είναι ότι ο καταπέλτης άνοιξε, και το επίμαχο ψυγείο φωτογραφηθηκε να επιπλέει την επόμενη ημέρα. Πόσο τυχαίο μπορεί να ήταν αυτό και πόσο πιθανό το άνοιγμα ενός πρυμιο-πλαϊνού καταπέλτη μετά από πρόσκρουση - ξύσιμο (έστω και αν κανείς δεν πήρε χαμπάρι) σε βραχονησίδα που (όπως γράφτηκε) δεν υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή του ναυαγίου ??? 

Link to comment
Share on other sites

Εδω τοσα χρονια νομιζαμε οτι το ναυαγιο ηταν στη Φαλκονερα και τελικα συνεβη στην Αντιμηλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που υποστηρίζουν πως δεν φταίει το ψυγείο λένε πως η εικόνα του δεν συνάδει με ένα τροχοφόρο που κοπανούσε βίαια από καταπέλτη σε μπουλμέ κλπ. Εννοώντας πως θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερες ζημιές. Δεν υιοθετώ το ένα ή το άλλο, απλά αναφέρω το επιχείρημα.

Link to comment
Share on other sites

Nothing is as it seems, που έλεγαν και στα x-files;)

Εδώ το λινκ από το δημοσίευμα του Βήματος.

Μέσα παραθέτει αναλυτικά τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που στηρίζουν την θέση ότι το ναυάγιο προκλήθηκε από πρόσκρουση σε ύφαλο/βραχονησίδα.

Τα περί πρόσκρουσης και δυνατού κρότου είχαν ακουστεί και τότε, όπως και ότι ο καταπέλτης άνοιξε κατά τη βύθιση.

Δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι. Πολλές φορές σε ναυάγια και ατυχήματα (και όχι μόνο) έχουμε δει να ανατρέπεται η επικρατούσα άποψη, υπό το βάρος νέων στοιχείων.

Σίγουρα χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση, για να δοθεί μια ξεκάθαρη απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Εγω δεν εχω επιχειρήματα για να στηρίξω την μια η την άλλη άποψη . Ομως κι εμένα μου φαίνεται δυσκολο η πρόσκρουση σε βραχονησίδα γιατι και ανάλογες μαρτυρίες θα υπήρχαν απο τους επιζώντες και γιατι οπως ανέφερε ο φίλος @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ οι ναυτιλιακοί κίνδυνοι που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ένα ατύχημα όπως το προσφάτως περιγραφόμενο , απέχουν πολλά μίλια απο το σημείο ανεύρεσης του ναυαγίου .

Έτσι όπως αναφέρονται τα ευρήματα και οι αναφορές περί κρότου και ανοίγματος του πλοίου στα βρεχαμενα πιο πιθανόν μου φαντάζει η περίπτωση έκρηξης παρά πρόσκρουσης σε βραχονησίδα . 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ξέρα εκεί κοντά δεν έχει, εάν θυμάμαι καλά. Η κοντινότερη ξέρα είναι μίλια νοτιότερα. Το Σάμαινα, για παράδειγμα ως παρόμοια περίπτωση αλλά διαφορετική κατασκευή, έπεσε στις πόρτες και έκανε μισό μίλι απόσταση μέχρι που σταμάτησε και βυθίστηκε. Το Ηράκλειον πως στα κομμάτια έκανε τόσα μίλια πορεία μέχρι να βυθιστεί? Τα κουκιά κάπως δεν βγαίνουν δηλαδή. Εξάλλου υπάρχουν μαρτυρίες για συνεχόμενους χτύπους που ακούγονταν, γεγονός που παραπέμπει στο φορτηγό. Πιο πολύ για "σκόνη" μου κάνει η εκδοχή αυτή σε συνάρτηση βέβαια με την γνωστή σειρά "Το Ναυάγιο".

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Από τη στιγμή που το πλοίο βρέθηκε σε τελείως διαφορετική θέση από αυτή που θεωρούσαμε ότι έχει βυθιστεί, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την πορεία που ακολούθησε μετά την αναχώρησή του απο τη Σούδα. 

Μιλάμε για μία βραδυά με κακοκαιρία, χωρίς τα σημερινά βοηθήματα. Είναι πιθανόν και οι ίδιοι οι επιβαίνοντες, πλήρωμα και ναυτικοί, να μην είχαν εικόνα της ακριβούς πορείας και θέσης του πλοίου μέχρι τη μοιραία ώρα. 

