Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε σημερα καθως φερεται να εχει συλληφθει στην Αγγλια ο Μαριος Ηλιοπουλος για την υποθεση του τανκερ Brillante Virtuoso. Η υποθεση που εκδικαζοταν ειχε να κανει με claim που κερδισε απο τους αγγλους ασφαλιστες ο ελληνας εφοπλιστης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε σημερα καθως φερεται να εχει συλληφθει στην Αγγλια ο Μαριος Ηλιοπουλος για την υποθεση του τανκερ Brillante Virtuoso. Η υποθεση που εκδικαζοταν ειχε να κανει με claim που κερδισε απο τους αγγλους ασφαλιστες ο ελληνας εφοπλιστης.

 

τι γινεται με την υποθεση;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 13/4/2016 at 3:56 PM, Neptune said:

Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε σημερα καθως φερεται να εχει συλληφθει στην Αγγλια ο Μαριος Ηλιοπουλος για την υποθεση του τανκερ Brillante Virtuoso. Η υποθεση που εκδικαζοταν ειχε να κανει με claim που κερδισε απο τους αγγλους ασφαλιστες ο ελληνας εφοπλιστης.

 

On 30/4/2016 at 7:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος είναι ελεύθερος μιας και πρόσφατα έτρεξε σε αγώνες αυτοκίνητου στην Ελλάδα

η υποθεση δεν εχει ληξει. το bloomberg και ο ΣΚΑΪ με... retweet

κατεβληθησαν τα ασφαλιστρα για το φορτιο, αλλα οχι για το πλοιο (υπηρξε διασταση αποψεων στις ασφαλιστικες εταιρειες). η πλειοψηφια των ασφαλιστικων εταιρειων μιλα ξεκαθαρα για σκηνοθετημενη πειρατεια, που εγινε για να μπει η φωτια στο πλοιο. αναφερουν ως παραδοξο, οτι ενω σχεδον παντα οι πειρατες, ζητουν λυτρα, εδω εβαλαν φωτια και εφυγαν.

η διεκδικουμενη αποζημιωση για το πλοιο ειναι περι τα 100εκ USD, ενω, κατα τους ασφαλιστες, οι εταιρειες συμφεροντων ηλιοπουλου, ειχαν χρεη πανω απο 60εκ USD. το ιδιο το πλοιο ειχε ζημιες 4εκ USD μονο το πρωτο εξαμηνο του 2011. (ιουλιο του 2011 εγινε το συμβαν).

ο εμπειρογνωμονας που ειχαν διορισει οι ασφαλιστικες και ειχε βγαλει αρκετα λαυρακια, εγκατελειψε τον ματαιο τουτο κοσμο, οταν εξεραγη εκρηκτικος μηχανισμος στο αυτοκινητο του.

απο οτι καταλαβαινω, οι ασφαλιστικες αμφισβητουν το γεγονος οτι εγινε πειρατικη επιθεση.

με αυτα και με αυτα, περασαν εξι χρονια και προβλεπω να περασουν πολλα ακομη ;)

Quote

Πληθώρα αναπάντητων ερωτημάτων σχετικά με την πειρατεία του δεξαμενόπλοιου Brillante Virtuoso, ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου, θέτει το πρακτορείο Bloomberg σε εκτεταμένο δημοσίευμά του. Τον Ιούλιο του 2011 το δεξαμενόπλοιο έπλεε στα επικίνδυνα νερά της Σομαλίας, και μετέφερε φορτίο 100 εκατ. δολαρίων, ενώ διέθετε όλο το σύγχρονο εξοπλισμό κατά της πειρατείας. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία Suez Fortune Investments Ltd (του κ. Ηλιόπουλου) είχε εξάλλου κανονίσει μικρή ομάδα ανδρών για την ασφάλεια του πλοίου. 

Σύμφωνα με την ιστορία που διηγήθηκε το πλήρωμα, μέσα στη νύχτα εμφανίστηκε σκάφος με έξι οπλισμένους άνδρες που δήλωσαν ότι είναι ομάδα ασφαλείας. Ο πλοίαρχος μίλησε στον ασύρματο και στη συνέχεια τους επέτρεψε να επιβιβαστούν στο πλοίο. Επρόκειτο όμως για πειρατές, που συγκέντρωσαν το πλήρωμα σε μια αίθουσα και απομάκρυναν τον αρχιμηχανικό και τον καπετάνιο. Έπειτα ακούστηκαν πυροβολισμοί και εκρήξεις, το πλοίο πήρε φωτιά και όταν το δωμάτιο γέμισε καπνό οι ναύτες βγήκαν έξω και διαπίστωσαν ότι οι πειρατές είχαν εξαφανιστεί. 

