Captain_Nionios Posted August 24, 2019 Posted August 24, 2019 Δεν εχω τον υπολογιστη μαζι μου αυτες τις μερες, ειχα τα στοιχεια στο αρχειο μου. Δεν εχω τον υπολογιστη μαζι μου αυτες τις μερες, ειχα τα στοιχεια στο αρχειο. ΥΓ: Με ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα. Wartsila των Μυκονος - Χιος: Διαμετρος: 380 mm - Διαδρομη: 475 mm - Κυλινδροι: 12 Αρα 53870.46 x 12 = 646445.52 κυβικα εκατοστα ανα μηχανη. MAN B&W των Δηλος - Πατμος: Διαμετρος: 320 mm - Διαδρομη: 400 mm - Κυλινδροι: 16 Αρα 32169.91 x 16 = 514718.56 κυβικα εκατοστα ανα μηχανη.
margaritis24 Posted August 24, 2019 Posted August 24, 2019 22 hours ago, margaritis24 said: Τα κορεατικα ειναι 10.000τονους πιο βαρια κ εχουν τη μιση ιπποδυναμη σε προπελακι γι αυτο ειναι πιο γρηγορα τα ελληνικα στη μανουβρα κ στο ταξιδι Γραψε λαθος 5000 τονους ειναι πιο βαρια τα κορεατικα..στο ais υπαρχουν τα στοιχεια να κανετε τις συγκρισεις Οι man ομως αποδιδουν των ιδιο δρομο σε βαρυτερο πλοιο με καλυτερη γαστρα κ διαφορετικου ιδους προπελα κνας ειναι λιγοτερες σε ιπποδυναμη
Blue Star Delos Posted August 24, 2019 Posted August 24, 2019 Αν μπορούμε να το πούμε απλοϊκά, και παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος, τα ελληνικά έχουν καλύτερη αναλογία ισχύος προς μάζα από τα κορεάτικα.
Nereus Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 19 hours ago, Blue Star Delos said: Αν μπορούμε να το πούμε απλοϊκά, και παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος, τα ελληνικά έχουν καλύτερη αναλογία ισχύος προς μάζα από τα κορεάτικα. Στην εξίσωση που θα σου βγάλει ταχύτητα κατανάλωση για να συγκρίνεις παρόμοια πλοία πρέπει να βαλεις πάρα πολλούς παράγοντες πέρα από βάρος και ιπποδύναμη.. Από σχεδίαση γάστρας (βύθισμα, σλιπ, κλπ), τύπους προπέλας, αεροδυναμική υπερκατασκευης, μέχρι ποιότητα και υδροδυναμικα χαρακτηριστικά ύφαλοχρωματος. Δεν είναι λίγες φορές που πλοία με φαινομενικά καλύτερα χαρακτηριστικά (βαρος/ιπποδύναμη) είναι πιο αργά κ πιο κοστοβορα από αλλά με χειρότερα χαρακτηριστικά. Ένα παράδειγμα είναι η μεγαλύτερη κόντρα που υπήρξε ποτέ στην ιστορία μεταξύ πλοίων. RMS Normandie vs RMS Queen Mary Τα δύο παραπάνω είχαν παρόμοια χαρακτηριστικά LOA περίπου στα 314 μέτρα Tonnage περί τα 83000GT Βυθισμα 11,3 με 11,7 μέτρα loaded Το Queen Mary παρόλο που είχε 40000 ίππους παραπάνω από το Normandie (160000 vs 200000) είχαν σχεδόν ίδια ταχύτητα (περί τους 30 κόμβους service, το Normandie είχε πιάσει σχεδόν 33 στα trials). Επίσης το Normandie είχε πολύ καλύτερη κατανάλωση αναλογικά με τον Άγγλο αντίπαλο του. Όλα αυτά οφειλόταν στην επαναστατική σχεδίαση της γάστρα των Γάλλων. Fun Fact: Το Normandie ήταν το ισχυρότερο Turbo Electric propulsion πλοίο για πολλά χρόνια, αν και το πρώτο που εφάρμοσε το παραπάνω συνδυασμό προωσης ήταν το Uruguay το 1927 Ο BV και ο Rina δίνουν όντως κοντά στα 10000 GT διαφορά υπέρ του μπλε αλλά δεν γνωρίζω τη πραγματική..
WARTSILA Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Τα ελληνικα υπερτερουν...και δεν εχουν μεγαλη διαφορα στο gross! Μηχανες καλυτερες οι φιλανδικες.
pathfinder Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 μην μπερδευεστε με το gross. όγκο κλειστών χώρων εκφράζει. στο gross φαίνεται να έχουν τεράστια διαφορά (10.000 κόρους) αλλά αυτό δεν σημαίνει πολλά. Θα ήμουν περίεργος να μάθω τα light των δύο πλοίων.