Θεωρητικά μιλώντας, θα μπορούσε να είχε ξυρίσει και κάποιο βραχώδες σημείο της Μήλου ή της Αντίμηλου. Νύχτα, με τον κόσμο μέσα και τους περισσότερους να κοιμούνται, πόσοι θα το είχαν καταλάβει;

Για να μη μπερδευόμαστε με τις τηλεοπτικές σειρές, να θυμηθούμε τι είχε αναφερθεί εδώ μέσα παλιότερα.

On 12/23/2022 at 8:04 PM, gpap2006 said:

Ψάχνοντας το YouTube βρήκα αυτή την εκπομπή που αναφέρεται στο ενδεχόμενο προσκρουσης του Ηράκλειον στις Ανανες. Λέει με λίγα λόγια ότι το ψυγείο βρέθηκε να πλεει στη θάλασσα άθικτο και μετά που ρυμουλκηθηκε στη Σέριφο ήταν χτυπημένο από αγνώστους που ήθελαν να βγάλουν λάδι τους Τυπαλδους και να φανεί ως αιτία του ναυαγίου ανωτέρα βία και όχι η κακή κατάσταση του σκάφους. Παραθέτει και πόρισμα επτά πλοιαρχων (Μπενας, Περιδης, Καρμανιόλας, Θεοχάρης κλπ) της εποχής (1967) οι πεντε εκ των οποίων είχαν θητευσει στο Ηράκλειον που μιλάνε για προσκρουση σε αβαθή δυτικά των ανανων στα νοτιοδυτικά της Μήλου. Τα πιο ενδιαφέροντα ξεκινάνε μετά το 33.00" ενώ το υπομνημα των πλοιαρχων είναι στο 46.30". Δεν ξέρω φυσικά ποσο αξιόπιστα είναι τα στοιχεία που παρουσιάζονται. Αν ισχύουν ανατρέπεται η κρατουσα αντίληψη ότι το βαρυ φορτηγό με τα πορτοκαλια που άνοιξε τη μπουκαπόρτα ευθυνεται για τη βύθιση. 

 

On 12/25/2022 at 7:03 PM, nomikos said:

Μπορεί κάποιος να μου πει το ακριβές στίγμα βύθισης του Ηράκλειον;Γιατί το στίγμα που εξέπεμψε τη μοιραία νύχτα είναι το 36,52Β 24,08Α το οποίο βρίσκεται ΝΔ της Μήλου πάρα πολλά μίλια μακρυά από τη Φαλκονέρα.

Το ενδεχόμενο πρόσκρουσης σε ξέρα έχει αποκλειστεί τελείως από επίσημες πηγες;Γιατί κάποιες μαρτυρίες αναφέρουν έντονο κρότο 5 λεπτά πριν σπάσει η μπουκαπόρτα και πέσει το ψυγείο στη θάλασσα.

 

On 12/25/2022 at 7:26 PM, MILTIADIS said:

Μεταγενεστερες εκτιμησεις αναφερουν οτι το ναυαγιο εγινε πιο κοντα στην Αντιμηλο και οχι στη Φαλκονερα.

 

ΥΓ: Το Βήμα μιλά για μετασκευασμένο Tanker, αλλά ξέρουμε οτι ήταν μετασκευασμένο φορτηγοποστάλι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω και να διεκδικώ τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