Η υπόθεση έχει οδηγήσει σε ένα γαϊτανάκι μηνύσεων, ερευνών και ανακρίσεων εδώ και έξι χρόνια. Ο εφοπλιστής υπέβαλε αίτηση για αποζημίωση στην ασφαλιστική του, η οποία κατέφυγε στη βοήθεια του Ντέιβιντ Μόκετ, έναν από τους καλύτερους εμπειρογνώμονες σε τέτοια θέματα. Ο ερευνητής ανέφερε ότι οι πειρατές δεν βάζουν φωτιά σε ακριβά πλοία, αλλά κλέβουν ό,τι μπορούν και κρατούν το πλήρωμα και το φορτίο για να ζητήσουν λύτρα. Ύστερα από λίγες ημέρες σκοτώθηκε, όταν εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός στο αυτοκίνητό του. 



Τέσσερις μήνες αργότερα στο Λονδίνο, δύο όμιλοι ασφαλιστικών εταιρειών έπρεπε να αποφασίσουν αν θα καταβάλουν τις αποζημιώσεις για την υπόθεση του Brillante. To πρώτο αίτημα για αποζημίωση 30 εκατ. δολαρίων αφορούσε το πετρέλαιο που μετέφερε το πλοίο. Απευθυνόταν, μεταξύ άλλων, και στη Royal & Sun Alliance Insurance Group. To δεύτερο αίτημα αφορούσε αποζημίωση 100 εκατ. δολαρίων για το μηχανολογικό του εξοπλισμό και τα διαφυγόντα κέρδη. Τα χρήματα διεκδικούνταν από κοινοπραξία 10 ασφαλιστικών, των οποίων ηγείτο η Talbot Underwriting. Οι ασφαλιστικές ήταν απρόθυμες να συνεργαστούν, όμως η Royal & Sun είχε σημαντική νομική διαμάχη με έναν άλλον έλληνα πλοιοκτήτη, και για να μη δυσφημιστεί υπαναχώρησε και κατέβαλε τα 30 εκατ. δολάρια. Η κοινοπραξία της Τalbot αρνήθηκε να καταβάλει την αποζημίωση και έστειλε στελέχη της στην Ελλάδα να πληροφορηθούν περισσότερα για το Μάριο Ηλιόπουλο. Διαπίστωσε ότι και άλλο πλοίο του, το Elli, είχε προβλήματα στο Άντεν. 

Το 2015, έπειτα από προετοιμασία δύο ετών, η κοινοπραξία των ασφαλιστικών υπό την Talbot κατηγόρησε τον Ηλιόπουλο ότι ενορχήστρωσε την επίθεση στο Brillante Virtuoso και περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο προκλήθηκε η καταστροφή στο πλοίο χωρίς να έχει υπάρξει επίθεση πειρατών. Υποστήριξε δε, ότι ο Ηλιόπουλος ήταν καταχρεωμένος, καθώς είχε δανειστεί τουλάχιστον 60 εκατ. δολάρια για να αγοράσει τα πλοία του, και το Brillante παρουσίαζε παρουσίαζε ζημιές περίπου 4 εκατ. δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2011. Τον Απρίλιο του 2016 δικαστήριο του Λονδίνου τον κάλεσε να καταθέσει σχετικά με την υπόθεση, αποχωρώντας από το δικαστήριο συνελήφθη από τη βρετανική αστυνομία, ανακρίθηκε επί ώρες και μετά αφέθηκε ελεύθερος. 

Το δημοσίευμα του πρακτορείου σημειώνει ακόμα ότι ο Ηλιόπουλος παραμένει ενεργός ως επιχειρηματίας στην Ελλάδα, και μάλιστα σκοπεύει να υποβάλει προσφορά για εξαγορά μεριδίου της Hellenic Seaways. Πάντως, δεν πήρε ποτέ τα 100 εκατ. δολάρια από την κοινοπραξία της Talbot. Οι έρευνες για την υπόθεση Brillante συνεχίζονται.


Πηγή: http://www.skai.gr
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4/13/2016 at 2:56 PM, Neptune said:

Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε σημερα καθως φερεται να εχει συλληφθει στην Αγγλια ο Μαριος Ηλιοπουλος για την υποθεση του τανκερ Brillante Virtuoso. Η υποθεση που εκδικαζοταν ειχε να κανει με claim που κερδισε απο τους αγγλους ασφαλιστες ο ελληνας εφοπλιστης.