Captain_Nionios Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Επισης ο τροπος μετρησης των κορων (ογκου) του GT δεν ειναι παντα σαφης. Ειδικα σε αυτη τη μετρηση μπορει να δουμε μεγαλες αποκλισεις ακομα και στο ιδιο βαπορι απο πηγη σε πηγη πληροφοριας. Παντως για να εχετε μια εικονα του εκτοπισματος (μαζας) δυο γνωστων βαποριων. Επτανησος (1965): Lightship: 2979.8 τονοι Loaded Displacement: 3709.15 τονοι Βιτσεντζος Κορναρος: Lightship: 5114 τονοι Loaded Displacement: 6682.7 τονοι
Nereus Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 (edited) Το περίεργο είναι ότι ο Rina δίνει το αδελφό Nissos Chios στους 13955 gt Και επειδή Rina είναι αυτός(ειδικά όταν συνεργαστεί με Ελλαδισταν) τείνω να πιστεύω ότι το πραγματικό GT είναι κοντά στα 14k για τα nissos. Edited August 26, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
margaritis24 Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Μα το Xios ειναι πιο βαρυ απο το Mykonos εκ κατασκευης λογω καμπινων κ των σωστικων βαρκων αλλα κ το πρυμνιο ντεκ που ειναι πιο μεγαλο
Nick the Greek Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Για τους ΚΟΧ έχουμε και εδώ κάποια πραγματάκια.
Nereus Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 17 minutes ago, margaritis24 said: Μα το Xios ειναι πιο βαρυ απο το Mykonos εκ κατασκευης λογω καμπινων κ των σωστικων βαρκων αλλα κ το πρυμνιο ντεκ που ειναι πιο μεγαλο Το καταλαβαίνω εν μέρει αλλά οι κλασεις (BV, Rina) δίνουν 10000 διαφορά που με δυσκολεύει να πιστεψω
Captain_Nionios Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 7 hours ago, Nereus said: Το περίεργο είναι ότι ο Rina δίνει το αδελφό Nissos Chios στους 13955 gt Και επειδή Rina είναι αυτός(ειδικά όταν συνεργαστεί με Ελλαδισταν) τείνω να πιστεύω ότι το πραγματικό GT είναι κοντά στα 14k για τα nissos. Το GT δε μετραει μαζα, μετραει ογκο σε κορους. Μη το λαμβανεις υποψη νομιζοντας οτι μετραει τονους. Με βαση το Επτανησος του 1965 και τον Κορναρο, νομιζω οτι το Lightship του Νησος Χιος δυσκολα θα ξεπερνα τους 7500 τονους και το Loaded Displacement τους 9500-10000 τονους. Αντιστοιχα το Blue Star Πατμος πιστευω πως θα εχει περιπου 2000 - 3000 τονους περισσοτερους. Αυτο ειναι εκτιμηση και μιλαω αποκλειστικα για εκτοπισμα, οχι για ογκο (GT). Αν καποιος φιλος ξερει τα νουμερα ας μας τα πει.
Nereus Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 (edited) Γνωρίζω ότι το GT μετράει όγκο αλλά επίσης το LDT δε μου λέει πολλά όταν βλέπω φορτηγο handy Ιαπωνα με 5-6 χιλιάδες και Κινέζο με 8-9 χιλιαδες σε πανομοιότυπο design (όταν πχ οι μεν χρησιμοποιουν high tensile κλπ) Επίσης ο τρόπος υπολογισμού του GT είναι ο ίδιος (σταθερά κυτους *μηκος*πλατος*βύθισμα /100) Οποτε μου κάνει εντύπωση η διαφορά που δίνουν οι δύο κλασεις(Rina για Μύκονος BV για Μπλε) Edited August 26, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Captain_Nionios Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 (edited) Ειχα ασχοληθει παλια με μετρηση GT και GRT και θυμαμαι πως σε πιο προσφατες μεθοδους υπηρχε μια σταθερα με βαση το μεγεθος του πλοιου που εκανε τον ογκο του κορου να μεταβαλλεται. Επισης το τι ακριβως κρινεται ως κλειστος χωρος, ειδικα τωρα με τους κυριλε ανεμοθραυστες, ειναι καπως ασαφες. Edited August 26, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
basilis89 Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Ποια η διαφορά μεταξύ του Μύκονος και του Φαιστός σε χωρητικότητα;
MILTIADIS Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 430 γραμμικα μετρα δηλαδη το πρωτο μπορει να παρει καμια 30αρια καροτσες παραπανω.
giorgos1094 Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Πόση διαφορά γραμμικών μέτρων υπάρχει μεταξύ Φαιστός και Κρήτη 2;;ή διαφορετικά πόσες παραπάνω καρότσες παίρνει το Κρήτη σε σχέση με τους ανταγωνιστές;;
lostromos Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 27 minutes ago, .voyager said: 1900 έναντι 2200 των Κνωσός-Φαιστός. 2500
MILTIADIS Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 3 hours ago, giorgos1094 said: Πόση διαφορά γραμμικών μέτρων υπάρχει μεταξύ Φαιστός και Κρήτη 2;;ή διαφορετικά πόσες παραπάνω καρότσες παίρνει το Κρήτη σε σχέση με τους ανταγωνιστές;; 2200 γραμμικα μετρα το Κρητη 2, 1800 το Blue Horizon,1500 τα Κνωσος/Φαιστος κ 1950 το Μυκονος.
Nereus Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Που να δείτε τα Cruise μετά την επικείμενη επιμήκυνση που θα φτάσουν τα 3700 Lane meters και τους 3500 επιβατες
nomman Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 (edited) Δε νομίζω τα Cruise της Αδριατικής να μεγαλώσουν! Μια χαρά είναι και ο Ιταλός το ξέρει. Edited August 28, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
margaritis24 Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Εδω με το ζορι μπαινουν στην ανγκωνα οταν εχει καιρο κ περνουν ρυμουλκο αμα μεγαλωσουν κ 20 μετρα θα πεσει πολυ κλαμα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now