  1. Στον Χάρτη 1:500.000, βάθος μικρότερο από 40μ δεν καταγράφεται στην περιοχή που ορίζεται μεταξύ Καραβιών-Φαλκονέρας-Ανάνων και Αντιμήλου. Τα 40μ καταγράφονται Δ. των Ανάνων που πάντως ύφαλος ή ξέρα δεν είναι. Άρα, που μπορεί να προσέκρουσε το πλοίο ενώ έπλεε 6 μίλια ΒΑ Φαλκονέρας και πόση ώρα μπορεί συνέχιζε να ταξιδεύει ένα πλοίο με σοβαρό ρήγμα στα ύφαλα, ώστε να βυθισθεί εν τέλει 20 μίλια από την Αντίμηλο όπου εντοπίσθηκε το ναυάγιο; (προς ποιά κατεύθυνση δεν αναφέρεται στο ρεπορτάζ).
  2. Στην δίκη στην οποία παρεπέμφθησαν και αξιωματικοί του ΛΣ της Επιθεώρησης ΕΠ που έδωσαν προσωρινή δεκαήμερη άδεια "πλοηγιμότητος" όπως έγραφαν οι εφημερίδες. Αγνοώ αν ο όρος είναι ορθός. Αυτοί μεν, κρίθηκαν αθώοι. Παραπέμφθηκε όμως και καταδικάσθηκε και ο υποναύαρχος (εα)-ναυπηγός Α. Θεοδωρίδης που είχε την ευθύνη της μετασκευής σε Ε/Γ-Ο/Γ. Σε όλη τη διάρκεια της δίκης, η προσπάθεια της Πολιτικής Αγωγής ήταν να αποδείξει ότι το πλοίο δεν είχε την απαιτούμενη ευστάθεια, ενώ η Υπεράσπιση προσπάθησε με όλες της τις δυνάμεις να αποδείξει το αντίθετο. Φαίνεται ότι δεν έπεισε, επειδή το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης στηρίχθηκε σε αυτό το επιχείρημα (πρέπει να προσμετρήθηκε και ένα ατύχημα μέσα στο λιμάνι του Πειραιά, όπου το πλοίο, κενό επιβατών και φορτίου πήρε ξαφνικά κλίση). Αν υπήρχε υποψία πρόσκρουσης και ρήγματος, η Εταιρεία και ο ναυπηγός δεν θα επικέντρωναν την υπεράσπισή τους εκεί για να απαλλαγούν από την κατηγορία της κακοτεχνίας; 
  3. Πως εμφανίζεται για πρώτη φορά, 58 χρόνια μετά, ο ισχυρισμός ότι υπάρχει "μια πολυσέλιδη έκθεση επτά πλοιάρχων που είχε συνταχθεί τότε για το δυστύχημα αλλά είχε μπει στα συρτάρια"; Αν πράγματι υποστήριζε την εκδοχή της πρόσκρουσης, η υπεράσπιση Εταιρείας & Α. Θεοδωρίδη, δεν θα την χρησιμοποιούσε ώς απόδειξη σφάλματος κατά την πλοήγηση για να επιρριφθούν ευθύνες κυρίως στον Πλοίαρχο ακι τον Α/Φ;
  4. Οι καταδικασθέντες αξιωματικοί και κυρίως ο επίσης καταδικασθείς ναύκληρος επικεντρώνουν την υπεράσπισή τους στην κακή κατασκευή ("από εμπειροτέχνη") του πλευρικού καταπέλτη και στην αστοχία των πεταλούδων ασφάλισής του, στις οποίες αποδίδουν την είσοδο του θαλασσινού νερού στο επίπεδο του γκαράζ.
  5. Προ ετών στο Περιοδικό "Εφοπλιστής", είχε δημοσιευθεί σε συνέχειες μία εμπεριστατωμένη (κατά την γνώμη μου, ΟΚ?) ανάλυση των στοιχείων που οδήγησαν στο ναυάγιο, η οποία αν ενθυμούμαι καλά, ανέτρεπε το επιχείρημα του πολύ κακού καιρού ("10 μποφώρ") αλλά και της ολίσθησης του φορτηγού ψυγείου και απέδιδε ευθύνη στην κακή μετασκευή και στην ακόμη χειρότερη έγκρισή της από τις Υπηρεσίες του τότε ΥΕΝ.

Τώρα γιατί εμφανίσθηκε εκ νέου το θέμα αυτό, έτσι όπως εμφανίσθηκε, δεν μπορώ να υποθέσω. Αλλά υπάρχει και αυτός ο πειρασμός που λεγεται clickbait.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, georgios express said:

ώστε να βυθισθεί εν τέλει 20 μίλια από την Αντίμηλο όπου εντοπίσθηκε το ναυάγιο; (προς ποιά κατεύθυνση δεν αναφέρεται στο ρεπορτάζ).

Quote

Το άφαντο για δεκαετίες «ναυάγιο της Φαλκονέρας» εντοπίστηκε προσφάτως – όπως αποκαλύπτει «Το Βήμα της Κυριακής» – σε βάθος 700 μέτρων στα ανοιχτά της Αντιμήλου και σε απόσταση περίπου 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί.