 

Συνέχεια σε αυτή την υπόθεση, που έφτασε μέχρι το Bloomberg. Μεγάλο κείμενο μεν, ενδιαφέρον δε.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Δίνει με μυθιστορηματικό τρόπο το τι συνέβη κατά τη διάρκεια της πειρατείας (εντός ή εκτός εισαγωγικών, ανάλογα με το ποιά πλευρά πιστεύεις), και με ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες το τι επακολούθησε το συμβάν σε επίπεδο ερευνών αλλά και ανθρωποκτονιών(ή αποπειρών) πιθανώς συνδενδεμένων με την υπόθεση κατά το άρθρο. Τα links που παρετέθησαν το καλοκαίρι, ήταν πολύ επιγραμματικά. Αυτό εδώ δίνει πολύ περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση.

 

EDIT

Το συγκεκριμένο link μόλις διαπίστωσα πως το έχουμε ξαναβάλει. Συμπαθάτε με. 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 11/2/2017 at 2:35 PM, Nick the Greek said:

Συνέχεια σε αυτή την υπόθεση, που έφτασε μέχρι το Bloomberg. Μεγάλο κείμενο μεν, ενδιαφέρον δε.

Έχουμε συνέχεια και σε αυτήν την υπόθεση, σύμφωνα με πληροφορίες της Tradewinds, το άρθρο της οποίας και αποδίδω παρακάτω.

 

Ενώ η αγωγή της πλοιοκτήτριας εταιρείας(Suez Fortune Investments) για αποζημείωση από τους ασφαλιστές απερρίφθη, εκκρεμεί η αγωγή της Τράπεζας Πειραιώς που είναι και η τράπεζα που είχε την υποθήκη. Η δίκη αυτή είναι προγραμματισμένη για το Φεβρουάριο του 2019. Το παρασκήνιο έχει να κάνει με το γεγονός πως υπάρχουν 2 προστατευόμενοι μάρτυρες, αυτός με τον κωδικό Χ και αυτός με τον κωδικό Theo Blake. Ο πρώτος έχει "καταθέσει" μόνο σε ιδιωτικό ερευνητή ενώ ο δεύτερος συνεργάζεται στενά με την Αστυνομία του Λονδίνου. Η Τράπεζα Πειραιώς με προσφυγή της στο δικαστήριο ζήτησε να δωθεί στη δημοσιότητα η ταύτότητα του μάρτυρα Theo Blake, έτσι ώστε να βεβαιωθεί η εγκυρότητά του, αίτηση την οποία το Αγγλικό δικαστήριο έκανε δεκτή.

 

Κι εδώ περιπλέκεται το πράγμα γιατί ο συγκεκριμένος μάρτυρας ισχυρίζεται πως τον περασμένο Ιανουάριο το τηλέφωνο του σπιτιού του χτύπησε, και κάποιος που τον ζήτησε με το αληθινό του όνομα τον απείλησε αυτόν και την μητέρα του σε περίπτωση που άνοιγε το στόμα του στις Αρχές. Ισχυρίζεται δε πως υπήρχε και απόπειρα απαγωγής του σε εξέλιξη. Κατόπιν τούτου, ο μάρτυρας μπήκε σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων από την Αστυνομία του Λονδίνου(!!) και αυτήν τη στιγμή κρύβεται κάπου στην Αγγλική πρωτεύουσα φαντάζομαι. Με λίγα λόγια, αυτά που βλέπουμε στις ταινίες.

 

Τελικά η μέχρι τώρα νομική μάχη έχει επικεντρωθεί στο κομμάτι της υπόθεσης που σχετίζεται με τις ασφαλιστικές απαιτήσεις, μένει να δούμε αν θα επεκταθεί και στο κομμάτι της υπαιτιότητας για την ζημιά στο πλοίο αλλά και το σύμπλεγμα περίεργων περιστατικών θανάτων γύρω από την υπόθεση, όπως έχουμε δεί και σε προηγούμενα πόστ.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 11/6/2018 at 2:22 PM, Nick the Greek said:

Τελικά η μέχρι τώρα νομική μάχη έχει επικεντρωθεί στο κομμάτι της υπόθεσης που σχετίζεται με τις ασφαλιστικές απαιτήσεις, μένει να δούμε αν θα επεκταθεί και στο κομμάτι της υπαιτιότητας για την ζημιά στο πλοίο αλλά και το σύμπλεγμα περίεργων περιστατικών θανάτων γύρω από την υπόθεση, όπως έχουμε δεί και σε προηγούμενα πόστ.  