20 μίλια από τη Φαλκονέρα

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Προς το παρόν πάντως το μόνο βέβαιο είναι ότι ο καταπέλτης άνοιξε, και το επίμαχο ψυγείο φωτογραφηθηκε να επιπλέει την επόμενη ημέρα. Πόσο τυχαίο μπορεί να ήταν αυτό και πόσο πιθανό το άνοιγμα ενός πρυμιο-πλαϊνού καταπέλτη μετά από πρόσκρουση - ξύσιμο (έστω και αν κανείς δεν πήρε χαμπάρι) σε βραχονησίδα που (όπως γράφτηκε) δεν υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή του ναυαγίου ??? 

O καταπέλτης ήταν πλώρα δεξιά Το γκαράζ είχε ανοιχτεί στα πρώην αμπάρια

11 hours ago, MILTIADIS said:

Εδω τοσα χρονια νομιζαμε οτι το ναυαγιο ηταν στη Φαλκονερα και τελικα συνεβη στην Αντιμηλο.

Ήταν στην ευρύτερη περιοχή της Φαλκονέρας,γι' αυτό κ έμεινε κακώς στη Φαλκονέρα Πάντως εκείνες τις μέρες,επειδή το θυμάμαι,έλεγαν λανθασμένα στις Ανάνες που είναι πάνω στην πορεία απο/προς Ηράκλειο

11 hours ago, Nick the Greek said:

Αυτοί που υποστηρίζουν πως δεν φταίει το ψυγείο λένε πως η εικόνα του δεν συνάδει με ένα τροχοφόρο που κοπανούσε βίαια από καταπέλτη σε μπουλμέ κλπ. Εννοώντας πως θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερες ζημιές. Δεν υιοθετώ το ένα ή το άλλο, απλά αναφέρω το επιχείρημα.

Στις φωτο που δημοσιεύτηκαν να επιπλέει στη Σέριφο,εκεί το έβγαλε ο καιρός,φαίνεται στραπατσαρισμένο

8 hours ago, georgios express said:

Χωρίς να έχω και να διεκδικώ τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

  1. Στον Χάρτη 1:500.000, βάθος μικρότερο από 40μ δεν καταγράφεται στην περιοχή που ορίζεται μεταξύ Καραβιών-Φαλκονέρας-Ανάνων και Αντιμήλου. Τα 40μ καταγράφονται Δ. των Ανάνων που πάντως ύφαλος ή ξέρα δεν είναι. Άρα, που μπορεί να προσέκρουσε το πλοίο ενώ έπλεε 6 μίλια ΒΑ Φαλκονέρας και πόση ώρα μπορεί συνέχιζε να ταξιδεύει ένα πλοίο με σοβαρό ρήγμα στα ύφαλα, ώστε να βυθισθεί εν τέλει 20 μίλια από την Αντίμηλο όπου εντοπίσθηκε το ναυάγιο; (προς ποιά κατεύθυνση δεν αναφέρεται στο ρεπορτάζ).
  2. Στην δίκη στην οποία παρεπέμφθησαν και αξιωματικοί του ΛΣ της Επιθεώρησης ΕΠ που έδωσαν προσωρινή δεκαήμερη άδεια "πλοηγιμότητος" όπως έγραφαν οι εφημερίδες. Αγνοώ αν ο όρος είναι ορθός. Αυτοί μεν, κρίθηκαν αθώοι. Παραπέμφθηκε όμως και καταδικάσθηκε και ο υποναύαρχος (εα)-ναυπηγός Α. Θεοδωρίδης που είχε την ευθύνη της μετασκευής σε Ε/Γ-Ο/Γ. Σε όλη τη διάρκεια της δίκης, η προσπάθεια της Πολιτικής Αγωγής ήταν να αποδείξει ότι το πλοίο δεν είχε την απαιτούμενη ευστάθεια, ενώ η Υπεράσπιση προσπάθησε με όλες της τις δυνάμεις να αποδείξει το αντίθετο. Φαίνεται ότι δεν έπεισε, επειδή το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης στηρίχθηκε σε αυτό το επιχείρημα (πρέπει να προσμετρήθηκε και ένα ατύχημα μέσα στο λιμάνι του Πειραιά, όπου το πλοίο, κενό επιβατών και φορτίου πήρε ξαφνικά κλίση). Αν υπήρχε υποψία πρόσκρουσης και ρήγματος, η Εταιρεία και ο ναυπηγός δεν θα επικέντρωναν την υπεράσπισή τους εκεί για να απαλλαγούν από την κατηγορία της κακοτεχνίας; 
  3. Πως εμφανίζεται για πρώτη φορά, 58 χρόνια μετά, ο ισχυρισμός ότι υπάρχει "μια πολυσέλιδη έκθεση επτά πλοιάρχων που είχε συνταχθεί τότε για το δυστύχημα αλλά είχε μπει στα συρτάρια"; Αν πράγματι υποστήριζε την εκδοχή της πρόσκρουσης, η υπεράσπιση Εταιρείας & Α. Θεοδωρίδη, δεν θα την χρησιμοποιούσε ώς απόδειξη σφάλματος κατά την πλοήγηση για να επιρριφθούν ευθύνες κυρίως στον Πλοίαρχο ακι τον Α/Φ;
  4. Οι καταδικασθέντες αξιωματικοί και κυρίως ο επίσης καταδικασθείς ναύκληρος επικεντρώνουν την υπεράσπισή τους στην κακή κατασκευή ("από εμπειροτέχνη") του πλευρικού καταπέλτη και στην αστοχία των πεταλούδων ασφάλισής του, στις οποίες αποδίδουν την είσοδο του θαλασσινού νερού στο επίπεδο του γκαράζ.
  5. Προ ετών στο Περιοδικό "Εφοπλιστής", είχε δημοσιευθεί σε συνέχειες μία εμπεριστατωμένη (κατά την γνώμη μου, ΟΚ?) ανάλυση των στοιχείων που οδήγησαν στο ναυάγιο, η οποία αν ενθυμούμαι καλά, ανέτρεπε το επιχείρημα του πολύ κακού καιρού ("10 μποφώρ") αλλά και της ολίσθησης του φορτηγού ψυγείου και απέδιδε ευθύνη στην κακή μετασκευή και στην ακόμη χειρότερη έγκρισή της από τις Υπηρεσίες του τότε ΥΕΝ.

Τώρα γιατί εμφανίσθηκε εκ νέου το θέμα αυτό, έτσι όπως εμφανίσθηκε, δεν μπορώ να υποθέσω. Αλλά υπάρχει και αυτός ο πειρασμός που λεγεται clickbait.

Η ξαφνική κλίση που αναφέρεται την υπέστη το αδελφό ΧΑΝΙΑ Στο ψυγείο που ήταν φορτωμένο κατά το εγκάρσιο δεν είχαν βάλει τάκους,γιά δέσιμο ούτε συζήτηση τότε κ στον καταπέλτη δεν είχαν βάλει τις πεταλούδες

11 hours ago, Annivas said:

 

Έτσι όπως αναφέρονται τα ευρήματα και οι αναφορές περί κρότου και ανοίγματος του πλοίου στα βρεχαμενα πιο πιθανόν μου φαντάζει η περίπτωση έκρηξης παρά πρόσκρουσης σε βραχονησίδα . 

 

Το περί έκρηξης είχε ακουστεί τότε κ έλεγαν ξεθυμασμένη νάρκη Κυκλοφορούσαν ακόμα από τον πόλεμο.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι παραπάνω απόψεις έχουν βάση λογικής και είναι πιθανές. Γι αυτό και πρέπει να ερευνηθεί το πράγμα και να μάθουμε και εμείς αλλά και πολύ περισσότερο οι εμπλεκόμενοι και οι οικογένειές τους το τι ακριβώς έχει γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Πιστοποίησαν άραγε ότι το ναυάγιο που εντόπισαν είναι το ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ; ΟΚ τα μεγάλη ναυάγια στην περιοχή πρέπει να είναι λίγα αλλά πώς το ξέρουν;;
Εδώ ο "έγκυρος' Θωκταρίδης έτρεξε να πεί ότι βρήκε το ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ που δεν ήταν τελικά αλλά  ένα από τα πολλά αλιευτικά του ιδίου τύπου του ΑΠΠ το ΑΡΕΤΗ που ας πούμε ότι μοιάζει κ είχε βουλιάξει στην περιοχή.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...