 

Σύμφωνα με την Tradewinds, άρχισε αυτήν την εβδομάδα στο Λονδίνο η ακροαματική διαδικασία της υπόθεσης του Brillante Virtuoso στο High Court. Προηγήθηκε μια προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού των 2 πλευρών η οποία όμως φέρεται να ναυάγησε την τελευταία στιγμή. Στο πλευρό της Seajets και η Τράπεζα Πειραιώς παρεπιπτόντως, η οποία κατά τα φαινόμενα έχει λαμβάνειν. Για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 2/21/2019 at 1:53 PM, Nick the Greek said:

 

Σύμφωνα με την Tradewinds, άρχισε αυτήν την εβδομάδα στο Λονδίνο η ακροαματική διαδικασία της υπόθεσης του Brillante Virtuoso στο High Court. Προηγήθηκε μια προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού των 2 πλευρών η οποία όμως φέρεται να ναυάγησε την τελευταία στιγμή. Στο πλευρό της Seajets και η Τράπεζα Πειραιώς παρεπιπτόντως, η οποία κατά τα φαινόμενα έχει λαμβάνειν. Για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.

 

..και βγήκε η απόφαση.. καταδικαστική για τονε Μάριο

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-10-08/greek-shipowner-torched-tanker-in-77-million-fraud-judge-says?srnd=premium-europe

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε Stelios, είσαι κομάντο. Αφού παραθέσω το αγγλικό κείμενο:

 

Quote

 

A Greek shipowner orchestrated a plan for men posing as pirates to attack and set fire to his tanker, in an elaborate fraud to seek $77 million in insurance money, a London judge found.

In 2011, Marios Iliopoulos lured the ship’s master and chief engineer, as well as seven Yemeni coast guards, into a conspiracy off the coast of Yemen still being investigated by the City of London Police, Judge Nigel Teare ruled Monday. Drawing a line under years of legal battles, the judgment dismissed a claim by Suez Fortune Investments, a company linked to Iliopoulos, and its Greek bank to force a syndicate of insurers to pay out.
 
“The constructive total loss of Brillante Virtuoso was caused by the wilful misconduct of the owner, Mr. Iliopoulos,” Teare said. “The motives of the armed men were not to steal or ransom the vessel or to steal from the crew, but to assist the owner to commit a fraud upon underwriters.”
The Brillante Virtuoso’s destruction was an unlikely tale, living long beyond the fake pirate attack. A British surveyor who was hired to investigate the matter was murdered in Yemen while conducting his probe.
 

Lawyers for Suez Fortune and insurer Talbot Underwriting Ltd., which won the case, didn’t respond to emails seeking comment. Iliopoulos was not reachable when Bloomberg News emailed and called his ferry company in Greece.

On Monday, Teare said Iliopoulos, who had bought eight tankers between 2004 and 2008, initiated the scheme because the vessel started losing money after the freight market collapsed in 2008.

“Iliopoulos had a motive to want the vessel to be damaged by fire, namely, the making of a fraudulent claim for the total loss of the vessel in the sum of some $77 million which, if successful, would solve the serious financial difficulties in which he and his companies were at the time,” Teare said.

In his judgment, which is longer than J.D. Salinger’s “The Catcher in the Rye,” Teare cast doubt on Iliopoulos’s reliability -- something already done by another judge in previous hearings. He failed to testify in these hearings and also tried to conceal relevant files, Teare said.

“Iliopoulos has a penchant for charades,” Teare said of the businessman and car-racing enthusiast. “That is apparent from the lengths to which he went to disguise his failure to disclose the archive of electronic documents. Thus the ruse which, on the underwriters’ case, he planned in the present case appears to be consistent with his known character.”

The lurid details of the case continued after the fake pirate attack, which included the assailants detonating a grenade to start the fire. Iliopoulos had argued that lawyers for Talbot Underwriting Ltd., the insurers, had broken the law by using private investigators to try to obtain medical records, passport details and flight manifests for him and his business associates. The insurers’ lawyers accused him of being behind the theft of those e-mails, which led to a hostile exchange in which Iliopoulos warned that those making allegations against him would be held responsible.

 

 

Να το παίξω λίγο Νατάσα Συρεγγέλα και να κάνω μια πολύ σύντομη απόδοση/μετάφρα για όσους δε την παλεύουν με τα Αγγλικά.

Ο Δικαστής είναι ξεκάθαρος, η όλη ιστορία της δήθεν κατ' αυτόν πειρατείας είναι ένα στημένο σκηνικό από την πλευρά Ηλιόπουλου ώστε να καρπωθεί τα λεφτά της μεγάλου ύψους ασφάλειας(77 εκατομμύρια) που είχε επισυνάψει στο πλοίο, ώστε να περιορίσει τη χασούρα λόγω κατάρρευσης της αγοράς από την εταιρεία με τάνκερ που είχε στήσει. Χρησιμοποιεί μάλιστα τον όρο "wilful misconduct" που είναι ιδιαίτερα αψύς και σαν έκφραση αλλά και σαν νομικός όρος στο αγγλικό δίκαιο. Αναρωτιέμαι μάλιστα αν υπάρχουν και ποινικές ευθύνες όταν διαπιστώνεται κάτι τέτοιο, πέραν από την διαμάχη σε επίπεδο ασφάλειας και συμβολαίων.

 

Ο δικαστής απαριθμεί την μουσαντένια πειρατεία, την χρήση χειροβομβίδας για να ξεκινήσει η φωτιά και την έντεχνη προσπάθεια απόκρυψης στοιχείων. Οι δε χαρακτηρισμοί που αποδίδει τόσο στο πρόσωπο, όσο και στις πρακτικές του Μάριου Ηλιόπουλου, είναι ιδιαιτέρως δεικτικοί. 

 

Αν δεν κάνω λάθος αυτή είναι η πρωτόδικη απόφαση, οπότε θα έχουμε συνέχεια στο Court of Appeal(Εφετείο), αν και με τόσο ξεκάθαρη γλώσσα αναρωτιέμαι για το αποτέλεσμα. Στα σίγουρα πάντως, πρός το παρόν βλέπω τον Ηλιόπουλο να αποφεύγει το Ηνωμένο Βασίλειο σαν προορισμό διακοπών. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι η πρώτοδικη απόφαση ναι..

Ώσπου να φτάσει στο High Court μάλλον θα δούμε εξωδικαστικο συμβιβασμό μιας και τα συμφέροντα των ασφαλιστών δεν σταματούν στο Virtuoso.. 

Επίσης το wilful misconduct έχει μια γενικότερη ερμηνεία.. Μπορεί ο "ενορχηστρωτης" να βρεθεί να είναι ο GM η κάποιος άλλος πέρα από το βασικό μέτοχο όπως επίσης εάν συμβιβαστούν χάνεται κάθε προσωπική ευθύνη και κλείνει η υπόθεση.. 

Τέλος η δολοφονία του ερευνητή στην Υεμένη αφορά τη δικαιοσύνη εκεί και όχι την Αγγλική οπότε και αυτό το κομμάτι είναι άχρηστο πάρα μόνο για το χρωματισμό της δικογραφίας και το σχηματισμό περαιτέρω εντυπώσεων. 

Οπότε κρατάτε μικρό καλάθι. 

Link to comment
Share on other sites

Η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, μας δίνει ακόμη μερικά dessous της υπόθεσης: Η πλευρά Ηλιόπουλου αναλογίζεται αν θα προχωρήσει σε έφεση και βλέπει ως θετικό το γεγονός ότι ο δικαστής δεν έκρινε πως υπήρχε απ' ευθείας σύνδεση του Ηλιόπουλου με την υπόθεση, με την εφημερίδα να εκτιμά πως δεν πρόκειται να κάνει έφεση. Και πως να μη δούν θετικά το τελευταίο, όταν σε αντίθετη περίπτωση θα υπήρχε και ποινική διαδικασία in personam εναντίον του Ηλιόπουλου. Η πλευρά Ηλιόπουλου δαπό την άλλη, καταγγέλει τους απανταχού ανέντιμους ασφαλιστές που φτάνουν στα άκρα για να μην εκπληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις:rolleyes:. Η απόφαση του δικαστηρίου είναι 135 σελίδες.

 

Αναφέρονται διάφορα αποσπάσματα από την απόφαση του δικαστή ο οποίος με πολύ κομψά αγγλικά λέει πως ο πλοιοκτήτης, άτομα από το πλήρωμα και η Poseidon Salvage έκαναν την όλη υπόθεση αβαβά. Αναφέρεται πως το πλοίο από το 2009 ως το 2011 υπολογίζεται πως έχασε 10 εκατομμύρια δολλάρια με πλήρωμα, ασφάλεια, καύσιμα και τράπεζα απλήρωτα όταν φτάσαμε στο 2011. Τα δικαστικά έξοδα συνολικά έχουν φτάσει τα 12 εκατομμύρια λίρες ενώ ένα άλλο ενδιαφέρον είναι πως η Τράπεζα Πειραιώς φέρεται να έχει ξεκινήσει διαδικασία εναντίον assets του Μάριου εν Ελλάδι. Μάλιστα κατάφεραν σύμφωνα με την εφημερίδα να βγάλουν σε ηλεκτρονικό πλειστηριασμό μια βίλλα του Ηλιό στην Εκάλη, πλειστηριασμό τον οποίο κατάφερε να αποκρούσει δικαστικά ο Ηλιόπουλος λίγο πρίν την ημερομηνία πραγματοποίησης η οποία ήταν η 25η Σεπτεμβρίου.

 

Να συμπληρώσω πως η δολοφονία του surveyor ο οποίος έχασε τη ζωή του στην Υεμένη λίγο αφ' ότου έψαξε την υπόθεση, ήταν εκτός θέματος όσον αφορά την υπόθεση και πουθενά δεν προκύπτει διασύνδεση. Για το τέλος, η εφημερίδα υποστηρίζει πως οι ασφαλιστές του Brillante Virtuoso, διαφημίζονταν και επάνω στο αυτοκίνητο με το οποίο ο Ηλιόπουλος προσπαθούσε να μιμηθεί τον Timo Salonen:D. Και μετά προφανώς την έφαγαν:D.

Edited by Nick the Greek
Πρόσθεση
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 10/10/2019 at 10:03 PM, Nick the Greek said:

Τα δικαστικά έξοδα συνολικά έχουν φτάσει τα 12 εκατομμύρια λίρες

τα οποια ο δικαστης εχει επιδικασει στην Πειραιως να τα πληρωσει. αρχικα τα 8,7 και προσφατα αλλα 3,8.  Σε απλα ρωμέικα το σκεπτικο του ειναι οτι η Πειραιως συνταχθηκε εξ αρχης με την πλοιοκτησια και γενικως δεν εδειξε διαθεση συμβιβασμου με τους ασφαλιστες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

Εχει καποια δοση αληθειας αραγε το παρακατω ή ειναι ακομα ενα χτυπημα των καλοταισμενων παπαγαλακιων της Πειραιως στον super mario της καρδιας μας?

Απο τον Οικονομικο Ταχuδρομο

Quote

Αυτό, όμως, που δεν λέει είναι ότι όχι μόνο η Πειραιώς, αλλά καμία  τράπεζα στην Ελλάδα και το εξωτερικό δεν μπορεί να τον δανείσει, γιατί καμία ασφαλιστική στον κόσμο δεν ασφαλίζει τα καράβια του. Χωρίς ασφάλεια στην υποθήκη, ειδικά όταν πρόκειται για καράβια, οι τράπεζες παγκοσμίως δεν δίνουν δάνεια. Και ο λόγος για την στάση των ασφαλιστικών δεν είναι άλλος από το ιστορικό του «Super Mario» και ειδικότερα το καράβι «Brillante Virtuoso» που το 2011 έπιασε φωτιά στον Κόλπο του Άντεν ύστερα από δήθεν επίθεση Σομαλών πειρατών, υπόθεση για την οποία τα βρετανικά δικαστήρια το 2019 έβγαλαν καταδικαστική απόφαση για απάτη σε βάρος του Μάριου Ηλιόπουλου.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Εχει καποια δοση αληθειας αραγε το παρακατω ή ειναι ακομα ενα χτυπημα των καλοταισμενων παπαγαλακιων της Πειραιως στον super mario της καρδιας μας?

Απο τον Οικονομικο Ταχuδρομο

 

Αληθινή η ιστορία του «Brillante Virtuoso», ένας νεκρός επιθεωρητής και 80.000.000 δολάρια αποζημίωση στον  super Mario, με σύλληψη στην Αγγλία για ασφαλιστική απάτη, γνωστά πράγματα για την Ακτή Μιαούλη.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τουλάχιστον για P&I βλέπω στα περισσότερα το American Club. Mε μια απλή ματιά σε μια βάση δεδομένων δε θα έγραφαν αρλούμπες  (sic)

Link to comment
Share on other sites

Στο virtuoso επεσε το ματι σας αλλα αυτο προφανως και ειναι γνωστο.

Το ζουμι ειναι οτι γραφουν οτι σημερα τα πλοια της Seajets ταξιδευουν ανασφαλιστα(!).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...